Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 122 van 356 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
122
Gastenscore: 8 - Goed. 172 van 356 beoordelingen" "
8 - Goed
172
Gastenscore: 6 - Redelijk. 49 van 356 beoordelingen" "
6 - Redelijk
49
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 356 beoordelingen" "
4 - Matig
9
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 356 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
4
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
9 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Mooi uitzicht op het meer.
Kamers wat verouderd bij ons, bij ons vrienden was de badkamer veel beter.
Kussen waren heel plat
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
anoniem, belgie
15 apr 2018
Positief: Netheid
Vlot bereikbaar, goed voor kort verblijf
Kortbij station, stadje, zicht op meer. Vrij rustig nog ondanks weg en spoorweg.
Eerder zakenhotel dan familiehotel.
Goed voor enkele dagen. Voldoende conform en vriendelijk personeel, zeker in ontbijtruimte met zicht op meer.
anoniem
2 nachten verbleven in april 2018
8/10 – Goed
Victor, Netherlands
28 jun 2015
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zurich less expensive
Very convenient near railway station Horgen - only 20 minutes from Zurich. Lake view
Victor
8/10 – Goed
P.R., Amsterdam
29 sep 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
I was travelling for business, and the location was appropriate for that purpose.
P.R.
8/10 – Goed
anoniem
14 aug 2012
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
plezierig hotel met fantastisch uitzicht
Mooi gelegen hotel, fijne bedden, heerlijk ontbijt met geweldig uitzicht. Op elke verdieping is een handige waterbar aanwezig. Lekkere koffie in de lobby. Heel mooi zwembad op ongeveer 20 min lopen; mooie wandeling langs het water. Parkeergarage zonder extra kosten. Zurich goed bereikbaar per auto of trein. Minpunt: geen koelkastje op de kamer.
anoniem
8/10 – Goed
Andrea
Zakenreiziger
6 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tiptop
Sehr sauber, nettes Personal, gutes Morgenessen
Andrea
1 nacht verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
Edward
Zakenreiziger
25 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
excellent service!
Our visit was during this covid time so things were a bit reduced but the service was excellent, friendly and they went out of their way to make our stay the best possible. So based on their customer service alone i would thoroughly recommend this hotel
Edward
1 nacht verbleven in november 2020
8/10 – Goed
Monika, Cudrefin
Zakenreiziger
23 okt 2020
Positief: Netheid
Bett fand ich nicht so gut. Habe nicht gut geschlafen. Standort klasse, sehr zentral.
Monika
2 nachten verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
David
Zakenreiziger
17 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bien
De nombreux restaurants à proximité, proche du lac... seul bémol l’hôtel est en face de la gare ferroviaire, mais l’on entend pas les trains dans les chambres...
David
2 nachten verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Troy
Zakenreiziger
29 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Troy
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Hotel Meierhof op 3 mrt 2020
Dear Troy,
Thank your for your Feedback.
It was a pleasure to have you as our Guest.
Hopefully we can welcom you soon again.
Have a good day and take care.
Kind regards
8/10 – Goed
Lea
Zakenreiziger
28 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Room was cozy, and quiet.
Lea
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Hotel Meierhof op 3 mrt 2020
Dear Lea,
Thank you for your Feedback.
It was a pleasure to have you as our guest.
We are glad to hear that you liked your room.
Hopefully we can welcome you soon again.
Have a good day and take care.
Kind regards
8/10 – Goed
Anneli
16 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anneli
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Hotel Meierhof op 18 feb 2020
Liebe Anneli,
Vielen lieben Dank für Ihre Feedback.
Wir hoffen Ihnen hat der Aufenthalt bei uns im Hause gefallen und können Sie bald wieder bei uns begrüssen.
Bis dahin wünschen wir Ihnen eine gut Zeit.
Freundliche Grüsse
10/10 – Uitstekend
Riccardo
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Riccardo
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Hotel Meierhof op 14 feb 2020
Dear Riccardo,
Thank you for your feedback.
We are glad to read that you liked our Hotel.
It would be a pleasure to welcome you again!
Take care!
Kind Regards
10/10 – Uitstekend
Andrus
Zakenreiziger
26 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andrus
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Hotel Meierhof op 1 feb 2020
Dear Guest,
Thank you for your Feedback.
Take care and we hope to welcome you again soon.
Kind regards,
10/10 – Uitstekend
Michael
Zakenreiziger
22 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
cannot fault this hotel
Nice hotel , very close to the train station , very nice helpful staff and great food .
hey even have a laundry room to wash your clothes free of charge .
amazing views over the lake ,
Michael
5 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Hotel Meierhof-Team op 24 jan 2020
Dear Michael ,
Thank you for your Feedback. We are glad to hear that you enjoyed your stay at our Hotel.
Hopefully we can welcome you again.
Take care!
Kind regards
8/10 – Goed
Andrus
Zakenreiziger
15 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andrus
6 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Hotel Meierhof-Team op 24 jan 2020
Dear Andrus,
Thank you for your feedback!
We hope you enjoyed your stay and we will see you again soon!
Take care!
Kind regards,
10/10 – Uitstekend
mohammad, stuttgart
3 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
the location served my needs pretty well, since it has a free indoor parking lot, affordable prices, breakfast was great while the view was breathtaking, staff were friendly and helpful, transportation is so easy from the hotel since there were a metro station within a couple of steps, lots of dining options and grocery stores.
mohammad
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
It was a good stay at the hotel
Good staff
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Hotel Meierhof op 11 jan 2020
Dear Guest,
Thank you for your feedback.
We hope to welcome you again!
Kind regards
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Etwas abgewohnt. Sauber, gutes Frühstück, super freundliches Personal.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Hotel Meierhof-Team op 13 jan 2020
Sehr geehrter GAst,
Vielen Dank für das Feedback.
Es freut uns zu hören das es ihnen bei uns gefallen hat. Es steht ein Umbau in Planung.
Wir hoffen Sie bald wieder bei uns begrüssen zu dürfen.
Bis dahin wünschen wir alles Gute.
Freundliche Grüsse
10/10 – Uitstekend
Elina
Reisde met een groep
9 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Elina
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Hotel Meierhof op 11 jan 2020
Dear Elina,
Thank you for your feedback.
We hope to welcome you again soon.
Kind regards
6/10 – Redelijk
Martine
24 nov 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Martine
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Hotel Meierhof-Team op 11 jan 2020
Dear Martine,
Thank you for your Feedback.
Hope to welcome you again!
Have a nice Weekend.
Kind regards
8/10 – Goed
Michael
20 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Michael
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 okt 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Hotel Meierhof op 9 nov 2019
Dear Guest
Thank you for your feedback.
Kind regards,
8/10 – Goed
Texas
7 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient to train and shopping. Nice people. Restaurant ok
Texas
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Kind regadrs, Hotel Meierhof-Team op 8 okt 2019
Dear Guest,
Thank you for the feedback!
We hope to welcome you again!
We wish you all the best!
6/10 – Redelijk
Sigrid
Zakenreiziger
29 sep 2019
Positief: Personeel en service
Soweit in Ordnung, Zimmer und Bad müssten renoviert werden. Lage zentral aber zu laut. Bei offenen Fenster ist an schlaf nicht zu denken. Bahnlinie und Hauptverkehrsstraßen. Das Personal war sehr freundlich und zuvorkommend
Sigrid
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Hotel Meierhof Team op 8 okt 2019
Dear Guest,
Thank you for your feedback!
We hope to welcome you again!
We wish you all the best!
Kind Regards
8/10 – Goed
Zeynep, Zürich
18 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeynep
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Hotel Meierhof Team op 8 okt 2019
Dear Guest,
Thank you for your feedback!
We hope to welcome you again!
We wish you all the best!
Kind Regards,
6/10 – Redelijk
Megan, ady
16 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The hotel staff was fantastic. Breakfast room was lovely. Great location close to transportation. Room very basic no air conditioning and the pillows were not great
Megan
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Hotel Meierhof-Team op 8 okt 2019
Dear Megan,
Thank you for your feedback!
We're happy to hear that you liked your stay.
Usually it's not that hot in switzerland so we haven't needed aircondition so far.
Next time you can ask for another Pillow we have some others.
We hope to welcome you again!
Wiosh you all the best!
Kind regards,
8/10 – Goed
Pascal
29 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Horgen 3 jours
J ai apprécié la situation de l hôtel près des bains et du tram le bar à eau a chaque étage le brunch du dimanche avec vue sur le lac
Chambre climatisée efficace douche avec de la pression
Pascal
2 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
28 jun 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bonne prestation
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
21 jun 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
poorly operated, not worth the money
One of the worst hotels I've ever experienced. No refrigerator, no sleeper, no complimentary water, cheapie and uncomfortable chairs, two many loud group travlers. Clerks were variant; some were very uneducated. Overall, not worth the money.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
annmarie
31 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
annmarie
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
19 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ótima localização Na frente da estação de Horgen, ao lado de mercados e restaurantes.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
10 mei 2019
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Arístides
28 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Junto al lago
Arístides
3 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Daniel, Corona, US
Zakenreiziger
28 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel has limited parking space but view from its restaurant is awesome! Should buy breakfast here to see the beautiful morning view.
Daniel
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Hotel Meierhof Team op 8 okt 2019
Dear Daniel,
Thank you for your feedback!
We hope to welcome you again!
We wish you all the best!
Kind regards
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 apr 2019
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
22 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Juha
27 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Juha
1 nacht verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Roisin, London
25 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Roisin
2 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 jan 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Kevin
10 nov 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel was overbooked so I had to go to another hotel despite paying up front.
Kevin
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Ilya
7 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ilya
3 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Easy check-in, room was fine, staff were friendly and attentive.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Nayden
15 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nayden
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Roberto, Milano
14 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personale estremamente collaborativo e cortese, ottima l'accoglienza all'arrivo.
Di fronte al lago e alla stazione ferroviaria di Horgen.
Zurigo centro si raggiunge in 20 minuti sia col treno che con l'auto.
Camere linde e pulite, silenziose, prezzo ultra-competitivo con la promozione fruita.
Colazione costosa (15 CHF per la continentale, 25 CHF per la completa), comunque in linea con gli alti costi della ristorazione in Svizzera.
Parcheggio esterno o garage copertoinclusi nel prezzo.
Assolutamente consigliabile.
Roberto
2 nachten verbleven in oktober 2018
6/10 – Redelijk
Hubert, Eichenau
1 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Für 4 Sterne ist das Bad altertümlich.
Tiefgarage besonders für Räder gut!
Hubert
2 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
tristan, West Wickham, bromley, UK
28 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Great location and excellent staff
This hotel exceeded my expectations mainly as the staff were very helpful and made the extra effort to accommodate us well. I would like to mention one staff member in particular called John in catering who was very kind and helpful during breakfast - he provided toys for our toddler during breakfast to keep him busy. Also the hotel is in a good location - over looks lake Zurich and there are many restaurants within walking distance along with a supermarket few seconds away. The icing on the cake is a great breakfast area with all round views of the lake. The hotel itself could do with a little modernising but overall the stay was very good. Will come back here again.