Exterieur

Beoordelingen van Eftalia Aytur Hotel

3 out of 5
Eftalia Aytur Hotel
Gullerpinai Mah. Keykubat Cad., Alanya, Antalya

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 21 van 66 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 23 van 66 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 66 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 66 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 66 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Eda

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Henk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel met mooie ligging.
Eftalia aytur is een prima hotel/appartementencomplex. Het eten is goed en de kamers zijn netjes. De prijs van de kluis is 2 euro per dag en geen 4 lira en de prijs van de koelkast op de kamer is 1 euro ipv 2 lira. Deze prijzen worden al jaren gehanteerd. De WiFi in de lobby is prima op de kamers is er bijna geen wifi.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
10 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Ekaterina

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Обман!
Обман! Бронируешь данный отель заселяют в другой! Это если вкратце, я бы подумала что это недоразумение если бы не стала свидетелем аналогичной ситуации с другими постояльцами! Впредь буду очень внимательна так как это сеть отелей!
6 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Maria Lykke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Virkelig dejligt hotel. Pænt og rent, fin buffet og perfekt beliggenhed.
4 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beim Check-in am Empfang gab es Sprachprobleme, das Frühstücks- büffet bot keine Variationen, war immer gleich, Obst als Nachspeise war sparsam.
21 nachten verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hayal kırıklığı
1 gece konakladık ve akşam yemeği çok kötüydü. Odamızı balkon kapısı tam kaplanmıyordu ve yoldan geçen araçların tüm gürültüsü içerideydi doğru düzgün uyuyamadık. TV de eğlenceli vakit geçirecek kanallar yoktu. Ne bir film kanalı ne de çocuk kanalı hatta 2 sıkıcı kanal hariç yerli kanallar dahi yoktu. Çok Memnun kalmadık.
1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Rigtig god lokation. Hotellet er okay af et 3 stjernet at være. Servicen er mega dårlig. Medarbejderne er sure og ikke så hjælpsomme. Wifi er elendigt, hvis man overhovedet kan få forbindelse
10 nachten verbleven in juli 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Bra beliggenhet, men dårlig innvendig
Kjempe dårlig service i resepsjonen. Lite behjelpelig og sure ansatte. Så og si ingen internett på hotellet. Fungerte noen ganger "bare" i resepsjonen. Rommet var stort og klimaanlegget fungerte utmerket. Mangler kjøleskap/minibar på rommet. Bra utsikt fra balkong. Passer ikke reisende med småbarn
4 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Kudret, kemer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mukemmel
Mukeemmel
2 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Melik

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Merve

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Aysen

Positief: Netheid, personeel en service
İyi ile vasat arasında bir ince çizgide..
Odalar dört kişi için küçük, odadaki buzdolabının kilitli ve ayrıca ücrete tabi olması ilginç, havlular eski ve yıpranmış. Personel kibar, ilgili ve çözüm üreten yapıda..plaja giriş ekstra ücretli, tv lerde 2 Türk kanalı var diğerleri Alman, Rus ve Hollanda kanalları zaten toplam 10 kanal var....

6/10 – Redelijk

Mustafa Serdar

10/10 – Uitstekend

Yasin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Harika
Hersey mukemmeldi

8/10 – Goed

Ali Kubilay

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Güzel
Gayet güzel ve ilgili personel teşekkürler Hotels.com

8/10 – Goed

SALIH

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
10 nachten verbleven in september 2017

6/10 – Redelijk

Mehmet

Fiyatına göre iyi
Odanın/otelin temizliği iyi Hizmet kalitesi iyi Otel özellikleri yeterli Otel konumu sahilde özel plajıyla avantajlı Tavsiye ederiz. Aile tatili için apart odalar uygun özelliktedir.
3 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Murat

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tatilin tek adresi
Süper bi otel gene gitmeyi düşünürüm
4 nachten verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Kayhan

Negatief: Personeel en service
Otele giriş yapmak istediğimde rezervasyonumu göremediler. İki rezervasyonum vardı uzun araştırma sonucu sadece bir tanesini bulabildiler. Beklemek durumunda kaldım. Genel olarak temizlik ve yemek konusunda otel fena değil. Çalışanlar türk müşterilere karşı gayet kaba ve ilgisizler. Tekrar konaklamak istemem.
2 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Nadir

3 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Ursula

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Trotz Bayram war ein Wohlfühlen möglich
Sauberkeit war einwandfrei, ich bekam auch wie gewünscht ein ruhiges Nichtraucherzimmer im 5. Stock, die Dusche war recht klein, Personal war freundlich und entgegenkommend, während des Dinners hätte ich mir gewünscht, dass Getränke angeboten werden - statt dessen Self Service, beim Frühstück habe ich Butter vermisst
2 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

mukemmel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mukemmel
banyo guzel , manzara guzel ,havuz guzel , yemekler guzel ,herseyiyle mukeemmel
1 nacht verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Murat

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Can güvenliği yok!!!
Ömrümde böyle rezalet görmedim. Sağduyulu davranıp parasını ödediğim halde odayı bile görmeden oteli terketmek zorunda kaldım. Resepsiyonist ve güvenlik görevlisi galiz hakaretlerle nişanlım ve benim üzerime yürüdü. Sağ duyuyu elden bırakmamak için paramdan vazgeçip oteli terkettim. Yoksa karakolluk olacaktık. Bu kadar cahil insanları birarada ilk defa görüyorum. Günüm kısa olmasaydı savcılığa suç duyurusunda bulanacaktım fakat vaktim yoktu. Hotels com olarak böyke işletmelerin portföyünüzde olması da ayrıca üzücü. Alanya ya gideceklere her türlü sosyal mecrada uyaracağım sakın Alanya Eftalia Aytur Otele gitmeyin. Can güvenliğiniz yok !!!
1 nacht verbleven in juli 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Konaklamam hakkında şu u söyleyeyim. Otele check in yaptıktan sonra dışarıda barda arkadaşımla oturup birşeyler içmek istedim güvenlik yanımıza gelip otelde kalıp kalmadığımızı sordu. Bizde dedik ki birşeyler içmek için. İn otelde mi kalmam lazım. Paramızla içiyoruz. Güvenlik barda çalışan arkadaşlar sorduğu için gelip sorduğunu söyledi. Yani anlatmak istediğim otel fena değil ama servis elemanları ve genel ekip amatör ve müşteriye nasıl davranacağını bilmiyor. Otelcilikten anlamayan bir avuç insan. Otelde sadece resepsiyonda ki arkadaş ilgili ve işini yapan bir arkadaş. Otelde kalmama rağmen otelde yaptığım hiç bir harcamayı odama yazdıramadım. Böyle bir çalışma şekilleri yokmuş. Yani bu otele sakın gitmeyin. Kalmayın.

10/10 – Uitstekend

Seyittahir

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Merkezde kolay bir yerde
Mükemmel bir otel

8/10 – Goed

HACER SEBAHAT

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yeri kolay Hotel
Hotel konumu merkezi olduğu için çok iyi. Yemeklerden pek memnun kalmadık. (menü ve lezzet olarak)

10/10 – Uitstekend

govhar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yeri kolay ve temiz otel
hizmet cok guzel deniz manzasinda alanya kalesi muhtesem gozukurdu ayrica guzesin datisini izledik stres attik deniz sahilinde bol bol sicak kumlarda yuruduk odada olan televizyon rus ingiz alman turk ve diger milletden olan musterileri memun etmek ucun proqramlanmisdi biz muhtelif dillerde proqrqmlar izledik . gece sahin ve huzurlu bir odada dinlendik . otel personali cok guler yuz ve saygi dikkatlarini esirgemediler sag olsunlar sadece yukarida kayd etdiyim kibi oylen yeyine iceceklerde ekstra olasaydi daha uygun olurdu .tamm olarak dort dotrluk bir otelmene kalarsa 3 deyil 4 cu yildizi da hakkediyorlar . insallah bir daha otele getdiyimizde odort yildizliotelin 4 yildizli oldugunu gorerik .

8/10 – Goed

Hannu

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hyvän aamiaisen hotelli
Ilmastointilaitteen voisi siirtää toiselle seinälle, esim sängyn päätyseinälle, ei puhaltaisi suoraan sänkyyn. Huone muuten hyvä. Ruokailut erittäin hyvät, paljon salaatteja, lihaa ja paikallisia makuja.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

6/10 – Redelijk

MUSTAFA, İzmir

Positief: Netheid, comfort kamer
Aile olmanın değeri
Belki otel sayesinde değildi ama güzel bir 4 gündü

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

8/10 – Goed

Ida, sweden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Hotel Hotel with perfect location
We have stayed many times at this hotel. All times was great. The breakfast is excellent but this year the dinner was not so good. The food didnt taste good at all and it was same food many times in our 7 days. Room and location is great

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Helt ok.
Bra hotell, grei beliggenhet, men resepsjonistene virket veldig "sløve". Skjedde ofte at de heller var opptatt med mobiltelefon enn å faktisk hjelpe de som kom til skranken. Vaskehjelpen var heller ikke så mye å skryte av.

10/10 – Uitstekend

erdem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muhtesem
Harikaydi birdahaki sefere bos oda bulabilirsem bidaha gelirim

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Besviken
Bokade rum på eftalia för att jag vistats på hotellet innan och tyckte det såg väldigt fräscht och fint ut i rummen, nu fick jag dock ett rum i en annan byggnad tillhörande hotellet som jag inte visste om, mer likt ett gammalt apart hotel väldigt omodernt. Jag hade kunnat få ett likadant rum någon annanstans centralt i alanya för mycket mycket lägre pris. Jag önskar att jag kunnat få denna information vid bokningen om att rummet tillhörde en annan del av hotellet och inte höll samma standard alls som den moderna delen. Bra frukost, ingen vidare middag.

6/10 – Redelijk

Karin, Berlin

Positief: Netheid
Hotel in strandnähe
War nur 1 Nacht dort, alles in Ordnung habe mich wohl gefühlt

8/10 – Goed

Irina, Humlebæk

Positief: Netheid
Gamle madrasser
Er det eneste jeg var irriteret over. Det fremgik ikke klart af hjemmesiden at jeg kunne have valgt b&b ig ikke halvpension, og det kunne ikke ændres på stedet

8/10 – Goed

Marianne Christoffersen, Valby

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Endnu en gang fuld tilfreds.
Ganske fint og hyggeligt hotel. Har kommet her flere gange og kommer også igen.

10/10 – Uitstekend

mehmet barcın, alanya

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yemekler ve servis güzel
gayet iyi bir tatil geçirdim. tek aksaklık, yatağın çift kişilik değil, iki ayrı yatak olmasıydı.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
çok iyi
Dinlenmek için çok güzel bir yer, hiç tereddüt etmeden tekrar konaklamak isterim..odaları bir çok beş yıldızlı tesisten çok daha iyi ve güleryüzlü personel. Teşekkürler

8/10 – Goed

maija, finland

Positief: Personeel en service
Sängyt
HYvät sängyt. ahdas huonetila ja liian pieni parveke, minijääkaappi puuttui, loistava sijainti

8/10 – Goed

Alexandra, Sverige

Positief: Netheid, personeel en service
Mycket bra hotell
Mycket bra och trivsamm miljö. Mycket bra service.

8/10 – Goed

Bente, 4000 Roskilde, Danmark

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
God til familier, lækker relex afdeling, god mad
Deres dankortmaskine var defekt, da vi skulle betale regning og det blev vores besvær at prøve at betale på anden vis. Det er for dårligt, når det er deres fejl. De ville ha hele beløbet på en gang med det samme og det ville koste os 10 procent at hæve beløbet (11000) i postalkontor i forhold til 30kr gebyr i automat, men så kunne vi kun betale ca2-3000 kr om dagen. Vi brugte ret lang tid på det og ringede til bank i dk og prøvede over nettet at lave bankoverførsel, men så fik de deres automat til at virke. Vi skulle ha 3 værelser men fik kun 2 i nærheden af hinanden. Det 3. Var i en anden bygning. Det var irriterende, så vi fik dem byttet efter nogle dage

10/10 – Uitstekend

Tommy, Stockholm

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trevligt, bra läge
En veckas avslappning. Väldigt centralt beläget, nära till precis ALLT. Jättetrevlig personal som är hjälpsam också. Rummen städas dagligen. Bra mat och ren pool :) Ska besökas igen utan tvekan :)