Op basis van 859 geverifieerde beoordelingen

4,3 / 5
90% van onze gasten beveelt dit aan
4,5 Hygiëne kamer
4,4 Service & personeel
4,2 Comfort kamer
4,3 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 20 feb. 2020
Personeel denkt mee en ruime lobby gezellig om savonds nog te zitten. Lekkere regendouche, duurde af en toe wel even voor warm water.
Opmerking van Hotelbeheer
28 feb. 2020 door LFAPHotelbeheer
Dear guest, Thank you so much for your feedback and for sharing your review with our Expedia community. We look forward to welcoming back! Fernando and the Qbic London Hotel team.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 28 dec. 2019
Opmerking van Hotelbeheer
29 dec. 2019 door LFAPHotelbeheer
Dear guest, Thank you so much for such your review and sharing your love for Qbic with our community. Please next time you are back in town and thinking to sleep with us again, contact us and we will be thrilled to help with any of you queries. All the Qbic family is looking forward to welcoming you back very soon, Fernando and the Qbic Team.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 17 dec. 2019
Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Opmerking van Hotelbeheer
18 dec. 2019 door LFAPHotelbeheer
Dear guest, Thank you so much for such an amazing review and sharing your love for Qbic with our Expedia community. Please next time you are back in town and thinking to sleep with us again, contact us and we will be thrilled to look after anything you might need. All the Qbic family is looking forward to welcoming you back very soon, Fernando and the Qbic Team.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Rotterdam

Geplaatst op 1 okt. 2019
Ik ben super tevreden. Zag er netjes en schoon uit.
Opmerking van Hotelbeheer
24 nov. 2019 door FernandoHotelbeheer
Dear Alina, Thank you so much for your feedback and for sharing your review with our Expedia community. Please next time you are back in town and thinking to sleep with us again, email to our Reservations department and we will be thrilled to look after anything you might need. Fernando and the Qbic London Hotel team.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 27 aug. 2019
Beleefd en net personeel! Ruime kamers! Top locatie!
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 31 jul. 2019
Toiletten Mochten beter schoongemaakt worden. Faciliteit was goed gelegen, personeel was vriendelijk.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 26 jun. 2019 op Hotels
Attributen in kamer zijn wel origineel maar niet functioneel; bv. niets om je valies op te leggen of je kleren weg te bergen. Als je een eitje wil bij je ontbijt moet je bijbetalen. Geen persoonlijke ontvangst, je wordt gevraagd via de computer in te checken.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 18 jun. 2019
Prima hotel, modern en schoon. Goed persooneel, lekker ontbijt.
Opmerking van Hotelbeheer
19 jun. 2019 door Duty ManagerHotelbeheer
Dear Guest, Thank you for a brilliant review! I am so glad that you enjoyed your stay and found everything to be great! We hope to see you again in the future and thank you for taking the time to leave your feedback.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 18 jun. 2019
Good concept, modern rooms, good bar and restaurant. Flexible check in
Opmerking van Hotelbeheer
19 jun. 2019 door Duty ManagerHotelbeheer
Dear Guest Thank you for your feedback, I am really pleased that you had a great time with us! We hope to see you again in the future.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 31 mei 2019
Vond het een heel mooi hotel, lekker centraal in Londen. Enige nadeel is dat je de leidingen snachts hoort en als je in een kamer slaapt zonder raam en gebruik maakt van de airco 's nachts blaast hij best hard. Zou niet met z' n 2en in een tweepersoonsbed kamer slapen want het is best krap en je hebt zelf niet echt veel privacy! Staff is wel heel vriendelijk!
Opmerking van Hotelbeheer
19 jun. 2019 door Duty ManagerHotelbeheer
Dear Guest Thank you for a good review and for taking the time to leave your feedback! I am sorry that you were kept awake at night by the pipes, we have just begun our soundproofing work in the hotel to rectify this so the next time you stay it will be a silent night! I am glad you found the staff to be friendly and helpful! Some of our rooms are much more cosy than others so I do hope you return to see more of the hotel and maybe get a little more leg room! Thanks again