Op basis van 437 geverifieerde beoordelingen

3,9 / 5
84% van onze gasten beveelt dit aan
4,1 Hygiëne kamer
4,0 Service & personeel
3,8 Comfort kamer
3,8 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 17 aug. 2019
Vriendelijk personeel, zowel bij inchecken als het restaurant. Het zwembad is mooi groot maar mag van mij wel wat warmer (was 27°c). Kamer was wat klein, ruim genoeg voor een nacht. Hier en daar wat vreemde rondingen waar de stofzuiger blijkbaar niet goed bij kan. Lag wel wat stof en niet van 1 week ... badkamer op zich heel ruim, het bidet stond eigenlijk in de weg. Als je op de toilet zat stoot je je knie tegen de deur.
Opmerking van Hotelbeheer
19 aug. 2019 door Sandra Schumacher-BazzoliHotelbeheer
Dear guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Hotel Bad Homburg Friedrichsdorf . I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. We strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Sandra Schumacher-Bazzoli General Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

prima hotel voor een overnachting

Geplaatst op 28 apr. 2018
Voordelen: erg vriendelijk personeel!
prima hotel voor een overnachting. ik zou het 3.5 sterren geven.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 29 mrt. 2016 op Hotels
4 / 5
door Jelle uit Badhoevedorp

Zeer grote kamer met 2 kleine kinderen

Geplaatst op 29 feb. 2016 op Hotels
Bij reservering verzocht om extra babybed en later Hotels.com gevraagd of er nóg een bed voor een peuter van 2,5 bij kon. Hotels.com heeft dit meteen geregeld! Hotel was prima te vinden en ontvangst vriendelijk (prima Engels sprekend). Kamer was zéér groot met inderdaad een campingbed voor de baby en een uitgeklapte en opgemaakte slaapbank voor de peuter. Tweepersoonsbed was 210 cm lang, wat ook heel erg prettig was. Uitstekende voorzieningen op de kamer, zoals thee/koffie, fles water en wat fruit. Zeker voor herhaling vatbaar!
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Below average, But okay for 1 or 2 nights.

Geplaatst op 9 nov. 2020 op Hotels
Hotel is tired and dated, bedding also, but still comfortable. Rooms pretty small. Air conditioning doesn't work. Breakfast is very poor. The bar and restaurant were shut (yeah because of Covid), but the high street is only 5-10 mins walk away with several choices of restaurant. Or a big Rewe supermarket is next door. Good Wifi.
Opmerking van Hotelbeheer
9 nov. 2020 door Sandra Schumacher-BazzoliHotelbeheer
Dear guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Hotel Bad Homburg Friedrichsdorf . I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. We strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Sandra Schumacher-Bazzoli & Team
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 23 okt. 2020 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
9 nov. 2020 door Sandra Schumacher-BazzoliHotelbeheer
Lieber Lothar, vielen herzlichen Dank für hre tolle Bewertung. Wir freuen uns, Sie schon bald wieder als Gast in unserem Hause zu begrüßen. Bleiben Sie gesund, bis Bald Ihr Team vom Mercure HotelBad Homburg Friedrichsdorf
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 12 okt. 2020 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
20 okt. 2020 door A.SchulzHotelbeheer
Sehr geehrte Damen und Herren, wir danken Ihnen vielmals für Ihre Anmerkungen zu Ihrem Aufenthalt im Mercure Hotel Bad Homburg Friedrichsdorf . Über Ihre Bewertung freuen wir uns sehr. Ihre positiven Würdigungen werden wir selbstverständlich gerne an die betreffenden Mitarbeiter weiterleiten. Ihre Zufriedenheit ist für unsere Mitarbeiter, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung. Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit herzlichen Grüßen
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 6 okt. 2020 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
20 okt. 2020 door A.SchulzHotelbeheer
Sehr geehrter Erich, Wir danken Ihnen vielmals, dass Sie sich nach Ihrem Aufenthalt im Mercure Hotel Bad Homburg Friedrichsdorf die Zeit genommen haben, uns zu schreiben, und bedauern zutiefst, dass die erbrachten Serviceleistungen Ihren Erwartungen nicht komplett entsprochen haben. Für die entstandenen Unannehmlichkeiten bitten wir Sie vielmals um Entschuldigung. Wir setzen alles daran, um Ihnen bei jedem Ihrer Aufenthalte eine optimale Servicequalität anzubieten. Ihre Meinung ist für uns daher von größtem Interesse. Darüber hinaus dürfen wir Ihnen versichern, dass die notwendigen Maßnahmen ergriffen werden, um die Qualität der benannten Serviceleistungen nachhaltig zu verbessern. Haben Sie nochmals vielen Dank für Ihre Anmerkungen. Wir hoffen, Ihr Vertrauen bei einer Ihrer nächsten Übernachtungen wiederzugewinnen, und würden uns freuen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit herzlichen Grüßen
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 2 okt. 2020 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
6 okt. 2020 door Anja SchulzHotelbeheer
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihren Aufenthalt im Mercure Hotel Bad Homburg Friedrichsdorf. Über Ihre positive Rückmeldung freuen wir uns sehr, da Ihre Zufriedenheit für unsere Mitarbeiter, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung ist. Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit herzlichen Grüßen
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

stille og god service

Geplaatst op 10 sep. 2020 op Hotels
Vi bestilte sent, men da vi kom var værelset klar og i god kvalitet.
Opmerking van Hotelbeheer
11 sep. 2020 door Anja SchulzHotelbeheer
Dear Nick, thank you very much for your stay at the Mercure Hotel Bad Homburg Friedrichsdorf. We very much appreciate your comments regarding your stay. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with our team and are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,