Behandelingskamers voor koppels, een sauna, een spabad, een stoombad

Beoordelingen van Golden Tulip Aix les Bains

4 out of 5
Golden Tulip Aix les Bains
2 rue Jean Louis Bias, Aix-les-Bains, Savoie

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 198 van 392 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 126 van 392 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 44 van 392 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 392 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 392 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

ineke

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Toplocatie. Fantastisch ontbijt. Vriendelijk personeel. Gekozen Ivm aanwezigheid zwembad, bleek apart betaald (18euro pppd)te moeten worden wat niet vermeld werd bij het boeken. De Spa ruimte was pas vernieuwd en heel mooi. Was uiteraard ook apart. In de badkamer en ook bij het raam zat behoorlijk wat zwarte schimmel. Vond de prijs behoorlijk hoog
4 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van René - Guest relation manager op 16 aug 2022
Dear Guest, We thank you for your feedback which is very important to improve our services. Following your comment, we have modified the description of the standard room to be more clear. The aqua-détente access is not included in the standard rate, that is why you can pay an extra charge to benefit. We have also informed the Head Housekeeper of the details you gave us. We remain at your disposal for any further information. Best regards

8/10 – Goed

Mourad

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Ilse

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader, maar kijk toch goed de rekening.
Check-in verliep niet zo goed. Dame aan de balie wilde ons laten betalen voor ons verblijf, hoewel we reeds op voorhand hadden betaald. Na het tonen van de betalingsbewijzen blijkt dat ze een verkeerde boeking voor zich heeft, ondanks dat onze identiteitspapieren werden gevraagd tijdens de check-in. Hotelkamer was nettig en groot. Niets op aan te merken. Check-out verliep weer fout. Ook hier wilde het hotel ons teveel aanrekenen voor het ontbijt. Uiteindelijk werd dit ook uitgeklaard en kregen we de correcte rekening. Behalve de problemen met het teveel aanrekenen, is het hotel een aanrader. Goed gelegen, mooie staat, ruime kamers, een goed ontbijtbuffet.
2 nachten verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

philippe

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Vieillissant dans la chambre ou j ai ete loger
2 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Kalust

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel vieillissant, organisation lacunaire
1 nacht verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

William, Pittsburgh

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Check in was a total mess, it was sorted eventually but with much of the initial Bland being placed on us, that wasn’t the case. Bureaucratic entry time-based system for breakfast … 08:00 slot and there was 3 other people in the room. I would not stay here again. Very poor staff, often absent from the front desk. The property was overheated, at least the window opened because it was impossible to chill the room. I had booked for three people, every had to registered and provide a credit card.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van La Direction op 9 mrt 2024
Dear Guest, We would like to thank you for taking the time to share your impressions following your stay. Please be informed that check-in time is 3 PM at the Golden Tulip of Aix-les-Bains. As you arrived early around 1 PM our entire Front Desk Team did its best to accommodate you and your 2 mates as soon as we could. Your booking faced a technical error, which again, our team did its best to fix as quickly as possible while being professional and available for you. Our Front Desk is open 24/7 with at least 2 Receptionists per shift so that you can always be helped. Moreover, if the room is too hot for you, please be informed that we can manage the temperature from the Reception, our guests only have to call and we lower the heat. For security reasons, every guest that has a room booked here has to present an ID card as well as a credit card, it is our policy to avoid any fraud. To conclude, the time-based system for breakfast has been established for the comfort of our guests so that everyone has a table as well as food on the buffet.Best regards,

4/10 – Matig

Amel

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van La Direction op 4 mrt 2024
Chère Cliente, Cher Client, Toutes les équipes du Golden Tulip d'Aix-les-Bains vous remercient d'avoir pris le temps de noter votre expérience. Nous sommes navrés de constater que votre expérience n'ait pas été à la hauteur de vos attentes. La satisfaction de nos clients est notre priorité et la plus belle des récompenses ! C'est pour cela que nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau pour une meilleure expérience. Belle journée,

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice when not too busy
Very nice hotel, close to the casino and train station. Very nice pool (1st floor) for swimming a bit, warm water level. The spa (floor -1) is even nicer but just too busy, especially on weekends. That ruins a bit the potentially great experience, maybe providing prebooked entry slots would help. The breakfast is nice too, just also too crowded on weekends. I had to wait for 10 mins before even getting a table on Sunday. The new cosy rooms are nice and modern, maybe you can hear a bit too much of the party outside though. Overall I was happy and will stay here again.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van La Direction op 5 mrt 2024
Dear Guest,We would like to thank you for taking the time to share your impressions following your stay at the Golden Tulip of Aix-les-Bains. We are so glad to read that you had a good experience. All of your feedback will be shared with our staff to always improve the quality of our services. We do hope to have the pleasure to welcome you back soon, maybe during a quieter time! Best regards,

6/10 – Redelijk

Stephanie

Reisde met familie
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van La Direction op 4 mrt 2024
Chère Madame, Toutes les équipes du Golden Tulip d'Aix-les-Bains vous remercient d'avoir pris le temps de noter votre expérience. Nous sommes navrés de constater que votre expérience n'ait pas été à la hauteur de vos attentes. La satisfaction de nos clients est notre priorité et la plus belle des récompenses ! C'est pour cela que nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau pour une meilleure expérience. Belle journée,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent avace un personnel au top
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van La Direction op 4 mrt 2024
Chère Cliente, Cher Client, Toutes les équipes du Golden Tulip d'Aix-les Bains vous remercient pour ce joli 10/10 ! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et notre "personnel au top" !Nous espérons vous revoir très vite,

10/10 – Uitstekend

CHRISTOPHE

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van La Direction op 4 mrt 2024
Cher Monsieur, Toutes les équipes du Golden Tulip d'Aix-les Bains vous remercient pour ce joli 10/10 ! Nous espérons vous revoir très vite,

8/10 – Goed

Joao

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van La Direction op 4 mrt 2024
Cher Monsieur, Toutes les équipes du Golden Tulip d'Aix-les Bains vous remercient pour ce joli 8/10 ! Nous espérons vous revoir très vite pour une expérience de 10/10,

10/10 – Uitstekend

Chrystelle

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour excellent Chambre magnifique Calme absolue Expérience Spa superbe
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van La Direction op 4 mrt 2024
Chère Madame, Toutes les équipes du Golden Tulip d'Aix-les Bains vous remercient pour ce joli 10/10 ! Nous sommes ravis de lire que vous ayez passé un "séjour excellent" !Nous espérons vous revoir très vite,

10/10 – Uitstekend

LLewellyn

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van La Direction op 4 mrt 2024
Chère Madame, Toutes les équipes du Golden Tulip d'Aix-les Bains vous remercient pour ce joli 10/10 ! Nous espérons vous revoir très vite,

10/10 – Uitstekend

benoit michel de

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van La Direction op 4 mrt 2024
Cher Monsieur, Toutes les équipes du Golden Tulip d'Aix-les Bains vous remercient pour ce joli 5/5 ! Nous espérons vous revoir très vite,

10/10 – Uitstekend

Billel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van La Direction op 4 mrt 2024
Cher Monsieur,Toutes les équipes du Golden Tulip d'Aix-les-Bains vous remercient pour ce joli 10/10 ! Nous espérons vous revoir très vite,

2/10 – Ontzettend slecht

Lola

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Nous avons du partir précocement pour un décès. Nous ne sommes restés qu’une nuit sur les 4 prévues. Aucun remboursement ni même dédommagement n’a été envisagé. Aucune réponse n’a été formulée par l’hôtel lui même. Uniquement grâce à Hôtels.com qui nous a tenus informés. C’est honteux.
4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jérôme

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Susan

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

PHILIPPE

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Julien

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Gilles

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super sejour. Tres reposant. Un magnifique espace aquatique
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

antoine

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service
Sejour convenable, service stationnement mediocre (manque place + impossibilite d'ouvrir le portail ouvrant carte non fonctionnelle et process interphone inexistant), chambre standard pour le prix. Prix trop élevé pour le standing proposé.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Rene

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très agréable
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

yassine

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Valérie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Patrick

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Hôtel doté d’une rénovation de qualité mais
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Très belle chambre avec de belles prestations. cependant déception au niveau du spa avec de nombreux équipements non fonctionnels. L'acces à la salle de sport ne fonctionnait pas avec nos 2 cartes. Pour le petit déjeuner : il faut donner une heure - ce qui manque de souplesse dans le cadre d'un week-end detente.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Fabien

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Omar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sejour en couple à Aix les bains L’hôtel est vraiment top, piscine et spa hammam sauna dans l’hôtel très agréable Belle déco, le personnel très pro
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Jean-Michel

1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Michel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Décevant
Tarif de la borne électrique de 10€/h est plus que du vol obliger de courir partout pour trouver une borne de recharge obliger de négocier pour quitter l'hôtel une nuit plus tôt afin de trouver un autre hôtel avec borne électrique mais refus de l'hôtel donc obliger de rester les 2 jours chambre pas faites poubelle non vider entre les deux jours dommage car hôtel sympa avec de belle installation.
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

philippe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Stéphanie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Stephan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Freundlicher Empfang, Check-In etwas kompliziert Garage für Motorräder vorhanden Sehr grosse und saubere Zimmer
1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Michelle

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was not a “suite” other than being bit. 5th floor needs major maintenance and housekeeping standards are very poor.
3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait, le seul bémol, l’heure fixe pour le petit déjeuner (on choisit au moment du Check in, puis reçoit un ticket d’entrée pour l’heure précise)
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

riadh

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Jean-Yves

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Benoit

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

D

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very good!
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Philippe

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

PHILIPPE

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

STEPHANE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Magali

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

john

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

chantal

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Audrey

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Alexandre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Fabien

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Romain - Service réservation op 13 mei 2023
Bonjour Monsieur Fabien,Permettez-nous de vous remercier de votre séjour chez nous et de votre superbe note ! Nous ferons en sorte de transmettre votre avis à nos équipes.Au plaisir de vous revoir chez nous,