Lobby

Beoordelingen van FourSide Plaza Hotel Trier

FourSide Plaza Hotel Trier
Zurmaiener Straße 164, Trier, RP

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 363 van 924 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 444 van 924 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 90 van 924 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 924 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 924 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Renatus

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Martinus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel met gratis upgrade naar een kamer die uitzicht heeft op de Moezel. Trier is langs de Moezel lopend te bereiken binnen een uur. Heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel. Alleen geen airco op de kamer. Wel koffiefaciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Kenneth Hein op 26 sep 2023
Dear Martinus, Thank you very much for taking Theorien to write a review. We are happy that you enjoyed our remarkable location and our rich breakfast buffet. We hope to welcome you again soon. Kenneth Hein - Hotelmanager

10/10 – Uitstekend

Phoebe

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Kenneth Hein op 26 sep 2023
Dear Phoebe, Thank you very much for your review. We are glad to hear that you enjoyed your stay and everything was to your entire satisfaction. See you again hopefully soon. Kenneth Hein - Hotelmanager

10/10 – Uitstekend

Remco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijke bedden
Geweldige bedden, heerlijk ontbijt, super netjes en schoon, top locatie.
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Kenneth Hein op 8 aug 2023
Dear Remco, Thank you very much for taking the time to write a review. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and especially liked our great location and our cosy boxspringbeds. See you again hopefully soon. Kenneth Hein - Hotelmanager

8/10 – Goed

inge

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel grote kamer die leeg aanvoelt veel plaats om een ijskastje te plaatsen mooie badkamer te ver van het centrum als je nie goed kan wandelen 9 euro per dag om u wagen te parkeren op de parking van het hotel zou gratis moeten zijn wanneer u er logeert goed onbijt
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Kenneth Hein op 21 mrt 2023
Dear Inge, Thanks a lot for your review. We are glad to hear that you enjoyed our comfortable rooms and our delicious breakfast. We will consider your feedback in our internal talks and hope to welcome you again soon. Kenneth Hein - Hotelmanager

8/10 – Goed

David

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Vriendelijk en behulpzaam
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Kenneth Hein op 30 jul 2022
Dear David, Thanks for sharing your impressions with us. We are pleased to hear that you felt welcomed by our friendly staff and enjoyed your stay. See you again hopefully soon. Kenneth Hein - Hotelmanager

6/10 – Redelijk

Tom

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Service is voor verbetering vatbaar.
Verblijf was voor 3 nachten. Koffiecups en suiker werden niet aangevuld. Zo ook het wc papier. Kamer was voorzien met een gewone sleutel die je bij verlaten van het hotel inleverd. Bij terugkeer duurde het in ieder geval voor mijn gevoel veel te lang om de sleutel te verkrijgen ( 7 tot 10 minuten). Geen 4 * waard wat mij betreft. €20 voor het ontbijt is veel te duur.
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Kenneth Hein op 15 jun 2022
Dear Tom, Thank you very much for sharing your impressions with us. We are glad that you were our guest. But we are sorry to hear that you weren’t completely satisfied with our housekeeping service. Please contact either our friendly front desk team or our manager on duty during the weekends, they would have been more than happy to assist. We will consider your feedback in our internal talks. Nevertheless we hope to welcome you again. Kenneth Hein - Hotelmanager

10/10 – Uitstekend

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Vriendelijk personeel, vooral in de bar en tevens bij het heerlijk ontbijt.
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Kenneth Hein op 5 apr 2022
Dear Marc, Great to hear that you enjoyed your stay and felt welcomed by our friendly staff. See you again hopefully soon. Kenneth Hein - Hotelmanager

8/10 – Goed

Dorothee

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
zowel het restaurant als de bar waren gesloten , dit stond nergens vermeld en kwam je alleen te weten bij aankomst uitstekend ontbijt
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Kenneth Hein op 12 jan 2022
Dear Dorothee, Thank you very much for sharing your impressions with us. We are glad that you were our guest and enjoyed our rich breakfast. We hope to welcome you again soon. Kenneth Hein - Hotelmanager

8/10 – Goed

Simon

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Duitse moderne degelijkheid :-)
Gewoon goed business hotel. Prima kamer, goede kwaliteit lakens en matras, meerdere kussen opties, goede douche en het ontbijt (te bestellen aan de balie a € 12.90) was het ECHT waard. Gewoon Duitse degelijkheid op alle vlakken. Ligging van het hotel is ok, niet perfect: wij moesten met de bus de stad in maar dat kost € 4.50 per persoon voor een retourtje. Duurt ca 15 min. Heel goed te doen dus!
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Kenneth Hein op 9 dec 2021
Dear Simon, Great to hear that you enjoyed your stay and everything was to your entire satisfaction. See you again hopefully soon. Kenneth Hein - Hotelmanager

10/10 – Uitstekend

Koen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
aanrader
prachtige kamers, comfortabel, vriendelijke service, bar en restaurant ter plaatse, geweldige parkeermogelijkheden
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Kenneth Hein op 25 sep 2021
Dear traveller, Thank you very much for your nice feedback. We are pleased to hear that you had a comfortable stay and especially enjoyed our cosy rooms and our culinary variety. See you again hopefully soon. Kenneth Hein - Hotelmanager

8/10 – Goed

Pierre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk verblijf voor daguitstappen in de regio.
We hebben hier als koppel zes nachten verbleven. Heel tevreden over ons verblijf. Slechts 1 minpuntje. Kamer was tamelijk warm ‘s nachts en met venster open was er vrij veel geluid van de baan. Anders was alles naar wens.
6 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Kenneth Hein op 25 sep 2021
Dear Pierre, Thank you very much for your review. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and slept well in our cosy boxspringbeds. But we are sorry to hear that you weren’t completely satisfied with the temperature in your room. Please contact either our friendly front desk team or our manager on duty during the weekends, they would have been more than happy to provide you a fan. We hope to welcome you again soon. Kenneth Hein - Hotelmanager

4/10 – Matig

Bart

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Upon check in the apartment w kitchen turned out empty. No lights in the bedroom, one single lamp in the rest of the apartment excl bathroom. No amenities, cutlery, coffee or tea (though requested), no pans for the kitchen, just one plate and three forks. Nothing to eat with or drink from. Floor rug had pieces cut out (stains?) and it was considerably smaller than advertised. If you’re taller than 1m75 you can’t use the shower standing up. In an otherwise almost empty building, reception desk said they were full (though on site we demonstrated that there were still apartments available -at 2/3 of our price- as they were advertised to us. Not too cooperative staff, rather disappointing stay.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Kenneth Hein op 4 sep 2021
Dear Bart, Thanks a lot for sharing your impressions with us. We are happy that you were our guest. But we are sorry to hear that you weren‘t completely satisfied with our service during your stay. We would like to apologize for that, this is not our standard. We will consider your feedback in our internal talks to improve the situation. Nevertheless we hope to welcome you again someday. Kenneth Hein - Hotelmanager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Kenneth Hein op 19 jul 2021
Lieber Reisender, vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns, dass Sie unser Gast waren und einen angenehmen Aufenthalt in Trier verbracht haben. Bis hoffentlich bald wieder einmal. Kenneth Hein - Hotelmanager

10/10 – Uitstekend

Mark

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Hotel--Clean and Convenient
This is a really nice business hotel. Also, the hotel is located in a convenient location. The room is really nice and the beds are very comfortable. I recommend staying here for short stays.
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Vincent Nienhaus op 8 jan 2021
Dear Mark, Thank you very much for your nice review. Great to hear that you enjoyed your stay and especially liked our comfortable rooms. We hope to welcome you again soon. Vincent Nienhaus - General Manager

6/10 – Redelijk

Jaquline, Amsterdam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Geen airco en kamer onrustig richting autoweg dus rumoerig
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Vincent Nienhaus op 8 jan 2021
Dear Jaquline, Thanks for sharing your impressions with us. We are glad that you were our guest. But we are sorry to hear that you weren’t completely satisfied with the location of your room. Please contact either our friendly front desk team or our manager on duty during the weekends, they would have been more than happy to assist. Nevertheless we hope to welcome you again. Vincent Nienhaus - General Manager

8/10 – Goed

Koen, Tilburg

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modern en schoon hotel. Directe omgeving is wat minder en diner mogelijkheden beperkt. Kamers uitstekend.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Vincent Nienhaus op 8 jan 2021
Dear traveller, Thank you very much for taking the time to write a review. We are pleased to hear that you felt comfortable with us and enjoyed our cosy rooms. See you again hopefully soon. Vincent Nienhaus - General Manager

8/10 – Goed

Johannes Gerardus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel langs de Moezel
Slecht 2 km van het centrum langs de Moezel. Mooi hotel en ruime kamer. Lekker uitgebreid ontbijt
3 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Vincent Nienhaus op 31 jul 2020
Dear Johannes, Thank you very much for taking the time to write a review. We are glad to hear that you enjoyed your stay and especially liked our comfortable rooms and our breakfast. We hope to welcome you again soon. Vincent Nienhaus - General Manager

10/10 – Uitstekend

Martine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Vincent Nienhaus op 31 jul 2020
Dear Martine, Great to hear that you had a comfortable stay and everything was to your entire satisfaction. We hope to welcome you again soon. Vincent Nienhaus - General Manager

8/10 – Goed

Petra, Avenhorn

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk hotel met zeer vriendelijke en hulpvaardige medewerkers. Keurige schone kamers. Vw Corona wordt de kamer niet tussentijds schoonmaakt als je minder dan 4 nachten er verblijft. Hotel ligt niet direct in het centrum maar we hadden de fietsen mee, dus binnen een mum van tijd fietsten wij daar naar toe. Geen gedoe met parkeren. Auto staat gratis bij het hotel. Er is voor bij de ingang een stroompunt waar ik mijn e-bike kon opladen. In de directe omgeving bevindt zich een Lidl, Aldi en een grote Edeka met nog wat andere winkels. Aanrader voor fietsers is de Fietsbus te pakken vanaf de bushalte Nell’s Park, vlakbij dit hotel. Deze bus brengt je met fiets en al naar bv Hermeskeil en/of Bernkastel-Kues. En vandaar uit fiets je weer terug naar Trier. Zie Www.radbusse.de
3 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Vincent Nienhaus op 31 jul 2020
Dear Petra, Thank you very much for taking the time to write a review. We are glad to hear felt welcomed by our friendly staff and liked our comfortable rooms. We hope to see you again soon. Vincent Nienhaus - General Manager

10/10 – Uitstekend

Ricky

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Vincent Nienhaus op 31 jul 2020
Dear Ricky, Thanks a lot for your great review. We are glad to hear that you enjoyed your stay and everything was to your entire satisfaction. We are looking forward to your next stay. Vincent Nienhaus - General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ruime, nette kamer Beperkt aantal vrije parkeerplaatsen. Lekker eten in het restaurant,echter prijzig. Het ontbijt is top. Aanrader als hotel op doorreis.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Vincent Nienhaus op 9 feb 2020
Dear Gianni, Thanks a lot for your great review. We are happy to hear that everything was to your entire satisfaction and you especially enjoyed our comfortable rooms and our rich breakfast buffet. We hope to welcome you again soon. Vincent Nienhaus - General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Vincent Nienhaus op 6 dec 2019
Lieber Reisender, schön, dass es Ihnen bei uns so gut gefallen hat. Bis hoffentlich bald wieder im schönen Trier. Vincent Nienhaus – General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Vincent Nienhaus op 4 dec 2019
Dear traveller, Thank you very much for your review. Great to hear that you enjoyed your time and had a comfortable stay. See you again hopefully soon. Vincent Nienhaus – General Manager

6/10 – Redelijk

Guido

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Hotel ligt te ver van centrum om bv citytrip te doen. Als je een hotel wenst met zicht op de Moesel, laat je dan geen kamer aanbieden op 1ste verdiep omdat je dan eigenlijk op een plat dak zit te kijken.
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Vincent Nienhaus op 21 nov 2019
Dear Guido, Thank you very much for sharing your impressions with us. We are glad that you were our guest. But we are sorry to hear that you weren’t completely satisfied with our nice location. Please be advised that you can reach the city center in a few minutes by bus. Nevertheless we hope to welcome you again. Vincent Nienhaus - General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Heel vriendelijk onthaal.toffe kamers.heel hulpvaardig.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Vincent Nienhaus op 21 nov 2019
Dear traveller, Thank you very much for your great feedback. We are happy to hear that you enjoed your stay and especially liked your spacious room. See you again hopefully soon. Vincent Nienhaus - General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Vincent Nienhaus op 23 nov 2019
Lieber Reisender, toll, dass es Ihnen bei uns so gut gefallen hat und Sie Ihren Aufenthalt genossen haben. Wir hoffen Sie bald wieder begrüßen zu dürfen. Vincent Nienhaus - General Manager

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hartstikke goed
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Vincent Nienhaus op 21 nov 2019
Dear Jan, Great to hear that everything was to your entire satisfaction and you had a nice stay. We hope to welcome you as our guest again soon. Vincent Nienhaus - General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super hotel, even lopen voordat je in het centrum bent, maar prima te doen!
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Vincent Nienhaus op 13 okt 2019
Dear traveller, Thank you very much for your great feedback. We are glad to hear that you had a nice time in Trier and especially liked our remarkable location. We hope to welcome you as our guest again soon. Vincent Nienhaus - General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Weekend Trier
Vieze muren/plafond Een apparent boven ons. We hoorden mensen stappen. Voetweg onderbroken, moeilijk te bereiken
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Vincent Nienhaus op 13 okt 2019
Dear traveller, Thank you very much for sharing your impressions with us. We are pleased that you were our guest. But we are sorry to hear that you weren't completely satisfied with our housekeeping service. Please contact either our friendly front desk team or our manager on duty during the weekends, they would have been more than happy to assist. Nevertheless we hope to welcome you again and would like to convince you of our service quality. Vincent Nienhaus - General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
net hotel, weinig parkeerruimte, mooie kamer, goed ontbijt
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Vincent Nienhaus op 19 aug 2019
Dear traveller, Thanks a lot for your feedback. We are glad to hear that you liked our modern rooms overlooking the Moselle and our rich breakfast. But we are sorry to hear that you weren’t satisfied with the parking situation. Please be advised that we are offering our guests over 40 free parking lots. Additional free parking lots can be found in a few minutes distance. If you have further questions don’t hesitate to contact us directly. See you again hopefully soon. Vincent Nienhaus - General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi uitzicht over de moezel, wel wat lawaaierig vanwege het open raam en het verkeer wat langs komt. Er werd aangegeven dat er een zwembad bij het hotel was, helaas was dat niet zo. Ik miste het koffieapparaat op de kamer. Vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Vincent Nienhaus op 19 aug 2019
Dear traveller, Thanks a lot for your review. We are glad to hear that you felt comfortable with us and enjoyed your time in Trier. We gladly forward your great feedback directly to our staff. We hope to welcome you again soon. Vincent Nienhaus – General Manager

8/10 – Goed

Marleen, Roermond

Positief: Netheid
Hotel was prima! Naar de stad toe was nog een pittig eind dat vonden we jammer. Heel goed ontbijt.
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Vincent Nienhaus op 19 aug 2019
Dear Marleen, Thanks a lot for your review. We are glad that you were our guest and especially enjoyed our rich breakfast. Did you know that you can also reach the city center in a few minutes by bus? If you have further questions, don´t hesitate to contact us directly. See you again hopefully soon. Vincent Nienhaus – General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel ligt dicht tegen het centrum. Parkeerplaatsen zijn gratis. Ontbijtfaciliteit is voldoende. Spiegeleieren worden op verzoek voor je gebakken. Hotelkamer is ruim genoeg, schoon en modern. Kamer aan de Moselzijde zijn fris wanneer er een windje waait. Kamers hebben geen airco.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Vincent Nienhaus op 19 aug 2019
Dear traveller, Thank you very much for your feedback. We are happy that you were our guest and enjoyed your stay. We hope to welcome you gain soon. Vincent Nienhaus – General Manager

8/10 – Goed

Piet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer mooie kamer.
Alles leek behoorlijk nieuw. Super goeie matrassen. Mooi ingericht, maar dezelfde foto's komen soms terug. Jammer dat er geen fitness of welness is. Ligt aan de Moesel waar een leuk wandelpad is. Is ver van het centrum van Trier.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Vincent Nienhaus op 19 aug 2019
Dear Piet, Thanks a lot for your review. We are glad that you were our guest end especially enjoyed our modern design and our spacious rooms. Did you know that you can also reach the city center in a few minutes by bus? If you have further questions, don´t hesitate to contact us directly. See you again hopefully soon. Vincent Nienhaus – General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
De reclame die gemaakt wordt voor dit hotel is zwaar overdreven. Geen airco, geen fijne lobby, geen uitzicht op de Moezel zoals beloofd, een kleine kamer met uitzicht op een deel opgebroken snelweg, herrie van de snelweg, erg weinig keus in het eten,ontbijt niet uitgebreid. De prijs die we hiervoor betaald hebben is schandalig.
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Vincent Nienhaus op 9 jul 2019
Dear traveller, Thank you very much for sharing your impressions with us. We are glad that you were our guest. But we are sorry to hear that you weren´t completely satisfied with the location of your room and our rich breakfast buffet, for which we receive much compliments. Please contact either our friendly front desk team or our manager on duty during the weekends, they would have been more than happy to assist. Nevertheless we hope to welcome you again and would like to convince you of our service quality. Vincent Nienhaus - General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Al min positieve waarderingen geven mij het recht om dit hotel de kwalificatie "uitmuntend" te geven; prijs - kwaliteit verhouding ook goed. Alleen de avondkeuken was wat minder.
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Vincent Nienhaus op 5 jun 2019
Dear traveller, Thank you very much for your nice review. We are pleased to hear that you felt comfortable with us and had good time in Trier. See you again hopefully soon. Vincent Nienhaus - General Manager

10/10 – Uitstekend

Ine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kwaliteit en service prima, heerlijk uitgebreid smaakvol ontbijt en eten. Vriendelijk personeel. Bushalte dichtbij. Kortom prima verblijf voor weekend Trier.
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Vincent Nienhaus op 5 jun 2019
Dear Ine, Thank you very much for your nice review. We are pleased to hear that you had a wonderful stay and enjoyed your room and our restaurant. We hope to welcome you again soon. Vincent Nienhaus - General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Vincent Nienhaus op 3 mei 2019
Lieber Reisender, vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt und eine schöne Zeit in Trier verbracht haben. Auf ein baldiges Wiedersehen. Vincent Nienhaus - General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Vincent Nienhaus op 30 apr 2019
Lieber Reisender, toll, dass Sie eine schöne Zeit in Trier verbracht haben und sich in unserem Haus wohlgefühlt haben. Wir hoffen Sie recht blad wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Vincent Nienhaus – General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Vincent Nienhaus op 11 apr 2019
Dear traveller, Thanks a lot for your great review. We are very pleased to hear that you enjoyed your time in Trier and felt comfortable with us. We hope to welcome you again soon. Vincent Nienhaus – General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Leuk stadshotel maar gebruik van openbaar is noodzakelijk
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Vincent Nienhaus op 24 jan 2019
Dear traveller, Thank you very much for your nice review. We are happy to hear that you enjoyed your time and had a comfortable stay. See you again hopefully soon! Vincent Nienhaus – General Manager

8/10 – Goed

Sonia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Vincent Nienhaus op 31 dec 2018
Liebe Sonia, vielen Dank für Ihr Feedback. Es freut uns sehr, dass Sie unser Gast waren und Sie eine schöne Zeit in unserem Haus verbracht haben. Wir freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch. Vincent Nienhaus - General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Vincent Nienhaus op 29 dec 2018
Dear traveller, Great to hear that you felt comfortable with us and had a good stay. We hope to welcome you again soon. Vincent Nienhaus - General Manager

10/10 – Uitstekend

marcel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooi en goed hotel
mooi hotel vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Vincent Nienhaus op 4 jan 2019
Dear Marcel, Thanks a lot four your great review. We are happy to hear that you had a perfect stay and enjoyed your time in Trier. We will forward your great feedback directly to our staff. We hope to see you again soon! Vincent Nienhaus – General Manager

8/10 – Goed

marc, vilvoorde

Positief: Personeel en service
mooi ontbijt, kamers wat afgeleefd, geen koelkast,indeling kan beter
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Vincent Nienhaus op 18 nov 2018
Dear Marc, Thank you very much for taking the time to write a review. We are glad to hear that you enjoyed your stay at the FourSide Plaza Hotel Trier. We hope to welcome you again soon. Vincent Nienhaus – General Manager

8/10 – Goed

Conny

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geslaagd
Modern en proper hotel. Lekker uitgebreid ontbijt. Vriendelijk onthaal. Op loopafstand van het centrum.
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Vincent Nienhaus op 18 nov 2018
Dear Conny, Thank you a lot for your review. We are very pleased to hear that you felt comfortable with us and especially liked our modern design and our rich breakfast buffet. See you again hopefully soon. Vincent Nienhaus – General Manager

10/10 – Uitstekend

Jolande

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig en ruim appartement op 8 minuten fietsen van het centrum.
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Vincent Nienhaus op 31 okt 2018
Dear Jolande, Thank you very much for your great review. We are happy to hear that you had a nice time in Trier and liked our cosy and spacious rooms. See you again hopefully soon! Vincent Nienhaus - General Manager