Exterieur

Beoordelingen van AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen

4 out of 5
AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen
Martha Christensens Vej 5, Copenhagen

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 627 van 1263 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 407 van 1263 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 112 van 1263 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 75 van 1263 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 42 van 1263 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Lara

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Silvia Rosado, Guest Relations Manager op 5 nov 2023
Dear Lara,I wanted to express my sincere gratitude for the feedback you provided us. We greatly appreciate your time and effort in sharing your thoughts and experiences with us.Your feedback is truly valuable to our team as it helps us to understand our guests' needs and expectations better. We take all comments seriously and use them to improve our services and amenities as much as possible in the future.Thank you again for your valuable feedback, and we look forward to welcoming you back.Warm Regards,

8/10 – Goed

Roger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel, however unfortunately this time the sky bar was closed as well as the main restaurant. The smaller restaurant was quite basic and staff wasn’t that friendly. That’s a pity because staff at reception was very friendly and helpfull
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Silvia Rosado, Guest Relations Manager op 30 okt 2023
Dear Roger,Thank you for your kind words about our staff and your positive feedback. We're delighted to hear that you enjoyed your stay, even though the bar was closed this time. Your satisfaction means a lot to us, and we'll work to ensure that your next visit is nothing short of perfect. We appreciate your understanding and look forward to welcoming you back soon.Warm Regards,

8/10 – Goed

Anne Marie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel. Kamer met indrukwekkend uitzicht op Kopenhagen. Dichtbij metro.
3 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Coen

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

S.C

Positief: Personeel en service
Verblijf met 2 volwassen en 1 kind boven de 14
Zeker een super hotel wanneer je met 1 kind boven de 14 reist. De junior corner suite heeft genoeg ruimte en een eigen bed voor de 3e persoon. Ben er 6 jaar geleden ook geweest. Kamers beginnen smoezelig te worden. Maar het ontbijt en zeker de ontbijt locatie is goed verbeterd.
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A very fine hotel, but parking is dramatically. I received 2 tickets for false parking, while the hotel gave no good information about the parking regime.
3 nachten verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ali

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 dagen verblijf zonder schoonmaak. Onze kamer niet schoon gemaakt tot 3 dagen. En geen lugt erg benieuwd. Geen eigen parkeerplaats.
Reactie van Silvia, Guest Relations op 5 jan 2023
Dear Ali,Thank you for choosing to stay with us and for giving us your honest opinion.I understand from reading your review that the experience was not as positive as we had hoped, and this certainly does not reflect the stay we strive to provide for our guests.I will immediately share your comments with our housekeeping department and we will ensure this was an isolated situation.On behalf of our entire team, please accept our sincere apologies for falling short of your expectations.We do our best to use all ratings and reviews to continually improve our services and facilities. So please feel free to write me back if you find time to provide me with more details about this stay and what contributed to a less than positive experience.Your feedback is our best tool to avoid similar situations in the future, and I thank you in advance for your valuable contribution.Kind Regards,

8/10 – Goed

Roger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel, however not as good as before. No free shuttle service anymore, spa closed,
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Yitse

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer
2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Andre

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Value for Money
Prima verblijf
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

PR

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Modern airport hotel
Modern airport hotel connected to the massive conference location next door. Efficient and clean.
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Hyun Joo

5 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Erin

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
-
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Interesting modern architecture and layout of the hotel. I liked the bar area with the offerings of local beer and food. The cheeseburger was one of the best I’ve ever had - no kidding! There are interesting areas on the ground and 1st floors to sit and enjoy a beverage and food. The room was small as most are in Europe but functional. The one draw back was the sink in the room. The faucet arches over the sink making shaving or face washing difficult. The upper level restaurant is well appointed and stylish. I took breakfast up there twice. However, it is my understanding that is not the norm. However, dinner there would probably be nice. Sit in a lower area for the full window and view experience. Overall a very good hotel with excellent service.

6/10 – Redelijk

Irene, Ringsted

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Mechelle

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sent email to manager requesting full refund. The four rooms I was moved to were all disgustingly filthy. The fourth room and the fact that it was 12:30am in the morning forced me to decide to sleep in my clothes in the least of the filthiest room for a few hours. 1) Soiled mattresses 2) Dirty shower floors 3) Dirty glassware 4) Mirrors stained 5)Base boards filthy 6)Dirty shower head - unable yo take shower. I have pictures to support.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Lars

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dejligt og roligt hotel, venligt personale
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Susanne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modernes und schönes Hotel. Lage Top und kurze Metro Anbindung in die Innenstadt. Zimmer sehr sauber und Frühstück sehr gut! Parkmöglichkeiten ausreichend vorhanden aber leider nur über App bzw. QR-Code zu bezahlen.
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Arne

1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Liwayway A

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good!!
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Sylvester, London

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed for 2nights and it was amazing.l will visit again soon
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Sandor

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent 4 stars hotel, for an affordable price in April.
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Rita

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Katerina Woleska, Guest Relations op 31 mrt 2024
Dear Rita,Thank you for your feedback and for giving us the highest score. We are delighted that you enjoyed your stay and that we met your expectations. We do hope to see you again in the future.Kind Regards.

10/10 – Uitstekend

Ben

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

jonathan

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent staff, check out the bathrooms , mine was dirty
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Katerina Woleska, Guest Relations op 31 mrt 2024
Dear Jonathan,Thank you for taking the time to share your feedback. We are thrilled that you find our staff excellent as it is our goal to provide the best service possible. I would like to thank you for raising the issue regarding the bathroom cleanliness. We will investigate and address it to prevent future occurrences. We hope to welcome you back in the future and provide you with even more enjoyable experience.Kind Regards.

10/10 – Uitstekend

Samuel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic stay, beautiful hotel and fantastic staff. Everyone from the servers to the cleaners saying hello. Easy check in and out which always helps. The restaurant on the 23rd floor was unbelievable and definitely worth a visit.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Katerina Woleska, Guest Relations op 31 mrt 2024
Dear Samuel,On behalf of the entire team I would like to express our gratitude for your wonderful feedback. It brings us great joy to hear that you had a positive stay experience, that you were happy with our staff, and found the check-in and check-out processes to be seamless. Your compliments about Sukaiba are truly appreciated. We look forward to the opportunity to welcome you back in the future. Thank you once again.Warm Regards.

10/10 – Uitstekend

Tak

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
excellent services, value for money.
4 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Pia

Positief: Personeel en service
Koldt værelse, meget fodkoldt. Toiletdør åbnet forkert, så entreen er svær at komme rundt i. Ikke super gode senge
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Thomas

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Generelt et godt ophold, men hotellet er ved at være ret slidt. Jeg har boet på hotellet flere gange siden det blev bygget. Det virker ikke til at det bliver vedligeholdt. Personalet er imødekommet, men det hele går lidt langsomt. Morgenmaden er okay, men ikke fantastisk.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Claes

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Pia

3 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Andreas

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Par tur
Dejligt ophold med imødevenlig personale, fint værelse på 18 etage, minus ingen udsigt grundet dis og tåge ikke hotels skyld 😉😉 . Dejligt morgenmad. Alt i alt lækkert sted.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Katerina Woleska, Guest Relations op 31 mrt 2024
Dear Jan,On behalf of our entire hotel team, I want to express our gratitude for your positive feedback. It brings us joy to know that you had a pleasurable stay with us and were pleased with our staff and breakfast options. Delivering exceptional service to our guests is always our top priority, and we are thrilled that we met your expectations. Thank you for your kind words, and we look forward to welcoming you back again in the future.Warm Regards.

10/10 – Uitstekend

Louise

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Carsten

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Mangler en god bar.
Savnede en hyggelig bar. En skybar. Baren i lobbyen har kedelig, kold, og med manglende betjening. Manglende Clever opladningsmuligheder.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Joshua

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Heidi

Positief: Netheid, comfort kamer
Så fyld dog minibaren op!
Det er et okay hotel, men med sådan en beliggenhed er det virkelig nødvendigt at der er mulighed for at købe en drink, en kop kaffe, snacks… Efter en depeche mode koncert ville vi lige mødes med et vennepar og får en drink - men ak. Skybaren lukket. I baren i lobbyen var der 20 min kø og de stakkels mennesker der havde været på arbejde hele dagen knoklede! Hvis ikke man kan finde personale nok, kan man jo sætte en vending machine op eller sørge for at minibar på værelset er fyldt. Man oplyste ved check in at man skulle bruge mit kort for det tilfælde at der var taget noget fra minibaren - men den er jo gabende tom! Morgenmadsbuffet var super travl - men igen var det personalet der reddede oplevelsen. Effektivt blev vi anvist en siddeplads og der kom hele tiden friske forsyninger.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Konsert Royal arena
Bra hotell nära Royal arena för konsert
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Katerina Woleska, Guest Relations op 31 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback. We are pleased that you found the hotel's location convenient, especially with the proximity to the Royal Arena. Your opinion is valuable to us, and we hope to welcome you back again in the future.Warm Regards.

10/10 – Uitstekend

Eva

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Morten

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Louise

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Sanne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
dejligt ophold
Dejligt ophold, dejligt værelse med alt hvad vi behøvede, hjælpsomt personale.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Katerina Woleska, Guest Relations op 31 mrt 2024
Dear Sanne,Thank you for your glowing feedback about our staff and rooms. We are committed to delivering exceptional service, and we are thrilled that we met your expectations. We sincerely look forward to the opportunity to welcome you back again in the future.Warm Regards.

10/10 – Uitstekend

Rajbans

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great room. Good bed.
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Lars

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Karin Hessel

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Gitte

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Carina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

John

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vi havde en enkelt overnatning i forbindelse med en Depeche Mode koncert i Royal Arena så beliggenheden var perfekt. Man blev mødt af en dejlig afslappet atmosfære og et venligt personale. Fik et værelse på 16 etage så der var en god udsigt. Selve værelset var også godt. God seng og et fint badeværelse og så var der også køleskab og mulighed for at lave en kop te eller kaffe. Morgenmaden var også helt i top. Ville ikke tøve med at bruge hotellet igen.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Güven

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Einfach tolles hotel super personal
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Silvia Rosado, Guest Relations Manager op 11 feb 2024
Dear Guven,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience at AC Hotel Bella Sky. I'm delighted to read that you awarded us the highest score. I would also like to express gratitude for the kind words you've dedicated to our team. They mean a lot to us, as we are dedicated to providing warm and genuine hospitality to each and every one of our guests.We hope we can welcome you back soon.Kind regards