Terras

Beoordelingen van Sealife Buket Resort & Beach Hotel – All Inclusive

5 out of 5
Sealife Buket Resort & Beach Hotel – All Inclusive
Ilifos Cd. 1009 Sk. No:32, Alanya, Antalya

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 42 van 103 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 35 van 103 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 103 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 103 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 103 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Funda

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Er zat een stukje gebroken nagel in een spiegelei (dragen geen plastic handschoenen noch haarnet), klacht ingediend bij de personeel maar zei geloofden het niet (vonden het zelf ‘grappig’) en beweerden dat het een stukje plastic was. Wouden het toch goed maken door een a la carte restaurant kn hun eigen hotel aan te bieden voor een avondje, maar ons eetlust was weg. Voor de rest was de hotel en animatie goed, enkel hygiëne mis ik.
3 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

9 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Guest Relatıons Manager Aylin Doymaz op 11 mei 2019
Dear Guest, Thank you for you comments about our hotel, would also look forward to seeing you again in Sealife Buket Hotel. Kind regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Seyde

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zonde van je geld!!
Verschrikkelijk hotel. Veel te veel Franse bezoekers, Russen en Albanezen. Past totaal niet bij ons Nederlanders. Wij zijn heel sociaal en die mensen leven op zichzelf. Erg asociaal. Het personeel van het hotel was zelf ook niet te spreken over het hotel net zoals wij zelf. Wij overwegen eerder uit te checken. Ik zal bij terugkomst in Nederland een klacht indienen. Verschrikkelijke sfeer!!!! Kan zelfs boos worden dat we hier geld voor neer hebben gelegd maar wat mij het meest stoort is mijn vergooide tijd en irritatie op vakantie.
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

amir, denhaag

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel bij strand
Leuk hotel . Steeds zelfde soort eten. Kamers zijn niet super lux , verwacht jr wel van een 5ster. Vind net geen 5 ster waard
4 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van - Guest Relation Manager op 3 jul 2021
Değerli görüşlerinizle sayfamıza değer kattığınız için sizlere çok teşekkür ederiz. Hizmet kalitemizin standartları ve hedefleri doğrultusunda sizleri mutlu bir şekilde otelimizde ağırlamış olduğumuzu duymak bizleri oldukça mutlu etmiştir. En kısa zaman da sizleri otelimizde tekrar ağırlamak bizler için oldukça mutluluk verici olacaktır. Saygılarımızla;

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Al met al een 7
Prachtige tuin, zwembaden waren ondiep, een te steile helling waar je telkens op en af moet als de naar de receptie wilt (er zitten ook nog kamers boven het gebouw met de receptie. Verder was het een leuk hotel. Veel Russen en Duitsers. Strand schoon en mooi. Qua eten niet veel keus we hebben wel beter gezien voor 5 sterren. Heel vriendelijk personeel.
Reactie van korhan op 16 jun 2016
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zullen uw suggesties overwegen. Wij hopen dat u weer in ons hotel meegaand. Dank u.

4/10 – Matig

Konstantin

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

HALDUN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Güzel tatil
1-4 Eylül 2023 tarihleri atasında konaklamış olduğumuz otelde çok memnun kaldık. Müdire hanım ve resepsiyondaki Fatih beyden bize gösterdikleri ilgidedolayı çok memnun kaldık. Ayrıca animasyon ekibi modeli bütün arkadaşlara teşekkür ediyoruz.
4 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Erdi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keyifli bir tatil.
6 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything was amazingly great. Thanks for all greetings and smiles.
3 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

RIZA

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
As soon as i finished my lunch my tongue was cut in which my mouth was full of blood, talk to the receptionist who said see the doctor and he wasn't present, seen by the nurse instead. She tried to direct me to the private hospital that was contracted with them but i was loosing precious time and said i would go by myself. Went to the hospital and i was charged for 1,000 YTL at first registration, the doctor saw my tongue, had two stitches, then they said i need to pay additional 5,000 YTL only for 2 stitches. After arguing i end up with paying another 3,500 YTL on top of 1,000. This is utterly a rip off, back to the hotel, explained what i paid and asked if the hotel was prepare to pay for it. After long discussions, he talked to the other people and they came up with lots of excuses. I understood that they wouldn't pay it at all, i said leave it as i only stayed with my family for 3 nights. WHAT A TERRIBLE EXPERIENCE. anyone who dare to go there be prepared for not to be looked after. Whatever happens to you, you're alone at this hotel. Avoid, avoid, avoid !!
4 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Berfin

8 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Bektas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Tufan

6 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Cansu

5 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Ilkbahar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Unser Aufenthalt war okay. Aber dank den Animateure Fifi und Alperen hat alles umso mehr Spaß gemacht. Danke dafür :)
7 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

A.GÖKAY

5 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Elena

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We were impressed with food manager. Also we liked swimming pools. The picture manager was very good too.
8 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Hamza

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natur schöne Palmen der Weg zur Strand
2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Abdulsalam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Aysel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2023

4/10 – Matig

Süleyman

Abendessen war eine Katastrophe. Alles bis auf Reis, Spaghetti u. Pommes nicht geniessbar. Nicht nur hier in letzter zeit bei vielen anderen Hotels auch. Lieber wenig und gut statt viel und schlecht.
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Tamim

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a fantastic hotel! We re-located to this hotel from Simply Fine hotel in main Alanya. They were very accommodating when we told them that we are coming and we had a bad experience with previous hotel. They provided a fantastic room, we loved it, it was spacious/clean/modern/comfortable/great view on the balcony! We suggest for any guests to reserve rooms on block 9, as they are the best in the hotel. The dinning experience was unmatched! There were numerous options, everyday was different! The best all inclusive experience thus far! They even provided option to dine in the evening, at one of their in-house restaurants. This was great! If this was not enough, they had numerous drinks stations to freshen up throughout the day. Unique snacks all day. You did not need or want for anything else. The staff were very friendly, welcoming and accommodating. They were very attentive and kind. The facilities were great, they had great lifts! The 2 pools were clean and safe to use. They had 2 slides which was fun to use. They had so many extra activities to get involved in with your spouse or family. This hotel is very children friendly too! Highly recommend, in fact, this is one of the best in Alanya.
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Samir Can

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great Hotel, a clean and organized one. Attentive staff members, more than enough facilities, more than enough food and activities. Best part about the hotel is the food buffet 3 times in a day plus Ali the other food options around the clock plus local drinks and soft drinks. The staff and amenities just as well, the beach is literally at your feet. You leave your room walk a minute down and tada! Great for families and caters for all needs. Bare in mind that the location of the hotel is purely just hotels there, it isn't a place with the convenience of a town centre as it is between Antalya and Alanya.
7 nachten verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Kerem

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Don’t say all inclusive I had trouble and I’m still waiting from you telephone. Hotel like that half board unqualty food and drink. I had a Disappointed unbelievable minus 5 star
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Rami

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Meget hyggeligt sted til familier
7 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Gulsen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Mohammad

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wif är katastrof och Air Conditioner På restaurang och lobby inte så bra. Men mat och dryck, städning och alt bra.
7 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Elchin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Elchin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

amir

5 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Nusret

1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Nusret

3 nachten verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Francois

1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Fedenord

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van - Guest Relation Manager op 13 aug 2021
Değerli görüşlerinizle sayfamıza değer kattığınız için sizlere çok teşekkür ederiz. Hizmet kalitemizin standartları ve hedefleri doğrultusunda sizleri mutlu bir şekilde otelimizde ağırlamış olduğumuzu duymak bizleri oldukça mutlu etmiştir. En kısa zaman da sizleri otelimizde tekrar ağırlamak bizler için oldukça mutluluk verici olacaktır. Saygılarımızla,

8/10 – Goed

Nastya, Moscow

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall a great hotel, but drinks were unsatisfactory, especially juices and alcohol. Çay was good though. Lacking hair conditioner, only shampoo and body lotion (also no shaving kit, dental kit, slippers and robe, but that's details). Room was very nice, with a sea view in the 9th building, a minute walk from the restaurant and pools.
4 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van - Guest Relation Manager op 3 jul 2021
Değerli görüşlerinizle sayfamıza değer kattığınız için sizlere çok teşekkür ederiz. Hizmet kalitemizin standartları ve hedefleri doğrultusunda sizleri mutlu bir şekilde otelimizde ağırlamış olduğumuzu duymak bizleri oldukça mutlu etmiştir. En kısa zaman da sizleri otelimizde tekrar ağırlamak bizler için oldukça mutluluk verici olacaktır. Saygılarımızla;

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schönes sauberes Hotel
An sich ein echt schönes Hotel direkt am Strand und mit einem tollen Pool. Das Essen war auch ganz okay. Leider sind hier hauptsächlich russische Gäste vertreten. Dementsprechend spricht das Personal fast ausschließlich russisch + türkisch und auch sämtliche Animationen, Aktivitäten und die Musik sind auf russisch. Habe mich hier als einziger deutscher Gast manchmal etwas verloren gefühlt. Wen das nicht weiter stört, ist hier gut aufgehoben. Die gesamte Anlage ist sauber und die Zimmer werden jeden Tag gereinigt.
7 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van - Guest Relation Manager op 3 jul 2021
Değerli görüşlerinizle sayfamıza değer kattığınız için sizlere çok teşekkür ederiz. Hizmet kalitemizin standartları ve hedefleri doğrultusunda sizleri mutlu bir şekilde otelimizde ağırlamış olduğumuzu duymak bizleri oldukça mutlu etmiştir. En kısa zaman da sizleri otelimizde tekrar ağırlamak bizler için oldukça mutluluk verici olacaktır. Saygılarımızla;

6/10 – Redelijk

Aidar

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very old internal repair. I stayed at this hotel 12 years ago and almost everything is the same, nothing has changed. Very old plumbing and towels at the bathroom. The place where we had breakfast, lunch and dinner is more like canteen rather than restaurant.
5 nachten verbleven in september 2020
Reactie van - Guest Relation Manager op 3 jul 2021
Değerli görüşlerinizle sayfamıza değer kattığınız için sizlere çok teşekkür ederiz. Hizmet kalitemizin standartları ve hedefleri doğrultusunda sizleri mutlu bir şekilde otelimizde ağırlamış olduğumuzu duymak bizleri oldukça mutlu etmiştir. En kısa zaman da sizleri otelimizde tekrar ağırlamak bizler için oldukça mutluluk verici olacaktır. Saygılarımızla;

8/10 – Goed

IULIIA

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Хороший отель, твёрдая 4. Вышколенный персонал , чисто, еда вкусная , но однообоазная, есть бассейн для релаксации / без детей ! Прекрасный вид Номера просторные . Пляж песок с галькой, но вход в море по крупной галке и сразу глубоко!
11 nachten verbleven in september 2020
Reactie van - Guest Relation Manager op 3 jul 2021
Değerli görüşlerinizle sayfamıza değer kattığınız için sizlere çok teşekkür ederiz. Hizmet kalitemizin standartları ve hedefleri doğrultusunda sizleri mutlu bir şekilde otelimizde ağırlamış olduğumuzu duymak bizleri oldukça mutlu etmiştir. En kısa zaman da sizleri otelimizde tekrar ağırlamak bizler için oldukça mutluluk verici olacaktır. Saygılarımızla;

8/10 – Goed

Volha

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
В целом отдыхом довольны. В связи с ковидом ограничения по анимации детской. Очерди в столовой
11 nachten verbleven in september 2020
Reactie van - Guest Relation Manager op 3 jul 2021
Değerli görüşlerinizle sayfamıza değer kattığınız için sizlere çok teşekkür ederiz. Hizmet kalitemizin standartları ve hedefleri doğrultusunda sizleri mutlu bir şekilde otelimizde ağırlamış olduğumuzu duymak bizleri oldukça mutlu etmiştir. En kısa zaman da sizleri otelimizde tekrar ağırlamak bizler için oldukça mutluluk verici olacaktır. Saygılarımızla;

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Service inexistent, very disorganised and seems unhappy staff who you can see clearly don’t enjoy what are they doing impacting hugely the guest satisfaction. Smelly room due to the AC, blocked sink, remote TV covered with tape not working properly.
7 nachten verbleven in september 2020
Reactie van - Guest Relation Manager op 3 jul 2021
Değerli görüşlerinizle sayfamıza değer kattığınız için sizlere çok teşekkür ederiz. Hizmet kalitemizin standartları ve hedefleri doğrultusunda sizleri mutlu bir şekilde otelimizde ağırlamış olduğumuzu duymak bizleri oldukça mutlu etmiştir. En kısa zaman da sizleri otelimizde tekrar ağırlamak bizler için oldukça mutluluk verici olacaktır. Saygılarımızla;

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Hotellin sijaitsi upealla paikalla ja faciliteetit olivat ok. Henkilökunta epäystävällistä ja ruoka mautonta. Lounaalla ja illallisella samat sössöt. Muut ravintolat kiinni joten ainoa vaihtoehto oli buffet.
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

emrah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Güzel bir tatildi cana yakın personel özellikle Buğra ,Osman,ve animasyondan Berkay’a teşekkür ederim
6 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Guest Relations Manager Aylin KOCAELİ op 2 okt 2019
Değerli emrah, Değerli görüşlerinizle sayfamıza değer kattığınız için sizlere çok teşekkür ederiz. Hizmet kalitemizin standartları ve hedefleri doğrultusunda sizleri mutlu bir şekilde otelimizde ağırlamış olduğumuzu duymak bizleri oldukça mutlu etmiştir. En kısa zaman da sizleri otelimizde tekrar ağırlamak bizler için oldukça mutluluk verici olacaktır. Saygılarımızla;

10/10 – Uitstekend

Abdallah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Guest Relations Manager Aylin KOCAELİ op 2 okt 2019
Dear Guest, thanks....

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super Anlage und sehr empfehlenswert. Das Essen war in Ordnung jedoch nicht genügend für ein 5-Sterne Hotel.
7 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Guest Relations Manager Aylin KOCAELİ op 18 aug 2019
Lieber gast, wir bedanken uns sehr für ihre bewertung,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Guest Relations Manager Aylin KOCAELİ op 2 okt 2019
Dear Guest, thanks....

10/10 – Uitstekend

AMIRHOSSEIN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Guest Relations Manager Aylin KOCAELİ op 2 okt 2019
Dear Guest, thanks....

8/10 – Goed

Sezer

Positief: Netheid
Yemekler çok kötüydü. Deniz ve kumsal fena değildi. Çok kalabalıktı
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Ramis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van - Guest Relation Manager op 3 jul 2021
Değerli görüşlerinizle sayfamıza değer kattığınız için sizlere çok teşekkür ederiz. Hizmet kalitemizin standartları ve hedefleri doğrultusunda sizleri mutlu bir şekilde otelimizde ağırlamış olduğumuzu duymak bizleri oldukça mutlu etmiştir. En kısa zaman da sizleri otelimizde tekrar ağırlamak bizler için oldukça mutluluk verici olacaktır. Saygılarımızla;

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van - Guest Relation Manager op 3 jul 2021
Değerli görüşlerinizle sayfamıza değer kattığınız için sizlere çok teşekkür ederiz. Hizmet kalitemizin standartları ve hedefleri doğrultusunda sizleri mutlu bir şekilde otelimizde ağırlamış olduğumuzu duymak bizleri oldukça mutlu etmiştir. En kısa zaman da sizleri otelimizde tekrar ağırlamak bizler için oldukça mutluluk verici olacaktır. Saygılarımızla;