Op basis van 983 geverifieerde beoordelingen

3,7 / 5
90% van onze gasten beveelt dit aan
3,7 Hygiëne kamer
3,8 Service & personeel
3,6 Comfort kamer
3,6 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 8 jan. 2022
1 handdoek op een kamer met 3 personen, vervolgens ook nog eens geen Engels spreken en maar Frans blijven praten.
Opmerking van Hotelbeheer
9 jan. 2022 door leidaHotelbeheer
Hallo, Bedankt voor het delen van uw verblijf bij ons, Mijn team en ik werken elke dag hard om u kwaliteitsdiensten te bieden. Wat betreft de talen die in ons hotel worden gesproken, zijn we trots op het personeel dat Engels, Spaans en hun moedertaal spreekt. Maar helaas spreekt of verstaat niemand Nederlands. Uw opmerking is zeer waardevol voor ons om onze diensten te verbeteren. We verwelkomen je graag terug in ons etablissement. Met vriendelijke groeten
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Rampzalig

Geplaatst op 7 jan. 2022 op Hotels
Bij aankomst was het personeel niet vriendelijk en onduidelijk, legde niks uit en moesten het zelf maar uitzoeken. Eenmaal op de kamer was het niet veel beter. Vieze handdoeken, wc bril kapot, douche kapot, lampjes hingen los of deden het niet en geen ruimte voor om te lopen of ergens je koffer neer te zetten. Het ontbijt overtrof alles, er lagen letterlijk 1 chocoladebroodje en 2 croissants, voor de rest niets. Niemand die naar je om keek. Pluspuntje: gratis wifi, gratis parkeerplaats en trein/bus/tramhalte dichtbij. Over het algemeen dus zeker niet aan te raden.
Opmerking van Hotelbeheer
7 jan. 2022 door leidaHotelbeheer
Mevrouw, mijnheer, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours en impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services. La tevredenheid van de klanten est notre priorité, meer apparemment nous n'avons pas réussi cette fois-ci. Er is geen kans meer om uw vertrouwen te stellen, er zijn nieuwe mogelijkheden en er zijn geen klanten meer. Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 20 dec. 2021 op Hotels
De kamers zijn heel erg simpel. Het sanitair is verouderd, het beddengoed kapot. Het is niet goed schoongemaakt. De douche werkt maar half. Er zijn geen borden bij het ontbijt. Je moet van je (vieze) dienblad eten.
Opmerking van Hotelbeheer
22 dec. 2021 door salima Hotelbeheer
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback achter te laten. Het spijt ons als u niet van uw verblijf heeft genoten. Klanttevredenheid is onze prioriteit; maar blijkbaar hebben we je niet tevreden kunnen stellen, als je ons weer vertrouwt, garanderen we je het beste waar onze klanten elke dag naar uitkijken. Ik kijk ernaar uit u weer te zien, accepteer alstublieft onze vriendelijke groeten.
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 23 okt. 2021
De lift stonk naar kots, de kamers naar sigaretten rook. Ontbijt was zeer matig, wc bril was afgebroken. De gangen deed ons denken aan gevangenis gang. Hotel is goed voor arbeiders die puur moeten overnachten. Voordeel; Hotel was schoon.
Opmerking van Hotelbeheer
28 okt. 2021 door salimaHotelbeheer
Hallo wendy, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te laten weten. Het spijt ons als u niet van uw verblijf heeft genoten en onze diensten niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We informeren u dat we elke dag het beste van onszelf geven om onze klanten tevreden te stellen. Ik hoop u nogmaals te mogen verwelkomen, accepteer alstublieft onze vriendelijke groeten.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Prima

Geplaatst op 19 aug. 2021 op Hotels
Prima hotel en netjes in staat
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 13 aug. 2021 op Hotels
Hotel rook niet fris en man bij de receptie was niet vriendelijk Ontbijt was niet echt wauw Badkamer was zo vies kraan enzo
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Good hotel, fair pice, free parking!

Geplaatst op 12 aug. 2021 op Hotels
I would recommend this hotel to friends and family!
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 2 aug. 2020 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
5 aug. 2020 door SALIMA Hotelbeheer
Bonjour Yousri, Je vous remercie pour le temps consacré afin de nous laisser ce commentaire. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour. En espérant vous accueillir de nouveau à l'hôtel prochainement, Cordialement,
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Nooit meer

Geplaatst op 1 mrt. 2020 op Hotels
Kamer was extreem klein, langs elkaar door lopen ging nauwelijks. De badkamer, tja.. Die is echt klein, lijkt op een wc cabine van een vliegtuig, stinkt, slechte ontluchting en een douche waar je stil in moet staan anders is alles nat. Bedden klein en smal, hekje bij het stapelbed zat los en de kamer stonk naar sigarettenrook. Blij dat we na een nacht verder konden. Ontbijt overigens prima!
Opmerking van Hotelbeheer
15 mrt. 2020 door BertrandHotelbeheer
Hallo Vielen Dank für Ihren Aufenthalt in unserem Hotel und für die Bewertung, die Sie uns gegeben haben. Wir haben Ihre Zufriedenheit zur Kenntnis genommen und hoffen, Sie beim nächsten Mal vollständig zufrieden zu stellen. Bis dahin wünschen wir Ihnen einen guten Tag. Grüße.
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 24 feb. 2020
The person that worknin the reception dos not speak englisch and don't gave as a other room when we asked it because the heating could not turned off so we sl
Opmerking van Hotelbeheer
13 mrt. 2020 door BertrandHotelbeheer
We thank you for taking the trouble to leave us a note after your visit to our establishment. We regret that you did not enjoy your stay with us this time, but hope to be able to give you satisfaction during your next visit. In the meantime, we wish you a good day