Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Hotel Verviers Van der Valk

4 out of 5
Hotel Verviers Van der Valk
Rue De La Station 4, Verviers

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 192 van 394 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 159 van 394 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 24 van 394 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 394 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 394 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Dirk

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Daniel

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Hotelroom was nice and modern, however we had no hot water from the shower and it made a very annoying noise all day and night. We asked the hotel staff for other room options, but received none. A hotel manager checked the shower and told us that we would receive a discount on the hotel price. None of that happened. Other than that, Verviers is absolutely horrible and looks like a ghosttown. Unfriendly people, we didn't feel safe when walking outside in the evening and a lot of buidings look like ruins. Sad.
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Stanley

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel en mooi hotel voor een tussenstop. Bediening en organisatie in restaurant kan beter. Lang wachten om te kunnen bestellen en het ontvangen van het bestelde duurde lang.
1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

maarten

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
kamer stonk, snachts veel herrie, heb wel 20 vliegen moeten vangen voor ik kon slapen. was een beetje vergane glorie
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Mélissa op 6 sep 2023
Beste Maarten,We betreuren het ten zeerste te horen over uw onaangename ervaring tijdens uw verblijf bij ons. Het spijt ons dat uw kamer een onaangename geur had en dat u last had van geluidsoverlast en vliegen. Dit is niet het soort ervaring dat we onze gasten willen bieden.We waarderen uw feedback zeer en we zullen onmiddellijk stappen ondernemen om deze kwesties aan te pakken. We zullen ervoor zorgen dat de kamers grondig worden schoongemaakt en geïnspecteerd op eventuele geuren of ongedierte. Daarnaast zullen we onze geluidsisolatie controleren om ervoor te zorgen dat onze gasten een rustige nachtrust hebben.We willen dat al onze gasten een comfortabel en aangenaam verblijf hebben, en we betreuren het dat we in uw geval niet aan deze verwachtingen hebben voldaan. Als u besluit om ons nog een kans te geven, zullen we ons best doen om uw ervaring te verbeteren en ervoor te zorgen dat u een positievere indruk van ons hotel krijgt.Nogmaals onze oprechte excuses voor de ongemakken die u hebt ondervonden tijdens uw verblijf.Met Vriendelijke GroetenMélissaQuality Management Team

8/10 – Goed

samir

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Johannes

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel in een sociale onveilige omgeving.
4 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

liliane

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Werner

1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Kristof

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Chris

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij kregen een upgrade. Het was een kamer op de bovenste verdieping, wij sliepen boven. Het was heel mooi. Het ontbijt was uitgebreid. Het personeel was heel vriendelijk en professioneel, maar daar zijn wij gewend van Van der Valk hotels. De welness en fitness ruimte waren goed verzorgd. De omgeving is in de buurt van een winkelcentrum en een chocolade museum. Op loop afstand van het stadscentrum. Jammer genoeg was het zwembad gesloten omdat het een buitenbad was. Wij gingen naar Luik en hebben genoten van hun leuke kerstmarkt en naar de Kerstdorpachtig stad Spa. Het was makkelijk te doen vanaf het hotel. Al met al een super verblijf gehad. Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt hotel Van der Valk Verviers. Chris en Laila.
3 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Eddy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel met uitstekende dienstverlening. Met de laadpalen op de parking kon ik mijn pony rustig voorzien van de nodige stroom.

8/10 – Goed

Arno

1 nacht verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Philippe

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Wim

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Stefan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Groot hotel met goede faciliteiten. Kwaliteit diner eerder matig. Ontbijt goed.
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van jch op 18 sep 2022
Geachte heer, Wij danken u voor uw beoordeling en hebben nota genomen van uw opmerking.Indien nodig kunt u altijd rechtstreeks contact opnemen met onze medewerkers, die u graag zullen helpen.Wij verwelkomen u graag bij een volgende gelegenheid. Daartoe nodigen wij u uit onze op internet gepubliceerde activiteiten en pakketten te raadplegen.HoogachtendHet managementteam

2/10 – Ontzettend slecht

Leo

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gedateerde kamers en het eten is qua prijs-kwaliteitverhouding totaal uit zijn verhouding. Eten is echt ondermaats. Echt niet des Valks. Waar Valk vroeger goed in was I’m nu een drama!!
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Patricia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel met goed ontbijt, zwembad fitnes en restaurant. Goede uitvalsbasis voor kort verblijf Ardennen om vanuit daar naar wandel of fiets locatie te rijden. Vervier zelf is vergane glorie. Bedden zijn wat klein/smal dus als je groot of zwaar bent even goed op letten. Als er muziek is bij restaurant/activiteiten houd er rekening mee ivm geluid.
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van jch op 28 aug 2022
Lieve mevrouw,Dank u voor uw positieve feedback. Wij hebben nota genomen van uw opmerkingen.Wij hopen u bij een volgende gelegenheid te mogen verwelkomen. Daartoe nodigen wij u uit onze op internet gepubliceerde activiteiten en pakketten te raadplegen.Met vriendelijke groetHet managementteam

8/10 – Goed

cor

1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van jch op 24 aug 2022
Cher Client, Nous vous remercions vivement pour votre évaluation et sommes ravis que votre séjour ait été à la hauteur de vos souhaits. Nous nous ferons un plaisir de vous accueillir lors d'une prochaine occasion. A cet effet, nous vous invitons à consulter nos rubriques activités et forfaits publiés sur internet.Bien cordialement,L'équipe de direction

6/10 – Redelijk

Marcella

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van jch op 23 aug 2022
Chère Madame,Nous vous remercions beaucoup pour votre évaluation. Nous sommes enchantés que votre séjour ait été à la hauteur de vos souhaits et nous nous ferons un plaisir de vous accueillir lors d'une prochaine occasion. A cet effet, nous vous invitons à parcourir nos rubriques activités et forfaits publiés sur le web.Bien cordialement,L'équipe de direction

8/10 – Goed

Kiki

Reisde met huisdieren, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aardig en behulpzaam personeelAlles netjes! Fijn buiten zwembad
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van jch op 21 aug 2022
Beste gast, Wij zijn verheugd dat uw verblijf naar wens was en danken u voor het delen van uw geslaagde ervaring met ons. Wij zouden het fijn vinden u bij een volgende gelegenheid in ons 4-sterren hotel te mogen verwelkomen. Wij nodigen u uit om onze op internet gepubliceerde activiteiten en arrangementen te bekijken.Met vriendelijke groetHet managementteam

8/10 – Goed

Diana

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

rens

nooitmeer tijdens een conference boeken
wij waren er tijdens een conference, wat een ellende. veel te veel gasten en te weinig personeel. hierdoor liep veel zaken in de soep. geen parkeerplaats, moest bij de bioscoop neerzetten en ver lopen met de koffer, lang wachten op bediening voor een drankje (40 minuten) en het diner was onder maats en daarom veel te duur. vlees veel te gaar gebakken en koude asperges, ontbijt was goed omdat we vroeg gingen eten, zodat we de drukte voor waren. in de avond veel lawaai buiten op terras door deze gasten. die moeten ze toch echt melden op de website, we kwamen voor een rustig weekendje weg, en nu zaten we midden in een circus met allerlei mensen om ons heen. jammer van ons geld, veel te duur op deze manier
2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Eric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top locatie
Helemaal top
3 nachten verbleven in april 2022
Reactie van jch op 4 mei 2022
Geachte heer, Wij danken u voor uw recensie. Wij zijn verheugd dat uw verblijf naar wens was en wij zouden het fijn vinden u bij een volgende gelegenheid te mogen verwelkomen. Wij nodigen u uit onze op internet gepubliceerde activiteiten en arrangementen te raadplegen. Met vriendelijke groet Het managementteam

8/10 – Goed

Rob

1 nacht verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

PJCM

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Het gebouw is heel mooi, de kamer echter was erg donker (één klein raam).
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van jch op 13 feb 2022
Beste klant, Hartelijk dank voor uw recensie. Ons hotel bestaat uit verschillende kamers, gelieve uw voorkeur aan te geven bij het maken van een reservatie. We kijken er naar uit u bij een volgende gelegenheid te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet Het managementteam

8/10 – Goed

Nicole

1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van jch op 28 jan 2022
Chère Madame, Nous vous remercions beaucoup pour votre évaluation. Nous sommes très heureux que votre séjour ait été à la hauteur de vos souhaits et nous nous ferons un plaisir de vous accueillir lors d'une prochaine occasion. A cet effet, nous vous invitons à consulter nos rubriques activités et forfaits publiés sur internet. Bien cordialement, L'équipe de direction

10/10 – Uitstekend

Jan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel with a lot of possibilities
3 nachten verbleven in december 2021
Reactie van jch op 9 dec 2021
Dear Customer, We thank you very much for your message and we look forward to welcoming you on a future occasion. For this purpose, we invite you to consult our activities and packages published on the internet. Yours sincerely The management team

8/10 – Goed

Jan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
alles was prima alleen was het te warm op de kamer, wij konden de temperatuur niet aanpassen, dus het raam maar opengezet een beetje jammer van al die verloren warmte. wij zaten in kamer 218.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van jch op 9 nov 2021
Geachte heer, Dank u voor uw beoordeling en wij waarderen uw commentaar. We nemen de nodige stappen om de airconditioning te laten nakijken. We zullen blij zijn u bij een volgende gelegenheid te mogen verwelkomen. Daartoe nodigen wij u uit onze op internet gepubliceerde activiteiten en pakketten te raadplegen. Met vriendelijke groet Het managementteam

8/10 – Goed

Frederick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van JCH op 20 sep 2021
Cher Monsieur, Nous vous remercions beaucoup pour votre évaluation. Nous sommes ravis que votre séjour ait été à la hauteur de vos souhaits et nous nous ferons un plaisir de vous accueillir lors d'une prochaine occasion. A cet effet, nous vous invitons à consulter nos rubriques activités et forfaits publiés sur internet. Bien cordialement, L'équipe de direction

8/10 – Goed

R.

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Was te kort voor een goede beoordeling, maar let welopafstapje
Let wel op afstapje bij binnenkomst!!
Afstapje  bij binnenkomst
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van JCH op 20 sep 2021
Beste klant, Hartelijk dank voor uw recensie. Wij hebben goede nota genomen van uw opmerkingen over de kamer. Wij verwelkomen u graag bij een volgende gelegenheid, dus aarzel niet om bij uw volgende reservering aan te geven welk type kamer u wenst. Daartoe nodigen wij u uit onze op internet gepubliceerde activiteiten en pakketten te raadplegen. Met vriendelijke groet Het managementteam

10/10 – Uitstekend

Marco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van JC op 15 sep 2021
Cher Monsieur, Nous vous remercions beaucoup pour votre évaluation. Nous sommes ravis que votre séjour ait été à la hauteur de vos souhaits et nous nous ferons un plaisir de vous revoir lors d'une prochaine occasion. A cet effet, nous vous invitons à consulter nos rubriques activités et forfaits publiés sur internet. Bien cordialement, L'équipe de direction

8/10 – Goed

Marc

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van JCH op 19 aug 2021
Cher Client, Nous vous remercions beaucoup pour votre évaluation. Nous sommes ravis que votre séjour ait été à la hauteur de vos souhaits et nous nous ferons un plaisir de vous accueillir lors d'une prochaine occasion. A cet effet, nous vous invitons à consulter nos rubriques activités et forfaits publiés sur internet. Bien cordialement, L'équipe de direction

8/10 – Goed

Franciscus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schoon hotel met goede bedden.
Schoon hotel met goede bedden, helaas zijn de kamers aan de kleine kant. TV heeft maar 2 Vlaamstalige zenders. Het ontbijt buffet verloopt ronduit slecht. Het brood was voortdurend op waardoor mijn warme ei en dergelijke koud waren toen het brood arriveerde. Terwijl de producten lekker vers waren.
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Otel agreable
Parfait hotel pour des voyages pour la commerce
1 nacht verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toch enkele bedenkingen: geen mogelijkheid tot plug-in opladen van de wagen. Weinig verlichting op de kamer. Uitzicht op snelweg vanuit de kamer. Overigens ok.
2 nachten verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Alain

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel met alle faciliteiten en top bediening.
Hotel met zeer vriendelijk personeel. Bij aankomst was er een elektriciteitsstoring waardoor het hotel geen elektriciteit had. Na heropstart heeft het personeel alles prima en vriendelijk aangepakt en opgelost. De kamers zijn prima. Enkel tijdens koude winterdagen is de kamer net iets te koud, en duurt het heel lang om die op te warmen.
1 nacht verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Anja, Sint-Oedenrode

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, centraal gelegen met grote parkeerplaats. Top restaurant met heerlijk eten voor een redelijke prijs en heel gezellig.
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van anne op 20 aug 2020
Goedemorgen hartelijke bedankt voor uw mail we zijn blij dat uw verblijf in hotel verviers goed is verlopen bedankt voor uw boodschap tot binnenkort mvg

8/10 – Goed

Zena, Nijlen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice stay, nice outside pool. Everthing very clean! Breakfast very expensive. Very good location
1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

cs, Den haag

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Hotel op zich is mooi. Ligt helaas niet zo fraai tov centrum. Gangen erg donker en vloerbedekking niet schoon. Op een van de kamers ontbrak een leeslamp waardoor die erg donker was. Personeel was wel vriendelijk. Het zwembad buiten is zeker een pre, al had ik het idee dat er niet opgeruimd danwel schoongemaakt werd. Ik zou er niet opnieuw heen gaan.
3 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jammer dat de sauna niet open was op vrijdagnamiddag
1 nacht verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Wijnand

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Grote teleurstelling!
De grootte van de kamer viel erg tegen. Daarnaast hadden wij een kamer aan de straatzijde (geluid!) omdat aan de parkeerzijde een feesttent was opgebouwd die 's avonds werd gebruikt. Geen Kingsize bed maar twee éénpersoonsbedden waarvan die van mij naar één kant helde. Het durft zichzelf een Welness Hotel te noemen maar met één droge sauna en één stoom sauna (die beiden veel te heet waren!) ben je voor mij absoluut geen Welness Hotel. Check in en personeel was oké maar ook niet meer dan dat. De schoonmaak begon om 8 uur en om 17.15 uur stonden er nog steeds dienbladen op de gang en stapeltjes wasgoed gelijk aan de ochtend om 9.15 uur! Van een oud stationsgebouw was alleen de buitenkant zichtbaar. Van binnen was alles met moderne muren afgedekt. De standaard ligt in Nederland toch wel een beetje hoger. Veel te veel geld betaald voor een reis die wij met een dag hebben ingekort.
4 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Marco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Van de Velde

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
"Van der Valk" een grote aanrader.
Alles is goed verlopen en geen moeilijkheden ondervonden .Personeel vriendelijk en behulpzaam. Mijn vrouw en ik zelf hebben ervan genoten ,dus een aanrader voor allen. Een min punt voor de kok,de fritten waren te hard en te kleine stukken ,ook geen enkele malse frit. Iets wat tegen gevallen is ook,de 4 sneden brood veel te dik voor een uitsmetter ,gevolg te veel brood en niet opgegeten en terug gegeven wat jammer was,sorry.Bediening goed .De rest is zeker 9.5 op 10. Wij gaan regelmatig eten in Oostkamp van uw firma en daar is alles goed.
2 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie gelegen op loopafstand (10 min) van het centraal station, het centrum (10 min) een museum (2 min) en een grote bioscoop (2 min). Mooie ruime en schon kamers. Minpuntje was dat ik in de bijbehorende brasserie na 35 minuten nog altijd geen eten kon bestellen (en toen maar elders ben gaan eten).
3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Robertus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel
It's a good hotel. Free parking. Did not use the restaurant because I arrived late and left early. Room was good, coffee maker, modern and well maintained.
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Johan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
👍
Vandervalk en verwarming/ airco graag betere toegankelijkheid. Rest alles prima
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gezellig restaurant en bar. Rijkelijk ontbijt met verse producten en veel variatie.
1 nacht verbleven in februari 2019