Junior suite | Een bureau, gratis wifi, beddengoed

Beoordelingen van Fletcher Hotel - Restaurant Waalwijk

4 out of 5
Fletcher Hotel - Restaurant Waalwijk
Burg. vd. Klokkenlaan 55, Waalwijk

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 51 van 239 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 89 van 239 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 56 van 239 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 30 van 239 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 239 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Janos

1 nacht verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Ronald

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vieze kamer met overal vlekken op de vloer. De kamer was veel te warm waardoor we slecht hebben geslapen. Ontbijt was top met vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Jacco

Reisde met partner
Positief: Netheid
Lekker dicht bij het centrum.
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Ilona

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging nabij het centrum van Waalwijk en prima uitvalsbasis voor een bezoek aan de Efteling. De kamers zijn gedateerd, hing een penetrante rookgeur en vlekken in de vloerbedekking. Bloedheet op de kamer, slecht geslapen. Zeer gehorig, deuren die dichtknallen en geloop op de gang goed te horen. Personeel was vriendelijk maar laks. Lopen je meerdere keren voorbij in het restaurant maar besteden geen aandacht aan je lege bord of glas. Jammer!
1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Larz

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
108 euro betaald voor 2 dagen ontbijt bij check in en bij check uit moest ik weer betalen voor t ontbijt niet gedaan maar slecht geregeld ontbijt was ook niet lekker pannenkoekjes waren zeer droog en hard eieren waren zo zacht gekookt dat t water was ook niet katen schrikken dus met het pellen van het ei had je een halv eitje op je bord
2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Irene

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Vergane Glorie
Vergane Glorie. Zoals anderen aangaven gedateerd, vuile vloerbedekking. Pluspunten zeer ruim appartement met grote badkamer . Ingewikkelde indeling van het hotel met veel trappen en gangetjes
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Janette

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
De vloerbedekking was oud en vies. De tegels bij het toilet waren niet erg schoon.
1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Martin

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dit hotel is echt oud en het was er veel te warm ( waar niks aan gedaan kon worden) en enorm gehorig. Een douchegordijn in de douche vind ik voor een hotel ook niet echt hygiënisch.
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Cees

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Kamer waar wij sliepen was verouderd en 1 bed zakte door. Verder tevreden over service en ontbijt
1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Marjon

1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Anthia

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Hygiëne kamer liet te wensen over. Verder goed
1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Roos

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Bertha

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Goed hotel, heerlijk ontbeten, vriendelijk personeel en vlakbij de Efteling
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

SuperDino

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Kelly

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel is op loopafstand van winkels in de buurt en op korte auto-afstand van de Efteling. Aan de buitenkant is het hotel mooi, ziet er gezellig uit. De balie medewerker zat er erg ongeïnteresseerd bij, de bedden zakte nog net niet tot aan de vloer zo diep zakte je weg, de wc spoelde niet goed door en in de douche zat schimmel. Blijkbaar staat er tegenwoordig ook geen telefoon meer om de receptie te bereiken maar moet je een qr code scannen. Vonden wij niet erg fijn.
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Maurice

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Familie kamer was nogal gedateerd en niet heel schoon. Tapijt was op sommige delen vies en badkamer was op sommige plekken schimmel.
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Fatima

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima.
2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Horrie

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Wij vonden dat er wel meer licht mocht zijn op de kamer. Erg donker 's avonds
2 nachten verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Jurgen

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bij navraag werd ons verteld dat er geen mogelijkheden waren om te eten dus dat moesten we maar uitzoeken terwijl er en een restaurant bij het hotel zit en er een pizza service is. Toen we aankwamen bij het hotel was onze reservering onvindbaar en het personeel van de avond was onbeleefd. De kamer was oud en versleten het bad had diverse roestplekken, schimmel op het douchegordijn en de zeeppompjes was enorm smerig. Het tapijt in de gangen en in de kamer waren smerig met vieze vlekken. de vloer van de badkamer was versleten en vies. Het personeel van de ochtend was daarintegen wel heel behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijt is ok
1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Danique

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Noviana Dian

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Michelle

1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Marina

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Entree en restaurant zien er oke uit. Kamer ( 132) is armoedig. Vloerbedekking toe aan vervanging. Vitrage en verduisteringsgordijn ontbreken. Ventilator in badkamer deed het bij aankomst, veel lawaai. Volgende ochtend deed ventilator het niet. Deze punten doorgeven bij het uitchecken.
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Azief

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was wel warm helaas geen airco aanwezig
1 nacht verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Vincent

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Tjitske

1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Sabine

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1x eerder ook in dit hotel geslapen. In dezelfde kamer was er binnen 1.5 maand veel kapot gegaan. Deze keer was het ook erg geluidruchtig. (Konden moeilijk in slaap komen) - kamer is erg vochtig- verder prima voor 1 nachtje.
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Urvin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
nvt
4 nachten verbleven in maart 2023

4/10 – Matig

ORKUN, sHertogenbosch

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

André

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne ruime kamer. Douche wat klein en douchegordijn helpt dan niet. Wel allemaal netjes en schoon.
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Peggy van der

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ok
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Henny

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Ali Receptie Waalwijk op 6 feb 2023
Beste Henny Wat een geweldige beoordeling! Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om Fletcher Hotel-Restaurant Waalwijk op deze website te beoordelen. Zo'n hoge waardering is echt een compliment voor ons hotel en voor ons personeel. Namens het hele team wil ik u bedanken voor uw vriendelijkheid en voor uw verblijf bij ons. We hopen u in de nabije toekomst echt weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Ali Receptie WaalwijkFletcher Hotel-Restaurant Waalwijk

4/10 – Matig

Kimberley

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor ons de tweede keer dat we mochten overnachten in dit hotel. De eerste keer een fijne ervaring. Schone kamer vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt. Deze ervaring was erg teleurgesteld. We hebben een familiekamer geboekt met de opmerking kind van 6 jaar en een baby van 0 jaar. We hebben een familiekamer gekregen op de tweede verdieping. Echter konden we alleen gebruik maken van de lift tot de eerste verdieping. Dit betekende dat we dus met een kinderwagen en koffer/tassen naar boven moest met een trap. Het was een trap en 2x een verhoging voor we bij de kamer konden komen. Met een baby van 4 weken was dit erg onhandig. De kamer was erg verouderd. Het was erg koud dit kon denken wij te maken hebben met het enkel glas vol condens aan de binnenkant. Er kwam een naar geurtje uit de wasbak van de badkamer. Natuurlijk waren er ook positieve opmerkingen. De kamer was top schoongemaakt. De bedden lagen lekker en Het personeel was weg erg vriendelijk tijdens het inchecken en de ligging van het hotel was zoals beschreven op de site.
1 nacht verbleven in januari 2023

4/10 – Matig

Dorothy

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Kamer was netjes alleen heel simpel voor een “luxe”. Bad artikelen zo goed als op.. nog naar de winkel gekund… roomservice die je zelf moet ophalen beneden en dan 20 min staan wachten op een cocktail die niet juist bereid is (jaren horeca gedaan)… kamer enorm gehorig.. buiten om alles was het wel netjes opgeruimd en parkeren goed geregeld.
Reactie van Ali Receptie Waalwijk op 6 feb 2023
Beste Dorothy Selen ,Namens het hele team wil ik u bedanken voor het plaatsen van uw ervaring met ons op deze website.Ik betreur het dat we tijdens uw verblijf bij Fletcher Hotel-Restaurant Waalwijk niet aan uw verwachtingen hebben voldaan.Onze oprechte excuses dat er ongemakken waren in de hotel . Wij hopen dat u ons nog een kans geeft om u van de ervaring te laten genieten die u nu duidelijk niet heeft gehad.We hopen van u te horen!Met vriendelijke groet,Ali Receptie Waalwijk Fletcher Hotel-Restaurant Waalwijk

10/10 – Uitstekend

Jitta

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2022

4/10 – Matig

Richard

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eerste 2 kamers was achterstallig onderhoud. Personeel doet zijn best. Wij gaan niet meer naar dit hotel.
Reactie van Ali Receptie Waalwijk op 6 feb 2023
Beste Richard ,Namens het hele team wil ik u bedanken voor het plaatsen van uw ervaring met ons op deze website.Ik betreur het dat we tijdens uw verblijf bij Fletcher Hotel-Restaurant Waalwijk niet aan uw verwachtingen hebben voldaan.Onze oprechte excuses dat er ongemakken waren in de hotel . Wij hopen dat u ons nog een kans geeft om u van de ervaring te laten genieten die u nu duidelijk niet heeft gehad.We hopen van u te horen!Met vriendelijke groet,Ali Receptie Waalwijk Fletcher Hotel-Restaurant Waalwijk

6/10 – Redelijk

Tri Sunu

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Sarah

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keurig net en fijn verblijf gehad
1 nacht verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Anja

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tafels op terras bleven vol staan terwijl er niemand meer was, rondom allemaal troep op de stoep en in de haag. Op de kamer welke echt uit de jaren 70 is zaten de vlekken tegen plafond spinnen rag en stof op lampen en vensters. Alleen de jongeman vh personeel was bereid om te helpen de rest was liever lui.
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Macgee

1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Anwar

1 nacht verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Henk

1 nacht verbleven in april 2022

4/10 – Matig

Meta

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Minpunten: Geen flesjes water te koop, geen handzeep op de kamer. Geen airco op de kamer. Bij het ontbijt veel producten op, werden heel laat aangevuld. Bij het uitchecken ondeskundig personeel. Pluspunten: 5 personen op 1 kamer. Dicht bij de Efteling.
1 nacht verbleven in november 2021

4/10 – Matig

N van de

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed
2 nachten verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Leonie

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Badkamer is een museumstuk uit 1978. Gastvrijheid in het restaurant tijdens onze borrel was ver te zoeken. Koffie en jus d’orange smerig. Maar voor €48 p.p. was het wel te doen. Receptie wel vriendelijk.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Receptie Waalwijk op 8 sep 2021
Beste Leonie, Bedankt voor uw bericht. We zullen uw feedback meenemen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ruime nette kamer. Badkamer wat verouderd. In Waalwijk zelf is niet veel te doen, maar prima locatie voor de Efteling. Het diner in het hotel was matig. Ontbijt prima.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Receptie Waalwijk op 26 aug 2021
Goedemiddag, Bedankt voor uw reactie. Uw opmerking m.b.t. het diner zal ik doorgeven aan het restaurant

4/10 – Matig

Ivan

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021