Lobbylounge

Beoordelingen van Shanghai Hotel Holland

4 out of 5
Shanghai Hotel Holland
Kleveringweg 11, Delft

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 121 van 416 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 172 van 416 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 69 van 416 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 40 van 416 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 416 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Dennis

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen
Mooie ruime kamer.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Djanice

1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Richard

1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Zeki

3 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Sarah

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Verouderd en kleine gebreken
Verouderd vanbinnen veel kleine gebreken in de kamer zoals een stukke spiegel en lekkende douchekop.
1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Justin

Positief: Netheid, personeel en service
Ligging is perfect en het parkeren super. Alleen erg gehorig!! Ik lag tussen stelletjes in en ik kon letterlijk horen wat er werd gezegd en wat er werd gedaan. 1 stel ging de hele nacht door. Leuk voor hun maar mijn nachtrust was verpest. Ik heb nog nooit zo slecgt
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Franciscus, Utrecht

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Hotel nabij A13 op industrieterrein. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Kamer ruim en schoon, bed had al wat te verduren gehad en oncomfortabel.
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Alex, Eindhoven

Zakenreiziger
Prima hotel voor nachtje. Kamers zijn ruim en veel met bad. Temperatuur wat lastig te regelen. Geur van restaurant is op kamer helaas te ruiken
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Adil

1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Alex, Eindhoven

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was helaas niet heel schoon. Inchecken gaat altijd redelijk snel.
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Janine

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel, vriendelijk personeel, goed bereikbaar, voldoende parkeergelegenheid, schoon en ruime kamers, ruime badkamer en heerlijk ontbijt.
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Elke

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Danielle

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Patrick

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Anita

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gewoon heel fijn
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Kedy

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Ko-Jan

1 nacht verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Isa

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was groot, dat was ook het enige waar ik tevreden over ben. Was heel oud en vies. Bedden goed was kapot, zoals het koffiezetapparaat en meer dingen. Al met al niet tevreden over deze overnachting
1 nacht verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Annemarie

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Helaas hebben wij moeten constateren dat de kamers niet schoon waren. Op onze kamer troffen wij een gebruikte boxershort aan, haren in ons bed en veel stof. Wij hebben uiteindelijk een andere kamer gekregen maar ook deze was niet schoon. De kamers zijn bovendien erg gehorig en er is geen airco aanwezig.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Management Shanghai Hotel Holland op 26 jun 2023
Geachte mevrouw, vriendelijk bedankt voor uw verblijf en uw beoordeling. Het is zeer spijtig om te vernemen dat bij aankomst uw kamer niet in orde was. Wij streven naar een zo hoog mogelijke kwaliteit van schoonmaak. Het is dan ook weer spijtig om te vernemen dat de tweede kamer ook niet in orde was. Wij zullen dit zeker bespreken met onze externe Housekeeping bedrijf ter verbetering van de kwaliteit. Wij danken u nogmaals voor het doorgeven van de bevindingen zodat wij de service en dienstverlening kunnen verbeteren.

8/10 – Goed

Ronald

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruime kamer
1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Shema

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Tinka

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Vriendelijk personeel. Kamer vrij netjes maar verouderd en nood aan opfrisbeurt, vooral ook vuil plafond. Veel lawaai op de gang 's nachts (jongeren). Zeer moeilijk om te parkeren, privé-feest in restaurant en daardoor alle parkings ingenomen. Ook geen dineropties omwille van privé-feest. Was spijtig.
2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Walter

1 nacht verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

korina

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing It was Terrible
1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Pascal

1 nacht verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Maurice

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het ontbijt was goed, hotelkamer was smerig.
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Francine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Hotel en ontbijt prima. Jammer dat personeel geen Nederlands sprak
1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

janmaarten

1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Hemwatie

1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

martien

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
kamer was niet schoon, er hing een vervelende geur
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Hans

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Alles was prima in orde Mooie kamer uitgebreid ontbijt vriendelijke medewerkers
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Rene

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer net hotel. Prijs kwaliteit was erg goed. Bed was geweldig. Ontbijt buffet ook zeer goed!
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Management Shanghai Hotel Holland op 4 apr 2023
Geachte gast, vriendelijk bedankt voor beoordeling en uw geweldige score. Wij hopen dat uw verblijf naar wens is geweest. Wij danken u voor uw feedback en hopen u nogmaals te mogen verwelkomen. Management Shanghai Hotel Holland

4/10 – Matig

Inge

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen
Bij binnenkomst prima, maar eenmaal in hotelkamer bleek dat de kamer niet schoon was (erg stoffig, maar ook hoofdsteun van bed zaten hele vieze prutsels op.. ). Telefoon op de kamer werkte niet. Tv werkte ook niet omdat er geen batterijen in zaten. De geur in het hotel vond ik niet fijn, maar dat is persoonlijk. Ontbijt was niet slecht, maar ook niet goed. positief punt: personeel is heel vriendelijk.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Management Shanghai Hotel Holland op 4 apr 2023
Geachte gast, vriendelijk bedankt voor beoordeling en uw verblijf. Wij hopen dat uw verblijf naar wens is geweest. Wij danken u voor uw feedback zodoende kunnen wij onze dienstverlening en kwaliteit verbeteren. Management Shanghai Hotel Holland

8/10 – Goed

Dario

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Management Shanghai Hotel Holland op 4 apr 2023
Dear guest, thank you for your review. We hope your stay was to your satisfaction. We thank you for your kind compliments and your feedback which will help us to improve the quality and service. We hope to welcome you again. Management Shanghai Hotel Holland

8/10 – Goed

Hemwatie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Management Shanghai Hotel Holland op 9 feb 2023
Dear guest, thank you for your review. We hope your stay was to your satisfaction. We thank you for your kind compliments and your feedback which will help us to improve the quality and service. We hope to welcome you again.

10/10 – Uitstekend

Diana

1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Management Shanghai Hotel Holland op 28 nov 2022
Dear guest, thank you for your review. We hope your stay was to your satisfaction. We thank you for your kind compliments and your feedback which will help us to improve the quality and service. We hope to welcome you again. Management Shanghai Hotel Holland

10/10 – Uitstekend

Samantha

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Management Shanghai Hotel Holland op 28 nov 2022
Dear guest, thank you for your review. We hope your stay was to your satisfaction. We thank you for your kind compliments and your feedback which will help us to improve the quality and service. We hope to welcome you again. Management Shanghai Hotel Holland

10/10 – Uitstekend

Prince

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Management Shanghai Hotel Holland op 20 sep 2022
Dear guest, thank you for your review. We hope your stay was to your satisfaction. We thank you for your kind compliments and we hope to welcome you again. Management Shanghai Hotel Holland

8/10 – Goed

E.

1 nacht verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Jaap, Oosternijkerk

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen airco op de kamer
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Management Shanghai Hotel Holland op 4 jul 2022
Geachte gast, vriendelijk bedankt voor beoordeling en uw verblijf. Wij hopen dat uw verblijf naar wens is geweest. Wij danken u voor uw feedback zodoende kunnen wij onze dienstverlening en kwaliteit verbeteren.

8/10 – Goed

Andy

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Angelique

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Makkelijk te bereiken en vriendelijk personeel. Maar de kamers zijn zeer gehoorig, ik kon de buurman horen snurken en de overkant horen praten. De baden zijn niet gemaakt voor lange mensen. En het comfort van de bedden was erg slecht. Moeder en ik beide de volgende dag in de kreukels opgestaan. Op de gangen hangt een eigenaardig geurtje. Ze hebben wel Rituals in de badkamer hangen. :)
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Management Shanghai Hotel Holland op 5 mei 2022
Geachte gast, vriendelijk bedankt voor beoordeling en uw verblijf. Wij hopen dat uw verblijf naar in het algemeen naar wens is geweest. Wij danken u voor uw feedback zodoende kunnen wij onze dienstverlening en kwaliteit verbeteren.

8/10 – Goed

EHJ

1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Management Shanghai Hotel Holland op 5 mei 2022
Dear guest, thank you for your review. We hope your stay was to your satisfaction. We thank you for your feedback which will help us to improve the quality and service. We hope to welcome you again. Management Shanghai Hotel Holland

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Chinees hotel.
Hotel in aziatische stijl. Authentieke chinese Restaurant. Erg vriendelijke bediening. Kamers zijn wat gedateerd maar wel comfortabel, net als de hotels in Shanghai in China.
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van Team Shanghai Hotel op 15 mrt 2021
Geachte gast, Wij willen u vriendelijk bedanken voor de mooie beoordeling en score. Uiteraard zien wij u, voor een eventueel volgend bezoek, graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Shanghai Hotel

8/10 – Goed

Pat, Gent

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Handig dat je hier de auto gratis kan parkeren. Jammer dat ondanks dat het hotel meer dan half leeg was dat we niet 's morgens al op de kamer konden en moesten wacht tot 16:30h. Het centrum is slechts op 15 minuten wandelen.
1 nacht verbleven in september 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Management Shanghai Hotel Holland op 11 aug 2020
Dear guest, thank you for your review. We hope your stay was to your satisfaction. Thank you for your feedback as it will help us to improve the quality and service. Management Shanghai Hotel Holland

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Verhouding prijs-kwaliteit is goed. Parkeren Idem dito
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Management Shanghai Hotel Holland op 14 jul 2020
Geachte gast, vriendelijk bedankt voor beoordeling en uw verblijf. Wij hopen dat uw verblijf naar wens is geweest. Wij danken u voor uw complimenten en feedback. Management Shanghai Hotel Holland

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Management Shanghai Hotel Holland op 9 mrt 2020
Dear guest, thank you for your review. We hope your stay was to your satisfaction and we thank you kindly for your fantastic rating. We hope to welcome you again.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Management Shanghai Hotel Holland op 9 mrt 2020
Dear guest, thank you for your review. We hope your stay was to your satisfaction and we thank you kindly for your compliments. We hope to welcome you again.