Vergaderfaciliteit

Beoordelingen van Crowne Plaza Copenhagen Towers, an IHG Hotel

4 out of 5
Crowne Plaza Copenhagen Towers, an IHG Hotel
Ørestads Boulevard 114-118, Copenhagen

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 510 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 333 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 89 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 47 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 22 van 1001 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Alexander, Breda

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was goed
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Sib op 15 mrt 2024
Kære Alexander, Tak for dit flotte score. Vi håber at se dig igen. Ha' en dejlig weekend. Med Venlig Hilsen Sib Front Office

10/10 – Uitstekend

David

5 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Sib op 5 aug 2022
Kære Davis, Tusind tak for dit flotte Review. Dette sætter vi stort pris på. Hav en god aften. Med venlig hilsen Sib Front office

4/10 – Matig

Laura

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Sib op 17 mei 2022
Dear Laura, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Crowne Plaza COPENHAGEN TOWERS. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. Again, thank you for choosing Crowne Plaza. Sincerely, Sib Front Office

4/10 – Matig

Eduard

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Something to remember.
Well where do I start. The Hotel have very friendly staffs, very professional and willing to help. Big Hotel, nice restaurant and bar. Checking in was ok, I arrive early on which I needed to wait on my room. No problem at all as I read the check-in/out details. Medium size room, nothing fancy. All sufficient for a good night rest. After inspecting the room, I notice long black hairs in the Bathtub, sink, some unattractive marks in the toilet and used dirty towels with hairs. It is a habit of mine to open all water taps, well that was something to remember as the water hose connected to the showerhead had a crack or maybe not properly secured. Ended up with an undesired cold-water shower. I have immediately reported it to the front desk, where I was rest assure it will be taken care asap. I decided to leave the room and give the Housekeeping space. When I came back after approx. 4 hours. The towels, showerhead and hairs in bathtub were indeed taken care but not the marks in the toilet and hairs in the sink. I ended up cleaning this myself, because there was no housekeeping present. Hahaha you can say it felt being at home.. yet it would much nicer if your guest are spare from cleaning someone else hair and skid marks. Night sleep could have been better, bit warm. You can expect this staying on the 24th floor with a black hotel on a great sunny day. AC had problem cooling down the room. Also here the staff help me out by lending an fan to make it more comfortable.
4 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Sib op 11 mei 2022
Dear Eduard, Thank you for choosing Crowne Plaza and for taking the time to provide feedback about your experience at Crowne Plaza COPENHAGEN TOWERS. I would like to start by apologizing to you for the inconveniences you faced during your stay. We strive to keep the level of our cleanliness at the hotel at a very high level. We will ensure that our housekeeping department rectifies the issue and do hope you accept our sincere apologies. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we appreciate that you brought your experience to our attention. We take feedback seriously and will coach our team to make the necessary changes so we can provide a better experience in the future. I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception. Sincerely, Sib, Front Office

10/10 – Uitstekend

Kristof

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Business trip naar Denemarken
Algemeen goed hotel op korte afstand van de luchthaven. Ik had een late aankomst en was snel in mijn hotelkamer. Ideaal om te verblijven voor een korte business trip. Er is ook een restaurant aanwezig waar ze verschillende dingen op het menu hebben. Erg lekker. Een aandachtspunt is dat je je corona certificaat moet hebben om binnen te mogen in het restaurant. Op de site wordt er vermeld dat er een AirPort shuttle is maar sinds corona er is is deze er niet meer.
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Dominika, Front Desk op 5 aug 2021
Dear Kristof, Thank you for taking the time and for sharing this fantastic feedback! We truly appreciate it. We are glad you enjoyed your stay with us. Hopefully you will give us a chance to welcome you back in the future. Once again, thank you for your stay and we would like to wish you a wonderful summer! Best regards, Dominika Reception

10/10 – Uitstekend

leuridan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Philippe

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi modern klassevol hotel, overdruk ontbijt
We verbleven in dit hotel voor zijn nabijheid van de Royal Arena omdat we daar een concert gingen bijwonen en is letterlijk de straat oversteken. Het hotel ligt wel wat buiten het stadscentrum en neemt 10tal minuten in beslag om er met de metro te geraken. Verder is het een heel modern hotel in heel modern stadsdeel. Het is er heel rustig en oogt heel modern. Onze kamer was op de 14de verdieping waardoor we een mooi zicht hadden. De Kamer was zeer net en rustig. Heerlijk bed. Door het concert was het zeer druk in het hotel en was het wat een rommeltje bij het ontbijt. Te weinig zitplaatsen en moesten we bij andere mensen aan tafel gaan zitten. Heel lange wachtrijen aan de koffiemachine en buffet schotels die te snel leeg vielen. Waarschijnlijk ook enkel met evenementen. Verder was het wel lekker ontbijt. Vlakbij is ook een groot shoppingcenter die de moeite waard is.
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het personeel was erg behulpzaam en zeer vriendelijk. Het ontbijtbuffet uitstekend! Ook de shuttlebus naar de luchthaven was zeer goed geregeld. Uitstekend hotel!
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

G.vanHarskamp, Alphen aan den Rijn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het inchecken was een probleem.Stonden niet in het systeem van het hotel.Hebben 45 min! moeten wachten dus dat was een aardig minpunt.
5 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Marcus Andre da Silva

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is excellent, great breakfast, I like space room, good shower, good bed.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Sib op 11 mei 2024
Dear Marcus Andre da Silva, thank you so much for this amazing feedback. We hope to welcome you again. . Have a lovely day. With Best Regards Sib FO Superviser

6/10 – Redelijk

Natasha

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to the airport staff was nice
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Mila / Front Office Supervisor op 6 mei 2024
Dear Natasha,Thank you for choosing the Crowne Plaza - Copenhagen Towers and for taking the time to give us a review. We value your feedback and take it as an opportunity for quality improvement purposes.On behalf of our Crowne Plaza team we hope to get another chance to welcome you back in the future and provide you with a wonderful stay that you deserve.Warm regards,Mila / Front Office Supervisor

8/10 – Goed

Dawn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reception staff very helpful!
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Sib op 3 mei 2024
Kære Dawn, tak for dit flotte score. Vi håber at kunne byde dig velkommen igen. Fortsæt en dejlig dag. Med venlig hilsen Sib

8/10 – Goed

Helen, Sjohagsvagen

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sib op 3 mei 2024
Kære Helen, tak for dit flotte score. Vi håber at kunne byde dig velkommen igen. Fortsæt en dejlig aften.

10/10 – Uitstekend

CINDY

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Sib op 30 apr 2024
Kære Cindy, Tak for dit flotte score. Vi håber at kunne byde dig velkommen igen. Fortsæt en dejlig aften. Med Venlig Hilsen Sib FO Superviser

6/10 – Redelijk

Aviaja

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Front Office op 22 feb 2024
Dear Aviaja, Thank you for your feedback. Have a lovely day. Best Regards, Shruti Rana Front Office

10/10 – Uitstekend

Helle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Helgeopphold.
Fint hotell, hyggelig betjening, rent og pent. Flott stort rom med en god seng. Jeg bodde i femte etage, og den eneste ulempen var at det var en del støy fra etagen over. Det hørtes ut som om det var en arbeidsfløy. Frokosten var god og det var et godt nok utvalg for min smak. Fint med en vannautomat ved resepsjonen. Veldig hyggelige og fine oppholdsområder Lett å kommer seg til og fra sentrum da både metro og tog er i umiddelbar nærhet.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Front Office op 20 feb 2024
Dear Helle, Thank you for your wonderful review with a perfect score. We are more than happy to hear that you had such a nice and comfortable stay with us. We will be looking forward to seeing you again. Have a nice day.Best Regards, Shruti rana Front Office

8/10 – Goed

Anna Rie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gode medarbejdere
Virkligt gode medarbejdere på Restaurant Storms morgenmadsbuffet d. 17. februar 2024.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Sib op 17 feb 2024
Kære Anna Rie, Tak for dit flotte feedback. Vi håber at se dig igen på Hotellet. Fortsæt en dejlig weekend.

8/10 – Goed

Lærke

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Sib op 18 feb 2024
Kære Lærke, Tak for din feedback. Vi håber at se dig igen. Fortsæt en dejlig søndag.

8/10 – Goed

Daniel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Sib op 17 feb 2024
Kære Daniel, Tak for dit flotte feedback. Vi håber at se dig igen på Hotellet. Fortsæt en dejlig weekend.

6/10 – Redelijk

Gunhild

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Sib op 17 feb 2024
Kære Gunhild, Tak for dit feedback. Fortsæt en dejlig weekend.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
god
et godt opholdt, dog ville det være godt hvis nogen kunne tale dansk. morgenmaden var god, men de blødkogte æg var kolde.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Sib op 13 feb 2024
Godaften Tak for dit feedback. Jeg vil bringe dine kommentarer videre til ledelsen så vi kan fremme gæsteoplevelsen. Fortsæt en dejlig dag. Med Venlig Hilsen Sib Front Office

8/10 – Goed

John Lønborg

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Sib op 13 feb 2024
Kære John, Tak for dit feedback. Vi håber at kunne byde dig velkommen igen. God aften.

6/10 – Redelijk

Henriette

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Sib op 13 feb 2024
Kære Henriette, Tak for dit feedback. Kan du beskrive med få ord hvordan dit ophold kunne optimeres. Jeg ser frem til at høre fra dig. Med Venlig Hilsen Sib Front Office

10/10 – Uitstekend

Christina

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Sib op 13 feb 2024
Dear Christina thank you so much for the feedback about your stay with us at Crowne Plaza Copenhagen Towers. We look forward to seeing you again. Have a lovely day. With Best Regards Sib Front Desk

6/10 – Redelijk

Michael

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Sib op 11 feb 2024
Kære Michael, Tak for at give os et feedback. Fortsæt en dejlig aften. Med Venlig Hilsen Sib

10/10 – Uitstekend

Dorthe

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Front Office op 5 feb 2024
Dear Dorthe, Thank you for your perfect score. We will be looking forward to seeing you again.Best Regards, Shruti Rana Front Office

2/10 – Ontzettend slecht

Edward

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bug hotel room 608/607
Terrible hotel with little customer service! Restaurant staff were the only people to crack a smile. Had bugs in one of our rooms. Reported the bugs in the bed to the man at reception, but nothing was done and the room was not cleaned. On returning the room was as we left it with dead bug on the desk. I reported it again and was told to move rooms. Not help was offered with packing all my belongings!? I would not want to stay here again and could not recommend others do.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Sib op 3 feb 2024
Dear Eward, Thank you for giving us a feedback. I am extremely sorry that you had a bad experience at the Hotel. I have investigated this matter and I can see that you have been upgraded to a different room because of this issue. Despite this very unfortunate situation I still hope to see you again. Have a loveluy weekend. With Bets Regards Sib Front Office

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Front Office op 3 feb 2024
Dear Guest, Thank you for your wonderful score.Have a lovely weekend. Best Regards, Shruti Rana Front Office

10/10 – Uitstekend

Jens

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Sib op 1 feb 2024
Kære Jens, Tak for dit flotte feedback. Vi håber at se dig igen.Fortsæt en dejlig aften. Med Venlig Hilsen Sib Front Office

10/10 – Uitstekend

Gary

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Limited dining options
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Front Office op 29 jan 2024
Dear Gary, Thank you for the perfect score. Have a lovely day. Best Regards, Shruti Rana Front Office

10/10 – Uitstekend

Morten

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Sib op 19 jan 2024
Kære Morten, tak for dit fine feedback. Vi håber at kunne byde dig velkommen igen. Fortsæt en dejlig aften.

10/10 – Uitstekend

Gert Grønborg

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Fremragende Hotel og Service
Fremragende Hotel, med super service, tæt på CPH
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van shruti op 16 jan 2024
Dear Gert, Thank you for the perfect score. As well as such a wonderful remark about the hotel and our service.Have a lovely day. Best Regards, Shruti RanaFront Office

8/10 – Goed

Kim

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van shruti op 16 jan 2024
Dear Kim, Thank you for your feedback. Have a lovely day. Best Regards, Shruti RanaFront Office

6/10 – Redelijk

Rikke

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Udemærket
Pænt rent værelse, toilettet havde svært ved at skylle ud. God stor seng. God morgenmad. Tæt på metro
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Front Office op 11 jan 2024
Kære Rikke, Tak for dit feedback. Vi håber at kunne byde dig velkommen igen. Fortsæt en dejlig aften. Med Venlig Hilsen Front Office

8/10 – Goed

Johnny

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Front Office op 10 jan 2024
Dear Jonny, Thank you for your feedback. Have a lovely day. Best regards, Shruti Rana Front Office

10/10 – Uitstekend

Anne Trine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisk hotel
Fik et fantastisk værelse på 24. etage med udsigt ind over København. Stort værelse, dejlige senge, fint badeværelse m. badekar. Lækker morgenbuffet, meget stærk kaffe, men kunne afhjælpes af varmt vand eller mælk 👍
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Front Office op 10 jan 2024
Dear Anne, Thank you for your perfect score and kind remark about our hotel. Have a lovely day. Best regards, Shruti Rana Front Office

2/10 – Ontzettend slecht

Lars

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Front Office op 10 jan 2024
Dear Lars, Thank you for your feedback. We would love to hear what went wrong with your stay with us for further improvement.Have a lovely day. Best regards, Shruti Rana Front Office

10/10 – Uitstekend

Daniel

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Sib op 9 jan 2024
Hej Daniel, Tak for dit flotte feedback. Vi håber at se dig igen. Med Venlig Hilsen Sib Front Office

10/10 – Uitstekend

Lars-Ole

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Sib op 5 jan 2024
Kære Lars-Ole, Tak for din flotte feedback. Fortsæt en dejlig weekend. Med Venlig Hilsen Sib Front Office

10/10 – Uitstekend

Sille

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Sib op 5 jan 2024
Kære Sille, Sikke et fantastisk feedback. Vi håber at se dig igen. Fortsæt en dejlig dag. Med Venlig Hilsen Sib Front Office

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fint hotel
Veldig bra hotel. Nær flyplassen og god forbindelse med byen.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Sib op 5 jan 2024
Godaften, Sikke et fantastisk feedback. Vi håber at se dig igen. Fortsæt en dejlig dag. Med Venlig Hilsen Sib Front Office

10/10 – Uitstekend

ruben

4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Sib op 5 jan 2024
Kære Ruben, Tak for din flotte feedback. Fortsæt en dejlig dag. Med Venlig Hilsen Sib Front Office

8/10 – Goed

Elvir

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Godt hotel
God service, pæne værelse. Lidt kold indrettet receptionsområde. God mad.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Sib op 5 jan 2024
Kære Elvir, Tak for dit flotte feedback. Vi håber at se dig igen. Fortsæt en dejlig dag. Med Venlig Hilsen Sib Front Office

8/10 – Goed

Bibi Dalskov

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Syntes man skulle have fjernet de visne julestjerner, der hvor vi spiste morgenmad. Det gav et forkert indtryk. Det blev også kommenteret af flere ved borderne, når de kom hen for at spise. Ellers var det en dejligt ophold, med dejlig personale.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Sib op 30 dec 2023
Kære Bibi, Tak for dit feedback. Jeg vil bringe dine ord videre omkring julestjernerne, så vi kan fremme gæsteoplevelsen. Rigtig god Nytår. Med Venlig Hilsen Sib Front Office

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel Close to metro The fitness center is was not great not much equipment
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Sib op 25 dec 2023
Good afternoon, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Crowne Plaza COPENHAGEN TOWERS. We focus on a continual positive guest experience and we will use your comments trying to improve and to provide a better guests experience. Have a lovely day.

6/10 – Redelijk

Hanna Reinert

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Sib op 25 dec 2023
Kære Hanna, Tak for dette feedback. Kan du beskrive med få ord, hvad der kunne havde gjort dit ophold bedre? Jeg ser frem til at høre fra dig. Fortsæt en dejlig aften. Med Venlig Hilsen Sib Front Office

6/10 – Redelijk

Carlo

Negatief: Netheid
Crown plaza
Det var fin værelse men dårligt rengøring. Måske trænger til nye møbler
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Runesia op 25 dec 2023
Kære Carlo,Tak for at tage dig tiden til at fortælle om din oplevelse her på Crowne Plaza Copenhagen Towers.Vi er kede af at høre at rengøringen ikke levede op til din forventning. Du skal vide at vi tager det med videre.Vi håber at vi får muligheden for at byde dig velkommen igen.Med venlig hilsen, RunesiaFront Office

10/10 – Uitstekend

Azad, Elmshorn

3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Front Office op 10 jan 2024
Dear Azad, Thank you for your feedback. Have a lovely day. Best regards, Shruti Rana Front Office

10/10 – Uitstekend

Andreas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Runesia op 18 dec 2023
Dear Andreas,Thank you so much for taking your time, to tell us about your experience at Crowne Plaza Copenhagen Towers.We are thrilled to hear that you had an amazing stay with us, and hope we get to welcome you again soon.We wish you a lovely day.Sincerely,RunesiaFront Office.