Een binnenzwembad

Beoordelingen van AG Hotel

3 out of 5
AG Hotel
Muroor Road, P.O. Box 52957, Abu Dhabi

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 24 van 128 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 48 van 128 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 28 van 128 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 128 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 128 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

oday

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Aryan Amin

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Samvel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

fares

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Friendly staff

8/10 – Goed

tetsuo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van cecille op 21 dec 2021
Dear Tetsuo , Thank you for taking the time to post your ratings. Please know that your feedback is extremely valuable to us and we will utilize your response by continuing to focus on making each and every guest experience the best it can be. We hope to see you again soon! Kind Regards, Mohammed Bayoumi. Hotel Manager. AG Hotel Abu Dhabi

6/10 – Redelijk

Sameer

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Not good as the price
Smoking smell was covering the floor and my room where i do t smoke
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van cecille op 21 dec 2021
Dear Sameer , Thank you for taking the time to post your ratings. Please know that your feedback is extremely valuable to us and we will utilize your response by continuing to focus on making each and every guest experience the best it can be. We hope to see you again soon! Kind Regards, Mohammed Bayoumi. Hotel Manager. AG Hotel Abu Dhabi

10/10 – Uitstekend

Kim

1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Honey Lou

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great :)
This is my second time to stay in AG. The hotel is a bit outdated but not bad for staying for one night. Bed was comfortable, no bed bugs (compare to my 1st stay experience in here) the Filipina receptionist were both accommodating and the Manager was so warm, friendly and welcoming, positive vibes. The hotel is easy access to the bus stop. The bathroom has hot water and amenities. It was a PLEASANT stay.
1 nacht verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Hallway stinks, rooms too cold with no way to heat.
4 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
たらはにまたはやわや
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

arif

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
اقامه جيده بس لا تتوفر مواقف سبارات
1 nacht verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

izzet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van KASHIF op 16 apr 2018
Dear Guest Greetings from AG Hotel!!! We appreciate for sharing your experience with other travelers. It was our pleasure to serve you! We thank you for choosing AG Hotel for your stay in Abu Dhabi and hope that you will consider us again for your next trip! Rana Kashif Mehmood Front Office Manager AG Hotel Abu Dhab

6/10 – Redelijk

Srinivas Mallad, New Delhi

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Located on main road well connected all places.
Very pleasant staff and positive response during my stay. Unlike my last visit, this time I was not lucky to get my early check in request. Nevertheless I was happy as I could keep my stuff and went out for my business meeting. Breakfast is satisfactory though not many varieties for vegetarians. Over all my my stay was good. Still i may stay for my next business visit.

2/10 – Ontzettend slecht

Abhishek

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

m.nasrullah, abudjabi

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
no boking
am sty hire

6/10 – Redelijk

abdulah

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 من 10
فندق فيه ضجه ولا انصح فيه

8/10 – Goed

Gloria, UAE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great tiny hotel
Very nice staff, perfect location, the only thing that wasn't great was I could hear the next room and was a little bit loud.

4/10 – Matig

Pankaj

Negatief: Personeel en service, comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
アブダビ宿泊
部屋は広くて快適。ただ、ホテル周囲に飲食店が少ない。2日目にバスタブが洗浄されていなかったが、これは、もしかして部屋清掃を御願いするボタンを押していなかったせいかも。。

4/10 – Matig

william

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NO ME GUSTO EL HOTEL PARA EL PRECIO

6/10 – Redelijk

Mohamed

Positief: Netheid

6/10 – Redelijk

Manoj, Curtiss-Wright

Negatief: Personeel en service
The Hotel does not provide much options for Vegetarian meals.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
AG Hotel
I was surprised from the beginning. They do not have a parking free and this is not mentioned on the site. I spend 10 minutes to obtain a key. They make a lot of copies of your identity card. At the end even if I let them to know that I used some food from room they make a personal check (another 10 minutes). Second morning they start a vacuum cleaning on the hall at 7:20 AM. No comments....

8/10 – Goed

RICHARD, Damascus, Maryland, USA

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AG HOTEL
I stayed at this hotel before when the name of the hotel was COMFORT INN. The hotel is only two bus stops to the big AL WAHDA Mall where there is a food court with MCDONALD and Kentucky Fried Chicken, and Star Bucks Coffee, etc. BUS TERMINAL to take bus to DUBAI is within walking distance. Here you can take A1 BUS to/from the airport.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fena değil
Odalar temiz düzenli, güzel. Şehir merkezinin dışında olması ulaşımı biraz zorlaştırıyor. Her ne kadar çıkışta ücret ödeyeceğiniz yazsada otele girişte ücreti peşin alıyorlar. Ödeme yapmadan otele giriş yaptırmıyorlar, çıkış anına kadar da faturanızı hazırlamıyorlar.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I would not recommend this hotel to my friends

10/10 – Uitstekend

Awadh, السعودية

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
رائع
الاقامه كانت ممتعه

6/10 – Redelijk

Jawad, Qatar

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
good for short stay
I had a one day stay there, it was good for one day The pros: location (in middle of Abu Dhabi) clean price Cons: Reception area was tight difficult to get your luggage in and out other things, I have not used any as I stayed for one day

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

4/10 – Matig

TIAGO, Brazil

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Too much money if you compare the offering
Clean room, but the hotel is far from the touristics points. Reception staff dont know how to provide informations as buses, main points to visit etc. In the bathroom there was a troubles with Hotwater, and poor room servisse.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
YGWYPF- Good for the price
For the price I paid, I was actually impressed. Yes it is a little on the dingy and dark, but the room was clean and the front desk/housekeeping/restaurant really did their best to make us comfortable. It is pretty centrally located and check in/out was easy breezy.

8/10 – Goed

TIAGO, Brazil

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I do recommend
Friendly Sfaff, very helpful, well located, close from the Subway.

2/10 – Ontzettend slecht

Roland, bourges

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NUL NUL
NUL ET avons reçu 125 e d'amende car nous nous sommes garées devant l'hotel Quel scandale

2/10 – Ontzettend slecht

Anthony, Sydney, Australia

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Never again
This is one of the worst hotels I have stayed at for a long time. Service was appalling. Room service menu was a piece of pure fiction. Nothing on it was available. After two promises to provide a basic meal of fish and chips within 20 minutes, neither of which happened within 30 minutes, I was eventually provided with a fish and chips dinner but was then told I had to pay immediately. I refused and told them I would pay on checkout. On checkout they said the amount due was 75AED instead of 30AED as per in room dining menu. After much argument 30AED was agreed as the due amount.

8/10 – Goed

Srinivas, Delhi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
good location and well connected to places
Hotel staff very helpful and cooperative. Accepted our earlier check-in. The location of the hotel best suited for short business trips and attending exhibitions. Overall our experience is good.

6/10 – Redelijk

Sergey, Санкт-Петербург

Negatief: Personeel en service
не стоит
Останавливался на одну ночь. Отель отказался от брони, сказали что номер стоит дороже! Пришлось заплатить. времени уже не было . расположение удобное для тех кто пользуется общественным транспортом.рядом остановка городского автобуса и центральная автобусная станция для поездки в Дубай. второй раз не остановлюсь.

6/10 – Redelijk

Pri, Berlin

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Kleines Standarthotel
Zum übernachten für 1-2 Nächte ganz ok. Eigentlich sauber, aber Personal nicht sonderlich freundlich freundlich.

8/10 – Goed

laure , paris

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel agreable
Nous avons passer un bon moment dans cet hôtel ! Chambre spacieuse et propre

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer

8/10 – Goed

Meshack, nairobi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
most convenient comfortable hotel experience
very fulfilling

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

khaled, ras al khaima

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
cool stay
It was cool, except TV channels are not complete, no children program for my child. Chairs are old. Other features were excellent.

2/10 – Ontzettend slecht

Sofiene, oslo

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Not worth the money
1) they didn't find my booking. took one hour to check me inn (not a busy time at the reception, but too sloooow) 2) WIFI was unstable. 3) very noisy room because of all the trafic in the big road outside 4) i wouldn't qualify the personel as helpful or skillful.

8/10 – Goed

Irphan, bangalore

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good price
got the hotel at a very ggod price. all thanks to hotels.com

4/10 – Matig

mag, saudi arabia

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Staff is not updated of new booking.
They ignore our booking through expedia although I showed them our booking confirm and they said we did not have yet. After argument they gave us room

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Breakfast problems
At check out the manager tried to get us to pay for breakfast that we did not have. It took a while to get this thing sorted out. The rest of the staff was friendly and helpful.

8/10 – Goed

Harry, Karlskoga

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Härlig hotellsvit
Jag satt just och kollade hur jag skulle komma i kontakt med er och då dök er betygssättning upp på datorn. Eftersom vi sagt vi skulle komma kl 02 den 20/11 och istället kom kl 04 så trodde personalen kanske att vi ej skulle komma utan dom överlät rummet till ngn annan. Då vi kom och visade vår beställning så blev det lite diskussion mellan de 2 bkom disken. Vi hade bokat dubbelrum med singel bedd. Nu var frågan om vi kunde acceptera en svit på högsta våningen men tyvätt stor dubbelsäng. Ok tyckte vi det var ju redan strax morgon och vi skulle få byta på kvällen. Kvällen kom och bytet. Under många ursäkter från personalen började vi packa upp igen... Då kom samma kille tillbaka och ursäktade att det hade blivet ett ytterligare fel och att vi skulle få återta SVITEN Ha, ha... Denna gång var det färdigflyttat så vi fick bo verkligt flott alla nätter till hemresan. Vi frågade flera ggr om priset vi fått vid inbokningen av std. rummet skulle gälla Och så var fallet när vi betalade trots att sviten var dubbelt så dyr. Allt var toppen...Undantag frukosten på hotellet som absolut inte var värd de många pengar de ville ha. C:a 100 m från hotellet fanns en liten nyöppnad restaurang "Broccoli" där en utsökt frukost bara kostade 32:- SEK inkl gott kaffe. Ett annat råd är att ta med kopian på bokningen där både karta och bild på hotellet ingår när ni ska beställa Taxi. För taxi behövs för det är långt till centrum.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service

4/10 – Matig

Aseebulla, Manchester

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
AG hotel
The customer services was incredibly poor. From arrival until departure we did not feel welcomed, rather it felt more like a hostel place.