Op basis van 954 geverifieerde beoordelingen

4,1 / 5
90% van onze gasten beveelt dit aan
4,3 Hygiëne kamer
4,2 Service & personeel
4,0 Comfort kamer
4,0 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 24 aug. 2023
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 2 mei 2023
Het hotel zat aan een drukke uitgaans straat, naar je merkte hier geen overlast door in het hotel. De schoon en opnaak van de kamer was minder, zo deden ze dit bij ons om 10 uur in de ochtend en 5 uur savonds.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Breda

Fijn hotel dicht bij groot metro + trein station

Geplaatst op 28 mei 2018
Prima hotel, kamer ietwat klein maar goed te doen en schoon. Personeel erg attent en doen ook hun best om Engels te spreken. Dichtbij Montparnasse, groot metro en trein station. Supermarkten, bakkers en cafetjes om de hoek. Misschien mindere buurt voor kinderen wegens sex shops, maar voelt niet onveilig. Geen ontbijt genomen: veel te duur en genoeg in de buurt.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Prima ligging

Geplaatst op 17 okt. 2017
Leuk hotel in gezellige buurt met veel restaurantjes. Goed ontbijt in leuk ingerichte ruimte. Vlakbij de metro, 4 lijnen! Zeker een aanrader.
5 / 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door een geverifieerde reiziger

Goede locatie, dichtbij de metro

Geplaatst op 12 aug. 2016
Hotelkamers zijn prima ruim, netjes en schoon. Aanrader!
Opmerking van Hotelbeheer
24 aug. 2016 door Team Mercure Gare MontparnasseHotelbeheer
Geachte klant Wij danken u voor het advies dat u linksaf ons hotel en hopen dat je weer te zien zeer binnenkort. Hartelijk
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

4-sterren.....kan eentje minder

Geplaatst op 14 sep. 2015 op Hotels
Het verblijf was okay, het hotel staat in een wat rare straat met veel sex shops, beetje rare plek. Verder wel twee metrolijnen in de buurt om overal te komen. De parkeergarage is wel fijn, maar niet voor de beginnende rijder, want het is small naar beneden en in een spiraal. De douche was een tegenvaller, alles werd nat en de douchekop kon niet omhoog blijven staan op de stang, dit was kapot. Verder kon je niet normaal op het toilet zitten, want daar was geen ruimte voor.
4 / 5
door Paul uit brussel

prima hotel

Geplaatst op 17 nov. 2014 op Hotels
Goed hotel, prima ontbijt, dicht bij metro en trein station.
4 / 5
door Mercure

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 16 sep. 2014 op Hotels
5 / 5
door Laci

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 26 mei 2014 op Hotels
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 23 apr. 2024
Is important to change the bedsheet every day rather than asking several times. Also, let us keep Hoover working well on the carpets and checking to fill the shower gel. These are basic housekeeping. I hate being told what to do. Don't you?
Opmerking van Hotelbeheer
23 apr. 2024 door MPCGMHotelbeheer
Dear guest,Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for any inconvenience caused by the need to request fresh bedsheets and ensuring the vacuum cleaner is in proper working order for the carpets, as well as replenishing the shower gel promptly. Providing a clean and comfortable environment for our guests is a top priority, and we take your comments seriously.We understand your frustration and assure you that we strive to maintain the highest standards of housekeeping. Your feedback serves as a valuable reminder of areas where we can improve our service. Rest assured, we will address these issues internally to ensure a smoother experience for our guests in the future.We appreciate your candidness and hope that despite these shortcomings, you were able to enjoy your stay with us. If there's anything else we can do to enhance your experience or if you have any further concerns, please don't hesitate to let us know. We value your patronage and hope to have the opportunity to welcome you back for a more seamless stay.