Op basis van 984 geverifieerde beoordelingen

4,1 / 5
88% van onze gasten beveelt dit aan
4,3 Hygiëne kamer
4,3 Service & personeel
4,1 Comfort kamer
4,0 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 27 aug. 2019
Het duurde lang voordat we de kamer kregen,er werd bij aankomst 45 min gezegd en dit duurde bijna 2,5 uur. We mochten wel wachten in een lounge waar gratis drinken en wat te eten was dus dat was goed geregeld
Opmerking van Hotelbeheer
27 mei 2020 door DMHotelbeheer
Thank you for your valued feedback. I will make sure your comments will be passed on. Best Regards,
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Goede lokatie en fantastisch ontbijt

Geplaatst op 7 jan. 2018
Er waren constant problemen met het toilet, deze spoelde niet door. Dat is best heel vervelend als je met je gezin op 1 kamer zit. Beneden in het restaurant waren ook problemen met de toiletten.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 20 nov. 2017
Prima hotel. Schoon vriendelijk personeel en goed bereikbaar
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

fantastich hotel

Geplaatst op 27 okt. 2016 op Hotels
Fantastisch hotel. Gastvrij, aardige mensen, leuk zwembad, kindvriendelijk. Executive lounge is een aanrader.
3 / 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door een geverifieerde reiziger uit Breda

Prima hotel

Geplaatst op 9 dec. 2014
Voordelen: Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Gezellige bar om na een vermoeiende dag nog wat te drinken.Top!
Nadelen: 2 x was de kamer niet schoongemaakt om 17.00 uur. Verder 2x maal gevraagd om extra dekens, deze kregen we de 3e avond. Vaak lang wachten op de lift!
Locatie: Marble Arch en Oxford street zijn op loopafstand. Vlakbij Selfridges, een geweldig warenhuis. Verder gemakkelijk overal te komen met de metro.
Afgelopen weekend gelogeerd in het Marriot Marble Arch. Loopafstand van de metro is ongeveer 10 minuten. Het hotelpersoneel is uiterst vriendelijk, de kamers netjes. De schoonmaak werd wel erg laat op de dag gedaan, pas nadat wij ons voor het diner verkleed hadden. Daarnaast maakt de verwarming/airco veel herrie. Daardoor hadden wij deze niet aangezet en werd het 's nachts in de kamer koud. Op zich niet erg, alleen waren de dekens erg dun en was het te koud.
Opmerking van Hotelbeheer
13 jun. 2015 door Genreeral ManagerHotelbeheer
Dear RM Thank you for spending a weekend at the London Marriott Marble Arch and posting a review about your stay. Firstly I am very sorry for the cons experienced which I have shared with the team. I also do hope that you had the opportunity to speak with a member of the team about the heating/air conditioning. On the other hand I am delighted to hear of the pros and the rooms met with your expectation. My sincere thanks again for your comments as we constantly review and where appropriate and necessary, action changes for the benefit of all our guests. Ross Paton, General Manager
4 / 5
Aanbevolen
voor Families
door een geverifieerde reiziger

prima hotel op goede locatie

Geplaatst op 1 mei 2014
Voordelen: - locatie - netheid - zwembad
Nadelen: - extreem duur ontbijt - gratis WiFi - irritante minibar met sensoren schrikt af
Locatie: - goede toegang tot bus en metro en dus alle attracties - hotel zelf opvallend rustig gezien drukte van de stad
uitstapje met gezin (2 volwassenen, 2 kinderen). Prima kamer met 2 queens size bedden. Was een prima verblijf
4 / 5
door Declercq steve

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 4 mrt. 2014 op Hotels
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 28 apr. 2024
I though that it was nice clean hotel close to Marble Arch, the tube and Paddington station. Selfridges nearby for shopping. Nice hotel
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 10 apr. 2024
Felt old, beds were slightly sunken. Bathroom old and faucets didn’t work well
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 26 mrt. 2024
We had a great stay. The hotel was clean, safe, conveniently located, and there was a decent restaurant there. The only issue we had was our thermostat broke our last night there and they claimed it could not be fixed. Little effort was put forth from a customer service perspective. Otherwise, I would recommend it.