Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen

Beoordelingen van Hotel Dimar

4 out of 5
Hotel Dimar
Gran Via Marques del Turia, 80, Valencia, Valencia

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 393 van 827 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 368 van 827 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 54 van 827 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 827 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 827 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Frederik

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dimar is ons uitstekend bevallen. Zeer ruime en nette kamer. De kamer lag aan een klein binnenplaatsje, dus geen uitzicht, maar daardoor heerlijk stil. Prima ontbijt en zeer vriendelijk personeel. In de directe omgeving heel veel leuke restaurantjes en 10 minuutjes lopen en je zit midden in het centrum. Een volgende keer zouden wij weer voor dit hotel kiezen. Bushalte voor de deur en taxistandplaats om de hoek.
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van General Manager Hotel Dimar, General Manager op 18 sep 2023
Beste Frederik,Hartelijk dank voor deze beoordeling.We zijn blij te horen dat u tevreden was met uw ruime en nette kamer, en dat u de stilte van de binnenplaats op prijs stelde. Het is fijn om te weten dat u ons ontbijt en het vriendelijke personeel waardeerde. Onze locatie inderdaad dicht bij vele leuke restaurantjes en op loopafstand van het centrum, wat het verblijf voor onze gasten aangenamer maakt.We hopen dat u tijdens uw volgende bezoek aan Valencia opnieuw voor ons hotel kiest en dat u dan wellicht een kamer met uitzicht wilt proberen voor een kleine meerprijs. Onze bushalte voor de deur en taxistandplaats om de hoek maken het vervoer in de stad gemakkelijk en toegankelijk.In de toekomst staan we graag weer voor u klaar.Met hartelijke groet,General Manager Hotel Dimar, General Manager

8/10 – Goed

Marjolein

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoon, geweldig ontbijtbuffet, ruime kamer
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van General Manager Hotel Dimar, General Manager op 7 jun 2023
Beste Marjolein,Hartelijk bedankt voor deze mooie review.Het verheugt ons dat u heeft genoten van een goed verblijf en dat de grootte van de kamers aan uw verwachtingen voldeden.Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met de service van ons personeel.Hopelijk zien we je snel nog eens!General Manager Hotel Dimar, General Manager

8/10 – Goed

Maurice

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Nvt
4 nachten verbleven in april 2023
Reactie van General Manager Hotel Dimar, General Manager op 3 mei 2023
Beste Maurice,Hartelijk dank voor deze uitstekende score.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,General Manager Hotel Dimar, General Manager

8/10 – Goed

U.J. Simons en I.E.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel, schoon, alles op loopafstand
4 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van General Manager Hotel Dimar, General Manager op 4 nov 2022
Beste gast,Bedankt voor deze perfecte score.Het verheugt ons dat uw verblijf naar tevredenheid was en dat u met name onze gastvrije medewerkers, gunstige ligging en onze netheid als pluspunten benoemt. We hopen dat u ook van een goede nachtrust heeft genoten.Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer.Hartelijke groet,General Manager Hotel Dimar, General Manager

10/10 – Uitstekend

René, Herpen

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer mooi en schoon hotel, ruime kamers met fijn bed en een badkamer waarin je kan dansen! Uitgebreid en heerlijk ontbijt, wat continue aangevuld werd. Leuk en vriendelijk personeel. Het ligt op 15 minuutjes lopen van het oude centrum, maar ook in de buurt van het hotel zijn er vele eetgelegenheden. Hoewel het aan een drukke weg ligt, merk je daar helemaal niks van. Absoluut een aanrader!
4 nachten verbleven in september 2022
Reactie van General Manager Hotel Dimar, General Manager op 3 okt 2022
Beste René,Bedankt dat u de tijd nam voor deze beoordeling.Het doet ons enorm veel deugd dat u zo tevreden was over ons. Wat leuk dat de kamer u beviel, dat het ontbijt u zo gesmaakt heeft en dat ook de ligging voor u perfect was!Deze lovende woorden zijn een leuke beloning voor het harde werk dat het personeel dagelijks verzet.Hopelijk mogen we u in de toekomst opnieuw ontvangen. Vriendelijke groet,General Manager Hotel Dimar, General Manager

8/10 – Goed

Maximiliaan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Kamer is groot genoeg, wordt goed schoongemaakt, lekker rustig aan de achterzijde van hotel (geen druk verkeer zoals aan voorzijde). Douche kan wel wat meer waterdruk hebben. Ontbijt voor Spaanse begrippen uitgebreid, personeel erg vriendelijk.
7 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van General Manager Hotel Dimar, General Manager op 18 okt 2021
Beste Maximiliaan, Fijn dat u de tijd nam voor een review. We zijn blij te lezen dat u onze ligging een pluspunt vond en zo tevreden was met uw kamer. Het spijt ons echter dat u ook een minpuntje heeft ervaren, we hadden graag iemand van ons onderhoudsteam langsgestuurd om dit meteen voor u op te lossen! Hartelijke groet, General Manager Hotel Dimar, General Manager

10/10 – Uitstekend

carole martine van der

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel goede ligging fijn dat je gelijk fietsen bij het hotel kon huren Goed bed en goede schoonmaak
6 nachten verbleven in september 2021
Reactie van General Manager Hotel Dimar, General Manager op 13 okt 2021
Beste Carol, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Leuk dat uw verblijf bij ons een absoluut succes was! We hopen u snel nogmaals welkom te mogen heten. Met vriendelijke groet, General Manager Hotel Dimar, General Manager

8/10 – Goed

Liesbeth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Vriendelijk, behulpzaam personeel, mooie nette kamer. Ik had een hele rustige kamer ook. Fiets gehuurd vanuit het hotel was ook ideaal.
5 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van General Manager Hotel Dimar, General Manager op 25 aug 2021
Beste Liesbeth, Hartelijk dank voor uw feedback. Wat fijn dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u de vriendelijkheid van ons personeel als pluspunt aanhaalt. Dat horen we graag. Tot weerziens. General Manager Hotel Dimar, General Manager

8/10 – Goed

Petro, Brabant

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
super hotel, vriendelijk personeel en goed ontbijt vriendelijk medewerkers en schone kamer
4 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging om zowel de stad te verkennen als uitstap naar de kust.
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van General Manager Hotel Dimar, General Manager op 21 feb 2020
Beste gast, Zeer hartelijke dank voor deze lovende recensie! Wat fijn dat u genoten heeft van de locatie van ons hotel. We hopen dat u leuke uitstappen heeft gehad naar de stad en het strand en verwelkomen u in de toekomst graag terug. Met vriendelijke groeten, General Manager Hotel Dimar, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van General Manager Hotel Dimar, General Manager op 15 feb 2020
Dear Guest, Thanks for your rating of our hotel. We are sorry we fell short in meeting some of your expectations. We would love to know what would have made your stay a perfect one. We look forward to the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards, General Manager Hotel Dimar, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima en net Hotel. Goede prijskwaliteit en op loopafstand (10 minuten) van de Metro en centrum van Valencia. Tevens vlak bij de Turia.
5 nachten verbleven in december 2019
Reactie van General Manager Hotel Dimar, General Manager op 7 jan 2020
Beste gast, Hartelijk dank voor deze uitstekende review. Het doet ons plezier dat zowel ons hotel als onze locatie u konden bekoren. We hopen u dan ook nog eens te mogen ontvangen in de toekomst! Met vriendelijke groet, General Manager Hotel Dimar, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pro’s: Prima locatie. Straatje erachter vol met restaurants en barretjes. Naast het park en op loopafstand van het centrum. Uitstekend ontbijt. Con’s: airco in de kamer werkt amper. Badkamer heeft een glazen deur waardoor als er iemand snachts naar de wc gaat de hele kamer verlicht is. Kamer aan de binnenkant heeft nauwelijks daglicht.
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keurig hotel,vriendelijk en behulpzaam personeel.Het hotel heeft een gunstige liggen,en ze hebben goede fietsen.
3 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima stadshotel, kamer in orde, bedden goed. Iets te prijzig voor het totaal gebodene, maar zeker voldoende
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Franciscus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel om Valencia te bezoeken. Prima kamer en bed. Badkamer en toilet ruimte was schoon. Ontbijt prima. Minpuntje is het geluid van de weg wat snachts goed te horen is. Wifi is er wel, maar is tergend langzaam.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van General Manager Hotel Dimar, General Manager op 7 okt 2019
Beste Franciscus, hartelijk dank voor deze beoordeling. Fijn dat u ons aanbeveelt als een prima hotel. Spijtig dat u ondanks onze dubbelglas ramen last van gehorigheid heeft gehad, Onze excuses voor het ongemak. Wanneer u weer bij ons reserveert, geven we u graag een kamer aan onze binnenplaats. Met vriendelijke groet en graag tot nog eens! General Manager Hotel Dimar, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg schoon, goede bedden mooie ligging en een heerlijk ontbijt
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van General Manager Hotel Dimar, General Manager op 15 dec 2019
Beste gast, Hartelijk bedankt voor uw feedback. Het is ons een genoegen te lezen dat alles naar wens was tijdens uw verblijf in ons hotel. We hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. Hartelijke groet, General Manager Hotel Dimar, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel, alles proper. Wij waren enkel in shock toen we een gigantische rekening moesten betalen voor de parking bij het hotel. We hadden toch gehoopt dat er een soort regeling zou zijn
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van General Manager Hotel Dimar, General Manager op 15 dec 2019
Beste gast, bedankt voor uw review. Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van ons hotel. Wat jammer dat u niet tevreden was over de prijs van de parking. We bieden nochtans marktconforme prijzen aan. We noteren echter uw opmerking en zullen proberen om er in de toekomst rekening mee te houden. Met vriendelijke groet en hopelijk tot een volgende keer, General Manager Hotel Dimar, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ik vond het een normaal hotel mooie kamers. Maar voor in de avond iets te drinken in het hotel zelf was niks meer open. Wel jammer.
4 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aan de rand van het centrum gelegen. Op loopafstand van alle bezienswaardigheden en metro op 600 m. Nette, ruime kamers met airco, mini bar/koelkastje en safe. Ruime badkamer met scheerspiegel, föhn (meer lawaai dan dat ie blaast) en ligbad zonder douchegedeelte, je moet goed oppassen bij het uitstappen dat je niet uitglijdt. Ontbijt is voldoende maar niet echt uitgebreid. Zeer vriendelijk en behulpzame medewerkers. Ik vindt het geen 4 sterren waard maar zou het gezien de locatie wel aanbevelen.
6 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van General Manager Hotel Dimar, General Manager op 15 dec 2019
Beste gast, Wat zijn we verheugd te horen dat u een aangenaam verblijf bij ons had. Fijn dat u onze centrale ligging aangeeft, dichtbij de metro en de bezienswaardigheden van onze stad. We noteren uw opmerking omtrent de haardroger en zullen bekijken wat wij aan de gladheid van het bad kunnen doen. We danken u voor uw feedback, hierdoor kunnen wij alleen maar een betere service aanbieden in de toekomst. Ons team bedankt u voor uw compliment omtrent de vriendelijkheid en behulpzaamheid en verwelkomt u graag opnieuw in de toekomst! Met vriendelijke groet. General Manager Hotel Dimar, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel op een centrale plaats in Valencia (ruzafa)! Net en schoon.
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van General Manager Hotel Dimar, General Manager op 15 dec 2019
Beste gast, bedankt voor uw positieve review over Hotel Dimar. We vinden het heel prettig dat we met onze gunstige ligging en de netheid van ons hotel konden bijdragen aan een geslaagd verblijf in Valencia. Fijn dat u het zo goed naar uw zin hebt gehad! We hopen je binnenkort in ons hotel terug te zien. Met vriendelijke groet, General Manager Hotel Dimar, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi, verzorgd hotel.. Perfect gelegen om de stad te ontdekken...
4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van General Manager Hotel Dimar, General Manager op 15 dec 2019
Beste gast, Hartelijke dank voor uw mooie beoordeling. We lezen met plezier dat u een fijn verblijf had bij ons in Valencia en dat u genoten heeft van de mooie inrichting van ons hotel en onze gunstige ligging. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, General Manager Hotel Dimar, General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Accommodatie was goed. Kamers waren netjes, bedden en kussens waren oké. Wij hadden een kamer aan de voorzijde van het hotel wat wel erg rumoerig was.
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van General Manager Hotel Dimar, General Manager op 5 jun 2019
Beste gast, We danken u voor uw feedback. Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met onze nette, ruime kamers en comfortabele bedden. We vinden het echter jammer dat u geluidsoverlast heeft ondervonden. We proberen het geluid van buitenaf met dubbele beglazing zoveel mogelijk te beperken en de kamers aan de binnenzijde zijn over het algemeen rustiger. Aarzel een volgende keer niet onze receptie hierover aan te spreken, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. We ontvangen u bij een volgend bezoek aan zonnig Valencia graag opnieuw! Met vriendelijke groet en graag tot nog eens! General Manager Hotel Dimar, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van The Manager op 22 jul 2019
Dear guest, Thanks for taking the time to send us a great rating. We are very pleased you had a perfect stay. We look forward to welcoming you again. Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette kamers met prima bedden en fijne badkamer en goede service van personeel
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van General Manager Hotel Dimar, General Manager op 23 mei 2019
Beste gast, Dank u voor het meegeven van uw mening. Het verheugt ons dat u genoten heeft van het comfort van onze kamers en bedden. We ontvangen u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Valencia. Met vriendelijke groet. General Manager Hotel Dimar, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Ellis

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keurige kamer, vriendelijk en behulpzaam personeel. Tegenvallen vond ik ontbijt, dit werd bijna niet aangevuld, of duurde erg lang. Ook servies slecht aangevuld, moest vaker om kommetje en glazen vragen. Wel erg vriendelijk
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van General Manager Hotel Dimar, General Manager op 11 mei 2019
Beste Ellis, Heel erg bedankt voor uw beoordeling. Wat leuk dat de kamer voor u naar wens was en u tevreden was met de vriendelijke en behulpzame bediening van ons personeel. Jammer dat het ontbijt u tegenviel. Onze excuses dat het eten en servies niet tijdig aangevuld werd. Dank dat u ons hierover aansprak zodat we u wel verder konden helpen! We hopen u opnieuw te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek, waarbij we u wel tijdig van ontbijt kunnen voorzien ;) Vriendelijke groeten, General Manager Hotel Dimar, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De accommodatie was helemaal vol dus kregen wij de junior suite terwijl wij een standaard kamer geboekt hadden. Super!
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van General Manager Hotel Dimar, General Manager op 6 mei 2019
Beste gast, Hartelijk dank voor uw feedback. Het doet ons plezier dat u een aangenaam verblijf bij ons had en dat u helemaal tevreden was met de upgrade van uw kamer. We verwelkomen u in de toekomst graag opnieuw! Wij kijken er naar uit u in de toekomst opnieuw onder onze gasten te mogen rekenen. Hartelijke groet, General Manager Hotel Dimar, General Manager

10/10 – Uitstekend

Johannes, Zoetermeer. nl

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dicht bij centrum en park, zeer vriendelijk en voorkomend personeel, goed en uitgebreid ontbijt.
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van General Manager Hotel Dimar, General Manager op 3 mei 2019
Beste Johannes, Vriendelijk bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met Hotel Dimar. Het verheugt ons dat u een fantastisch verblijf bij ons had en dat u helemaal tevreden was met onze mooie ligging nabij het park. Fijn dat we u verder konden bekoren met onze service en ons heerlijk ontbijtbuffet. We kijken uit naar uw volgende bezoek. Een warme groet, General Manager Hotel Dimar, General Manager

8/10 – Goed

mevr.Jansen, Tilburg

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel. Schoon, leuk ingericht. aardig Engels sprekend personeel. Lokatie oké. Goed te doen per voet, fiets of metro.
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van General Manager Hotel Dimar, General Manager op 3 mei 2019
Beste mevr. Jansen, Vriendelijk bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met Hotel Dimar. Het doet ons plezier dat u zo enthousiast bent over uw verblijf. Het doet ons erg veel plezier dat u heeft genoten van onze goede locatie. We verwelkomen u heel graag terug bij ons in Valencia! General Manager Hotel Dimar, General Manager

8/10 – Goed

Joop, Delft

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Je moet douchen in het bad staand. WiFi in de kamer werkte, maar niet op de iPad.
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van General Manager Hotel Dimar, General Manager op 1 mei 2019
Dag Joop, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We hopen dat u een fijn verblijf had en u heeft kunnen genieten van onze mooie stad! We vinden het vreemd dat de Wi-Fi op de iPad niet werkte, maar dit kan aan een instelling op uw iPad liggen. Wij beschikken ook over kamers met enkel een douche, maar dan moet u tijdens het reserveren melden dat u liever een kamer zonder bad wil. Het hangt echter ook af van de beschikbaarheid of we u dan een kamer kunnen toewijzen met al dan niet een douche. We kijken er alvast naar uit om u ook in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van General Manager Hotel Dimar, General Manager op 16 apr 2019
Dear guest, Thank you for letting us know how you rated your recent stay. We are very sorry not to have been able to meet your expectations. Any suggestions on how we could improve? We look forward to welcoming you again. Best regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
prima ligging, zeer goed ontbijtbuffet maar heel erg lawaaierig; je hoort alles van je kamer ernaast, de gang, de straat,...
4 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van General Manager Hotel Dimar, General Manager op 10 mrt 2019
Geachte gast, Hartelijk bedankt om uw mening met ons te delen. Wat fijn dat we u konden bekoren met onze centrale ligging en ons heerlijk ontbijtbuffet. We vinden het echter jammer dat u geluidsoverlast heeft ondervonden. We proberen het geluid van buitenaf zoveel mogelijk te beperken met dubbele beglazing. De binnenkamers zijn over het algemeen ook rustiger. Aarzel een volgende keer niet onze receptie hierover aan te spreken, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. We hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Kristof

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van General Manager Hotel Dimar, General Manager op 7 mrt 2019
Dear Kristof, We thank you for good rating. We look forward to the pleasure of welcoming you back in the future. Best wishes,

8/10 – Goed

Bram, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima locatie, dicht bij de Turia, centrum kwartier lopen en Metro dichtbij. Schoon hotel en niet te groot.
4 nachten verbleven in december 2018
Reactie van General Manager op 4 jan 2019
Beste Bram Wat een positieve ervaring! Het doet ons goed dat u zo'n goed verblijf heeft gehad bij ons. Wij verwelkomen u graag nog eens bij een volgend bezoek aan het zonnige Valencia! General Manager Hotel Dimar, General Manager

10/10 – Uitstekend

M

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed modern hotel op een prima locatie in de stad.
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van General Manager Hotel Dimar, General Manager op 9 jan 2019
Beste gast, Heel erg bedankt voor uw positieve beoordeling en perfecte score! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, General Manager Hotel Dimar, General Manager

10/10 – Uitstekend

Lode

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van General Manager Hotel Dimar op 8 jan 2019
Dear Lode, Thanks for this great rating! We are glad your stay was perfect. We look forward to welcoming you again. Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Handig gelegen stadshotel
Ben hier al jaren vaste klant
Reactie van General Manager Hotel Dimar, General manager op 6 apr 2018
Beste gast, Hartelijke dank voor je beoordeling. Bedankt voor uw loyaliteit. Wat leuk dat u aangeeft dat jullie onze locatie ook goed vonden. Hopelijk zien we u tijdens een volgend bezoek opnieuw terug! Vriendelijke groeten,

8/10 – Goed

Vincent

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, vriendelijk persoeel
Goed hotel, 10 minuten lopen vanaf centrum. Kamer aan binnenplaats is erg warm. Raam kan maar voor klein deel open en 's-nachts brommend geluid vanaf de binnenplaats. Maar verder prima, goed ontbijt.
4 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van General Manager Hotel Dimar, General manager op 20 mrt 2018
Beste Vincent, vriendelijk bedankt om uw mening met ons te delen. Wat is het fijn te horen dat u genoten heeft van uw tripje naar Valencia. We zijn verheugd te horen dat u ons hotel mooi vindt en dat u van het uitgebreide ontbijtbuffet genoten heeft. Wat leuk dat u aangeeft dat jullie onze locatie ook goed vonden. Wat spijtig dat u lawaaihinder ondervonden heeft, dit komt omdat ons hotel in de stad ligt. We bedanken u voor uw complimenten over ons team, we zullen dit zeker met hen delen. Met warme groeten en graag tot een volgende keer.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De perfecte plaats voor een hotel in Valencia!
4 nachten verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Mar en Mar, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gunstif gelegen hotel
Goed hotel met royale kamer met zelf een soort van eettafel met 2 stoelen. Enige nadeel is dat de deur van de WC/badkamer aeen klapdeur is met aan alle 4 de zijde een spleet van 2 cm waardoor mijn vriendin en ik ons niet vrij voelde op het toilet aan geluiden en luchtjes waren waarneembaar in de zit- slaapkamer. We hadden al snel een oplossing gevonden en gingen op het toilet bij het onrbijtrestaurant. Waren niet van plan te ontbijten in het hotel, maar omdat er gelegenheid was om tot 11:00 uur te ontbijten maakte wij er een brunche van. Helaas was het jammer dat het hotel voorzien was van weinig geluid opnemende bekleding waardoor je mee kon genieten van de liften, de geluiden van de gasten die na 12:00 uur 's nachts thuiskwamen. dat hebben we opgelost door oordopjes te kopen, maar dit verwacht je niet in een 4 sterren hotel. Ontbijtbuffet en bedieng hier en in kleine kleine bar restaurant was uitstekend.
5 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Leny, Limburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooi hotel en prima ontbijt
Fijn hotel bij het stadspark en zeer centraal gelegen. Alles op loopafstand.
7 nachten verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

Twan, Den Bosch

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super comfortable hotel dicht bij het centrum!
Heerlijke comfortabele kamers. Zeer netjes en schoon. Wij hadden een kamer op de 6e verdieping die eenvoudig te bereiken is d.m.v. 2 liften of traphuis. Verder keurige check in/out in het engels. Geboekt incl. ontbijt. Buffetvorm op de eerste verdieping. Tijdens ons verblijf heerlijk rustig en voldoende keuze uit o.a. broodjes, vers afgebakken brood (zelf snijden), sneetjes om te roosteren. Melk/Jus/Nespresso koffie/Thee. Zalm/Ei en andere soorten beleg, Yoghurt met div. toevoegingen en vers fruit (hand en gesneden). Top verblijf!! Een klein puntje. Er ligt een hygienische laminaatvloer in de kamer, maar als je iemand boven je hebt die op hakken loopt, kan dat de pret wat drukken.

8/10 – Goed

senior, assen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
een stedenreis bij uitstek
Het hotel ligt dicht bij restaurantjes en de highlights zijn te belopen

10/10 – Uitstekend

Ruud

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, centraal gelegen
Mooi, prettig hotel. Personeel allervriendelijkst. Het hotel is op loopafstand gelegen van centrum en Turia

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Centraal gelegen aan de rand van het centrum met met metrohaltes dichtbij. Prima kamers en een geweldig ontbijt. WiFi-signaal is sterk in het hele hotel te ontvangen

10/10 – Uitstekend

Adrianus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Waar voor je geld!
Net buiten het absolute centrum in een sfeervolle buurt. Vriendelijk personeel. Fietsenstalling.