Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van Ruby Lissi Hotel Vienna

4 out of 5
Ruby Lissi Hotel Vienna
Fleischmarkt 19, Vienna

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 537 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 359 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 68 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 18 van 1001 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

aldert De

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good breakfast and close to center of town and public transport
4 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Sterre van der

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een heel goed hotel! Mooie kamer, mooie ligging in het centrum, in- en uitchecken was makkelijk en er werd regelmatig schoongemaakt. Enige minpuntje was dat de airco de kamer niet goed koelde, waardoor het soms te warm was op de kamer. We hebben dit echter niet aan het licht gebracht bij het hotel, dus het kan zijn dat het toevallig alleen onze kamer was. Daarnaast was het ietwat stoffig in de ruimte.
5 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

gunther

2 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keurig net en perfect gelegen hotel. Goed ontbijt en bar.
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De hel opzet met minder personeel wel alle faciliteiten geven. ook het ontbijt is goed opgezet met minimaal aan afval.
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Margret

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super net en schoon hotel, met een hele leuke aparte inrichting.
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, huiselijk, vriendelijk personeel. Lang wachten op lift, aankomst portaal naa ingang hotel mag wat opgeknapt.
3 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Er zit een leuke bar bij de accommodatie. Deze is 24/7 geopend! Net en schoon hotel met een perfecte ligging.
4 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Elly, Hoogvliet

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frisse uitstraling, modern en comfortabel compact, maar alles aanwezig.
3 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

S.F.

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed en super fijn hotel, prima ligging heel centraal, erg behulpzaam bij eventuele vragen .
3 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Anoniem, Amsterdam

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
- Location is perfect. Really the best. - really clean - Do not pay extra for the breakfast. Too expensive for want you get. Not much choice. Two minutes walk from hotel you can have the best breakfast in a lot of establishments for les money. Also too crowded in breakfast place, saturday and sunday not enough space - shower in room is really awkward and uncomfortable. Don't Go in this hotel if you do not have an intimitate or No shame relationship with your companion. - No coffee / tea in room. Also No minibar. Every Floor has a galley with a vending machine. Not handy to Go with your pyjamas to get tea at the evening. Also for the money we pay I expect a waterboiler in room. - it was not warm in Vienna, but our room was hot. We slept with Windows open. Central airco. If you go in the summer thuis could be a problem - zelf check-in and check-out. Actually there is almost No interaction with personell. They want you to do everything with the tablets. Nice maybe for youngsters, but I believe hospitality branche is about personal attention. No information about city or hotel provided by personell. You had to look it all up in damn tablet. - suitcases you can leave out in the open for everybody to grab. You get a number but when we came back to pick up our luggage They die not check anything / nobody asked anything, we just took our luggage and left.
4 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Ruby Lissi Team op 27 mei 2019
Hi Anoniem, thank you so much for your detailed evaluation. Happy to hear that you appreciated the central location in the heart of Vienna’s city center. Moreover, we put highest priority on cleanliness, and it is great, that we fulfilled this to your satisfaction. Our concept is based on our Lean Luxury philosophy, we do not offer everything, but instead to us the right things. Thus, we forego certain things, which we seem as unnecessary (like minibars or a restaurant) and, therefore, invest in other things – such as an organic breakfast, luxury beds and a central location. Therefore, we’re able to offer our guest highest quality to an affordable price. If you book your breakfast online with your reservation, you only pay 15 Euro, but we are also happy to give you some tips for popular breakfast spots. According to this concept, we also have a unique room design. We're providing pictures of our open bathroom layout during your booking process. Furthermore, our self check-in should not be interpreted as a lack of service as it simplifies an otherwise time-consuming process. This way, our team on site has more time to answer your questions. We apologize, if you had another impression and forward the feedback. We are also very sorry, that the heating system has not worked as planned or the regulation wasn’t clear. For any incident, please never hesitate to contact our hosts, so they can solve the issue as quickly as possible. In case our storage room is full, we store the luggage right next to the bar, where it is constantly being supervised by our staff. Thanks for the information, that your luggage number was not checked properly. This should not happen, and we will consider your review for improvement. Hopefully you understand some of the mentioned points. Your Ruby Lissi Team

8/10 – Goed

Wannes

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ligging en netheid geen bagagedepot, bagage werd in een hoek gezet in de eetzaal
3 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, centraal, top kamer. Ontbijt mist wat lekkere zoetigheid, maar in basis prima.
4 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Renee, Ongeving Rotterdam

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
super locatie, direct aan u- bahn Schwedenplatz, centraal gelegen tov de stad en gunstige ligging tov vliegveld, sfeervol en modern interieur kamer, goede bedden en heerlijke douche, gezellige lobby, vriendelijk personeel kleine minpunten: te harde / bolle hoofdkussens en bedlampjes kunnen niet afzonderlijk aan van de overige verlichting. ontbijt niet geprobeerd, relatief duur (ontbijten kan ook in directe omgeving hotel)
3 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Rutger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Midden in het centrum, perfecte ligging. Vlak bij de winkelstraten
3 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Taf&Ingrid, Lede België

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer cosy en trendy hotel in de, Weense binnenstad met alle belangrijke Wiener Linien op 75m (Schwedenplatz). Een aanrader.
4 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede locatie voor bezoek aan de alt stadt; hotel is te warm
3 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Ciska

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hip,gezellig goed gelegen hotel.
mooie kamer met goeie douche lekker, zeer gevarieerd ontbijt Hippe, gezellige bar aangenaam, vriendelijke bediening
3 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Midden in de stad, prachtige kamers en faciliteiten, aardig personeel en snelle incheck!
4 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima locatie, vlak bij de metro, tram, bus. Vriendelijk personeel.
4 nachten verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Jonathan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Steve

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Jacqueline, Edinburgh

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were lovely and incredibly helpful
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Ruby Lissi Team op 17 apr 2024
Hey Jacqueline, thanks for your lovely review - we're happy to hear that you had such a great time with us. Part of our Lean Luxury philosophy is all about offering friendly, down-to-earth service, so we're delighted to hear that our hosts in Vienna made your trip memorable. We'll be sure to pass on your lovely message to the team at Ruby Lissi. See you again soon. Your Ruby Lissi Team

10/10 – Uitstekend

Alexandra

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cooles Hotel, zentral gelegen.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Liam

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very unique - rooms were good, bar was cool, service was friendly
3 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Samantha

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
This property was not what I expected especially for what I payed for. The actual hotel is located inside of what looks like an abandoned building. The check in was ok no complaints there. When we entered the room we noticed there was hardly and privacy on the bathroom area. The sink is literally in the room next to the tv and the shower is completely bare with no room for privacy when using the toilet. Our rooms air conditioning didn’t work at all. We slept with our window open the whole time of our 4 night stay. I also didn’t like how there was hardly and space to put clothing in just a very small closet with no drawers. The bed was also not comfortable I woke up with back pains every morning. The location is good but that’s the only plus from this hotel.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Ruby Lissi Team op 7 apr 2024
Hey Samantha, thank you for taking the time to share your experience with us. We’re glad to hear you appreciated the central location of our hotel. Ruby Lissi is nestled in Vienna’s historic first district, placing you right in the heart of the city’s vibrant history, bustling business locales, and exciting nightlife—all just a stone’s throw away.However, we're genuinely sorry to learn that the rest of your stay didn’t meet your expectations. While our city centre location offers lots of advantages, it does mean we have less space to play with. That's why we design our rooms in a unique way to make the best use of the area available – by integrating the bathroom into the main room, for instance. We understand that our approach, including the frosted-glass toilet and all-glass shower, might not be to everyone’s taste, but it's part of our effort to keep the rooms feeling open and airy. We aim for transparency with our room layouts and ensure plenty of photos are available on our own and our partners’ websites. We're also sorry to hear about your air conditioning issue—that certainly shouldn't have been your experience. If you ever encounter anything less than perfect or have any questions during your stay, our hosts are on hand 24/7 and more than happy to assist. It's a pity the bed did not provide the comfort you expected, as many guests find our beds a highlight of their stay.Next time, if there's anything we can do to make your room more comfortable, just ask one of our hosts. We hope you'll give us another chance sometime and stay with us again. Your Ruby Lissi Team

10/10 – Uitstekend

Markus

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Immer wieder gerne!
5 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Péter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hidden place.
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Hannah Charlotte

3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Patrick

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super Service. Hotel super.
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Juan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Its great to have a bar open 24/7 for after all the sight seeing come in and relax in a very quiet atmosphere.
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Alberto

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Michael Charles

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great base for seeing Vienna and good value for money
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Marco

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved everything! Highly recommend
3 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Megan

3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Grace

Reisde met familie
We had a wonderful stay. Friendly staff, great location and so clean. Just right.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Ruby Lissi Team op 20 feb 2024
Hey Grace, thanks for your wonderful review. We're glad to hear you had a brilliant time at our hotel and noticed how much we focus on offering our guests a place where they can feel right at home - by making cleanliness a priority and offering friendly, down-to-earth service. We hope you'll stay with us soon again. Your Ruby Lissi Team

6/10 – Redelijk

Carla

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen
Housekeeping extremely bad and rude ! Didn’t clean properly
12 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Ruby Lissi Team op 5 feb 2024
Hey Carla, thanks for taking the time to review your stay with us. We're very sorry to hear that your room wasn't as clean as it should have been and really appreciate you taking the time to let us know, as cleanliness is a priority in all of our hotels. We're always trying to improve things, so we'd really appreciate it if you could send a few more details via email. We hope you'll give us another chance sometime and stay with us again. Your Ruby Lissi Team

10/10 – Uitstekend

Gunnar

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Sophie Louise

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was placed near the main district with all the shops and local restaurants. The staff there was super helpful, we stayed there for 4 nights and overall its been a great experience. Mind you this isnt our first Ruby Experience, we stayed at Ruby Mimi in Zurich and we loved the decor. The only nitpick that did lower 1 star for the review is that they only had 1 lift working, the other one was in maintence or something. This means you would end up staring at the wall for few mins before the lift came up to the 2nd floor. There was construction work due to them fitting a rooftop bar but there was no mention of this while booking. However these two shortcomings did not deter from the whole experience and I would deffintely use Ruby hotels in countries where available.
4 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

André

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Stéphane

2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Gabriele

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Christoph

3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Saint Clair

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bom e bem localizado.
Hotel muito bom, recepção eficiente e pessoal muito simpático. Muito bom café da manhã e ótima localização. Quarto confortável e limpo. Gostei da opção de não arrumar o quarto, principalmente não trocar as toalhas por um drink. Faltou um minibar.
6 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel in posizione ottimale. In pieno centro con fermata metro e dei taxi a 100 metri. Servizi, ristoranti, bar, negozi tutto appena si esce dall’hotel.
3 nachten verbleven in december 2023