Op basis van 532 geverifieerde beoordelingen

3,8 / 5
89% van onze gasten beveelt dit aan
4,2 Hygiëne kamer
4,2 Service & personeel
3,9 Comfort kamer
3,8 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door een geverifieerde reiziger uit Malden (Nijmegen)

Prima hotel

Geplaatst op 12 jun. 2015
Prima hotel met een gunstige ligging op loopafstand van het centrum en het station. Het ontbijt stelde niet veel voor, kan wat uitgebreider.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 5 dec. 2021 op Hotels
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 29 okt. 2021 op Hotels
Stay was OK. Staff were excellent. However one of the lifts was broken and the room and decor just looked tired and shabby
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 26 okt. 2021 op Hotels
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 26 okt. 2021 op Hotels
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 24 okt. 2021 op Hotels
Very good value for money option
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 24 okt. 2021
Clean room Helpful staff Great breakfast
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 18 okt. 2021 op Hotels
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 15 okt. 2021 op Hotels
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 15 okt. 2021 op Hotels
Absolute rubbish experience, rude staff, overpriced rooms, room was dirty etc wish I never stayed here! What a waste of nearly £80
Opmerking van Hotelbeheer
15 nov. 2021 door PRHotelbeheer
Dear Brady, First, I want to thank you for your feedback. While I wish, you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it’s apparent in this case, we fell short. I've initiated measures to ensure you have a better experience next time. Thank you for staying with us Kind regards, Peter Rodrigues