Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van NH Utrecht

4 out of 5
NH Utrecht
Jaarbeursplein 24, Utrecht

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 482 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 406 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 77 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 23 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 1001 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Cindy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Paria Moini op 1 apr 2024
Beste Cindy,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met NH Utrecht te delen!Om zo'n hoge beoordeling te krijgen is echt geweldig. Het hele team streeft ernaar om de best mogelijke ervaring te bieden en ik ben blij om te zien dat dit tot uiting komt in uw beoordeling.Het compliment van uw beoordeling wordt gedeeld met het team. We hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,Duty Manager

10/10 – Uitstekend

Benno

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Team NH Utrecht op 23 mrt 2024
Dear Benno,Thank you for taking the time to share your experience at NH Utrecht! To receive such a high rating is truly amazing. The entire team strives to provide the best experience possible and I am pleased to see that this reflects in your rating. The compliment of your rating will be shared with the team. We hope to welcome you back in the nearby future!Kind regards,Team NH Utrecht

10/10 – Uitstekend

Ybe

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Team NH Utrecht op 23 mrt 2024
Dear Ybe,What a wonderful rating! Thank you very much for taking the time to rate NH Utrecht on this website. A high rating such as this is truly a compliment for our hotel and for our staff. On behalf of the entire team, I would like to thank you for your kindness and for staying with us. We truly hope to welcome you again in the near future! Kind regards,Team NH Utrecht

8/10 – Goed

Frank, Roermond

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het enige minpuntje was, dat we een loopdeur hadden met de kamer naast ons. En omdat in de kamer naast ons nogal hard en tot laat gepraat en gelachen werd, hebben we dit wel als vervelend beoordeeld.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Yoeri Schnabel Duty Manager op 1 mrt 2024
Beste meneer/mevrouw,Dankuwel voor het delen van uw ervaring bij NH Utrecht met ons.Wij willen u bedanken voor uw goede review.Vervelend om te horen dat u last heeft gehad van het geluid van de tussendeur. Wij geven deze kamers alleen weg als het hotel helemaal vol is geboekt. Onze excuses daarvoor.We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Yoeri Duty manager

10/10 – Uitstekend

Mirella

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Team NH Utrecht op 23 mrt 2024
Dear Mirella,On behalf of the entire team, I would like to sincerely thank you for your rating of a 5/5!Such a high rating can only mean an incredible compliment to the team’s effort and I will be sure to share it with them. It would be our pleasure to welcome you back again in the near future! Kind regards,Team NH Utrecht

10/10 – Uitstekend

Mandy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Team NH Utrecht op 23 mrt 2024
Dear Mandy,On behalf of the entire team, I would like to sincerely thank you for your rating of a 5/5!Such a high rating can only mean an incredible compliment to the team’s effort and I will be sure to share it with them. It would be our pleasure to welcome you back again in the near future! Kind regards,Team NH Utrecht

10/10 – Uitstekend

Harmen

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Team NH Utrecht op 23 mrt 2024
Dear Harmen,Thank you for taking the time to share your experience at NH Utrecht! To receive such a high rating is truly amazing. The entire team strives to provide the best experience possible and I am pleased to see that this reflects in your rating. The compliment of your rating will be shared with the team. We hope to welcome you back in the nearby future!Kind regards,Team NH Utrecht

10/10 – Uitstekend

Max

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dichtbij het station en jaarbeurs
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Emily Teall | Duty Manager op 30 jan 2024
Beste heer/mevrouw Max,Wat een geweldige beoordeling!Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om NH Utrecht op deze website te beoordelen. Zo'n hoge waardering is echt een compliment voor ons hotel en voor ons personeel.Namens het hele team wil ik u bedanken voor uw vriendelijkheid en voor uw verblijf bij ons. We hopen u in de nabije toekomst echt weer te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,Emily TeallDuty Manager

10/10 – Uitstekend

Ida

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Emily Teall | Duty Manager op 30 jan 2024
Beste heer/mevrouw Ida,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met NH Utrecht te delen!Om zo'n hoge beoordeling te krijgen is echt geweldig. Het hele team streeft ernaar om de best mogelijke ervaring te bieden en ik ben blij om te zien dat dit tot uiting komt in uw beoordeling.Het compliment van uw beoordeling wordt gedeeld met het team. We hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,Emily TeallDuty Manager

8/10 – Goed

Nick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Emily Teall Duty Manager op 11 jan 2024
Dear Mr./Ms. Nick,On behalf of the entire team, I would like to sincerely thank you for your rating of a 4/5!Such a high rating can only mean an incredible compliment to the team’s effort and I will be sure to share it with them. It would be our pleasure to welcome you back again in the near future! Kind regards,Emily TeallDuty Manager

6/10 – Redelijk

Rene

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Roemoerige omgeving, geluidsisolatie niet optimaal dus slecht geslapen
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Emily Teall Duty Manager op 8 jan 2024
Beste meneer/mevrouw Rene,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met NH Utrecht op deze website te delen.Het spijt me te moeten lezen dat uw ervaring met de onrust in het hotel niet aan de verwachtingen voldeed. Onze excuses daarvoor.We streven ernaar om een buitengewone ervaring te creëren voor al onze gasten en ik heb het gevoel dat we ons doel niet hebben bereikt tijdens uw verblijf.We hopen dat u ons nog een kans geeft om u de verandering te laten zien en u de buitengewone ervaring te bieden die we in de toekomst willen bieden.Met vriendelijke groet, Emily TeallDuty Manager

10/10 – Uitstekend

Marcel van

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Alleen maar positief. Alles in de omgeving liggen. Naar mooi oud centrum, naar theater en jaarbeurs etc
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Emily Teall Duty Manager op 8 jan 2024
Beste heer/mevrouw Marcel,Allereerst bedankt voor uw geweldige review!Het was een genoegen om te lezen hoeveel u heeft genoten van wat NH Utrecht te bieden heeft. We zijn verheugd om te lezen dat we u de buitengewone ervaring hebben kunnen bieden waar we naar streven!Het zou een eer zijn u binnenkort weer te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Emily TeallDuty Manager

6/10 – Redelijk

Eveline

Reisde met familie
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Emily Teall Duty Manager op 31 dec 2023
Beste Eveline, Namens het hele team wil ik u bedanken voor het plaatsen van uw ervaring met ons op deze website.Ik betreur het dat we tijdens uw verblijf bij NH Utrecht niet volledig aan uw verwachtingen hebben voldaan. We hopen dat u ons binnenkort een tweede kans geeft om u weer te verwelkomen in Utrecht. Met vriendelijke groet, Emily TeallDuty Manager

10/10 – Uitstekend

Rob

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Emily Teall Duty Manager op 17 dec 2023
Dear Mr./Ms. Rob,What a wonderful rating! Thank you very much for taking the time to rate NH Utrecht on this website. A high rating such as this is truly a compliment for our hotel and for our staff. On behalf of the entire team, I would like to thank you for your kindness and for staying with us. We truly hope to welcome you again in the near future! Kind regards,Emily TeallDuty Manager

10/10 – Uitstekend

Hans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecte plek voor treinreizigers
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Emily Teall Duty Manager op 6 dec 2023
Beste heer/mevrouw Hans,Wat een geweldige beoordeling!Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om NH Utrecht op deze website te beoordelen. Zo'n hoge waardering is echt een compliment voor ons hotel en voor ons personeel.Namens het hele team wil ik u bedanken voor uw vriendelijkheid en voor uw verblijf bij ons. We hopen u in de nabije toekomst echt weer te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,Emily TeallDuty Manager

8/10 – Goed

An

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn Hotel maar Parking is geen evidentie als er evenement is in de jaarbeurs
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Emily Teall Duty Manager op 2 dec 2023
Beste heer/mevrouw Rudi, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met NH Utrecht te delen! Het spijt me te moeten lezen dat uw ervaring met de parkeergelegenheden rondom ons hotel niet aan de verwachtingen voldeed. Ik wil u mijn oprechte excuses aanbieden, want we streven er altijd naar om onze gasten een buitengewone ervaring te bieden. Verder ben ik blij om te lezen dat het hotel zelf verder positief aspect was van uw verblijf verder! Het zou een eer zijn u binnenkort weer te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet, Emily Teall Duty Manager

4/10 – Matig

Daniel

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Emily Teall Duty Manager op 4 dec 2023
Dear Mr./Ms. Daniel,First of all, I would like to express my gratitude for taking the time to rate your stay at NH Utrecht. Secondly, your ratings made it apparent to us that we did not meet your expectations. We regret to read that and would like to know more about what happened during your stay and what we could have done differently. We are always looking for ways to improve our guest experience in the hotel and this will give us more insight into our guests’ expectations. We hope that you will reach out and that you will offer us another opportunity to show you the proper NH Utrecht experience!With kind regards,Emily TeallDuty Manager

10/10 – Uitstekend

Desiree

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Emily Teall Duty Manager op 20 nov 2023
Dear Mr./Ms. Desiree,On behalf of the entire team, I would like to sincerely thank you for your rating of a 5/5!Such a high rating can only mean an incredible compliment to the team’s effort and I will be sure to share it with them. It would be our pleasure to welcome you back again in the near future! Kind regards,Emily TeallDuty Manager

8/10 – Goed

Theo

Positief: Personeel en service
Friendly personel Good beds Nice breakfast
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Emily Teall Duty Manager op 2 dec 2023
Dear Mr./Ms. Theo,Thank you for sharing your experience at NH Utrecht with us on this website.I am pleased to read that you enjoyed the breakfast and beds. Furthermore, I would like to thank you for your kind words about our staff. I will certainly share your compliments with our team!We would be delighted to welcome you again in the nearby future. Kind regards,Emily TeallDuty Manager

4/10 – Matig

Marcel

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Emily Teall Duty manager intern op 2 okt 2023
Beste Marcel, Namens het hele team wil ik u bedanken voor het plaatsen van uw ervaring met ons op deze website.Ik betreur het dat we tijdens uw verblijf bij NH Utrecht niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We hopen dat u ons binnenkort een tweede kans geeft om u weer te verwelkomen in Utrecht. Met vriendelijke groet, Emily TeallDuty Manager

10/10 – Uitstekend

An

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Fijne kamer. Heerlijk ontbijt. Personeel vriendelijk!
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Yoeri Schnabel op 9 aug 2023
Beste AnWat een geweldige beoordeling!Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om NH Utrecht op deze website te beoordelen. Zo'n hoge waardering is echt een compliment voor ons hotel en voor ons personeel.Namens het hele team wil ik u bedanken voor uw vriendelijkheid en voor uw verblijf bij ons. We hopen u in de nabije toekomst echt weer te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,Yoeri SchnabelDuty Manager

10/10 – Uitstekend

Valentino

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Yvonne

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 Persoons Kamer was netjes maar 3e bed was slaapbank. Zag er beetje krakkemikkig uit. Kraakte en piepte met omdraaien. Vond het geen volwaardig bed. Personeel zeer vriendelijk. Ontbijt zeer compleet en ontzettend lekker. Wat een keus! Ook hier was personeel ontzettend vriendelijk.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Yoeri Schnabel Duty Manager op 23 jul 2023
Beste Yvonne, Wat een mooie woorden over ons personeel van de receptie en zeker niet te vergeten het ontbijt.De feedback van onze gasten stellen wij enorm op prijs.ik heb de opmerking door gegeven aan de juiste afdeling en die gaan er naar kijken zodat het niet nog vaker voor komt.Nogmaals dank voor deze mooie woorden over ons personeel, en wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in ons hotel.Met viendelijke groet,

8/10 – Goed

Elly

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

SzuFen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location. Friendly staffs. Breakfast is awesome
12 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Yoeri Schnabel Duty Manager op 9 jul 2023
Dear SzuFen,Thank you for taking the time to share your experience at NH Utrecht! To receive such a high rating is truly amazing. The entire team strives to provide the best experience possible and I am pleased to see that this reflects in your rating. The compliment of your rating will be shared with the team. We hope to welcome you back in the nearby future!Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Tim

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie locatie en vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Ole Duty manager intern op 20 jun 2023
Dear Mr./Ms. Time,Thank you for taking the time to share your experience at NH Utrecht! To receive such a high rating is truly amazing. The entire team strives to provide the best experience possible and I am pleased to see that this reflects in your rating. The compliment of your rating will be shared with the team. We hope to welcome you back in the nearby future!Kind regards,Ole DagevosDuty Manager

10/10 – Uitstekend

Leticia

Positief: Netheid, personeel en service
Great hotel located in a nice spot from where one can easily reach the train station on foot, main stores and more. The staff is very friendly and we loved the breakfast that was great.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Ole Duty manager intern op 20 jun 2023
Dear Mr./Ms. Leticia,Thank you for taking the time to share your experience at NH Utrecht! To receive such a high rating is truly amazing. The entire team strives to provide the best experience possible and I am pleased to see that this reflects in your rating. The compliment of your rating will be shared with the team. We hope to welcome you back in the nearby future!Kind regards,Ole DagevosDuty Manager

4/10 – Matig

Leonardus

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Berend

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettige ontvangen,ontbijt prima
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Ole Duty manager intern op 3 apr 2023
Beste heer, mevrouw Berend,Wat een geweldige beoordeling!Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om NH Utrecht op deze website te beoordelen. Zo'n hoge waardering is echt een compliment voor ons hotel en voor ons personeel.Namens het hele team wil ik u bedanken voor uw vriendelijkheid en voor uw verblijf bij ons. We hopen u in de nabije toekomst echt weer te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,Roseanne SpaanstraGuest Relations Manager

8/10 – Goed

Miriam

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel ligt op super locatie, dichtbij station en stad. Zeer nette en schone kamers. Ontbijt was uitstekend en het personeel bij restaurant zeer behulpzaam. Bij de receptie 2x een dame die alleen engels sprak, dat was voor mij niet zo moeilijk, maar voor anderen kan dat wel lastig zijn . Een minpunt dat bij uitchecken wij 2 kokers bonbons in het koelkastje hadden vergeten. Gelijk gebeld en gemeld dat wij die bij het ophalen van de koffers (bagageruimte) zouden meenemen. Bij terugkomst in het hotel was er 1 koker met een briefje waarop stond 2 kokers....maar 1 kokers bonbons was nergens te vinden. De dame aan receptie heeft wel nog overal gekeken en collega's gevraagd, maar niemand wist iets🤔 dat vonden wij wel heeeel vreemd.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Ole Duty manager intern op 30 mrt 2023
Beste heer, mevrouw Miriam,Wat een geweldige beoordeling!Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om NH Utrecht op deze website te beoordelen. Zo'n hoge waardering is echt een compliment voor ons hotel en voor ons personeel.Het spijt ons nog enorm dat wij de tweede koker bonbons niet hebben gevonden.Namens het hele team wil ik u bedanken voor uw vriendelijkheid en voor uw verblijf bij ons. We hopen u in de nabije toekomst echt weer te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,Roseanne SpaanstraGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

B.

Positief: Netheid, personeel en service
?
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Roseanne Spaanstra - Quality Manager op 28 mrt 2023
Dear Sir/Madam, Thank you very much for your rating! We hope to welcome you back soon at NH Utrecht. With kind regards, Roseanne Spaanstra

10/10 – Uitstekend

Paulien

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Ole Duty intern op 20 mrt 2023
Dear Ms. Paulien,Thank you for taking the time to share your experience at NH Utrecht! To receive such a high rating is truly amazing. The entire team strives to provide the best experience possible and I am pleased to see that this reflects in your rating. The compliment of your rating will be shared with the team. We hope to welcome you back in the nearby future!Kind regards,Nina van StraatenGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Neeltje

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel midden in het centrum, parkeergarages op een paar minuten lopen. Schone kamers, heerlijk ontbijt.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Reception NH Utrecht op 5 mrt 2023
Beste Neeltje,Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring bij NH Utrecht met ons op deze website.Ik ben verheugd te lezen dat u genoten heeft van de centrale ligging en de schone kamers. Verder wil ik u bedanken voor uw vriendelijke woorden over het ontbijt. Ik zal uw complimenten zeker delen met ons team!We verwelkomen u graag in de nabije toekomst.Met vriendelijke groet,Famke Reception NH Utrecht

8/10 – Goed

Trix

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een schone, stille kamer met koffie/thee voorziening en een koelkastje. 24/7 receptie. Mogelijkheid om je bagage achter te laten.
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Paria Duty Manager op 9 jan 2023
Dear TrixWat een geweldige beoordeling!Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om NH Utrecht op deze website te beoordelen. Zo'n hoge waardering is echt een compliment voor ons hotel en voor ons personeel.Namens het hele team wil ik u bedanken voor uw vriendelijkheid en voor uw verblijf bij ons. We hopen u in de nabije toekomst echt weer te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Ruben

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne locatie en prettig personeel. Nette kamer.
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Paria Duty Manager op 5 jan 2023
Beste Ruben, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met NH Utrecht te delen!Om zo'n hoge beoordeling te krijgen is echt geweldig. Het hele team streeft ernaar om de best mogelijke ervaring te bieden en ik ben blij om te zien dat dit tot uiting komt in uw beoordeling.Het compliment van uw beoordeling wordt gedeeld met het team. We hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Stephan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dicht bij station en centrum. Uitgebreid ontbijt en stille kamers met goed bed.
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Paria Duty Management op 1 jan 2023
Beste Stephan, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met NH Utrecht te delen!Om zo'n hoge beoordeling te krijgen is echt geweldig. Het hele team streeft ernaar om de best mogelijke ervaring te bieden en ik ben blij om te zien dat dit tot uiting komt in uw beoordeling.Het compliment van uw beoordeling wordt gedeeld met het team. We hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Antoinette

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Paria Duty Management op 22 dec 2022
Dear Mr./ Ms., Thank you very much for taking the time to rate NH Utrecht on this website.Please feel free to reach out to us to inform us of what we could have done differently during your stay. I am asking this as we always aim for improvement and this is a learning moment for us.As the satisfaction of our customers is our priority, we hope you will give us a second chance to welcoming you back in Utrecht. With kind regards,

10/10 – Uitstekend

Jos

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging, mooie kamer met ruim voldoende faciliteiten, vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Paria Duty Management op 19 dec 2022
Beste Jos, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om NH Utrecht op deze website te beoordelen. Zo'n hoge waardering is echt een compliment voor ons hotel en voor ons personeel.Namens het hele team wil ik u bedanken voor uw vriendelijkheid en voor uw verblijf bij ons. We hopen u in de nabije toekomst echt weer te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Eleonora

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede kamer, maar geen prettig klimaat
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Paria Moini Duty Manager op 15 dec 2022
Beste Eleonora, Wat een geweldige beoordeling!Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om NH Utrecht op deze website te beoordelen. Zo'n hoge waardering is echt een compliment voor ons hotel en voor ons personeel.Wat vervelend om te horen dat het klimaat in de kamer niet helemaal naar verwacht waren.Namens het hele team wil ik u bedanken voor uw vriendelijkheid en voor uw verblijf bij ons. We hopen u in de nabije toekomst echt weer te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Stephan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good value for money
Close to the station and city center. Nice, clean rooms and great breakfast.
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Paria Moini Duty Manager op 2 nov 2022
Dear Mr. Stephan,Thank you for sharing your experience about the hotel on this website. We are delighted to read that our breakfast and rooms made your stay in Utrecht so wonderful. I am pleased that our efforts to exceed expectations were successful and that we were able to make every moment in our hotel a memorable one! It was our pleasure to welcome you to our hotel and we hope to do so again in the near future!With kind regards,

10/10 – Uitstekend

T.A.M.

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

annemie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was allemaal prima in orde!
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Paria Duty Management op 15 okt 2022
Beste Annemie,Wat een geweldige beoordeling!Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om NH Utrecht op deze website te beoordelen. Zo'n hoge waardering is echt een compliment voor ons hotel en voor ons personeel.Namens het hele team wil ik u bedanken voor uw vriendelijkheid en voor uw verblijf bij ons. We hopen u in de nabije toekomst echt weer te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Marian

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Natasja

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Ed

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

marije

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Reception op 8 aug 2022
Beste Sarah, Heel erg bedankt dat je bij ons bent gebleven. We waarderen uw vriendelijke feedback. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Team NH Utrecht

10/10 – Uitstekend

Geert Jan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modern, ruim en alles aanwezig. Enige nadeel vind ik persoonlijk, dat klimaatbeheersing heel erg veel lawaai maakt. Maar overal een heerlijke ervaring.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Reception op 28 jul 2022
Beste Geert Jan, Bedankt voor uw verblijf bij ons. We waarderen uw vriendelijke feedback, we hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team NH Utrecht

8/10 – Goed

Oskar

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kan beter
De driepersoonskamer had 2 normalw bedden en een soort klap bed. Dat laatate kraakte bij een minimale beweging. Tevens waren er onvoldoende handdoeken in de kamer (deze kregen we bij vragen) en werd de badkamer compleet nat bij gebruik van de stortdouche.
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Reception op 28 jul 2022
Beste Oskar, Bedankt voor uw verblijf bij ons. We waarderen uw vriendelijke feedback, we hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team NH Utrecht

8/10 – Goed

MM

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel 👍
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Artemis op 23 jun 2022
Dear sir/mdm thank you so much for your review! We are pleased to hear that you enjoyed your stay at NH Utrecht and we hope to welcome you back soon. Kind regards, Artemis||Front Office NH Utrecht