Buitendiner, serveert lunch en diner

Beoordelingen van Hilton Vienna Waterfront

4.5 out of 5
Hilton Vienna Waterfront
Handelskai 269, Vienna

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 531 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 296 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 108 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 46 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 21 van 1002 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Bavo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Room
Nice room at the waterfront with a good bed.
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van The Hilton Vienna Danube Waterfront Team op 22 jun 2023
Dear BavoThank you for taking the time to share your feedback on Hotels.com. We are very pleased that you are overall satisfied with your stay and are looking forward to welcoming you back again.Best regards

8/10 – Goed

d

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie ruime kamer. Aan de straatzijde is het soms wel wat rumoeriger omdat er 's nachts goederentreinen voorbij rijden.
4 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Hilton Vienna Danube Waterfront Team op 31 jan 2022
Dear d, Thank you for taking the time to write a review about your recent stay with us. We are glad you overall enjoyed your stay. At the same time we are very sorry to see that we did not fully meet your expectations and would like to apologize for any inconveniences. We truly hope to welcome you back in the not so distant future. Your Hilton Vienna Danube Waterfront Team

6/10 – Redelijk

Geert

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Muizen in het restaurant door viezigheid.
Het uitzicht op de Donau en het uitzicht van de 8ste verdieping was prachtig. Locatie is prima. Het hotel is sterk verouderd en aan modernisering toe. Hygiëne laat te wensen over, maar de muisjes is het restaurant hebben het prima naar de zin.
3 nachten verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Minder: ontbijt, koffie machines waren leeg . Sap was op. Veel te veel volk voor de voorzieningen. Te duur 26 eur voor povere ervaring
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Hilton Vienna Danube Waterfront Team op 10 nov 2021
Ahoi Anonymous, we deeply regret that we could not fulfill all your expectations and sincerely apologize for the experience made and impression received. Kindly be informed that we have forwarded your feedback to the respective department heads in order to avoid such reoccurrence in the future. With kind regards, Your Hilton Vienna Danube Waterfront Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel
13 nachten verbleven in april 2021
Reactie van Hilton Vienna Danube Waterfront Team op 10 nov 2021
Ahoi Anonymous, thank you very much for your rating. With kind regards, Your Hilton Vienna Danube Waterfront Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Hilton Vienna Danube Waterfront Team op 5 aug 2020
Ahoi Anonymous, thank you very much for posting a review on this webiste. With kind regards, Your Hilton Vienna Danube Waterfront Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Theresa op 9 feb 2020
Ahoi! Thank you for choosing Hilton Vienna Danube Waterfront and for taking the time to post a review on this website. We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon! With kind regards, Theresa Front Office

10/10 – Uitstekend

Jeroen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Theresa op 8 sep 2019
Ahoi Jeroen, thank you very much for your rating! Looking forward to welcome you back again soon. With kind regards, Theresa Assistant Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief Locatie was uitmuntend. Service van het personeel. Zeer nette kamer. Minder. €4,50 voor een cola in de bar vind ik wel erg veel zelfs voor het Hilton. Beetje service voor klanten die met de auto komen. €22,00 parkeren op eigen terrein had iets minder gekunt uit service oogpunt.
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Theresa op 8 sep 2019
Dear Anonymous, thank you very much for taking the time to inform us about your recent stay at the Hilton Vienna Danube Waterfront. I am happy to read that you enjoyed your stay with us. With regards to your comment about the price for parking please allow me to explain that the price is stated at the parking entrance. We would be delighted welcoming you back with us in the near future. With kind regards, Theresa Assistant Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligt buiten het centrum maar heeft alle faciliteiten die gewenst zijn voor zakelijk en prive verbljjf. Met name de spa en Hilton Executive Lounge zijn prima toevoegingen. I
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Theresa op 8 sep 2019
Ahoi Anonymous, We are happy to read that you had a great stay with us and especially liked our spa area and Executive Lounge. We would be delighted welcoming you back with us again in the near future. With kind regards from the Waterfront, Theresa Assistant Front Office Manager

8/10 – Goed

Harald, Göteborg Zweden

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Theresa op 17 jul 2019
Ahoi Harald, Thank you very much for your feedback! Hoping to welcome you back soon at the Danube. With best regards Theresa Assistant Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Upgrade naar Exceutive Floor, waabij je echt hebbe om in de lounge te ontbijten en te verblijven (all-in)
5 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van francesca c op 10 apr 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback. We are happy that you overall enjoyed your stay with us and especially our Executive Lounge. It would be our pleasure to welcome you back as our guest one day. Kind regards from Vienna, Francesca Caputo- Executive Lounge Manager

8/10 – Goed

Erik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van francesca op 16 mrt 2019
Dear Erik, Thank you for your rating and we hope to welcome you back soon. Kind regards, Francesca Caputo - Executive Lounge Manager

10/10 – Uitstekend

Stijn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel but far away
Great and clean room, good services, great breakfast, but location far away from everything
12 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van francesca op 16 apr 2019
Dear Stijn, Thank you for sharing your experience with us. We are happy that you overall enjoyed your stay with us. We regret to read that our location at the Danube did not fully meet your expectation. We anyway hope to be able to welcome you back with us in the near future. Kind regards from Vienna, Francesca Caputo - Executive Lounge Manager

10/10 – Uitstekend

Michel, NL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede adviezen gekregen om de stad te bekijken in korte tijd. Verder prima hotel met goed ontbijt.
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van francesca op 9 feb 2019
Dear Michel, thank you very much for your positive feedback. We are glad, you enjoyed your stay with us and hope to welcome you in the near future. Kind regards from Vienna, Francesca Caputo - Executive Lounge Manager

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really clean and spacious - I was there in March but would love to see it in the summer with the space out on the river and Danube views. Rooms were really big, staff were helpful. Great value for money
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Bernardo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy buen hotel, aunque no está cerca de las principales atracciones. Es fácil conseguir taxi o Uber, pero el transporte público no está cerca y con mal clima puede ser un inconveniente
4 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Josephine

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and quiet. Friendly staff.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Helen

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
On the river
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Yuki

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Nina Mahdawi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

WESLLEY

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I really liked the hotel and its entire team is service, I just wish the bath towels were changed every day.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hilton Vienna Waterfront Team op 17 feb 2024
Ahoi Weslley,thank you very much for your feedback. Kindly be informed that all towels placed on the floor will be refeshed and the hanging towels will be left for further usage.With kind regards,Your Hilton Vienna Waterfront Team

10/10 – Uitstekend

Sharon Elizabeth

4 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Austin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Highly recommend
6 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hilton Vienna Waterfront Team op 17 feb 2024
Ahoi Austin,thank you very much for your nice feedback.With kind regards,Your Hilton Vienna Waterfront Team

10/10 – Uitstekend

Ernst

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles sehr gut bis auf die Parkgebühren - die sind unverschämt hoch!
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Alfredo

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a beautiful hotel with a great view of the river. It is perfect to enjoy the river at night with a nice glass of wine. There is a subway station with 5 min walking distance. Something I learned about Austria is DO NOT forget to get your subway ticked stamped. Otherwise l, there will be a €120 fine waiting for you at your favorite destination, lol. Besides this minor incident , the hotel is marvelous and I would stay here again. The facility is clean, spacious, and it offers a l phenomenal breakfast.
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Alfredo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This property is located just a short driver to the city center. The river view adds a very special touch to the place. Breakfast is excellent as expected. The hotel is a great place to relax with a glass of wine after the long walks in the city.
4 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Iris

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Ankunft: Freundlich, ein Mitarbeiter kommt und begleitet Gäste zum Fahrstuhl. Etwas Probleme gibt es, weil im Hotel-System wohl nicht hinterlegt ist, dass die Rechnung schon vorab bezahlt wurde. Parken: Für 3 Tage haben wir ~80 Euro für den nicht überdachten, unbewachten Parkplatz bezahlt. Leider hat uns die Mitarbeiterin beim Check-In trotz Nachfrage nicht gesagt, dass wir gleich Tagestickets für den gesamten Aufenthalt bekommen könnten. So bezahlten wir am ersten Abend erst einmal den teureren Stundenpreis für den Parkplatz und mussten nochmal zur Rezeption und um das Tagesticket bitten. Zimmer: Sauber und geräumig. Leider war unseres eines der ersten im Gang. Bis nachts 24 Uhr hörten wir andere Gäste, schreiende und spielende Kinder durch die Türe. Morgens ab etwa 7 Uhr ging dies weiter. Frühstück: Wir haben keinen Platz bekommen, da es total überfüllt war. Es war lauter, als in einer vollen Bahnhofshalle. Den letzten Platz haben wir an einem Tisch an der benachbarten Bar ergattert. Ohne Gedeck, ohne Besteck. Leider gab es auch am Buffet erst einmal keine Teller mehr. Auch mit dem Nachfüllen der Speisen kamen die Mitarbeitenden nicht nach. Es war so viel los, dass man für 2 Brötchen und 1 Kaffee eine Viertelstunde warten musste. 2 Kaffeemaschinen für so viele Gäste sind nicht ausreichend. Zudem klebte der Boden. Generell ging es unhygienisch zu. Mehrmal niesten Gäste auf das Essen. Keine Abdeckung oder Glasblenden. Beschwerde wurde aufgenommen. Geändert hat es nichts.
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Jing

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Fina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Although the hotel itself was lovely, the staff was great and the food as well, my 3 stars go to the fact that there wasn’t any WIFi available for almost 3 days. I was traveling internationally and was relying on the WiFI usually given to a guest, specially at a Hilton with its fantastic reputation, and it did not work for 3 whole days. Basically, my entire stay in Vienna. I went through many troubles because of this situation. Everything else was fantastic.
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Claudia

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Tatjana

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen
Breakfast was good but internet wasn’t working and the shower on the 7th floor was not working either. Overall, disappointing for a Hilton abroad
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Nandor

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel seems to be located off the beaten track but honestly U2 is just round the corner. In 25 minutes you are at stephansplatz. Nearby you have a mall with all the stores you need.
5 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Michelle

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hilton Vienna Waterfront Team op 17 feb 2024
Ahoi Michelle,thank you for your feedback!With kind regards,Your Hilton Vienna Waterfront Team

4/10 – Matig

Cecylia

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Unser Zimmer lag im EG in der Nähe zur Rezeption und Aufzug. 5:30 Uhr war die Nacht zu Ende, da die schweren Zimmertüren laut ins Schloss fielen, der Aufzug zu hören war und man gefühlt jede Begegnung in der Lobby wahrnehmen konnte. Kein schöner Aufenthalt für uns. Das Wasser der Dusche war lauwarm, was nach dem Hinweis darauf funktionierte.
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Anders

4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Chad

3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

jangwon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

SACHIN, Tempe

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hilton Vienna Danube Waterfront Team op 17 feb 2024
Ahoi Sachin,thank you for your rating.With kind regards,Your Hilton Vienna Danube Waterfront Team

10/10 – Uitstekend

terence

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel - Great breakfast!
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Aki

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kaukana keskustasta
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean pleasant quiet. Nice spot along th Danube. In house restaurant very good. Staff pleasant and helpful.
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Nichola

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Located a little out of the way, the station wasn't far, but the hotel isn't the easiest to get too with mobility issues. A nice hotel, good breakfast. Restaurant prices were a bit high and nowhere nearby to go eat elsewhere.
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Davor

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful area and hotel
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Ewa

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Volkan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Árpád

1 nacht verbleven in december 2023