Een buitenzwembad, ligstoelen bij het zwembad

Beoordelingen van Grand Alisa Hotel – Ex.Royalisa Hotel

Grand Alisa Hotel – Ex.Royalisa Hotel
Cumhuriyet Mah. Sanayi Cad. NO:42, Alanya, Antalya

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 32 van 95 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 33 van 95 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 95 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 95 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 95 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

6,2/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Rebecca

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeker een goed hotel voor de prijs, ik zou er met een gerust hart terug gaan. Eten is goed, personeel vriendelijk en behulpzaam en er wordt goed schoongemaakt. Strand is op loop afstand, wat natuurlijk fijn is en het hotel is iets wat verouderd en de bedden zijn langzaam aan vervanging toe. Ik heb er genoten
5 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Martin, Alphen aan den Rijn

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nog nooit zo n vreselijk ellende hotel meegenaakt. Bies, onveilig en ongezond hier te verblijven
Reactie van General MENAGER op 3 okt 2023
Hello, as our hotel and the management, we apologize to you for the bad experience you had. I would also like to point out that our hotel is a complete family hotel and a safe hotel. All Scandinavian families spend their holidays safely with their children and families in our hotel, and we receive very positive feedback from them.

4/10 – Matig

Rachel

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontzettend slecht geïnformeerd. Er is geen kidsclub. Wat wel staat beschreven. Het eten is slecht! Sochtens smiddags en savonds hetzelfde. En dat iedere dag. Het zwembad sluit om 19.00 uur. Personeel vooral achter de bar zijn heel onvriendelijk. Bijkomen op het balkon kan niet met de airco aan. Tegels bij het zwembad zijn ontzettend glad. Er is geen animatie voor kinderen of volwassen
13 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Öz op 8 sep 2022
Our dear guest! Thank you for choosing Royalisa Hotel. Our aim is to increase the satisfaction of our guests staying at the hotel.If you shared your problems with the hotel management . The solution would be found while you were at the hotel.We will be honored to see you again at Royalisa Hotel. Kind regards

8/10 – Goed

SHAHPOER

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Hayder

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Die Mittarbeiter im Hotel sind mega nett und freundlich insbesondere der Kinderbetreuer ,,Saleh'' und beim Restaurant alle Mitarbeiter die Chefin und Ali insbesondere 😉.Sogar die Putzhilfe war sehr sehr freundlich 😘 Liebe Grüße an alle und dem lieben Hotel Manager. Viele Grüße Familie Al Saedi
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Cemil

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Carine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel in a great location
Royalisa is a very nice hotel in a great location. Beach and Alanium mall are within a walking distance. Breakfast, lunch, dinner, snacks and drinks are all included all day long in the main restaurant or in the beautiful gardens. Nice swimming pool with water slides for kids, aqua gym and different activities... Friendly staff especially Cenah who helped us a lot in all what we needed. Will definitely come back ! Thank you
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van General MENAGER op 3 okt 2023
ello, thank you for choosing our hotel. We have already started working to offer a better experience to our customers next season. I hope you had a good holiday. Thank you for your return. Happy Days.

6/10 – Redelijk

Anne-Lise

7 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Hamza

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Erman

3 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Fatih

5 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Erdal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Ceyhun

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Musa

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Lay

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place

10/10 – Uitstekend

Nuran

3 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

ALI

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Öncelikle Çok beklentimiz. yoktu ama yemek olarak çok çeşit yoktu. içeçek alırken müşteri ayrımı yapılıyor. mesela buz isteyince zaten içeceklerimiz soğuk diyorlar. Havuz başında hiç görevli yok. Kaydırakları kontrol eden kimse yok. kısacası kötü bir tatildi.
3 nachten verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

seval

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Daha iyi olabilirdi
10-15 Temmuz arası aile olarak konakladık. Çalışanlar güler yüzlü ve yardımcı. Odalar eski, yeterince priz yok, tv’ler çok karlı gösteriyor ve küçük, banyoda diş fırçalarınızı koyacağınız bir bardak yok. Odalarda wifi hizmeti ücretli. Otel kumsala yürüme mesafesinde, kumsalda şezlong ve şemsiye kullanacaklar için 30tl ücreti var. Deniz içi sivri kayalıklar biraz tehlikeli olabiliyor. Havuzu ve kaydırakları gayet yeterli. Yemekler daha çok yabancı misafirler için iyi. Türk damak tadına göre değil. Çeşit çok ama genelde aynı şeyler çıkıyor. Önceki günden kalan pilavların karıştırıldığı da çok belli oluyor. Bazı geceler eğlence oluyor, bize bir kere denk geldi. Diğer günler çocuklar eğlensin diye aynı şarkıları açıp gidiyorlar, animasyon yok, çocuklar kendi kendine eğleniyor. Gün içinde de havuz başında ara ara müzik açılıyor. Çocuklarım kaydıraklarda çok güzel eğlendiği için ben eksileri çok umursamadım ama daha iyi olabilirdi.
5 nachten verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Onur

4 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Zisan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tertemiz bi otel
Temizlik konusunda başarılılar yemekleri güzel içecekleri kaliteli tek eksik yani odaların içi eski yenilenmesi gerekiyor artık
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Cilja Øxenholt

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Henry

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a well-organised hotel and families with small children were catered for with care and attention. Everyone seemed to be in their rooms by 10 o'clock, which meant no noise to disturb my sleep. The staff at Reception were welcoming and ready to resolve any difficulties.
4 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Glenn

Reisde met familie
Positief: Netheid
Ingen underholdning
Maden var den samme hver dag, og der var ingen underholdning/børneklub, som der står på hjemmesiden. Betjening i restauranten var søde.
5 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Timothy

2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Satu

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ihana henkilökunta, maittava ruoka ja hyvä sijainti.
7 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Jenny

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Merdan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 çocuk 2 yetişkin olarak 5 kişi aile odası da kaldık. Odalar temiz, rahat ve genişti. Çalışanlar da yardımsever, nazikler. Yer olarak merkezi bir yerde. Bir daha gidersem yine tercih ederim. 10/8.
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Oktay

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Oktay Gül
Herşey tahmin ettiğimden daha güzeldi yemekler çok güzeldi hem uygun isteyip hemde güzel olsun diyorsan kesinlikle tavsiyemdir
2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Hacer

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Murat ataoğlu
Otel sahile yakın güzel bir otel ama çocuklu ailelere icin cok fazla aktivite beklememek lazım ekonomik bir otel için yeme içme ideal bence temizlik iyi paramınız hakkını yeriyor sahile yakın olması sabah ve akşam yürüyüşleri icin güzel merkeze yakın çalışanlar güler yüzlü ben kendi adıma memnun kaldım
2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Riitta

1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Öz op 17 nov 2022
Dear Riitta,Thank you for your stay at our hotel.We are very happy that our staff met your expectations and that you were satisfied with our hotel.We would be honored to see you again in our Hotel.Kind regards

10/10 – Uitstekend

Farzad

8 nachten verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

teppo petteri

7 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

DMITRII

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Öz op 15 okt 2022
Our dear guest!Thank you for your stay at our hotel.We are very happy that our staff met your expectations and that you were satisfied with our hotel.We would be honored to see you again in our Hotel.Kind regards

10/10 – Uitstekend

Adem

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles super
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Öz op 3 sep 2022
Our dear guest!Thank you for your stay at our hotel.We are very happy that our staff met your expectations and that you were satisfied with our hotel.We would be honored to see you again in our Hotel.Kind regards

2/10 – Ontzettend slecht

Martin

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schrecklich! Leider muss ich einen Stern geben. Es ist alles schmutzig! Der Pool, die Gänge, das Zimmer, die Gardienen, die Bettwäsche, sogar die frischen Handtücher haben ecklige Flecke. Das Personal ist unfreundlich! Am schlimmsten der Barkeeper. Im Pool war so viel Chlor das die kinder trotz mit Shampoo Duschen danach gestunken haben. Im Hotel ist es durchgehend laut. Über den Tag wird man mit Musik beschallt und am Abend und in der Nacht rennen die betrunkenen durch die Gänge sodass an Schlaf nicht zu denken war. Das Hotel hat kein eigenen Strandzugang, mann darf gegen bezahlung die Liegen und Sonnenschirme eines anderen Hotels mit benutzen. Da der besagten Strandabschnitt einem anderen Hotel gehört gibt es natürlich auch weder Getränke noch Essen am Strand Inklusive. Da bin ich auch direkt beim nächsten Punkt. Das Wasser ist in großen Ballons wie man sie aus manschen Läden kennt (Wasserspender), es schmeckt absolut nicht. Es ist nicht zu vergleichen mit den deutschen Wasserspendern. Die"Saft-" und Kaffeeautomaten bekommen das Wasser auch aus solchen Ballons die auf den Boden stehen über eine kleine Pumpe. Wenn diese leer sind und getauscht werden, liegen diese Pumpen eben am Boden der wie oben beschrieben nicht sauber ist. Das Essen ist geschmacklich nicht gerade überzeugend.
10 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Öz op 5 sep 2022
Our dear guest! Thank you for choosing Royalisa Hotel. Our aim is to increase the satisfaction of our guests staying at the hotel.If you shared your problems with the hotel management . The solution would be found while you were at the hotel.We will be honored to see you again at Royalisa Hotel. Kind regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid
The rooms aren't so clean. The pillows smell bad. There is no trash bin in the room. Lunch and dinner and breakfast are great. The pool is good. Relaxing place
4 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Öz op 29 aug 2022
Our dear guest! Thank you for choosing Royalisa Hotel. Our aim is to increase the satisfaction of our guests staying at the hotel.If you shared your problems with the hotel management . The solution would be found while you were at the hotel.We will be honored to see you again at Royalisa Hotel. Kind regards

6/10 – Redelijk

Alapinar

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Relative altes hotel leider…
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Öz op 29 aug 2022
Our dear guest! Thank you for choosing Royalisa Hotel. Our aim is to increase the satisfaction of our guests staying at the hotel.If you shared your problems with the hotel management . The solution would be found while you were at the hotel.We will be honored to see you again at Royalisa Hotel. Kind regards

6/10 – Redelijk

Rohulamin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
In general staff is very nice polite but hotel self food is awful. Not very tasty, not much variation in food. Reception had 1 staff was very rude not friendly or helpful while others were helpful. We had booked VIP service back to airport, which never showed up and we ended up taking normal taxi. And Reception was a bit of rude jn helping or finding solutions for mistake from their side. Cleaning ladies a very nice and trying to the their bed Other staff walking around are also nice friendly trying to help
8 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Öz op 16 aug 2022
Our dear guest! Thank you for choosing Royalisa Hotel. We are unhappy that our staff did not meet your expectations. Our aim is to increase the satisfaction of our guests staying at the hotel. If you shared your problems with the hotel management . The solution would be found while you were at the hotel. We will be honored to see you again at Royalisa Hotel. Kind regards

2/10 – Ontzettend slecht

KEIICHI

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Öz op 9 aug 2022
Our dear guest! Thank you for choosing Royalisa Hotel. We are unhappy that our staff did not meet your expectations. Our aim is to increase the satisfaction of our guests staying at the hotel. If you shared your problems with the hotel management . The solution would be found while you were at the hotel. We will be honored to see you again at Royalisa Hotel. Kind regards

2/10 – Ontzettend slecht

Tuba

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rezeption Tugba sehr unsympathisch unfreundlich und frech so das wir sofort das Hotel verlassen haben aber euch sehr guter Chef
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Mehmet Emin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Teşekkürler Royalisa
Otele girer girmez resepsiyonda bizi güler yüzü ve samimiyetiyle Tuğba Hanım karşıladı. Bugüne kadarki otel deneyimlerimin içinde karşılaştığım en ilgili resepsiyon diyebilirim. Sonra gördük ki animatör Ayaz, Harun, Muhammet, Düriye... tüm personel çok sıcak ve ilgili. Otelin eksikleri tabi ki var ama bizi memnun eden yönleri çok daha fazlaydı. Odalar, havlular, çarşaflar, havuz kenarı, bahçe bölümü hep tertemizdi. Otel kapasitesini kaldırabilecek kadar bir alanı ve servisi var. Neredeyse hiç sıra beklemeden tatilimizi geçirdik. Yemekleri, salataları, mezeleri, tatlıları çeşit olarak gayet yeterli. Yalan değil güzel bir balık ya da kırmızı et yemeyi isterdim ama balık olarak alabalık, et olarak da tavuk ve hindi kullanılıyor. Bu ekonomik koşullarda anlayış gösterilebilir bence. Biz ailecek (3 çocukla) gayet keyifli bir tatil geçirdik. Tüm çalışanlara tekrar tekrar teşekkürler...
4 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Godt
God til pengene. Du lærer at afstress fra internet, da der er kun gratis dårlig internet i wifi:) Vi havde en fantastisk ferie. Maden ok Personale fantastiske
14 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Öz op 31 jul 2022
Vores kære gæst! Tak fordi du valgte Royalisa Hotel. Vi er kede af, at vores personale ikke levede op til dine forventninger. Vores mål er at øge tilfredsheden for vores gæster, der bor på hotellet. Hvis du delte dine problemer med hotellets ledelse. Løsningen ville blive fundet, mens du var på hotellet. Vi vil være beærede over at se dig igen på Royalisa Hotel. Med venlig hilsen

6/10 – Redelijk

Nina Charlotte

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Aldri igjen
Jeg kommer aldri til å benytte dette hotellet igjen. Rommet var skittent, ble ikke ordentlig rengjort noen av dagene. Hotell rommet var uten vann ved to anledninger. Personalet snakket lite eller ingenting engelsk. De var nok også lei sesongen da de virket trøtt, sliten ig lei. De overså barna hver gang når de prøvde å bestille seg brus.
7 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Öz op 31 jul 2022
Vores kære gæst! Tak fordi du valgte Royalisa Hotel. Vi er kede af, at vores personale ikke levede op til dine forventninger. Vores mål er at øge tilfredsheden for vores gæster, der bor på hotellet. Hvis du delte dine problemer med hotellets ledelse. Løsningen ville blive fundet, mens du var på hotellet. Vi vil være beærede over at se dig igen på Royalisa Hotel. Med venlig hilsen

2/10 – Ontzettend slecht

Sivachandran

2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Öz op 31 jul 2022
Our dear guest! Thank you for choosing Royalisa Hotel. We are unhappy that our staff did not meet your expectations. Our aim is to increase the satisfaction of our guests staying at the hotel. If you shared your problems with the hotel management . The solution would be found while you were at the hotel. We will be honored to see you again at Royalisa Hotel. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Mainizar

7 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Öz op 31 jul 2022
Our dear guest! Thank you for your stay at our hotel. We are very happy that our staff met your expectations and that you were satisfied with our hotel.We would be honored to see you again in our Hotel. Kind regards

8/10 – Goed

vitaly

7 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Öz op 31 jul 2022
Our dear guest! Thank you for your stay at our hotel. We are very happy that our staff met your expectations and that you were satisfied with our hotel.We would be honored to see you again in our Hotel. Kind regards

2/10 – Ontzettend slecht

Shaheen

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was very outdated, the bathrooms were very old a lot of wear and tare Would rate this 3 star
7 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Öz op 17 aug 2022
Our dear guest! Thank you for choosing Royalisa Hotel. We are sorry that it did not meet your expectations. Our aim is to increase the satisfaction of our guests staying at the hotel. If you shared your problems with the hotel management. The solution would be found while at the hotel. We will be honored to see you again at Royalisa Hotel. Kind regards

8/10 – Goed

Süleyman

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Öz op 20 jul 2022
Dear Süleyman, Thank you for your stay at our hotel. We are very happy that our staff met your expectations and that you were satisfied with our hotel.We would be honored to see you again in our Hotel. Kind regards