Wees gerust met de Hotelprijsgarantie

Heb je online een lagere prijs gevonden voor een hotel dat je al bij ons hebt geboekt?

Al je een Expedia Rewards-lid bent met een in aanmerking komende boeking, zullen we je het verschil restitueren.

Het is heel eenvoudig. Zo werkt het:

1. Controleer of je boeking hiervoor in aanmerking komt

Niet alle boekingen komen hiervoor in aanmerking. Zie hieronder voor meer info.

Komt mijn boeking hiervoor in aanmerking?

Ja, absoluut.

  • De prijsclaim wordt voor 12.00 uur (lokale tijd hotel) op de dag van inchecken ingediend.
  • De lagere prijs werd online gevonden op een Nederlandstalige website, je kunt er een screenshot van tonen en je kunt de URL van de pagina doorgeven.
  • De prijs is lager dan de kosten van je Expedia-boeking, precies zoals in de Expedia-zoekresultaten wordt weergegeven.
  • Alle details zijn hetzelfde als in je Expedia-boeking, inclusief accommodatie, kamertype, rate plan, geldend wijzigings- en terugbetalingsbeleid, hotelextra's (zoals wifi) en exact dezelfde reisdatums.

Helaas niet.

  • De prijs wordt aangeboden op een lidmaatschaps- of rewards-programmawebsite, voor corporate groepstarieven of privékortingen, of voor coupons.
  • De prijs wordt aangeboden als onderdeel van een pakket, zoals een reiscombinatie van een vlucht en een hotel.
  • De prijs komt van een website waarop de accommodatie, het reisplan of de soortgelijke boekingsdetails tot na de aankoop niet duidelijk zijn.
  • De prijs wordt op het moment dat het verzoekformulier wordt ingediend niet langer aangeboden.
Ter controle van niet vooruitbetaalde hotelboekingen, kunnen we binnen dertig dagen na afloop van je hotelverblijf vragen om een kopie van het betalingsbewijs van het hotel. Raadpleeg onze Voorwaarden & Bepalingen voor alle informatie.

2. Vertel ons over de lagere prijs

We hebben een screenshot en de URL van de pagina nodig.

3. We betalen je het verschil terug

Zo makkelijk is het. Als je claim hiervoor in aanmerking komt, zul je een restitutie ontvangen.

Komt mijn boeking hiervoor in aanmerking?

Ja, absoluut.

  • De prijsclaim wordt voor 12.00 uur (lokale tijd hotel) op de dag van inchecken ingediend.
  • De lagere prijs werd online gevonden op een Nederlandstalige website, je kunt er een screenshot van tonen en je kunt de URL van de pagina doorgeven.
  • De prijs is lager dan de kosten van je Expedia-boeking, precies zoals in de Expedia-zoekresultaten wordt weergegeven.
  • Alle details zijn hetzelfde als in je Expedia-boeking, inclusief accommodatie, kamertype, rate plan, geldend wijzigings- en terugbetalingsbeleid, hotelextra's (zoals wifi) en exact dezelfde reisdatums.

Helaas niet.

  • De prijs wordt aangeboden op een lidmaatschaps- of rewards-programmawebsite, voor corporate groepstarieven of privékortingen, of voor coupons.
  • De prijs wordt aangeboden als onderdeel van een pakket, zoals een reiscombinatie van een vlucht en een hotel.
  • De prijs komt van een website waarop de accommodatie, het reisplan of de soortgelijke boekingsdetails tot na de aankoop niet duidelijk zijn.
  • De prijs wordt op het moment dat het verzoekformulier wordt ingediend niet langer aangeboden.
Ter controle van niet vooruitbetaalde hotelboekingen, kunnen we binnen dertig dagen na afloop van je hotelverblijf vragen om een kopie van het betalingsbewijs van het hotel. Raadpleeg onze Voorwaarden & Bepalingen voor alle informatie.
Geen lid van Expedia Rewards? Maak een account aan