Onprofessioneel en zeker niet klantvriendelijke GM
Geplaatst op 31 mrt. 2014
De appartementen zijn op een berg gebouwd. Om bij je appartement te komen wordt je met een golfkarretje de berg opgereden tot aan je appartement, op zich een goede uitkomt. De weg naar de appartementen is erg, heel erg steil. Je zit dan met z'n tweeën achter op de golfkar alles en je heel stevig vasthouden bij het naar boven rijden want anders duvel je zo van het karretje op de betonnen weg. Mijn vrouw werd aangereden door de wagen die de schoonmakers naar de appartementen bracht. Ze had last van haar elleboog. We zijn naar het plaatselijke hospitaal gebracht waar een röntgenfoto is gemaakt. De dienstdoende arts stelde een verstuiking van haar elleboog vast en schreef paracetamol voor, en we zijn terug naar het hotel gebracht, al met al waren we toch een 1/2 dag van onze vakantie kwijt. We hebben tot bij het uitschenken twee dagen nadien, op op zijn minst een excuus of iets van een compensatie. Daar wij niet de mensen zijn om uit zoiets een slaatje te slaan hebben wij ons ongenoegen hierover pas bij het uitschenken gemeld. Na ons vertrek kregen wij van de GM een mailtje waarin dit hele voorval hun speet, betreffende een compensatie gaf zij aan dat zij de rit heen en terug, de röntgenfoto en de paracetamol voor hun rekening hadden genomen en dat in hun ogen wel genoeg was.
Wat een onprofessionele en ongastvrije behandeling voor een 4 sterren resort!