Op basis van 889 geverifieerde beoordelingen

2,4 / 5
36% van onze gasten beveelt dit aan
2,3 Hygiëne kamer
2,6 Service & personeel
2,3 Comfort kamer
2,2 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 27 aug. 2022
Dirty room and there is no refrigerator or anything else. The room is very hot and the air conditioner does not work well. I do not advise anyone to book it
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 24 jan. 2020
Je vroeg moest uit shecken ontbijt mag gerust 30 minuten langer zijn.
Opmerking van Hotelbeheer
24 jan. 2020 door guest managerHotelbeheer
Beste gast, Bedankt voor het wijden van uw tijd om uw ervaring met betrekking tot uw verblijf te delen. U er zeker van zijn dat uw opmerkingen naar behoren worden opgemerkt. Soort groeten St George's Park Hotel Management
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 12 sep. 2019
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 22 aug. 2019
Sorry excuse for a hotel. Outdated, unfriendly, dirty and run-down. Not even worth the €75 we’ve paid.
Opmerking van Hotelbeheer
24 aug. 2019 door guest managerHotelbeheer
Dear Guest, Thank you for taking time to leave your feedback. Regarding your comments, please rest assured that these are duly noted. We would like to apologize for any inconvenience; however we would also like to inform you, that we are always happy to assist our guests whenever it is requested. Unfortunately we were not given an opportunity to assist you during your stay. Kind Regards Hotel Management
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 29 jul. 2019
Opmerking van Hotelbeheer
31 jul. 2019 door guest managerHotelbeheer
Dear Guest, Thank you for your feedback. Kind Regards The St George’s Park Hotel Management
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 24 mei 2019
goed is het vriendelijke personeel. heerlijke bedden. schoon. minder goed is dat het zwembad pas om 10.00 uur open gaat.
Opmerking van Hotelbeheer
25 mei 2019 door guest managerHotelbeheer
Beste gast, hartelijk dank voor uw tijd om uw ervaringen met betrekking tot uw verblijf te wijden. Houdt u er zeker van zijn dat uw opmerkingen naar behoren worden vermeld. Vriendelijke groeten St George's Park Hotel Management
2 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Wichelen

Geplaatst op 17 apr. 2019
Veel lawaai op de gangen. Gaf ons een gevoel van kazerne, hospitaal of internaat.
Opmerking van Hotelbeheer
18 apr. 2019 door guest managerHotelbeheer
Dear Guest, Thank you for your feedback. Kind Regards The St George’s Park Hotel Management
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 25 nov. 2018
1 keer en nooit weer daar naar toe Ongedierte in de kamer en niet echt klantvriendelijk daar
Opmerking van Hotelbeheer
29 nov. 2018 door guest managerHotelbeheer
Beste gast dank u voor uw opmerkingen. Zou moeten we meer details zodat wij onderzoeken kunnen uw problemen, zoals welke kamernummer u doelt op en hoe het personeel niet vriendelijk waren.
1 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Nunspeet

Geplaatst op 27 okt. 2018
Hotel met een uitstekende locatie in st Julians. Jammer dat ze de afgelopen 20 jaar het onderhoud zijn vergeten het had een erg mooi hotel kunnen zijn. Het sleutel systeem is handig alleen moet je soms 10 minuten wachten tot dat je de sleutel bij de receptie krijgt. De kamer was erg vochtig en vol met schimmel plekken. Ik was dan ook blij dat ik na 6 nachten hier niet meer hoefde te slapen. Mijn advies: voor gezinnen hier niet heen gaan, voor stellen: ga hier niet heen! Voor jongere op zuipvakantie: betaal 10 euro extra voor een normaal hotel. VOOR MIJ NOOIT MEER DIT HOTEL!
Opmerking van Hotelbeheer
1 nov. 2018 door guest managerHotelbeheer
Beste gast, hartelijk dank voor uw reactie en beoordeling die zeer gewaardeerd. Geef ons uw kamernummer en de data van uw verblijf, zodat we kunnen uw problemen te onderzoeken
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 19 okt. 2018 op Hotels
oudbollig en vies. veel geluids overlast.
Opmerking van Hotelbeheer
1 nov. 2018 door guest managerHotelbeheer
Beste gast, hartelijk dank voor uw reactie en beoordeling die zeer gewaardeerd. Geef ons uw kamernummer en de data van uw verblijf, zodat we kunnen uw problemen te onderzoeken