Op basis van 985 geverifieerde beoordelingen

4,6 / 5
87% van onze gasten beveelt dit aan
4,8 Hygiëne kamer
4,7 Service & personeel
4,6 Comfort kamer
4,6 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 17 mrt. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
12 apr. 2024 door Sergio Ramos – Room Division ManagerHotelbeheer
Dear guest,Thank you for your feedback !!Regards
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 10 mrt. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
15 mrt. 2024 door Sergio Ramos - Director de AlojamientoHotelbeheer
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 17 feb. 2024
Unique points are the looks the experience. The staff that makes you feel at home and has a strong commitment to the guests (6 stars). The food is perfect. The outside and the building itselves is at least 5 star. Minus: the inside needs in upgrade. We had a normal room and chairs, walls and desk were damaged, more than you would expect from a 5 star hotel. Nevertheless for example in the bathroom all is working and complete and available.
Opmerking van Hotelbeheer
22 feb. 2024 door Sergio Ramos – Room Division ManagerHotelbeheer
Dear Guest,Thank you for sharing your views. We highly appreciate the fact that you enjoyed your stay with us and the services as well as the accommodation were all so satisfactory. Our colleagues will appreciate your kind remarks and we all hope to have the opportunity to serve you again very soon. Best regards,
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 8 dec. 2023
Opmerking van Hotelbeheer
13 feb. 2024 door Sergio Ramos - Room Division ManagerHotelbeheer
Dear guest,Thank you very much for your comments regarding your recent stay with us, which I will share with my team.I appreciate very much your time in sharing your comments and I look forward to welcoming you back soon.Sincerely.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 13 nov. 2023
Superb in every way. Can’t wait to go back.
Opmerking van Hotelbeheer
15 nov. 2023 door Sergio Ramos – Room Division ManagerHotelbeheer
Dear guest,Thank you so much for your wonderful feedback !!We hope to serve you soon again.Regards
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

In need of a make-over!

Geplaatst op 3 sep. 2023 op Hotels
We waren voor de vierde keer in Valencia in hotel las Arena’s. 6 jaar geleden voor het laatst. Het viel ons op dat de kamers nodig toe waren aan een make-over. De houten vloer en het meubilair deden ons denken aan een hostel en niet aan een 5 sterren hotel. Het ontbijt was echter top!
Opmerking van Hotelbeheer
4 sep. 2023 door Sergio Ramos - Room Division ManagerHotelbeheer
Thank you so much for taking the time to write your detailed review.We are happy to read that we exceeded your expectations in almost all of the aspects and we take good note of your comments for improvement.Looking forward to welcome you again in a near future,Best regards,
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 22 mei 2023
Opmerking van Hotelbeheer
26 mei 2023 door Sergio Ramos – Room Division ManagerHotelbeheer
Dear guest,Thank you for your feedback !!Regards
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 17 sep. 2022
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 14 sep. 2022
Wat een heerlijk hotel! Fijne kamers, vriendelijk personeel en top locatie. Aan het strand, dicht bij leuke restaurantjes. Wel wat verder uit het centrum, maar met de taxi of openbaar vervoer is dat goed te doen. Aanrader!
Opmerking van Hotelbeheer
19 sep. 2022 door Sergio Ramos - Director de AlojamientoHotelbeheer
Beste gast,Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.Met vriendelijke groet,
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 22 aug. 2022 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
23 aug. 2022 door Sergio Ramos - Room Division ManagerHotelbeheer
Dear guest,Thank you very much for your comments regarding your recent stay with us, which I will share with my team.I appreciate very much your time in sharing your comments and I look forward to welcoming you back soon.Sincerely.