Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 50 van 228 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
50
Gastenscore: 8 - Goed. 97 van 228 beoordelingen" "
8 - Goed
97
Gastenscore: 6 - Redelijk. 44 van 228 beoordelingen" "
6 - Redelijk
44
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 228 beoordelingen" "
4 - Matig
22
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 228 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
15
7,4/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
4 okt 2017
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nieuw gebouwd hotel nabij overdekt winkelcentrum in oudere deel van abu dhabi. Kamer was netjes. Badkamer bleef penetrante geur van riool houden ondanks dagelijkse schoonmaakbeurt. Haarfohn van hotel had verkeerde stekker en paste niet in stopcontact. Jammer.
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in september 2017
Reactie van Hazel op 3 nov 2017
Dear Valued Guest, Thank you so much for your review and for giving us a nice score. We will continue to give you and other valued guest a good service. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards, Sales Department
8/10 – Goed
Kims, Zwolle
26 dec 2011
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel op prettige locatie
Het hotel ligt op een centrale plek. 30 min lopen van af Abu Dhabi mall, 20 min lopen vanaf main bus station en ook ongeveer 15 min lopen van af de cornich. tegen over het hotel zit een groot winkelcentrum (met vooral lokale winkeltjes en hier komen dus ook bijna geen touristen).
Het personeel is heel behulpzaam en aardig.
Het enige waar je rekening mee "moet" houden bij het boeken is dat er op bepaalde verdiepingen gerookt mag worden.
Ik ben twee weken geweest en heb een uitstekend verblijf gehad hier.
Kims
8/10 – Goed
Mary christy
15 mrt 2020
Mary christy
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
4 mrt 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van PH op 11 mrt 2020
Dear Valued Guest,
Thank you for your review, and we are happy to know that you had a comfortable stay with us. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon.
Sales Department
8/10 – Goed
Junyoung
Zakenreiziger
4 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
Dry Hotel(No Alchoal) but Clean and comportable
Junyoung
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van PH op 11 mrt 2020
Dear MR. Junyoung,
Thank you for your review, and we are happy to know that you had a comfortable stay with us. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon.
Sales Department
2/10 – Ontzettend slecht
ARUN
2 mrt 2020
ARUN
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
m.nasrullah
Reisde met een groep
28 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
m.nasrullah
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van PARAGON HOTEL op 29 feb 2020
Dear Mr. Nasrullah,
Thank you for your review, and we are happy to know that you had a comfortable stay with us. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon.
Sales Department
2/10 – Ontzettend slecht
Hesham
19 feb 2020
Hesham
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van PARAGON HOTEL op 29 feb 2020
Dear Valued Guest,
Thank you for your review, and we are happy to know that you had a comfortable stay with us. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon.
Sales Department
10/10 – Uitstekend
KHALED AHMAD
15 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KHALED AHMAD
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van PARAGON HOTEL op 29 feb 2020
Dear MR. KHALED,
Thank you for your review, and we are happy to know that you had a comfortable stay with us. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon.
Sales Department
2/10 – Ontzettend slecht
Ali
14 jan 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ali
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van PARAGON HOTEL op 29 feb 2020
Dear Valued Guest,
Thank you for your review, your reviews both positive and negative are important to us. We are sorry for the inconvenience caused and we will report this to our management. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon.
Sales Department
8/10 – Goed
IMRAN
Reisde met familie
12 jan 2020
Positief: Personeel en service, comfort kamer
IMRAN
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van PARAGON HOTEL op 29 feb 2020
Dear MR. IMRAN ,
Thank you for your review, your reviews both positive and negative are important to us. We are sorry for the inconvenience caused and we will report this to our management. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon.
Sales Department
10/10 – Uitstekend
Ammar
Reisde met een groep, Zakenreiziger
8 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ammar
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van PARAGON HOTEL op 29 feb 2020
Dear Valued Guest,
Thank you for your review, your reviews both positive and negative are important to us. We are sorry for the inconvenience caused and we will report this to our management. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon.
Sales Department
10/10 – Uitstekend
Junyoung
Zakenreiziger
2 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice choice
언제나처럼 좋은 호텔입니다
Junyoung
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van PARAGON HOTEL op 29 feb 2020
Dear MR. JUNYOUNG,
Thank you for your review, your reviews both positive and negative are important to us. We are sorry for the inconvenience caused and we will report this to our management. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon.
Sales Department
8/10 – Goed
iana joselle
2 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
iana joselle
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van PARAGON HOTEL op 29 feb 2020
Dear MS. JANA JOSELLE,
Thank you for your review, your reviews both positive and negative are important to us. We are sorry for the inconvenience caused and we will report this to our management. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon.
Sales Department
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
31 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van PARAGON HOTEL op 29 feb 2020
Dear Valued Guest,
Thank you for your review, your reviews both positive and negative are important to us. We are sorry for the inconvenience caused and we will report this to our management. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon.
Sales Department
6/10 – Redelijk
DEEPAK
12 dec 2019
Negatief: Personeel en service
Staff are very arrogant
DEEPAK
3 nachten verbleven in december 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Ovais
Zakenreiziger
12 dec 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Ovais
1 nacht verbleven in december 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
6 dec 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Room 1507 needs maintenance
Towels to be changed
Room temperature regulator needs maintenance
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van SALES DEPT. op 6 dec 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your review, your review both positive and negative are important to us. In regards with your negative review, we are sorry regarding the discomfort and inconvenience. We noted your comments especially the areas where you felt needs attention. We will look into these points and action accordingly. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards Sales Department.
8/10 – Goed
Yasser
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
6 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thank to all stuff
Perfect sevices and good stuff
Yasser
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 dec 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
mohammed
1 dec 2019
mohammed
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Wafa
24 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Wafa
1 nacht verbleven in november 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Mohamed
23 nov 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
فندق زباله
Mohamed
3 nachten verbleven in november 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
22 nov 2019
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room is big enough and the view was not bad, but was not clean enough. chairs and tables were too old. the bath did not smell good. the tubes had leakage problem, but they did not solve it. A man from Egypt that I forgot his name worked near the reception. he was the best point of that hotel. he was kind and ready for answering gusts. Finally I can say the main problem of this hotel is cleanness.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Sales Department op 24 nov 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your review, your review both positive and negative are important to us. In regards with your negative review, we are sorry regarding the discomfort and inconvenience. We noted your comments especially the areas where you felt needs attention. We will look into these points and action accordingly. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards Sales Department.
4/10 – Matig
Paul
21 nov 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
The place is tiered, needs updating, the shower water was not hot, the bedside lamp did not work, the toilet leaked onto the floor!!
Paul
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Sales Department op 24 nov 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your review, your review both positive and negative are important to us. In regards with your negative review, we are sorry regarding the discomfort and inconvenience. We noted your comments especially the areas where you felt needs attention. We will look into these points and action accordingly. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards Sales Department.
6/10 – Redelijk
Chris
18 nov 2019
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Chris
3 nachten verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Olutayo Robert
16 nov 2019
Olutayo Robert
4 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Olanrewaju
Zakenreiziger
15 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paragon needs to improve on the complimentary breakfast.
Olanrewaju
5 nachten verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
7 nov 2019
Positief: Comfort kamer
فندق جيد مناسب للسعر
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
28 okt 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Not good maintenace in hotel and clean
Mani thinks in room not good, not first time that not happy
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Sales Department op 24 nov 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your review, your review both positive and negative are important to us. In regards with your negative review, we are sorry regarding the discomfort and inconvenience. We noted your comments especially the areas where you felt needs attention. We will look into these points and action accordingly. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards Sales Department.
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 okt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was very Dirty found cockroach in the room ashes of cigarettes all over the place Unprofessional staff Very bad experience never again to this hotel
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Sales Department op 19 okt 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your review, your review both positive and negative are important to us. We are sorry for the inconvenience caused and we will report this to our management. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards Sales Department.
8/10 – Goed
Abedalrahman
15 okt 2019
Positief: Personeel en service
Abedalrahman
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Sales Department op 19 okt 2019
Dear Valued Guest, Thank you for the high score. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards Sales Department.
2/10 – Ontzettend slecht
S
Zakenreiziger
19 sep 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dear Valued Guest, Thank you for your review, your review both positive and negative are important to us. We are sorry for the inconvenience caused and we will report this to our management. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards Sales Department.
8/10 – Goed
Ahmed
13 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ahmed
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Sales Department op 20 sep 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for staying at Paragon Hotel.
We would like also to thank for the positive score and review from our guest. We are looking forward in welcoming you again in our Hotel.
Best regards,
Sales Dept.
10/10 – Uitstekend
Ahmad
11 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ahmad
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Sales Department op 14 sep 2019
It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards Sales Department.
10/10 – Uitstekend
billy
12 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This is my second time staying here...it's a nice room.....close to hamdan but not so crazy busy, close to airport road. Good housekeeoing...done Everytime you leave the room....had an amazing stay went to all the tourist attractions
billy
9 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Sales Department op 15 aug 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your review, and we are happy to know that you had a great stay with us. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards Sales Department.
8/10 – Goed
Gillian
28 jul 2019
Gillian
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Sales Department op 31 jul 2019
It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards Sales Department.
8/10 – Goed
Hatim
18 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hatim
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Sales Department op 20 jul 2019
It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 jul 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Sales Department op 11 jul 2019
Thank you for taking time to leave a review for us! It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards Sales Department.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Julie, Sales Department op 4 jul 2019
Dear Valued Guest, Thank you for the perfect score. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards Sales Department.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Sales Department op 5 mei 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your review, It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards
10/10 – Uitstekend
Fahad
3 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
النوم حرمني النوم ما عندما غرفه بنام أنا فيها
أن القامة في هذا الفندق شي عجيبا و غريب كل شيء يحدث في ذهني و مترسخ عقلي يذهب عني حين امكث في بارجون شكرا لكم
Fahad
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
رائعه من حيث الهدو
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Sales Department op 19 mei 2019
ضيوفنا الأعزاء, شكرا لإقامتكم معنا في فندق براجون , نتطلع لإستقبالكم مرة أخرى. مع اطيب الامنيات إدارة الفندق ...
6/10 – Redelijk
Arlene
6 apr 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Arlene
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Sales Department op 6 apr 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your review, your review both positive and negative are important to us. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards,
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
30 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reasonable price, nice staff and close to the Abu Dhabi's biggest shopping centre
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Sales Department op 31 mrt 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your review and for giving us a perfect score. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards,
2/10 – Ontzettend slecht
Mohamed
17 mrt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ابوظبي
فندق قديم جدا جدا والاثاث قديم ولا يوجد فرشاه اسنان التاخير في تسجيل الدخول و الخروج
Mohamed
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Sales Department op 20 mrt 2019
ضيوفنا الأعزاء , شكرا لإقامتكم معنا في فندق براجون ,سيتم نقل ملاحظاتكم إلى مدير القسم المختص لتفادى وقوعها فى اقامتكم المستقبلية. نتطلع لإستقبالكم مرة أخرى. مع اطيب الامنيات إدارة الفندق ...
10/10 – Uitstekend
AHMED MANSOOR
17 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
اقامة رائعه جميلة وهدوء تام
AHMED MANSOOR
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Sales Department op 20 mrt 2019
ضيوفنا الأعزاء, شكرا لإقامتكم معنا في فندق براجون , نتطلع لإستقبالكم مرة أخرى. مع اطيب الامنيات إدارة الفندق ...
6/10 – Redelijk
Tetsuya
26 feb 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dear Valued Guest, Thank you for your review, your review both positive and negative are important to us. We are sorry for the inconvenience caused and we will report this to our management. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards