Op basis van 324 geverifieerde beoordelingen

3,6 / 5
61% van onze gasten beveelt dit aan
3,8 Hygiëne kamer
3,8 Service & personeel
3,3 Comfort kamer
3,4 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 16 jan. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
18 jan. 2024 door SchönerHotelbeheer
Lieber Gast,vielen Dank für Ihren Besuch im Good Morning Gelsenkirchen City. Wir freuen uns sehr, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Beste Grüße,Das Good Morning Team in Gelsenkirchen City
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 3 apr. 2023
Opmerking van Hotelbeheer
25 apr. 2023 door T.KarpinskiHotelbeheer
Lieber Gast,vielen Dank für Ihren Besuch im Good Morning Gelsenkirchen City. Wir freuen uns sehr, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Beste Grüße,Das Good Morning Team in Gelsenkirchen City
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 10 nov. 2019
Opmerking van Hotelbeheer
20 nov. 2019 door Tina KarpinskiHotelbeheer
Dear Guest thank you for your feedback, we really appreciate it. We hope to welcome you back soon with kind regards Tina Karpinski Duty manager
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 31 aug. 2019
Opmerking van Hotelbeheer
5 sep. 2019 door Tina KarpinskiHotelbeheer
Lieber Gast, danke für Ihr Feedback zu Ihrem Aufenthalt in unserem Hause mit freundlichen Grüßen Tina Karpinski Direktionsassistentin
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 2 mei 2019
Opmerking van Hotelbeheer
11 mei 2019 door Tina KarpinskiHotelbeheer
Lieber Gast, vielen Dank für Ihre Bewertung zu Ihrem Aufenthalt in unserem Hause mit freundlichen Grüßen Tina Karpinski –Direktionsassistentin-
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 28 apr. 2019
Nice hotel, good worker, verry kind and helpfull..
Opmerking van Hotelbeheer
30 apr. 2019 door Tina KarpinskiHotelbeheer
Dear Guest, We are grateful to find out what you liked about your stay. Thank you for your comments. We hope that we will get to welcome you back in the near future. with kind regards Tina Karpinski Duty manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Alphen aan den Rijn

Geplaatst op 28 okt. 2018
Het stinkt naar riool bij de entree en alles is oud. Wel een mooie prijs voor t verblijf
3 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Breda

Gedateerd budgethotel

Geplaatst op 10 dec. 2017
Niet rokers kamer gereserveerd maar aangekomen alleen nog rokerskamers vrij. Verouderde kamers en badkamers, vies tapijt en beschadigde meubels! Enigste pluspunt is dat het hotel dicht bij het centrum (200m) zit.
Opmerking van Hotelbeheer
28 dec. 2017 door Tina KarpinskiHotelbeheer
Dear guest, thank you very much for your kind feedback with kind regards Tina Karpinski duty manager
3 / 5
door Peter

Centraal

Geplaatst op 4 dec. 2017 op Hotels
Centraal gelegen, helaas een van de kamers was wel schoon maar er waren kots en andere vlekken op de grond en een van de poten van het bed zat er krom / schuin onder. De andere kamers zagen er wel goed uit. Onbijt was goed.
Opmerking van Hotelbeheer
1 jan. 2018 door Tina KarpinskiHotelbeheer
Dear Guest thank you for staying with us on your recent visit and for taking the time to write about your recent experience at our hotel. We apologize if your room has not been cleaned in the usual quality. Please contact us in such matters directly at the reception so we can grant you a pleasant stay. We hope to welcome you back as guest at the Ibis Hotel Gelsenkirchen. Kind regards Süleyman Aydin Assistant
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Regular hotel. Basic. The rooms were too hot

Geplaatst op 16 jun. 2016
The hotel has the basic things you would expect from a hotel in this price range. The rooms were too hot and it was not even summer. So falling asleep was pretty hard. Opening the windows was not the sollution either, because of the traffic noise.
Opmerking van Hotelbeheer
30 jun. 2016 door S.Aydin AssistantHotelbeheer
Dear Guest, we were pleased to read that you have enjoyed your stay at our hotel. Your friendly remarks are a great motivation tool! Sure we do not have any air condition, but fans are available on the reception. We are very much looking forward to having the opportunity of welcoming you back again to the Ibis Hotel Gelsenkirchen on your future travels to Gelsenkirchen! Kind Regards Süleyman Aydin Assistant