Op basis van 967 geverifieerde beoordelingen

4,4 / 5
86% van onze gasten beveelt dit aan
4,5 Hygiëne kamer
4,6 Service & personeel
4,2 Comfort kamer
4,2 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 6 dec. 2023
Kleine badkamer, geen bad, niet behoorlijk op een toilet kunnen zitten door ruimtegebruik. Verder doorgezakte matrassen, zijn ruimschoots aan vernieuwing toe. Minimaal ontbijt, nauwelijks normaal brood te verkrijgen, uitsluitend zoetigheden. Personeel zeer vriendelijk.
Opmerking van Hotelbeheer
14 dec. 2023 door EleonoraHotelbeheer
Dear Guest, thank you for choosing us and for posting your courteous feedback on Expedia. We are glad to hear that you appreciated our staff and we are sorry that you didn't appreciate the variety of our breakfast which is a continental buffet with options ranging from eggs and bacon, vegetable and salty cakes to different pastries, biscuits and fruit. Concerning the size of the room we have different typologies from small to junior suit in order to accommodate everyone needs. Best regards, Hotel Britannia Staff
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Rotterdam

Geplaatst op 6 mrt. 2019
Super vriendelijk personeel, erg mooie kamer en de ligging is ideaal.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Amsterdam

Beautiful hotel, a bit away from the tourists.

Geplaatst op 16 jul. 2018
Voordelen: Hotel was clean, comfortable, and well appointed.
Locatie: There are restaurants and shops, and a few interests nearby, but you'll need to walk at least 15 minutes to get to the heart of the old city.
This is a very lovely boutique hotel in the north east part of the city. Despite not being directly in the tourist area, we found it pretty easy to get around from the location. The room was very nice and had excellent air conditioning, which was desperately needed in Rome in July. The staff was helpful and the included breakfast was also very nice. We really enjoyed our stay.
4 / 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door Ed uit Nieuwerkerk aan den IJssel, Nederland

Goed hotel !

Geplaatst op 26 jun. 2012
Voordelen: behulpzaamheid baliemedewerkers
Nadelen: pasje kamer
Locatie: Redelijk in centrum van alle atrackties (op loopafstand; best handig, aangezien de Italianen, nog wel eens willen staken....
Via Expedia een kamer met balkon boeken bleek niet mogelijk. De oorzaak daarvan ligt echter bij Expedia. De baliemedewerkers zijn zeer behulpzaam en helpen ook echt bij vragen en/of verzoeken. De kamer was relatief klein, maar schoon en gelegen aan een rustige straat. Het enige nadeel is het kamerpasjes systeem; het systeem werkte 2 dagen niet, echter werd dit opgevangen, doordat de baliemedewerkers elke x meegingen naar de kamer. Ook werkt de airco pas bij het toevoegen van het pasje, waardoor het even duurde voordat de kamer op aangename temperatuur was. Verder een fantastisch verblijf gehad!
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 4 dec. 2011 op Hotels
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 8 mei 2024
Excellent staff!!!
Opmerking van Hotelbeheer
8 mei 2024 door Shika Hotelbeheer
Dear Guest, Thank you for sharing your opinion on Expedia.com. We become really animated when we read positive comments as yours; we believe that the things you have pointed out on your review are definitely our strengths: staff of course.Feel free to come back again. Best RegardsHotel Britannia Staff
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 25 apr. 2024
Rien à dire Je le conseille
Opmerking van Hotelbeheer
26 apr. 2024 door Shika Hotelbeheer
Dear GuestWe appreciate that you have spent your time on posting such positive thoughts on our hotel. For us all it is really gratifying reading comments as yours. We hope to have become now your point of reference in Rome. We look forward to welcoming you again.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 25 apr. 2024
Dinning and bar area need updating.
Opmerking van Hotelbeheer
25 apr. 2024 door Britannia staff Hotelbeheer
Dear Guest, thank you for choosing Hotel Britannia.First of all, we would like to thank you for taking some time to post such a nice and kind review. We are glad you enjoyed your stay with us. We always humbly accept the criticisms and comments of our guests, because we know that it is the only way to learn from our mistakes and improve our services quality. We really do hope to have you again as our guest.Best Regards
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 25 apr. 2024
The staff was incredibly helpful and accommodating. On our arrival, the property was well-kept and clean, and they even offered us a welcome drink. This hotel and its partners offer free travel guide experiences (at no cost besides gratuities), which was the best perk of staying here. We joined several walking tours with Virgilio and learned so much more about Rome than if we had stayed somewhere else. We are incredibly happy that we chose to stay here and will recommend to our friends from the USA to stay here in the future. Our checkout time was prior to breakfast hours, and the staff even offered us a to-go breakfast and coffee to be ready at checkout and lined up a taxi for us - 5/5!!
Opmerking van Hotelbeheer
25 apr. 2024 door Britannia Staff Hotelbeheer
Dear Guest, thank you for choosing Hotel Britannia and Thank you very much indeed for posting your detailed review. We are pleased to read that you have enjoyed our brand new rooms and our breakfast: our rich buffet was thought in order to give to our guests the right boost to face a day full of sightseeing around the "eternal city". Best regards,
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 24 apr. 2024
Près de tout. Chambre très confortable
Opmerking van Hotelbeheer
26 apr. 2024 door Shika Hotelbeheer
Dear Guest, We appreciate that you have spent your time on posting such positive thoughts on our hotel. For us all it is really gratifying reading comments as yours. We hope to have become now your point of reference in Rome. We look forward to welcoming you again.