Donzen dekbedden, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen van Hotel Spa Porta Maris by Melia

4 out of 5
Hotel Spa Porta Maris by Melia
Plaza Puerta del Mar, 3, Alicante, Alicante

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 459 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 390 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 103 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 30 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 18 van 1000 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Rakesh

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Assistant op 4 apr 2024
Dear Rakesh, thank you for your feedback regarding your stay here at Hotel Porta Maris and Siutes del mar. It was a pleasure to welcome you and we would love to see you again sometime.Regards,Nuria M.Guest Experience Assistant

8/10 – Goed

Gerardus

3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 19 dec 2023
Thank you for your review. We are glad to know that you enjoyed your stay and we will be pleased to welcome you back. Best regards, Carolina M.

10/10 – Uitstekend

Nele

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 18 okt 2023
Thank you- Nele- for your review. We are glad to know that you enjoyed an excelent experience and we will be pleased to welcome you back. Best regards, Carolina M.

10/10 – Uitstekend

Ravinder

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel was erg vriendelijk. Men was bereid om ons te helpen met onze verzoeken. Voorts was onze kamer erg netjes. Kortom een goed hotel!
7 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 2 mei 2023
Thank you very much- Ravinder- for your review. We are glad to know that you enjoyed your stay and we will be pleased to welcoming you back soon. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 13 mrt 2023
Thank you very much for your review. We are glad to know that he enjoyed an excelent experience and it will be a pleasure to serve you again. We hope to see you back soon. Sincerely, Carolina M. (Guest Experience Manager)

4/10 – Matig

Abraham

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not ever again
Reactie van María Jesús M. (Guest Experience Assistant) op 12 nov 2022
Thank you so much for your comments - Abraham - We regret that the services of the hotel did not reach your expectations. However, we would have liked to know more information to understand your punctuation. We work with everything related to the experience of the guest at the hotel so please, do not hesitate to contact guest experience department if you decide coming back to prepare an excellent experience. It will be a pleasure to welcome you back. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Marieke

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was the lost wonderful experience ever! I really recommend going there because I am surely going back!
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 19 jul 2022
Thank you- Marieke- for sharing your opinion. We are glad to know that you enjoyed your experience and we will be pleased to welcoming you again. Best regards, Carolina M.

8/10 – Goed

J.W. van der

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cafetaria/ bar kan gezelliger. Personeel wel top. Goed hotel en ligging super.
10 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Guest Experience Manager op 28 nov 2021
Thank you- J.W Van Der- for your review. We appreciate your comments, specially regarding our staff and we will be pleased to welcoming you again. Best regards, Carolina M.

10/10 – Uitstekend

Expedia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Carolina M. (Guest Experience Manager) op 1 nov 2021
Thank you very much for the rating. We are glad to know that we have met all your expectations and we look forward to welcoming you again.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel op een prachtige lokatie
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Guest Experience Manager op 12 jun 2023
Thank you very much for your review. We are pleased to know that you enjoyed your experience and we look forward to welcoming you back soon. Best regards, Carolina M.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in maart 2021
Reactie van Guest Experience Manager op 12 jun 2023
Thank you very much- for your review. We are pleased to know that you enjoyed your experience and we look forward to welcoming you back soon. Best regards, Carolina M.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van GEX Manager op 16 sep 2020
Thank you for sharing your opinión. We will be pleased to welcoming you.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel op top-locatie. Erg uitgebreid ontbijt in een plechtige ontbijtruimte.
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Oscar M. op 12 feb 2020
Thanks for highly scoring our services after your recent stay. Looking forward to welcoming you son. Sincerely,

8/10 – Goed

Miranda

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Heel vriendelijk en gastvrij personeel. Alleen hadden wij bij de naam van het hotel welness verwacht; die bestond uit een koud zwembad en lauw bubbelbadje
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Oscar M. op 17 dec 2019
Thanks for highly scoring our services after your recent stay. Looking forward to welcoming you soon. Sincerely,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel but never ever accept in the summer a room at street side. The disco across the street and
5 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zonneterras en zwembad zijn aan opfrisbeurt toe, geen vrije toegang tot deze accommodatie is een minpunt
4 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Natasja

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig verblijf, betere informatie op site nodig
Super mooi verblijf, minder goede communicatie vooraf waardoor meerdere gasten een verkeerde verwachting hadden van hun verblijf en ter plekke nog een upgrade vroegen van of bijbetaling van 40EU of 70EU om gebruik te maken van de weergegeven (gratis) faciliteiten, zoals het zwembad, de jacuzzi, de sauna etc. Dit staat eenmaal onhandig weergegeven op de sites.
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy bien en el centro de la cuidad & la playa
3 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Karin, Zoetermeer

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
het hotel ligt leuk bij het strand (el postiguet); daarvoor hadden we het ook geboekt. We kwamen vroeg aan en konden al meteen op de kamer wat heel erg fijn was natuurlijk. Een heel aardige man checkte ons in. De kamer zelf viel een beetje tegen ; klein en vooral het balkon was erg klein - er pasten net 2 stoelen en een tafel op . We hadden een kamer met hydrotherapy circuit geboekt. Hiervoor mag je 1 x per dag gratis gebruik maken van de Spa. Wat een lachertje! De droge sauna zit in zowel de dames als de heren kleedkamer, dus je kan niet samen in de sauna. Er is wel een stoomsauna die het redelijk goed deed. Voor de baden kreeg je een plastic badmuts. Er liep ook een man rond met zeer lang haar, hij zette de badmuts op z'n hoofd (zonder zijn haar eronder te stoppen) en dook het zwembad in. Bah ! Als je regels opstelt, zorg dan dat ze ook worden nageleefd. Dit is geenszins te vergelijken met een sauna in Nederland, ook al schrijven ze zelf op hun website dat de spa 1 van de uitgebreidste kuuroorden van de Costa Blanca is. Hotel ligt dichtbij de stad en het casino. Volgende dag bij het ontbijt ook weer super vriendelijk personeel.
2 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Ramon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Patrick D. (Jefe de Alojamiento) op 30 okt 2018
Muchas gracias ,Ramón, por la nota que ha otorgado a nuestros servicios tras su reciente estancia.

8/10 – Goed

Jan, Gent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ok zeer mooi en verzorgd hotel; een aanrader voor iedereen die in de buurt is
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Patrick D. (Lodging Mgr) op 25 okt 2018
All our gratitude Jan for your kind words after staying at Sercotel Spa Porta Maris hotel and for high valuing our services.

8/10 – Goed

s, belgie

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Leuk hotel
Het hotel en zeker de spa zijn wat verouderd maar de gerenoveerde junior suites met zeezicht zijn fantastisch !! Ontbijt is super , uitgebreid en vers , locatie is perfect en personeel zeer vriendelijk, Goede prijs voor de suites
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Patrick D. (Lodging Mgr) op 25 okt 2018
Thanks for sharing your recent experience. Your comments about the spa has been transfered to its manager. We would like to count on you in the future to stay again at Sercotel Spa Porta Maris hotel.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed hotel
Is al de 2e maal dat we in het item verblijven en ook deze keer zeer tevreden!
6 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Patrick D. (Lodging Mgr) op 25 okt 2018
Thanks for staying at Sercotel Spa Porta Maris once more and we are glad to notice you were satisfied with our services. You know where your hotel in Alicante is next time you will plan to visit our shiny city.

8/10 – Goed

Diana, Sittard

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Leuk hotel met perfecte ligging
Zeer fijn ontbijt in een ontbijtzaal met schitterend uitzicht. Zeer vriendelijk personeel. Goede bedden. Mooie stortdouche met flinke straal water. Ligging direkt aan zee/strand en dicht bij haven/centrum/boulevard.
2 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Patrick D. (Lodging Mgr) op 25 okt 2018
All my gratitude Diana for sharing your stay and for your full-detailed comments. We would like to see you among us if you think about coming back to Alicante in the future.

8/10 – Goed

tomson, amersfoort

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lekker vlak bij t strand! Mooie locatie
Lekker vlak bij t strand! Mooie locatie. Jammer dat we niet in buitenZwembad mochten
8 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

J&R

Positief: Netheid, personeel en service
Leuk hotel aan de haven van Alicante
Prettig hotel aan de haven van Alicante. Dichtbij het strand. Goede uitvalsbasis voor genieten van Alicante en omgeving.
7 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

J, Hoge Hexel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooi hotel om te verblijven
Alleen jammer van een feest zoiets van don juan of zo veel feest tenten onder onze kamer Dus twee nachten niet geslapen 24 uur lawaai aan de haven kant Dit had de hotel moeten weten en ons in een andere kamer neer moeten parkeren wij hebben dit ook gevraagd maar was maar voor 1 avond feest Dus van de 4 nachten maar 2 geslapen Hotel was op zicht super
4 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Danyel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Spacious hotel with large rooms however given two disabbled rooms, no idea why...... Got a nice beach view on both sides of the hotel, the boulevard in walking distance.
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Jacques

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, goed gelegen.

10/10 – Uitstekend

Fer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi schoon hotel. Vriendelijke bediening
Reactie van Patrick D. (Accommodation Mgr). op 18 apr 2018
I would like to thank you Fer for sharing your recent experience at Sercotel Spa Porta Maris.

8/10 – Goed

mjm , Denbosch

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Goed hotel met veel comfort en mogelijkheden een heerlijke spa met dakterras waar volop zon schijnt en je uit de eventuele wind ligt
4 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Stephan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very clean and neat hotel, with friendly staff that also speak English. The hotel is located near to playa the postiguet and the boulevard with all the shops and restaurants.
4 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Jackie, Nederland

Positief: Personeel en service
Ruim hotel met mooi uitzicht
Goed hotel met vriendelijk personeel, ontbijt goed en kamers ruim genoeg en netjes.
5 nachten verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Tanja , Aalst

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel, misleading information while booking.
We booked a standard room with marina view. Our room was on the first floor, the view was rather disappointing. The only thing we saw was the roof of the hotel. We went to complain at the reception. The staff was very helpfull. They changed our room the day after for a room on the fifth floor with beautiful view on the harbour. The decision to book this hotel was partially based on the foto's of the outside pool and spa. But we were not allowed to these facilities, because only those who stayed in a suite could use the new spa facilities. The people from a standard room could go next door, where the spa facilities were really outdated. The bar of the hotel was with a beautiful sea view. There was no outside terras to drink or to take breakfast. The breakfast itself was superb.
3 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Thijs, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel
Everything was good except the shower. Turned unwilling hot and cold and with 2 little boys the bath was a better solution. For the rest it was a good hotel with kind staff!
9 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Aad, Krimpen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer centraal t.o.v. Strand en stad
Prettig verblijf. Voor herhaling vatbaar. Mooi uitzicht. 5 min. lopen van de stad.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel when sunny
Nice location. Probably great when its sunny. It was raining when i came and the inside pool was freezing and expenive. I was offered a voucher and refund frome expedia which I never received.

8/10 – Goed

Ferdinand, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel vlakbij centrum en strand.
Vriendelijk personeel. De kamer was ruim en netjes. BVN televisie zender.

10/10 – Uitstekend

Janset

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Its a bigger Hotel very central, with a stunning view at the Restaurant/Breakfast area. Rooms are big and comfortable. The decor is just white. Could have more colours. But is harmonious. It was all very nice. more colour. more colour.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 10 mei 2024
Thank you- Janset- for your review. We are glad to know that you enjoyed your experience with us and we take note about your suggestions in order to improve decor. We will be pleased to welcome you back. Best regards, Carolina M.

10/10 – Uitstekend

CORINNE

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a lovely big room overlooking the Marina. Amazing views! Bed was very comfortable,and slept really well. Great Rainshower with constant hot water. The only negative was the food in the restaurant,very disappointing. Overall we really enjoyed our stay and would definitely recommend.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Assistant op 18 apr 2024
Dear Corinne, thank you for your review and for taking the time to write it! We're glad to hear that you enjoyed the stay with us and that you specially liked your room. We are sorry that we did not reached you expectations regarding your culinary experience. Nevertheless, we hope to have the pleasure of welcoming you back again soon for another wonderful experience! Warm Regards, Alessandra L. - Guest Experience Assistant

6/10 – Redelijk

tara

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Rooms large and great views but the walls out on balcony looking over sea all peeling. Breakfast way too crowded, tables not cleaned, piles of plates on tables and no cutlery. Hot food was lukewarm and not a huge amount to choose from, eggs not cooked and scrambled egg tastes like rubber. When I complained I was told it was due to high amounts of people coming at one time which was unusual???? They had one waiter, bless him! Unacceptable for a 4 star hotel. Paid quite a bit extra per room for breakfast, which I def would not do again. Like I said rooms were lovely but extremely noisy when door open to balcony, and still heard quite a lot when closed, had to wear ear plugs!
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Assistant op 1 apr 2024
Dear Tara, first of all I would like to thank you for taking the time to send us your feedback.Regarding the crowdy breakfast, I would like to inform you that we inform our guest on several points in the hotel about the crowdiest and less crowdiest times for breakfast. As we know about this, we always put the corresponding amount of waiters. Nevertheless, I would like to apologize for the bad experience you had. We really hope that you will visit us again, so we can improve your experience.Kind regards,Alessandra L.

8/10 – Goed

Kevin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast was cold
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 4 mrt 2024
Thank you very much- Tina- for your review. We hope that you enjoyed your stay and we take note about your comments in order to improve hot food on breakfast. We we will be pleased to welcome you back. Best regards,

8/10 – Goed

Ernst Josef

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schönes, geräumiges chmmer! Gut ausgestattet. Badezimmerarmaturen und WC Spülung sollte man sanierungs-, bzw. Modernisierungsbedürftig. Stühle sind hochwertig uns schwer aber ohne Polster auf den Stuhlbeinen, daher sehr laut, wenn sie gerückt werden. Auch die Balkontür ist viel zu laut beim Öffnen und schließen!
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 16 feb 2024
Thank you- Ernst Josef- for your review. We are glad to know that you enjoyed your stay and we take note about your suggestions in order to improve. We will be pleased to welcoming you back and have the opportunity to offer you a better experience. Best regards, Carolina M.

6/10 – Redelijk

Anne Angard

Positief: Netheid, personeel en service
10 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 7 feb 2024
Thank you for your review. We hope you enjoyed your experience and we will be pleased to welcoming you back to have the opportunity to offer you an improved stay. Best regards, Carolina M.

10/10 – Uitstekend

Ulf

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 7 feb 2024
Thank you- Ulf- for your review. We are glad to know that you enjoyed an excelent experience and we will be pleased to welcoming you back. Best regards, Carolina M.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 7 feb 2024
Thank you for your review. We a re happy to know that you enjoyed your experience and we will be pleased to welcoming you back. Best regards, Carolina M.

10/10 – Uitstekend

Pablo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 7 feb 2024
Muchas gracias- Pablo- por compartirnos su valoración. Nos alegra saber que disfrutó su experiencia y será un placer recibirle de nuevo. Carolina M.

6/10 – Redelijk

Vegard

Under middels
Bra beliggenhet. Dårlig frokost. Dårlig ventilasjon. Ikke så bra service. Kommer ikke til å bo der igjen. Prøvde å få fikset varmtvann som ikke virket i vasken på badet. Sa ifra om manglende ventilasjon som de aldrig klarte å fikse. Vet ikke om de prøvde. Fint treningsrom.
10 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 3 jan 2024
Thank you -Vegard- for sharing your feedback. We appreciate your positive note on the location and the gym. We apologize for the breakfast experience, ventilation issues, and service concerns you encountered. Your comments are valuable, and we'll use them to make improvements. We regret any inconvenience and hope to have the chance to welcome you back for a more satisfactory stay in the future. Best regards, Carolina M.