Accommodatievoorzieningen

Beoordelingen van Hotel Meierhof

4 out of 5
Hotel Meierhof
Bahnhofstrasse 4, Horgen, ZH

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 122 van 356 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 172 van 356 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 49 van 356 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 356 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 356 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Mooi uitzicht op het meer. Kamers wat verouderd bij ons, bij ons vrienden was de badkamer veel beter. Kussen waren heel plat
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

anoniem, belgie

Positief: Netheid
Vlot bereikbaar, goed voor kort verblijf
Kortbij station, stadje, zicht op meer. Vrij rustig nog ondanks weg en spoorweg. Eerder zakenhotel dan familiehotel. Goed voor enkele dagen. Voldoende conform en vriendelijk personeel, zeker in ontbijtruimte met zicht op meer.
2 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Victor, Netherlands

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zurich less expensive
Very convenient near railway station Horgen - only 20 minutes from Zurich. Lake view

8/10 – Goed

P.R., Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
I was travelling for business, and the location was appropriate for that purpose.

8/10 – Goed

anoniem

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
plezierig hotel met fantastisch uitzicht
Mooi gelegen hotel, fijne bedden, heerlijk ontbijt met geweldig uitzicht. Op elke verdieping is een handige waterbar aanwezig. Lekkere koffie in de lobby. Heel mooi zwembad op ongeveer 20 min lopen; mooie wandeling langs het water. Parkeergarage zonder extra kosten. Zurich goed bereikbaar per auto of trein. Minpunt: geen koelkastje op de kamer.

8/10 – Goed

Andrea

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tiptop
Sehr sauber, nettes Personal, gutes Morgenessen
1 nacht verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Edward

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
excellent service!
Our visit was during this covid time so things were a bit reduced but the service was excellent, friendly and they went out of their way to make our stay the best possible. So based on their customer service alone i would thoroughly recommend this hotel
1 nacht verbleven in november 2020

8/10 – Goed

Monika, Cudrefin

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Bett fand ich nicht so gut. Habe nicht gut geschlafen. Standort klasse, sehr zentral.
2 nachten verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

David

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bien
De nombreux restaurants à proximité, proche du lac... seul bémol l’hôtel est en face de la gare ferroviaire, mais l’on entend pas les trains dans les chambres...
2 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Troy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Hotel Meierhof op 3 mrt 2020
Dear Troy, Thank your for your Feedback. It was a pleasure to have you as our Guest. Hopefully we can welcom you soon again. Have a good day and take care. Kind regards

8/10 – Goed

Lea

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Room was cozy, and quiet.
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Hotel Meierhof op 3 mrt 2020
Dear Lea, Thank you for your Feedback. It was a pleasure to have you as our guest. We are glad to hear that you liked your room. Hopefully we can welcome you soon again. Have a good day and take care. Kind regards

8/10 – Goed

Anneli

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Hotel Meierhof op 18 feb 2020
Liebe Anneli, Vielen lieben Dank für Ihre Feedback. Wir hoffen Ihnen hat der Aufenthalt bei uns im Hause gefallen und können Sie bald wieder bei uns begrüssen. Bis dahin wünschen wir Ihnen eine gut Zeit. Freundliche Grüsse

10/10 – Uitstekend

Riccardo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Hotel Meierhof op 14 feb 2020
Dear Riccardo, Thank you for your feedback. We are glad to read that you liked our Hotel. It would be a pleasure to welcome you again! Take care! Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Andrus

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Hotel Meierhof op 1 feb 2020
Dear Guest, Thank you for your Feedback. Take care and we hope to welcome you again soon. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Michael

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
cannot fault this hotel
Nice hotel , very close to the train station , very nice helpful staff and great food . hey even have a laundry room to wash your clothes free of charge . amazing views over the lake ,
5 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Hotel Meierhof-Team op 24 jan 2020
Dear Michael , Thank you for your Feedback. We are glad to hear that you enjoyed your stay at our Hotel. Hopefully we can welcome you again. Take care! Kind regards

8/10 – Goed

Andrus

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Hotel Meierhof-Team op 24 jan 2020
Dear Andrus, Thank you for your feedback! We hope you enjoyed your stay and we will see you again soon! Take care! Kind regards,

10/10 – Uitstekend

mohammad, stuttgart

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
the location served my needs pretty well, since it has a free indoor parking lot, affordable prices, breakfast was great while the view was breathtaking, staff were friendly and helpful, transportation is so easy from the hotel since there were a metro station within a couple of steps, lots of dining options and grocery stores.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
It was a good stay at the hotel Good staff
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Hotel Meierhof op 11 jan 2020
Dear Guest, Thank you for your feedback. We hope to welcome you again! Kind regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Etwas abgewohnt. Sauber, gutes Frühstück, super freundliches Personal.
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Hotel Meierhof-Team op 13 jan 2020
Sehr geehrter GAst, Vielen Dank für das Feedback. Es freut uns zu hören das es ihnen bei uns gefallen hat. Es steht ein Umbau in Planung. Wir hoffen Sie bald wieder bei uns begrüssen zu dürfen. Bis dahin wünschen wir alles Gute. Freundliche Grüsse

10/10 – Uitstekend

Elina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Hotel Meierhof op 11 jan 2020
Dear Elina, Thank you for your feedback. We hope to welcome you again soon. Kind regards

6/10 – Redelijk

Martine

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Hotel Meierhof-Team op 11 jan 2020
Dear Martine, Thank you for your Feedback. Hope to welcome you again! Have a nice Weekend. Kind regards

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Hotel Meierhof op 9 nov 2019
Dear Guest Thank you for your feedback. Kind regards,

8/10 – Goed

Texas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient to train and shopping. Nice people. Restaurant ok
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Kind regadrs, Hotel Meierhof-Team op 8 okt 2019
Dear Guest, Thank you for the feedback! We hope to welcome you again! We wish you all the best!

6/10 – Redelijk

Sigrid

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Soweit in Ordnung, Zimmer und Bad müssten renoviert werden. Lage zentral aber zu laut. Bei offenen Fenster ist an schlaf nicht zu denken. Bahnlinie und Hauptverkehrsstraßen. Das Personal war sehr freundlich und zuvorkommend
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Hotel Meierhof Team op 8 okt 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback! We hope to welcome you again! We wish you all the best! Kind Regards

8/10 – Goed

Zeynep, Zürich

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Hotel Meierhof Team op 8 okt 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback! We hope to welcome you again! We wish you all the best! Kind Regards,

6/10 – Redelijk

Megan, ady

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The hotel staff was fantastic. Breakfast room was lovely. Great location close to transportation. Room very basic no air conditioning and the pillows were not great
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Hotel Meierhof-Team op 8 okt 2019
Dear Megan, Thank you for your feedback! We're happy to hear that you liked your stay. Usually it's not that hot in switzerland so we haven't needed aircondition so far. Next time you can ask for another Pillow we have some others. We hope to welcome you again! Wiosh you all the best! Kind regards,

8/10 – Goed

Pascal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Horgen 3 jours
J ai apprécié la situation de l hôtel près des bains et du tram le bar à eau a chaque étage le brunch du dimanche avec vue sur le lac Chambre climatisée efficace douche avec de la pression
2 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bonne prestation
3 nachten verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
poorly operated, not worth the money
One of the worst hotels I've ever experienced. No refrigerator, no sleeper, no complimentary water, cheapie and uncomfortable chairs, two many loud group travlers. Clerks were variant; some were very uneducated. Overall, not worth the money.
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

annmarie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ótima localização Na frente da estação de Horgen, ao lado de mercados e restaurantes.
1 nacht verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Arístides

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Junto al lago
3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Daniel, Corona, US

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel has limited parking space but view from its restaurant is awesome! Should buy breakfast here to see the beautiful morning view.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Hotel Meierhof Team op 8 okt 2019
Dear Daniel, Thank you for your feedback! We hope to welcome you again! We wish you all the best! Kind regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
3 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Juha

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Roisin, London

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Kevin

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel was overbooked so I had to go to another hotel despite paying up front.
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Ilya

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Easy check-in, room was fine, staff were friendly and attentive.
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Nayden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Roberto, Milano

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personale estremamente collaborativo e cortese, ottima l'accoglienza all'arrivo. Di fronte al lago e alla stazione ferroviaria di Horgen. Zurigo centro si raggiunge in 20 minuti sia col treno che con l'auto. Camere linde e pulite, silenziose, prezzo ultra-competitivo con la promozione fruita. Colazione costosa (15 CHF per la continentale, 25 CHF per la completa), comunque in linea con gli alti costi della ristorazione in Svizzera. Parcheggio esterno o garage copertoinclusi nel prezzo. Assolutamente consigliabile.
2 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Hubert, Eichenau

Positief: Netheid, personeel en service
Für 4 Sterne ist das Bad altertümlich. Tiefgarage besonders für Räder gut!
2 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

tristan, West Wickham, bromley, UK

Positief: Netheid, personeel en service
Great location and excellent staff
This hotel exceeded my expectations mainly as the staff were very helpful and made the extra effort to accommodate us well. I would like to mention one staff member in particular called John in catering who was very kind and helpful during breakfast - he provided toys for our toddler during breakfast to keep him busy. Also the hotel is in a good location - over looks lake Zurich and there are many restaurants within walking distance along with a supermarket few seconds away. The icing on the cake is a great breakfast area with all round views of the lake. The hotel itself could do with a little modernising but overall the stay was very good. Will come back here again.
4 nachten verbleven in september 2018