Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Paragon Hotel

3 out of 5
Paragon Hotel
Zayed First Street, Abu Dhabi, Abu Dhabi

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 50 van 228 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 97 van 228 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 44 van 228 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 228 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 228 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nieuw gebouwd hotel nabij overdekt winkelcentrum in oudere deel van abu dhabi. Kamer was netjes. Badkamer bleef penetrante geur van riool houden ondanks dagelijkse schoonmaakbeurt. Haarfohn van hotel had verkeerde stekker en paste niet in stopcontact. Jammer.
5 nachten verbleven in september 2017
Reactie van Hazel op 3 nov 2017
Dear Valued Guest, Thank you so much for your review and for giving us a nice score. We will continue to give you and other valued guest a good service. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards, Sales Department

8/10 – Goed

Kims, Zwolle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel op prettige locatie
Het hotel ligt op een centrale plek. 30 min lopen van af Abu Dhabi mall, 20 min lopen vanaf main bus station en ook ongeveer 15 min lopen van af de cornich. tegen over het hotel zit een groot winkelcentrum (met vooral lokale winkeltjes en hier komen dus ook bijna geen touristen). Het personeel is heel behulpzaam en aardig. Het enige waar je rekening mee "moet" houden bij het boeken is dat er op bepaalde verdiepingen gerookt mag worden. Ik ben twee weken geweest en heb een uitstekend verblijf gehad hier.

8/10 – Goed

Mary christy

1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van PH op 11 mrt 2020
Dear Valued Guest, Thank you for your review, and we are happy to know that you had a comfortable stay with us. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Sales Department

8/10 – Goed

Junyoung

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
Dry Hotel(No Alchoal) but Clean and comportable
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van PH op 11 mrt 2020
Dear MR. Junyoung, Thank you for your review, and we are happy to know that you had a comfortable stay with us. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Sales Department

2/10 – Ontzettend slecht

ARUN

1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

m.nasrullah

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van PARAGON HOTEL op 29 feb 2020
Dear Mr. Nasrullah, Thank you for your review, and we are happy to know that you had a comfortable stay with us. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Sales Department

2/10 – Ontzettend slecht

Hesham

1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van PARAGON HOTEL op 29 feb 2020
Dear Valued Guest, Thank you for your review, and we are happy to know that you had a comfortable stay with us. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Sales Department

10/10 – Uitstekend

KHALED AHMAD

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van PARAGON HOTEL op 29 feb 2020
Dear MR. KHALED, Thank you for your review, and we are happy to know that you had a comfortable stay with us. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Sales Department

2/10 – Ontzettend slecht

Ali

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van PARAGON HOTEL op 29 feb 2020
Dear Valued Guest, Thank you for your review, your reviews both positive and negative are important to us. We are sorry for the inconvenience caused and we will report this to our management. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Sales Department

8/10 – Goed

IMRAN

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van PARAGON HOTEL op 29 feb 2020
Dear MR. IMRAN , Thank you for your review, your reviews both positive and negative are important to us. We are sorry for the inconvenience caused and we will report this to our management. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Sales Department

10/10 – Uitstekend

Ammar

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van PARAGON HOTEL op 29 feb 2020
Dear Valued Guest, Thank you for your review, your reviews both positive and negative are important to us. We are sorry for the inconvenience caused and we will report this to our management. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Sales Department

10/10 – Uitstekend

Junyoung

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice choice
언제나처럼 좋은 호텔입니다
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van PARAGON HOTEL op 29 feb 2020
Dear MR. JUNYOUNG, Thank you for your review, your reviews both positive and negative are important to us. We are sorry for the inconvenience caused and we will report this to our management. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Sales Department

8/10 – Goed

iana joselle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van PARAGON HOTEL op 29 feb 2020
Dear MS. JANA JOSELLE, Thank you for your review, your reviews both positive and negative are important to us. We are sorry for the inconvenience caused and we will report this to our management. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Sales Department

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van PARAGON HOTEL op 29 feb 2020
Dear Valued Guest, Thank you for your review, your reviews both positive and negative are important to us. We are sorry for the inconvenience caused and we will report this to our management. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Sales Department

6/10 – Redelijk

DEEPAK

Negatief: Personeel en service
Staff are very arrogant
3 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Ovais

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Room 1507 needs maintenance Towels to be changed Room temperature regulator needs maintenance
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van SALES DEPT. op 6 dec 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your review, your review both positive and negative are important to us. In regards with your negative review, we are sorry regarding the discomfort and inconvenience. We noted your comments especially the areas where you felt needs attention. We will look into these points and action accordingly. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards Sales Department.

8/10 – Goed

Yasser

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thank to all stuff
Perfect sevices and good stuff
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

mohammed

1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Wafa

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Mohamed

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
فندق زباله
3 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room is big enough and the view was not bad, but was not clean enough. chairs and tables were too old. the bath did not smell good. the tubes had leakage problem, but they did not solve it. A man from Egypt that I forgot his name worked near the reception. he was the best point of that hotel. he was kind and ready for answering gusts. Finally I can say the main problem of this hotel is cleanness.
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Sales Department op 24 nov 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your review, your review both positive and negative are important to us. In regards with your negative review, we are sorry regarding the discomfort and inconvenience. We noted your comments especially the areas where you felt needs attention. We will look into these points and action accordingly. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards Sales Department.

4/10 – Matig

Paul

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
The place is tiered, needs updating, the shower water was not hot, the bedside lamp did not work, the toilet leaked onto the floor!!
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Sales Department op 24 nov 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your review, your review both positive and negative are important to us. In regards with your negative review, we are sorry regarding the discomfort and inconvenience. We noted your comments especially the areas where you felt needs attention. We will look into these points and action accordingly. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards Sales Department.

6/10 – Redelijk

Chris

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Olutayo Robert

4 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Olanrewaju

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paragon needs to improve on the complimentary breakfast.
5 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
فندق جيد مناسب للسعر
1 nacht verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Not good maintenace in hotel and clean Mani thinks in room not good, not first time that not happy
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Sales Department op 24 nov 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your review, your review both positive and negative are important to us. In regards with your negative review, we are sorry regarding the discomfort and inconvenience. We noted your comments especially the areas where you felt needs attention. We will look into these points and action accordingly. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards Sales Department.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was very Dirty found cockroach in the room ashes of cigarettes all over the place Unprofessional staff Very bad experience never again to this hotel
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Sales Department op 19 okt 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your review, your review both positive and negative are important to us. We are sorry for the inconvenience caused and we will report this to our management. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards Sales Department.

8/10 – Goed

Abedalrahman

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Sales Department op 19 okt 2019
Dear Valued Guest, Thank you for the high score. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards Sales Department.

2/10 – Ontzettend slecht

S

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
毎月、アブダビに来ていて、たまたま常駐のホテルが満員で泊まりました。 wifeは部屋の感度が悪く使えず、ポットをつけるとブレーカーがダウン。室内電話でルームサービスを呼ぶにも電話が壊れていて、ベッドのシーツと布団カバーは湿っぽい。 久しぶりに最悪のホテルでした。 クレームを入れて別の部屋に替えましたが、改善されたのはwife環境だけ。 他にもホテルはいっぱいあるので、日本の方々は泊まらない方が良いと思います。
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Sales Department op 21 sep 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your review, your review both positive and negative are important to us. We are sorry for the inconvenience caused and we will report this to our management. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards Sales Department.

8/10 – Goed

Ahmed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Sales Department op 20 sep 2019
Dear Valued Guest, Thank you for staying at Paragon Hotel. We would like also to thank for the positive score and review from our guest. We are looking forward in welcoming you again in our Hotel. Best regards, Sales Dept.

10/10 – Uitstekend

Ahmad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Sales Department op 14 sep 2019
It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards Sales Department.

10/10 – Uitstekend

billy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This is my second time staying here...it's a nice room.....close to hamdan but not so crazy busy, close to airport road. Good housekeeoing...done Everytime you leave the room....had an amazing stay went to all the tourist attractions
9 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Sales Department op 15 aug 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your review, and we are happy to know that you had a great stay with us.  It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards Sales Department.

8/10 – Goed

Gillian

1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Sales Department op 31 jul 2019
It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards Sales Department.

8/10 – Goed

Hatim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Sales Department op 20 jul 2019
It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Sales Department op 11 jul 2019
Thank you for taking time to leave a review for us! It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards Sales Department.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Julie, Sales Department op 4 jul 2019
Dear Valued Guest, Thank you for the perfect score. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards Sales Department.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Sales Department op 5 mei 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your review, It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Fahad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
النوم حرمني النوم ما عندما غرفه بنام أنا فيها
أن القامة في هذا الفندق شي عجيبا و غريب كل شيء يحدث في ذهني و مترسخ عقلي يذهب عني حين امكث في بارجون شكرا لكم
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
رائعه من حيث الهدو
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Sales Department op 19 mei 2019
ضيوفنا الأعزاء, شكرا لإقامتكم معنا في فندق براجون , نتطلع لإستقبالكم مرة أخرى. مع اطيب الامنيات إدارة الفندق ...

6/10 – Redelijk

Arlene

Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Sales Department op 6 apr 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your review, your review both positive and negative are important to us. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reasonable price, nice staff and close to the Abu Dhabi's biggest shopping centre
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Sales Department op 31 mrt 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your review and for giving us a perfect score. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Mohamed

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ابوظبي
فندق قديم جدا جدا والاثاث قديم ولا يوجد فرشاه اسنان التاخير في تسجيل الدخول و الخروج
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Sales Department op 20 mrt 2019
ضيوفنا الأعزاء , شكرا لإقامتكم معنا في فندق براجون ,سيتم نقل ملاحظاتكم إلى مدير القسم المختص لتفادى وقوعها فى اقامتكم المستقبلية. نتطلع لإستقبالكم مرة أخرى. مع اطيب الامنيات إدارة الفندق ...

10/10 – Uitstekend

AHMED MANSOOR

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
اقامة رائعه جميلة وهدوء تام
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Sales Department op 20 mrt 2019
ضيوفنا الأعزاء, شكرا لإقامتكم معنا في فندق براجون , نتطلع لإستقبالكم مرة أخرى. مع اطيب الامنيات إدارة الفندق ...

6/10 – Redelijk

Tetsuya

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
フィリピン人スタッフは親切で素晴らしい。
フロントと、ハウスキーパーの対応は良い。 壊れたポットの交換、壊れたチェーンロックの交換は迅速だった。 全体的にフィリピン人スタッフは親切で、対応が素晴らしい。
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Sales Department op 28 feb 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your review, your review both positive and negative are important to us. We are sorry for the inconvenience caused and we will report this to our management. It was a pleasure having you here with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards