Op basis van 121 geverifieerde beoordelingen

3,5 / 5
68% van onze gasten beveelt dit aan
3,5 Hygiëne kamer
3,8 Service & personeel
3,4 Comfort kamer
3,1 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
1 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Drunen

Kale kamer, kapotte douchekraan

Geplaatst op 22 dec. 2015
Duur en lelijke kamer. Kamer was erg saai, beddegoed ouderwets. Geen mogelijkheid om iets te eten na aankomst, personeel was totaal niet bereid iets klaar te maken. Na een enorm lange reis enige souplesse van het personeel was wel erg fijn geweest. Bovendien was er vanaf de hal een constante schelle piep hoorbaar. Kortom, dingen die ons verblijf van 1 nacht erg onaangenaam gemaakt hebben. en dit na een lange reis. Personeel bij de receptie was okay. Meer heb ik er niet over te vertellen. Absoluut geen aanrader dus.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit San Jose

Geplaatst op 15 mrt. 2024
Nice.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 14 mrt. 2023
Mikey mouse was there, as well as ratatooey and Jerry. Breakfast was great and the staff is very friendly. This is just a very old building.
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 16 feb. 2023
Was nothing like that last visit in 2017. The elevator didn’t work, so they put us on the 2nd floor. That is not good for a blind 75 year old woman needing assistance. We had to ask for the fridge that was missing from the room to be reinstalled. The room was dusty and not clean and not ready for customers (ie toilet paper, etc) Very disappointed in overall stay.
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 11 feb. 2023
The elevator was broken. We did not learn pd this issue until check in. I am traveling with my 81 year old mother, who has lung cancer. The hotel originally putbus in a 4th floor room, with a balcony door that did not lock. When I told them my mom couldn't so the staira they put us in a 2nd floor room. Stairs were still difficult for my mom. The front desk staff didnt care, and offered zero refund on our prepay room, evem though we were downgraded. Downgraded room had dirt piled up in the corners. No towels. No water. Broken box springs. This hotel should be embarressed. We did get a $50 coupon from Expedia, to compensate us for our troubles. The only good parts of this hotel were the gard working bell staff, who carried our heavy bags to the 4th floor, and then the 2nd floor. The 1st floor restaurant was also good for Filipino food.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 21 sep. 2021
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 23 okt. 2020 op Orbitz
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 20 okt. 2020 op Orbitz
It's only 20 minutes from the airport. Staff very friendly and accomodasccaccomodatingo
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

マニラ湾の夕陽がみえるホテル

Geplaatst op 15 jan. 2020 op Hotels
海側の部屋で、マニラ湾の夕陽をベランダから眺めることができました。高架鉄道のキリノ駅も徒歩で10分位です。 サービスはよく、スタッフも親切でした。 設備が古いこと、目の前のロハス通りが深夜でも交通量が多くかなりうるさかったのですが、宿泊料金を考えれば、まあよいか納得はできました。
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

帰国日前日の夕日鑑賞

Geplaatst op 5 nov. 2019 op Hotels
相変わらず夕日だけは素敵なマニラ湾の景観を求めての宿泊です。5階の自室のベランダからの眺めは好いですよ。