Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 164 van 468 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
164
Gastenscore: 8 - Goed. 216 van 468 beoordelingen" "
8 - Goed
216
Gastenscore: 6 - Redelijk. 50 van 468 beoordelingen" "
6 - Redelijk
50
Gastenscore: 4 - Matig. 25 van 468 beoordelingen" "
4 - Matig
25
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 468 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
13
8,4/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Ingeborg
18 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ingeborg
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Amarins
10 dec 2023
Amarins
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Team NH Koningshof op 14 dec 2023
Dear Amarins, Thank you for your rating. Hope to welcome you again in the future. Kind regards, SuzanneReception NH Koningshof
8/10 – Goed
Jeroen
20 nov 2023
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima geslapen
Jeroen
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Team NH Koningshof op 20 nov 2023
Beste Jeroen, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Dit waarderen wij ten zeerste. Wat goed om te horen dat u prima heeft geslapen. Uiteraard hopen wij u nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, SuzanneReceptie NH Koningshof
10/10 – Uitstekend
Iris
Reisde met familie en kleine kinderen
26 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een fijn hotel van alle gemakken voorzien. Fijn zwemmen, sauna en een heerlijk ontbijt. Met de bus die voor de deur stopt makkelijk naar centrum eindhoven.
Iris
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Reception NH Koningshof op 29 okt 2023
Beste Iris, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat goed om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf. Wij hopen u dan ook snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Suzanne
2/10 – Ontzettend slecht
Jacobus
Reisde met partner
9 okt 2023
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer was stoffig op een wijnglas kon je destof afvegen
Veel te groot er was ok nog een seminar veel mensen en geluid, was niet rustgevend
Jacobus
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team NH Koningshof op 21 okt 2023
Beste Jacobus, Hartelijk dank voor uw review. Wat spijtig om te horen dat de kamer niet naar behoren was schoongemaakt. Onze excuses voor het ongemak. Uiteraard hopen wij u nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, SuzanneReceptie NH Koningshof
8/10 – Goed
Peter
Zakenreiziger
8 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We waren hier voor een beursbezoek. Heel goed ontbijt. Leuke abdijbar. Ruime kamer. Maar de matras vonden we wat minder.
Peter
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Team NH Koningshof op 19 okt 2023
Bester Peter, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf. Ik hoop dat het matras voor u niet geresulteerd heeft in een slechte nachtrust. Mocht het matras voor u te hard zijn, dan kunnen wij deze altijd verzachten met een extra dekbed. Uiteraard hopen wij u nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, SuzanneReceptie NH Koningshof
6/10 – Redelijk
Helmut
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met partner
8 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Ontbijd was een drama. Geen brood terwijl dat de basis is van een ontbijd
Helmut
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team NH Koningshof op 19 okt 2023
Beste Helmut, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat spijtig om te horen dat er geen brood meer was toen u ging ontbijten. Heeft u dit aangegeven bij desbetreffende personeel. Uiteraard kan dit altijd worden aangevuld. Natuurlijk hopen wij dat u ons nogmaals komt bezoeken. Met vriendelijke groet, SuzanneReceptie NH Koningshof
10/10 – Uitstekend
Wim
8 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed verblijf
Wim
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team NH Koningshof op 19 okt 2023
Beste Wim, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad. Uiteraard hopen wij u nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, SuzanneReceptie NH Koningshof
8/10 – Goed
Marcel
27 sep 2023
Positief: Personeel en service
Marcel
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Team NH Koningshof op 4 okt 2023
Dear Marcel, Thank you for your rating. Hope to welcome you again. Kind regards, SuzanneReception NH Koningshof
8/10 – Goed
Erjan
10 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een airco was wel fijn geweest. De warmte bleef lang hangen binnen. Maar verder was het prima.
Erjan
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Team NH Koningshof op 11 sep 2023
Beste Erjan, Hartelijk dank voor uw review. Niet al de kamers hebben een airco. Dit zijn enkel de Superior Kamers. De Standaard kamers hebben enkel een ventilator in de kamer. Goed om te horen dat uw verblijf verder prima is geweest. Uiteraard hopen wij dat u ons nogmaals komt bezoeken. Met vriendelijke groet SuzanneReceptie NH Koningshof
10/10 – Uitstekend
Thomas
28 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Team NH Koningshof op 8 sep 2023
Dear Thomas, Thank you for your rating. Hope to welcome you again in the future. Kind regards, SuzanneReception NH Koningshof
4/10 – Matig
Mohamed
24 aug 2023
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service
Kamer stonk ontzettend, koffieapparaat in de kamer is een tijdje niet aan geweest wat te merken was de geur en smaak van de koffie. Geen duidelijke informatie over waar de receptie was dus het was best een stuk lopen naar de receptie om vervolgens daar in te checken en te horen dat ik weer terug mag omdat mijn kamer ook achterin is gestationeerd.
Koffieapparaat van het hotel zelf hebben ze in avonduren uitgezet. Gevraagd hoe ik aan koffie kan komen en ja hoor. Moest dus wederom naar de receptie lopen en koffie kopen. Sportcentre is mooi ingericht. Al met al niet heel tevreden met het hotel. Voor mij geen volgende keer.
Mohamed
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Team NH Koningshof op 11 sep 2023
Beste Mohamed, Hartelijk dank voor uw review. Wat spijtig om te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Overal in het hotel staat routing aangegeven, deze kunt u volgen om bij de receptie te komen. Als u koffie nodig heeft voor op uw kamer dan hoeft u dit niet te kopen bij de receptie. Deze krijgt u gewoon mee van ons. Wanneer u koffie vanuit ons restaurant wenst dan dient u deze inderdaad te kopen. De koffiezetapparaten staan aan tijdens dezelfde openingstijdens als van het restaurant, bar en sportcenter om deze tijden heen kunt u geen koffie kopen. Hiervoor kunt u dan uiteraard de koffie in uw kamer maken. Met vriendelijke groet,SuzanneReceptie NH Koningshof
8/10 – Goed
Willem-Jan
30 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
vlak bij mijn kamer was een machine/apparaat dat zorgde dat ik door dat lawaai slecht geslapen had. De meeste medewerkers waren vriendelijk en gaven goede hulp/service echter met een had ik een minder prettige ervaring. Het ontbijt was goed en uitgebreid.
Willem-Jan
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Reception NH Koningshof op 4 aug 2023
Beste Willem-Jan, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. Wat spijtig om te horen dat u last had van machines nabij uw kamer. Onze excuses voor het ongemak. Goed om te horen dat u verder wel heeft genoten van uw verblijf. Hopelijk mogen we u snel nogmaals verwelkomen. Met vriendelijke groet, SuzanneNH Koningshof
6/10 – Redelijk
Dorine
Reisde met familie
22 jul 2023
Positief: Netheid, comfort kamer
Dorine
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Front Office - Reservations op 24 jul 2023
Dear Dorine,Thank you very much for taking the time to leave us a review.Best regards,Roderick
10/10 – Uitstekend
Lars
21 jul 2023
Positief: Netheid
Lars
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Front Office - Reservations op 24 jul 2023
Dear Lars,Thank you very much for your kind review!Hopefully we will see you again soon.Best regards,Roderick
8/10 – Goed
Patrick
17 jul 2023
Patrick
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Team NH Koningshof op 13 aug 2023
Beste Patrick, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Suzanne, Receptie NH Koningshof
8/10 – Goed
J.P.
Reisde met partner
18 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keurig hotel met veel capaciteit en faciliteiten. Duidelijk bedoeld als oord voor (meerdaagse) congressen, cursussen en vergaderingen. Niks mis mee. Daardoor wel wat massaal en blijft een persoonlijke benadering vanuit het personeel wat achterwege.
Ontbijt was goed. Jammer dat op zaterdagmorgen de sporters tussen 8 uur en half 9 hun workouts met harde muziek moesten/wilden afwerken, waardoor de overige gasten op dezelfde vleugel geen kans op uitslapen was gegund.
J.P.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Reception NH Koningshof op 19 jun 2023
Beste heer J.P., Hartelijk dank voor uw beoordeling. Goed om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf. Excuses dat u geluidsoverlast had van andere gasten in de vroege ochtend. Heeft u hiervoor de receptie geraadpleegd. Uiteraard hadden zij u wellicht kunnen helpen en de gasten hierop kunnen aanspreken. Uiteraard hopen wij dat u ons nogmaals komt bezoeken. Met vriendelijke groet, Team NH Koningshof
8/10 – Goed
Rena
18 jun 2023
Rena
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Reception NH Koningshof op 14 jul 2023
Dear Rena, Thank you for your rating. We hope you will stay with us again. Kind regards, Team NH Koningshof
6/10 – Redelijk
Peter
11 jun 2023
Peter
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van NH Koningshof op 19 jun 2023
Good Morning, Thank you for your rating. Hope to welcome you again in the future. Kind regards, Team NH Koningshof
10/10 – Uitstekend
dirk
Reisde met partner
8 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Groot maar geeft een kleinschalige indruk, rustige omgeving wel grote afstanden te overbruggen als je in de 600 of 800 kamernummers logeert.
dirk
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Reception NH Koningshof op 10 jun 2023
Beste Dirk, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij hopen u uiteraard nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team NH Koningshof
10/10 – Uitstekend
Safouane
21 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Safouane
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Team NH Koningshof op 22 mei 2023
Dear Safouane,Thank you for your nice review about your stay at NH Conference Centre Koningshof!We hope to welcome you again at our hotel in the future!Kind regards,
10/10 – Uitstekend
Kay
1 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kay
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Team NH Koningshof op 22 mei 2023
Dear Kay,Thank you for your nice review about your stay at NH Conference Centre Koningshof!We hope to welcome you again at our hotel in the future!Kind regards,
6/10 – Redelijk
Willy
Reisde met partner
17 apr 2023
Positief: Netheid, voorzieningen
De ligging
Willy
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Reception NH Koningshof op 23 apr 2023
Beste WillyThank you for your rating. We hope to welcome you again at NH Koningshof.Kind regards, Team NH Koningshof
4/10 – Matig
Kasper
Zakenreiziger
31 mrt 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kleine kamer, er waren zaken niet aanwezig, bed was niet goed. Niet prettig
Kasper
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Reception NH Koningshof op 31 mrt 2023
Beste Kasper, Hartelijk dank voor uw review. Wat spijtig om te horen dat het bed voor u niet helemaal naar wens was. Ik zie in uw boeking dat u een eenpersoonskamer geboekt heeft. Wellicht voor een volgende keer kan u adviseren een Superior Kamer te boeken. Deze kamers zijn wat prijziger, enkel wellicht wat meer naar uw smaak en luxer. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team NH Koningshof
10/10 – Uitstekend
Frank
Zakenreiziger
18 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frank
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Team NH Koningshof op 24 mrt 2023
Beste Frank,Bedankt voor de review!Wij zijn blij om te horen dat uw verblijf een 10 waard is geweest.Wij hopen dan ook dat we u snel weer mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,NH-Koningshof
10/10 – Uitstekend
Frank
18 feb 2023
Frank
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van NH Koningshof op 21 feb 2023
Dear Frank, Thank you for your rating. We really appreciate you took the time to rate your stay. Hope to welcome you again. Kind regards, Team NH Koningshof
10/10 – Uitstekend
Koen
13 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Weekendje weg
Ik had een familiekamer geboekt voor twee personen. Ruime kamer met koffiemachine, koelkast en ruime kast.
Prachtig sportscentre: zwembad, fitness, squash, pingpong, badminton.
Een geweldig ontbijtf-buffet.
Veel (betalende, maar goedkope) parkeerplaatsen, ook dicht bij de kamer, want het is een groot hotel.
Koen
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van NH Koningshof op 14 nov 2022
Beste Koen, Hartelijk dank voor uw review. Wij waarderen ten zeerste dat u uw ervaringen met ons en onze toekomstige gasten wilt delen. Wat goed om te lezen dat u zo heeft genoten van uw overnachting. Uiteraard hopen wij u snel nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team NH Koningshof
8/10 – Goed
Mariska
20 okt 2022
Mariska
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van NH Koningshof op 10 nov 2022
Dear MariskaThank you for your rating. We hope to welcome you again in NH Koningshof. Kind regards, Team NH Koningshof
4/10 – Matig
D.M.
15 okt 2022
D.M.
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Team NH Koningshof op 17 okt 2022
Beste meneer/mevrouw Van Oevelen,Wij vinden het vervelend dat uw verblijf niet naar wens is geweest.Graag vernemen wij van u wat wij kunnen verbeteren zodat uw verbijf wel naar wens was geweest.Met vriendelijke groet,Receptie NH-Koningshof
6/10 – Redelijk
Peter
8 aug 2022
Peter
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Front Office NH Conference Centre Koningshof op 10 aug 2022
Dear Peter,
Thank you for your rating. Hope to welcome you again.
Kind regards,
Team NH Koningshof
6/10 – Redelijk
Marc
16 jun 2022
Marc
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Team NH Koningshof op 18 jul 2022
Thank you for your review. We are glad you had a good stay.
Kind regards,
Team NH Koningshof
2/10 – Ontzettend slecht
Danny
13 mei 2022
Danny
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van NH Koningshof op 23 mei 2022
Dear Danny,
Thank you for your rating. Sorry to hear you didn't enjoy your stay with us. If you would like to contact us to tell us why the stay wasn't pleasant. You can contact us via nhkoningshof@nh-hotels.com.
Kind regards,
2/10 – Ontzettend slecht
dean
29 apr 2022
dean
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Janneke
Reisde met partner
10 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette kamers en goed verzorgd hotel, met zwembad, gezellige bar en mooie ontbijtgedeelte.
Janneke
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Front Office NH Conference Centre Koningshof op 14 mrt 2022
Beste Janneke,
Wat fijn dat je verblijf bij NH Conference Centre Koningshof goed is bevallen en dank je wel voor de mooie review. Graag verwelkomen wij je in de toekomst weer bij NH Conference Centre Koningshof.
10/10 – Uitstekend
Bouwe
19 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bouwe
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Reception, NH Conference Centre Koningshof op 23 jan 2022
Dear Bouwe,
Thank you for your wonderful review about NH Conference Centre Koningshof!
Kind regards,
10/10 – Uitstekend
Robert
Reisde met familie
23 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Veel ruimte
Mooie locatie met zwembad voor een goede prijs. Alleen jammer dat de keuken het te druk had om daar te kunnen eten. Restaurant en keuken iets te klein voor de omvang van de locatie. Opgelost door roomservice later op de avond. Ontbijt was top!
Robert
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Front Office NH Conference Centre Koningshof op 6 dec 2021
Hartelijk dank voor uw review over NH Conference Centre Koningshof! Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!
10/10 – Uitstekend
Anita
Reisde met familie
23 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie faciliteiten, vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt
Anita
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Receptie NH Conference Centre Koningshof op 25 okt 2021
Hartelijk dank voor uw mooie review over uw verblijf bij NH Conference Centre Koningshof! Wij waarderen dit zeer. Hopelijk tot een volgende keer!
8/10 – Goed
AH SENG, NAARDEN
Reisde met partner
18 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vrij massaal, veel lange gangen, voormalig een klooster geweest, wel modern & strak ingericht. Onze kamer, schoon & veel lampen. Alleen afvoer van de douchebak liep niet makkelijk door, verstopt van haren, zeepresten en nog wat.... !! Ging zelf dat grondig schoonmaken en flink doorspoelen.
AH SENG
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Harold van Hout - Front Office manager op 20 okt 2021
Beste AH Seng,
Bedankt voor de review over uw verblijf in NH Conference Centre Koningshof.
We houden de afvoerputjes geregeld in de gaten maar hebben van u wellicht even gemist, mijn excuses daarvoor!
10/10 – Uitstekend
Yvette
Reisde met familie
21 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
top
Heel net hotel, kamers netjes en schoon. goed ontbijt en vriendelijk personeel
Yvette
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Receptie NH Conference Centre Koningshof op 3 okt 2021
Beste Yvonne,
Hartelijk dank voor uw mooie review over uw verblijf bij NH Conference Centre Koningshof.
Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen ontvangen!
Met vriendelijke groet,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4* meer dan waard
Prima hotel, ‘value for money’! Grootschaliger dan we hadden ingeschat maar dat bleek pas tijdens het ontbijt, dat overigens zeer goed verzorgd was. In de rest van het gebouw was het rustig en dat gold ook voor de kamers. Minpuntje voor de douche en het linnengoed: de thermostaat kon de temperatuur niet constant houden en handdoeken en beddengoed hadden een sterke mangellucht
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Natascha op 7 sep 2021
Bedankt voor uw feedback! Wat fijn om te horen dat u hebt genoten van ons ontbijt en de rust. Wat betreft de handdoeken en beddengoed zal ik communiceren met hoofd huishoudelijke dienst. Wij hopen u nog eens te mogen verwelkomen bij NH Koningshof. Met vriendelijke groet, Natascha
8/10 – Goed
Ella
26 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima verblijf groot hotel echt een plattegrond nodig om alles te vinden.
Goed verzorgd ontbijt.
Ella
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Harold van Hout op 31 aug 2021
Beste Ella,
Bedankt voor de positieve review over NH Conference Centre Koningshof!
10/10 – Uitstekend
Diederik
19 aug 2021
Diederik
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Mário Luis
21 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mário Luis
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Front Office NH Conference Centre Koningshof op 22 jun 2021
Thank you so much for your positive review about our hotel. We hope to welcome you back at NH Conference Centre Koningshof!
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
21 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
best ver lopen als je een kamer hebt aan andere kant van t hotel
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Front Office NH Conference Centre Koningshof op 22 jun 2021
Hartelijk dank voor de mooie score in uw review!
6/10 – Redelijk
Ann
Reisde met familie
25 mei 2021
Positief: Netheid
Geen 4 ster waardig
Hotel nodig aan renovatie.
Minibars niet opgevuld, alles moet worden besteld. Dit kan niet voor een 4 ster.
Zwembad moet op voorhand gereserveerd worden, om 8u bij opening gebeld en was al geen plaats meer.
Ontbijt was in orde maar wordt niet voorgesteld wat er te verkrijgen is.
Ann
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Receptie NH Conference Centre Koningshof op 26 mei 2021
Beste Ann,
Hartelijk dank voor uw review naar aanleiding van uw verblijf in ons hotel.
Vanwege de nog geldende coronamaatregelen zijn de minibars op de kamer uit hygienisch oogpunt nog niet gevuld. Mocht u toch van de minibar gebruik willen maken, dan kunt u items uitvragen bij de receptie van hotel.
Vanwege diezelfde coronamaatregelen is het momenteel verplicht te reserveren voor ons sportcentrum en zwembad in verband met het beperkt aantal gasten dat gelijktijdig in de ruimtes aanwezig mag zijn. Afgelopen Pinksterweekend was het dermate druk dat het wellicht moeilijk was om een plekje te bemachtigen.
Wij hopen dat de maatregelen spoedig versoepeld kunnen worden, zodat wij u in de toekomst de aanwezige faciliteiten en gebruikelijke service weer optimaal kunnen aanbieden.
Met vriendelijke groet,
Receptie NH Conference Centre Koningshof
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Reception NH Conference Centre Koningshof op 7 jun 2021
Thank you so much for your positive feedback!
10/10 – Uitstekend
Patrick
Zakenreiziger
3 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Groot maar netjes hotel.
Patrick
2 nachten verbleven in november 2020
Reactie van NH Koningshof op 14 dec 2020
Beste Patrick,
Hartelijk dank voor uw review. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen.
Met vriendelijke groet,
8/10 – Goed
Manu
Zakenreiziger
25 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good price quality
Comfortable room. Correct price quality business hotel
Manu
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel. Vriendelijk personeel. Goede bedden Schone kamers. Top ontbijt
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Elisabeth
17 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig uitgebreid ontbijtbuffet
Prima kamers, geweldig ontbijtbuffet met heel veel keuze.