Receptie

Beoordelingen van Mercure Hotel Tilburg Centrum

4 out of 5

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 324 van 734 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 285 van 734 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 69 van 734 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 39 van 734 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 734 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Remen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Ganna El Khatib, Customer Service op 2 mrt 2024
Beste gast,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!Hartelijke groet,Ganna El Khatib, Customer Service

8/10 – Goed

Marinus

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Ganna El Khatib, Customer Service op 2 mrt 2024
Beste Marinus,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en dat uw verblijf bij ons naar wens was.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Mercure Hotel Tilburg Centrum.Ganna El Khatib, Customer Service

10/10 – Uitstekend

Natasja, Nieuwe Wetering

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kregen en up grade ivm de kamer niet klaar was. Erg fijn
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Ganna El Khatib, Customer Service op 2 mrt 2024
Beste Natasja,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.We zijn verheugd te horen dat de upgrade naar een andere kamer naar tevredenheid was en dat u de netheid van de kamer, de staat van het hotel en de kamerfaciliteiten met hoge cijfers waardeert. Hartelijke groeten en hopelijk tot ziens,Ganna El Khatib, Customer Service

10/10 – Uitstekend

Ilona

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik ben helemaal tevreden over mijn verblijf in het hotel. Alles was netjes en schoon.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Ganna El Khatib, Customer Service op 21 feb 2024
Beste Ilona,Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.Wat fijn dat je genoten hebt van je verblijf bij ons in Tilburg en dat je hierbij helemaal tevreden was met de netheid van ons hotel. Ons team dankt je voor het compliment.Met vriendelijke groet,Ganna El Khatib, Customer Service

10/10 – Uitstekend

Jarno

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Erik

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Zeer centraal gelegen in de stad. Mocht je absolute rust zoeken dan kun je beter ergens anders een hotelkamer boeken. De muziek van nabij gelegen uitgaansgelegenheden is namelijk wel goed waarneembaar.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Kaoutar Happel, Customer Service op 1 feb 2024
Beste Erik,Bedankt voor uw feedback.Wij zijn blij te horen dat onze centrale locatie in de stad u goed is bevallen. Onze locatie is inderdaad perfect voor gasten die de stad willen verkennen en dicht bij het openbaar vervoer willen zijn. Wat betreft de door u ervaren overlast van de nabijgelegen uitgaansgelegenheden, onze excuses dat dit uw rust heeft verstoord. Ondanks onze inspanningen om een comfortabel verblijf te bieden, inclusief dubbele beglazing, begrijpen wij dat de levendigheid van de stad soms tot in de kamers waarneembaar kan zijn. Voor een toekomstig verblijf raden we u aan om een kamer aan de hogere verdieping te vragen, aangezien deze als rustiger worden ervaren.We verwelkomen u in de toekomst graag opnieuw. Met vriendelijke groet,Kaoutar Happel, Customer Service

8/10 – Goed

Wibo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Marcel, Raalte

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Kaoutar Happel, Customer Service op 21 jan 2024
Beste Marcel,Bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Mercure Hotel Tilburg Centrum.Kaoutar Happel, Customer Service

10/10 – Uitstekend

Hester

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik heb een heel fijn verblijf gehad bij dit hotel! De service was erg goed, de locatie is top en we hadden een mooie hotelkamer. Zeker aan te raden!
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Kaoutar Happel, Customer Service op 21 jan 2024
Beste Hester,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Het doet ons deugd te horen dat u de locatie als top heeft ervaren en dat onze moderne hotelkamers naar wens waren. Ons team zet zich dagelijks in om een uitstekende service te bieden en we zijn blij dat dit bij u in de smaak is gevallen.Tot weerziens.Kaoutar Happel, Customer Service

8/10 – Goed

Ina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel is perfect in het centrum! Je loopt zo vanuit de parkeergarage het hotel in wat heel fijn is. Prima bed, personeel en service. Voor herhaling vatbaar!
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Kaoutar Happel, Customer Service op 21 jan 2024
Beste Ina,Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.We zijn blij te horen dat onze centrale locatie en de directe toegang vanuit de parkeergarage naar het hotel u goed zijn bevallen. Het doet ons ook goed dat het comfort van onze bedden, evenals de service van ons personeel, aan uw verwachtingen hebben voldaan. We streven ernaar om elke gastervaring onvergetelijk te maken en het is fijn om te horen dat u overweegt om ons opnieuw te bezoeken.Met vriendelijke groet,Kaoutar Happel, Customer Service

10/10 – Uitstekend

Steven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer nette en luxe kamers. Goed en uitgebreid ontbijt.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Esther

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn verblijf gehad na een concert in 013, in het midden van de stad. Vriendelijk personeel en goede voorzieningen.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jeroen

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Wout

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Machteld

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Johan, Sint-Truiden

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Proper hotel. Propere en ruime kamers. Gezellige bar. Heel vriendelijk personeel. Ideaal gelegen in het centrum. Dichtbij de winkels, de horecazaken en poppodium 013. Parkeergelegenheid op wandelafstand.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Kaoutar Happel, Customer Service op 6 nov 2023
Beste Johan, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.We zijn blij te horen dat u tevreden was met de netheid en ruimte van onze kamers en dat u genoten heeft van onze gezellige bar. Ons personeel streeft ernaar om een uitstekende service te bieden, dus het is fijn om te weten dat u hun vriendelijkheid waardeerde. Onze centrale locatie is inderdaad ideaal voor het bezoeken van winkels, horecazaken en poppodium 013, en we zijn blij dat u dit als een pluspunt heeft ervaren.Het is goed om te horen dat u de parkeergelegenheid op loopafstand prettig vond. We hopen dat u tijdens uw verblijf ook de gelegenheid heeft gehad om enkele van de nabijgelegen toeristische attracties te bezoeken, zoals De Efteling, De Beekse Bergen en bierbrouwerij La Trappe.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Mercure Hotel Tilburg Centrum.Kaoutar Happel, Customer Service

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Kaoutar Happel, Customer Service op 23 okt 2023
Beste Richard,Bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. Mocht u feedback hebben over punten die verbeterd zouden kunnen worden voor een optimaal verblijf horen wij dit graag. Wij waarderen deze feedback namelijk enorm!We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Mercure Hotel Tilburg Centrum.Kaoutar Happel, Customer Service

2/10 – Ontzettend slecht

Roel

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Kaoutar Happel, Customer Service op 6 nov 2023
Dag Roel,Bedankt voor uw beoordeling.Spijtig dat uw verblijf niet naar tevredenheid was. We hadden graag geweten wat we kunnen verbeteren om u een betere ervaring te bieden.Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,Kaoutar Happel, Customer Service

10/10 – Uitstekend

M.H

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer vriendelijk personeel, en top ontbijt mooie schone kamers.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Kaoutar Happel, Customer Service op 19 sep 2023
Beste gast,Hartelijk dank voor deze perfecte score en mooie woorden!We zijn blij om te horen dat u ons personeel zeer vriendelijk vond en dat u genoten heeft van ons uitgebreide ontbijt. Het is fijn om te weten dat u tevreden was met de netheid van onze kamers. Ons team streeft ernaar om een comfortabele en aangename ervaring te bieden aan al onze gasten.Hartelijke groeten,Kaoutar Happel, Customer Service

10/10 – Uitstekend

Jantien

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Perfecte locatie, schoon, alles wat je nodig hebt is er.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Kaoutar Happel, Customer Service op 19 sep 2023
Beste Jantien,Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.We zijn blij om te horen dat u tevreden was met de perfecte locatie en de aanwezigheid van alle benodigdheden in uw kamer. Ons hotel is inderdaad centraal gelegen en we streven ernaar om onze kamers van alle gemakken te voorzien voor een comfortabel verblijf.Hopelijk zien we je snel nog eens!Kaoutar Happel, Customer Service

8/10 – Goed

Paul

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Prima hotel voor ons nachtje in Tilburg, hotel ligt midden in het centrum aan het Heuvel.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Bram Rekveld, Customer Service op 14 aug 2023
Beste Paul,We danken u voor uw feedback.We zijn blij te horen dat u ons hotel als een prima keuze voor uw nachtje in Tilburg heeft ervaren en dat u de centrale ligging aan het Heuvel heeft gewaardeerd.We hopen dat u tijdens uw verblijf ook van onze andere faciliteiten heeft genoten, zoals het ontbijt en de moderne kamers. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Met hartelijke groet,Bram Rekveld, Customer Service

8/10 – Goed

Roelie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was een goed, schoon en fijne locatie. Zeer vriendelijk personeel, een fijne 24-uursreceptie. Goed toegankelijk, voelde veilig en fijn. Enige nadeel was dat de airco snachts veel lawaai maakte en ik erg blij was dat ik mijn oordoppen toevallig mee had. Verder was het super en een plek om terug te komen! Verder miste ik washandjes. Ik ben geen hotels gewend, dus voor mij een weetje voor een volgende keer!
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Bram Rekveld, Customer Service op 16 aug 2023
Beste Roelie,Bedankt voor deze mooie beoordeling.We zijn blij om te horen dat u tevreden was met de netheid van onze locatie en de vriendelijkheid van ons personeel. Het is fijn om te weten dat u zich veilig en comfortabel voelde tijdens uw verblijf bij ons. Ook waarderen we uw opmerking over de 24-uursreceptie.We betreuren het echter dat u last had van het geluid van de airconditioning 's nachts. We willen u erop wijzen dat onze kamers geluiddicht zijn, maar het lijkt erop dat dit in uw geval niet voldoende was. Onze excuses voor het ongemak. Wat betreft de washandjes, we zullen uw feedback meenemen en overwegen om deze in de toekomst aan te bieden.Met vriendelijke groet,Bram Rekveld, Customer Service

6/10 – Redelijk

Anja

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
We hadden een luxe suite geboekt en hadden uitzicht op een parkeergarage. Daardoor erg donkere kamer. Beddengoed zaten gaten in en vlekken. Kamer was niet goed schoon. Personeel was aardig maar hotel heeft nog wat opknapwerk. Vooral hygiëne kan beter.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Bram Rekveld, Customer Service op 14 aug 2023
Beste Anja,Bedankt voor uw beoordeling.We zijn blij te horen dat u tevreden was met ons personeel en de voorzieningen in de kamer. We waarderen uw positieve opmerkingen hierover. We betreuren het echter dat u niet tevreden was met de netheid van de kamer en het beddengoed. We nemen hygiëne zeer serieus en zullen uw opmerkingen delen met ons schoonmaakteam om verbeteringen aan te brengen. Wat betreft het uitzicht op de parkeergarage, willen we u erop wijzen dat we inderdaad een parkeergarage hebben voor het gemak van onze gasten. We begrijpen dat dit invloed kan hebben op het uitzicht van sommige kamers en zullen dit in overweging nemen bij toekomstige boekingen.Hartelijke groeten en graag tot nog eens,

10/10 – Uitstekend

Sureeporn

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accommodation is perfect,close to restaurants and shopping convenient for parking
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Bram Rekveld, Customer Service op 7 aug 2023
Dear Guest,Thank you for your kind review.We are thrilled to hear that you found our accommodation perfect and appreciated its close proximity to restaurants and shopping centers. It's also great to know that you also found our parking facilities convenient. Your kind words about our room cleanliness, hotel condition, service, and room amenities are truly appreciated.We look forward to welcoming you again. Best wishes,Bram Rekveld, Customer Service

10/10 – Uitstekend

Kai

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Kaoutar Happel - Customerservice op 24 sep 2023
Dear Kai,Thank you so much for taking the time to rate us.I hope you enjoyed your stay, and your time in Tilburg.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Sobeya

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel, middenin de stad dus alles was goed bereikbaar.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Bram Rekveld, Customer Service op 3 aug 2023
Beste gast,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Wat fijn dat u zo heeft genoten van uw verblijf in en dat we hiertoe hebben kunnen bijdragen. Ons team dankt u voor het compliment.Hartelijke groet,Bram Rekveld, Customer Service

10/10 – Uitstekend

Franceska

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Dijn verblijf gehad
2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Laura

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel is schoon, het ontbijt heel goed, het personeel vriendelijk en de locatie is top; ain het centrum zonder veel last te hebben van drukte of lawaai.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Bram Rekveld op 4 jul 2023
Beste Laura,Fijn om te horen dat de hygiëne, het ontbijt, onze staf en de locatie naar wens waren.We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij het Mercure hotel Tilburg.Met vriendelijke groet,Bram RekveldCustomerservice

6/10 – Redelijk

Roel

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Bram Rekveld op 7 jul 2023
Dear Roel,Thank you for leaving a review after your stay. Do not hesitate to contact us if you have any feedback which we can use to better our hotel in the future.We would love to hear from you and welcome you again in the future.With kind regards,Bram RekveldCustomerservice

10/10 – Uitstekend

Marco

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel in het midden van het centrum. Goed, vriendelijk en behulpzaam personeel. Mijn vrouw heeft coeliakie, een glutenintolerantie, dit van te voren aangegeven. Dit werd bij aankomst door de receptie gelijk besproken en doorgegeven aan de keuken. Deze hebben bij het ontbijt er goed rekening mee gehouden en zelfs heerlijke glutenvrije broodjes appart gebakken en meer glutenvrije opties. Mijn complimenten, hier komen we nog eens terug.
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Bram Rekveld op 27 jun 2023
Beste Marco,Fijn om te horen dat u nogmaals terug komt. We zullen uw aardige opmerkingen delen met ons team, dit zal ze motiveren de standaard hoog te houden.Tot de volgende keer!Met vriendelijke groet,Bram RekveldCustomerservice

10/10 – Uitstekend

Simone

Reisde met familie en kleine kinderen
Schone kamer, erg vriendelijk personeel, prima ontbijt, alles op loopafstand. Al hoewel de betaalde parkeergelegenheden dichtbij zijn, zou een privéparking voor ons meer een voorkeur hebben
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Bram Rekveld op 19 jun 2023
Beste Simone,Bedankt voor het achterlaten van een review na uw verblijf bij het Mercure. Het doet ons een genoegen om complimenten te mogen ontvangen.Over uw opmerking over het parkeren kunnen we ook al iets delen, we zijn opnieuw in gesprek gegaan met de parkeergarage zodat we hopelijk zoals een paar jaar geleden de overeenkomst kunnen sluiten dat onze gasten een voorkeursbehandeling genieten.Hoe dit precies vorm gaat krijgen is nog onduidelijk, maar we zijn er in ieder geval druk mee bezig.We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij het Mercure. We zullen ons uiterste best doen om een vergelijkbare ervaring te verzorgen.Met vriendelijke groet,Bram RekveldCustomerservice

8/10 – Goed

Tom

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Bram Rekveld op 19 jun 2023
Dear Tom,We appreciate the positive review you wrote after your stay. If you have any feedback do not hesitate to contact us on our emails. We hope to see you again in the future, as we will do our best to better the experience next time around.With kind regards,Bram RekveldCustomerservice

10/10 – Uitstekend

martin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De eerste keer dat wij in het Mercure hotel verbleven. Nette entree, vriendelijke ontvangst, snel in gecheckt, zéér nette en ruime kamer, lekkere bedden, kortom een aanrader !!!
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Bram Rekveld op 9 jun 2023
Beste Martin,Het is altijd een genoegen om positieve reacties te mogen ontvangen. We delen uw aardige opmerkingen met ons personeel, dit zal als ideale motivatie dienen om de standaard hoog te houden.We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij het Mercure.Met vriendelijke groet,Bram RekveldCustomerservice

8/10 – Goed

ineke

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Wij vonden het een mooie omgeving om te fietsen.
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Anne-Marie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Bram Rekveld op 9 jun 2023
Beste Anne-Marie,Bedankt voor het geven van een reactie na uw verblijf bij Mercure. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen, we zullen er alles aan doen om het volgende verblijf even prettig te laten verlopen als het vorige.Met vriendelijke groet,Bram RekveldCustomerservice

4/10 – Matig

Pieter

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Lia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helaas was het zwembad gesloten
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Bram Rekveld, Customer Service op 7 mei 2023
Beste Lia,Hartelijk dank voor uw feedback.Prettig te vernemen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad en dat de nette kamer naar wens was. Het klopt dat het zwembad al een vier maanden gesloten is, dit staat op onze website en die van onze partners netjes vermeld. Op sites van derde partijen kan er nog mee worden promoot, hier hebben wij helaas geen invloed op.Met hartelijke groet en hopelijk tot een volgende keer,Bram Rekveld, Customer Service

10/10 – Uitstekend

Richard

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Binnenkant van het raamkozijn was erg vies. Beter checken voor andere gasten. Kamer 412.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Bram Rekveld op 9 jun 2023
Beste Richard,Bedankt voor het nemen van de tijd om dit aan onze aandacht te brengen. We zullen het meteen oplossen, excuus dat dit bij u niet in orde was voor uw verblijf.We hopen dat u nogmaals het Mercure overweegt in de toekomst, we zullen er alles aan doen om het volgende verblijf prettiger te maken dan het vorige.Met vriendelijke groet,Bram RekveldCustomerservice

10/10 – Uitstekend

Lynne

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jammer dat de bar al gesloten was na ons bezoek aan Paradox, hadden graag met ons groep nog wat willen drinken. Verder, helemaal prima, ruime kamer, uitstekend douche, heerlijk ontbijt, vriendelijk personneel. Mooi locatie in het centrum.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Bram Rekveld op 5 apr 2023
Beste Lynne,Bedankt voor het achterlaten van een reactie na uw verblijf bij het Mercure hotel Tilburg. Fijn om te horen dat de kamer, locatie, het ontbijt en het personeel naar wens waren.Het klopt dat de bar vroeger sluit dan de cafés of restaurants in de buurt. We hopen dat na uitbreiding van ons team, dat we langer open kunnen blijven.We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij het Mercure hotel Tilburg. We zullen ons best doen om u volgende verblijf even prettig te laten verlopen als het vorige.Met vriendelijke groet,Bram RekveldCustomerservice

8/10 – Goed

Roy

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Bram Rekveld op 30 mrt 2023
Geachte Roy,Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Mercure Hotel Tilburg Centrum erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige.Hoogachtend,Met vriendelijke groet,Bram RekveldCustomerservice

4/10 – Matig

paul

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed de locatie. Slecht de prijs
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Customerservice op 26 mrt 2023
Beste Paul,Fijn om te horen dat de locatie naar wens was. Jammer dat u de prijs niet terecht vindt voor het verblijf wat er tegenover staat. We hebben sinds de gas- en energiecrisis veel moeilijke beslissingen moeten maken, waaronder het sluiten van een restaurant en onze wellness. Dit deden we om de prijs laag te houden, helaas is de prijs niet helemaal buiten schot kunnen blijven.We doen ons uiterste best door op alle andere punten extra ons best te doen en ook te blijven vernieuwen, hierdoor hopen we toch voor de prijs goed te maken.We hopen dat u het Mercure nog eens overweegt, wij zullen er alles aan doen om u volgende verblijf nog prettiger te maken dan de vorige.Met vriendelijke groet,Bram RekveldCustomerservice

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Bram Rekveld op 30 mrt 2023
Geachte onbekend,Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Mercure Hotel Tilburg Centrum erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige.Hoogachtend,Met vriendelijke groet,Bram RekveldCustomerservice

8/10 – Goed

Stephanus

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Bram Rekveld op 30 mrt 2023
Geachte Stehpanus,Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Mercure Hotel Tilburg Centrum erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige.Hoogachtend,Met vriendelijke groet,Bram RekveldCustomerservice

8/10 – Goed

Thijs

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima om in te overnachten
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Bram Rekveld op 30 mrt 2023
Geachte Thijs,Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Mercure Hotel Tilburg Centrum erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige.Hoogachtend,Met vriendelijke groet,Bram RekveldCustomerservice

10/10 – Uitstekend

Martinus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed stadshotel

8/10 – Goed

Abigal

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik had een prettige verblijf.
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Pascal

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Nicole

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk nachtje gehad, vriendelijk personeel!! Zeker een aanrader!
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Erik

1 nacht verbleven in oktober 2022