Op basis van 995 geverifieerde beoordelingen

4,1 / 5
71% van onze gasten beveelt dit aan
4,3 Hygiëne kamer
4,2 Service & personeel
4,1 Comfort kamer
3,9 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geweldige locatie, ruime en schone kamers

Geplaatst op 5 aug. 2023 op Hotels
De locatie van het hotel is perfect, alle bezienswaardigheden op loopafstand. De lobby is fantastisch en modern, helaas zijn de kamers niet in dezelfde staat. Een bureaustoel waar het kunstleer bijna helemaal van is versleten kan in een hotel van deze klasse gewoon niet. Ook de badkamer is niet echt van deze tijd. Waar we zeer verbaasd over waren, was dat we voor gebruik van het zwembad hadden moeten betalen. Als je zo'n klein bedrag van € 3,00 vraagt, waarom maak je het niet inclusief in de kamerprijs? Alles is wel super netjes en schoon, de bedden sliepen heerlijk en het ontbijt is overvloedig en met heerlijke verse producten. Al met al hadden we een prima verblijf in dit hotel.
Opmerking van Hotelbeheer
18 aug. 2023 door Paul HandschagHotelbeheer
Dear MJPC,Thank you for your kind message, my Team and I are happy about every feedback we get to improve our Hotel.We regret to hear that your experience in our Hotel was not to your satisfaction and want to inform you that this is not our Hilton Standard, which we want to introduce to our guests.We hope to welcome you again soon.Best regards from Hilton Hotel Dresden
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 30 jun. 2023
prachtige ligging in een zeer mooie stad Hotel aan te raden
Opmerking van Hotelbeheer
3 jul. 2023 door Paul HandschagHotelbeheer
Dear Josepha,We are very happy to hear that you enjoyed your stay at Hilton Dresden and thank you for taking your time in writing this Feedback. We hope to welcome you again soon.Best regards from Hilton Hotel Dresden
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 2 mei 2023
Ligt heel centraal, makkelijk parkeren en uitgebreid ontbijtbuffet.
Opmerking van Hotelbeheer
5 jun. 2023 door Sebastian Goldmann - General ManagerHotelbeheer
Dear Mathijs van,thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you found our centrally location, easy parking and our breakfast buffet to your liking.We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future.Best regards from Hilton Dresden
4 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Rijssen

Geplaatst op 16 mrt. 2023
Een goed en groot hotel, alles keurig en midden in de altstad. Beter kan niet , zeker niet voor de prijs die ik moest betalen
Opmerking van Hotelbeheer
11 mei 2023 door Sebastian Goldmann, General ManagerHotelbeheer
Dear Valued Guest,we are very happy to hear that you enjoyed your stay at Hilton Dresden and thank you for taking your time in writing this Feedback. We hope to welcome you again soon.Best regards from Hilton Hotel Dresden
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 14 okt. 2021 op Hotels
The location is very central, the hotel is very professional, clean and proper. Staf is kind and helpfull.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Great hotel

Geplaatst op 6 sep. 2020 op Hotels
Hotel staat in het centrum van Dresden . Parkeren kan onder het hotel. Ontbijtbuffet is niks op aan te merken. Kamers zijn schoon, ruim en in erge nette staat.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 20 jun. 2020 op Hotels
Hotel wordt gedateerd service wel goed zwembad was ducht terwijl 4 dgn terug telefonisch nog open was
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 7 okt. 2019
Ligging erg goed. Sauzijsjes i.p.v. frankfurter worst ( Engels ontbijt). Verder een heerlijk uitgebreid ontbijt, personeel behulpzaam en erg makkelijk en gezellige bar met vakkundig personeel bij het hotel op rekening hotelkamer
Opmerking van Hotelbeheer
9 okt. 2019 door Jennifer GötzHotelbeheer
Dear valued guest, thank you very much for taking the time to share the review about your stay at the Hilton Dresden. It was a great pleasure for me to read about your positive experience, and I hope that next time you visit Dresden, the Hilton Dresden Hotel will be your first choice. Sending you my warmest greetings and looking forward to welcoming you back soon, Jennifer Götz Executive Assistant
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Goed gelegen, comfortabel hotel

Geplaatst op 3 aug. 2019 op Hotels
Verblijf in orde, goed ontbijt, slordige kamerservice (handdoeken vergeten ed) en niet super vriendelijk of gastvrij. Voor alles betalen (wifi, fles water bij aankomst, ed)
Opmerking van Hotelbeheer
6 aug. 2019 door Jennifer GötzHotelbeheer
Dear JW, thank you very much for your stay and your feedback. We are glad that you overall enjoyed your time in our hotel, however, we do apologise for the inconveniences occurred. We hope to be your host again upon your next visit to Dresden. With kind regards Jennifer Götz Executive Assistant
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 13 dec. 2018
Opmerking van Hotelbeheer
15 dec. 2018 door Markus_RapatzHotelbeheer
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihren Besuch im Hilton Dresden. Es freut uns, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und würden es begrüßen, Sie erneut bei uns willkommen heißen zu dürfen. Mit herzlichen weihnachtlichen Grüßen, Markus Rapatz