Op basis van 718 geverifieerde beoordelingen

4,3 / 5
91% van onze gasten beveelt dit aan
4,5 Hygiëne kamer
4,4 Service & personeel
4,3 Comfort kamer
4,4 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 7 apr. 2024
Het zetelbed zijn veren prikken in de rug. Dus na 2x receptie te vragen voor iets van matras te voorzien geen gehoor. Uiteindelijk om 22u00 nogmaals geopperd dat het niet te doen is. Dan is er actie gekomen en hebben ze extra dekens bovenop de veren gelegd. Dit was dan toch voldoende voor een goede nacht. Het ontbijt was wel zeer goed, enkel de op voorhand gemaakte warme dingen waren lauw. Koffiemachine is er maar 1 en die heeft heel wat tijd nodig om een tasje te zetten. Voor de rest vriendelijke mensen die het goed menen. De muren zijn niet al te dik dus, boven je hoor je voetstappen. Muziek op de gang iets te luid waar je wakker van wordt. Er staan ook bereide watertjes klaar aan de receptie die je gratis kan nuttigen als je dorst hebt. Leuk zwembad met toffe ligzetels en terras om op het gemak iets te drinken. Persoonlijk vind ik het net geen 4 sterren waard als je alles optelt. Ervoor in Urquinaona plaza gezeten (ook 4 sterren) maar dat is toch net wat beter.
Opmerking van Hotelbeheer
8 apr. 2024 door Front DeskHotelbeheer
Good morningWe are sorry to hear about the small incident with the reception team and that it has been solved in the end.We are glad to hear that your opinion about the hotel facilities is satisfactory and we hope to see you again in future stays in Barcelona.Best regards
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 14 aug. 2023
Construction in the public area Elevator disturbing the whole night Rooms too small for 2 persons No F&B Service av at the late evening Staff do not want to help Swimmingpool is no pool but bathtob
Opmerking van Hotelbeheer
16 aug. 2023 door Raul Hotel indigo Barcelona-Plaza Catalunya teamHotelbeheer
Thank you for your review David.We are happy for choosing us during your recent visit to Barcelona.We apologize for not fully meeting the expectations, as you mention, the were minor improvement works at the lobby area, therefore no rooms were affected and all was back to normal before 6PM.Sorry if this caused any inconveniences.On the other hand, we do have 24/7 room service available at all hotel areas, moreover, our Cocktail bar is open until midnight! We are sorry if you could not enjoy it.We hope to see you soon again!Regards
4 / 5
door een geverifieerde reiziger uit DIDAM

Geplaatst op 7 aug. 2023
goede locatie, dicht bij centrum. vriendelijk meertalig personeel.
Opmerking van Hotelbeheer
9 aug. 2023 door Chloé Hotel indigo Barcelona-Plaza Catalunya teamHotelbeheer
Geachte Martin,We stellen uw review erg op prijs en dank u wel voor het kiezen van ons hotel! We waarderen het dat onze locatie en medewerkers voldeed aan uw verwachtingen. we kijken er naar uit om u snel weer te mogen ontvangen! Met vriendelijke groet,
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 1 mei 2023
Prettige sfeer, goede kamer, uitstekende locatie!
Opmerking van Hotelbeheer
2 mei 2023 door Hotel Indigo Barcelona TeamHotelbeheer
Thank you David for your review, we hope we can achieve a 5/5 next time!Looking forward to welcoming you soon again.Regards
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 27 feb. 2023
Ligging van het hotel is super , geweldig in het centrum van Barcelona. Mooie kamers, vriendelijke personeels. Heerlijk ontbijt.
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 4 sep. 2022
Helaas, dit hotel is extreem gehorig, je hoort de buren ongeveer hun tanden flossen. Verder was de kamer zeker niet de beloofde 20m2 en kregen wij een soort grot met een raam dat ‘uitkeek’ op een blinde muur. Klagen hielp niet, een andere kamer kon niet en andere compensatie vond het personeel niet nodig. Ik kom al jaren bij indigo hotels, vond een brief op mijn kamer dat IHG zo blij is met mij als vaste klant… maar niks hoor. Jammer, maar voor mij geen indigo meer.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 23 feb. 2019
Alles was goed en netjes. Prima personeel met hun goede diensten.Alleen zwembad viel tegen.
Opmerking van Hotelbeheer
10 apr. 2019 door Hotel ManagementHotelbeheer
Dear Guest, Thank you very much for your review of our hotel! I am pleased to hear you enjoyed your stay with us! It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again! Kind regards, Sayuri Arnaboldi Marketing & Communications Assitant
4 / 5
Aanbevolen
voor Families
door een geverifieerde reiziger

leuk hotel centrale locatie

Geplaatst op 7 mei 2015
Voordelen: zwembadje, zonneterras, kindvriendelijke bejegening van personeel
Nadelen: kwaliteit van het ontbijt, dat was redelijk maar niet heel super
prettig verblijf. zwembadje was in eerste instantie dicht (meivalantie) maar ging , op mijn verzoek en vlgs mij speciaal voor mijn kinderen, want er waren geen volwassenen die het gebruikten...de volgende dag open tot groot plezier.
4 / 5
door MAJ uit Bussum

Veel comfort voor relatief weinig geld

Geplaatst op 19 jan. 2015 op Hotels
Wij hadden een standaard kamer geboekt voor 6 nachten; maar bij inchecken werden we spontaan ge-upgrade naar een Superior Room. Deze kamer was iets groter en had uitzicht op het zwembad beneden. Achteraf waren we hier extra blij mee, want de standaard kamer kijkt uit op een binnenplaatsje.De website schrijft dat het hotel gelegen is aan de Plaza Catalunya; dit is echter niet waar. Je moet een paar minuten lopen om er te komen.Overigens werd ons bij inchecken een ontbijt aangeboden voor 10 euro per persoon per dag. De dames bij de receptie zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Verder hebben wij geen personeel gezien. De kamer was netjes en werd prima schoon gehouden. Heerlijk geslapen, fantastisch bed. Bij aankomst bleek de ronde (vergroot) spiegel los te zitten. Ik heb dit gemeld en de volgende dag hing er een nieuwe. Top! Het hotel is pas twee jaar oud. Bij navraag bleek het voorheen een hostel te zijn geweest voor studenten. Niets meer van te merken! Enige minpuntje is de ietwat vreemde geur bij de entree/receptie. Het lijkt erop dat een grondgeur/rioollucht wordt gecamoufleerd door een chemische luchtverfrisser. Die rioollucht is er trouwens ook af en toe vanuit de putten in de straten. Het lijkt dus niet een specifiek probleem van het hotel. Wij waren met zijn tweetjes voor een fantastische 6 dagen, maar ik kan me ook voorstellen dat ik me er alleen op mijn gemak zou voelen. Zakelijk ook zeker een aanrader.Taxi standplaats tegenover het hotel.
4 / 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door Saskia uit Haarlem

Mooi hotel, perfecte locatie, kleine kamer

Geplaatst op 4 jun. 2014
Voordelen: Locatie, personeel, leuk ingericht hotel. Elke dag gratis water, thee, koffie en sap bijgevuld in je kamer.
Locatie: Gust is een fijn tentje voor een ontbijtje, zit er pal naast op de hoek. Lekkere croissants en fruitsalade. Passeig de Gracia voor winkelen
Het hotel is erg mooi en netjes verzorgd. Het personeel is behulpzaam en erg vriendelijk. Er is een leuke bar en een lekker zitje bij het zwembad. De locatie is echt perfect! Heel veel bezienswaardigheden op loopafstand en super shopping om de hoek. Wij hadden een 'gewone' tweepersoonskamer. Deze is erg klein en ook donker. Enkel een raam die uitkomt op de een soort schacht wat het erg donker maakte. het bed was ook klein, 1.40 en met twee personen is dit toch wel klein. Als je een groter bed wil moet je heir denk ik expliciet om vragen, dan heb je een grotere maar ook duurdere kamer. Ik heb er een paar gezien van binnen toen ik langsliep en housekeeping de deur open had. Erg mooie lichte ruime kamers, maar daar zal dus wel een ander prijskaartje aanhangen. Al met al toch een aanrader vanwege mooie staat van het hotel en de onbetaalbare locatie.