Kameruitzicht

Beoordelingen van AC Hotel by Marriott Ambassadeur Antibes - Juan Les Pins

4 out of 5
AC Hotel by Marriott Ambassadeur Antibes - Juan Les Pins
50/52 Avenue des Sables Antibes, Antibes, Alpes-Maritimes

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 165 van 477 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 182 van 477 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 71 van 477 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 42 van 477 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 477 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Hicham

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel vlak bij het strand en parking
Leuk hotel vlak bij het stand met eigen parking, heel modern, goed ontbijt , wel kleine badkamer
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Gerrit, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Zakelijk hotel in niet zakelijke omgeving. Prima ligging, centraal in het mooie stukje van Juan les Pins, bijna aan het parkje en aan de shortcut naar Antibes. De receptie en haar bemanning is koel. Kamer is klein, luxe en van alle gemakken voorzien. Balkon is heerlijk. Het privéstrandje is het mooiste en prettigste dat je je kunt wensen. Heel veel value for money. Heb genoten!

6/10 – Redelijk

Julia, Eindhoven

Positief: Netheid, comfort kamer
Zakelijke hotel,niet kindvriendelijk
Hotel ligt rustig ( toevallig tijdens onze verblijf werd gebouw lang uit elkaar gehaald-onze pech).Er is parkeergarage onder - verder genoeg mogelijkheid in de buurt om gratis te kunnen parkeren.Veel zakelijke klanten- hotel ligt naast de "beursgebouw "van de Juan le Pins.Weet niet hoeveel soorten kamer aanwezig zijn, maar onze kamer was net verbouwd- modern en strak, met kleine , maar hele nette badkamer. Leuke balkon met zitje aanwezig. Verder zwembad met superrrr koude water- kinderbadje werd niet gevuld.Tussen de middag genoeg mensen die zaten te lunchen om de zwembad heen- 's avons redelijk uitgestorven- beloofde live- muziek bij de bar kwam niet. In de omgeving ( binnen 3 minuten lopen) veel leuke restaurantjes en barretjes.

4/10 – Matig

Frank, Den Haag

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie kamers en een perfecte ligging.......
Hotelkamers zijn mooi nieuw gerenoveerd. Ligging van het hotel is perfect, net buiten het centrum, vlak bij het strand. (via leuk park snel te bereiken). Het zwembad bij het hotel is fantastisch.......

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

4/10 – Matig

GILLES

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Dommage que l’on ne puisse utiliser la climatisation à sa guise. Quand je suis arrivé dans la chambre face au soleil il faisait très chaud même en ouvrant la fenêtre. J’ai du dormir la fenêtre ouverte. Très bon accueil du personnel et pu faire le checkin en avance. Les chambres sont vieillottes et méritent une rénovation. Bon petit déjeuner.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Christian op 26 nov 2023
Cher Client,Nous vous remercions de votre commentaire et sommes très sincèrement navrés que les prestations apportées n’aient pas été à la hauteur de vos attentes. Croyez que nous avons pour souci constant d’accroître la qualité de nos services et que nous sommes très sensibles aux retours de nos clients.Nous vous sommes dans tous les cas reconnaissants de nous aider à améliorer la qualité de nos services en partageant votre avis avec nous et espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau parmi nous très prochainement afin de vous démontrer notre engagement à toujours plus et mieux vous satisfaire.Sincères salutations

10/10 – Uitstekend

Christophe

3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Christian op 26 nov 2023
Cher Client,Je tiens à vous remercier pour la notation qui nous fait grand plaisir à tous ! Nous avons été ravis de vous accueillir et nous sommes très reconnaissants d'avoir pris le temps de remplir notre questionnaire de satisfaction, Nous mettons tout en œuvre pour offrir un service personnalisé et un accueil authentique à chacun de nos hôtes. Votre note nous encourage dans la poursuite de nos efforts, soyez persuadés que nous vous servirons toujours avec le même plaisir lors de vos prochaines visites !Sincères Salutations

10/10 – Uitstekend

Prune

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Christian op 13 okt 2023
Dear Guest,We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Antibes Juan les Pins.It was truly a pleasure to serve you.The whole team sincerely wants to thank you for your note !Thank you for staying at the AC Hotel Ambassadeur and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Antibes Juan les Pins.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Britt-Marie

7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Christian Rahal op 29 okt 2023
Dear Guest,We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Antibes Juan les Pins.It was truly a pleasure to serve you.We hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Antibes Juan les Pins.Sincerely

10/10 – Uitstekend

George

2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Christian op 26 sep 2023
Cher ClientNous sommes ravis d'avoir été l'hôtel que vous avez choisi lors de votre récent séjour à Antibes Juan les Pins. C'était vraiment un plaisir de vous servir.Merci beaucoup pour votre note.Nous espérons que vous choisirez de créer d'autres souvenirs avec nous lorsque vos voyages vous ramèneront à Antibes Juan les Pins.Sincèrement

10/10 – Uitstekend

Maria Helena, Vancouver

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, close to shops and restaurants. Newer neighborhood but walking distance to the old town. It is a bit of a walk from the train station and definitely not flat. We took a cab as I was not aware that there were 2 train stations in Antibes.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Christian op 12 sep 2023
Dear Guest,Thank you for your comment. We are pleased to read that you have appreciated your stay among us. We are glad to know that you enjoyed your Marriott experience. We hope to welcome you back soon! Best regards,

8/10 – Goed

Anders Kranmo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel!
We stayed in a family room with plenty of space. Two rooms and two balconies. The outdoor pool is great. The breakfast is pretty basic and overprized. Sometimes there was a sewer-like smell from the bathroom in our room, but overall we were very satisfied with our stay. The staff is friendly and helpful.
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Christian op 12 sep 2023
Thank you for your comment.We are pleased to read that you have appreciated your stay among us.We are glad to know that you enjoyed your Marriott experience. We hope to welcome you back soon! Best regards,

4/10 – Matig

Laurent

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Christian op 8 sep 2023
Dear Guest,Thank you for choosing to stay at the AC Hotel Ambassadeur Antibes- Juan les Pins and providing your honest feedback on the Guest Satisfaction Survey. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. Once again, thank you for your valued feedback and we hope to serve you again whenever your travels bring you back to Antibes Juan les Pins.

8/10 – Goed

Edoardo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buona pulizia ma camera rifatta tardi alle 17.00
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Christian op 5 sep 2023
We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Antibes Juan les Pins. It was truly a pleasure to serve you.Thank you so much for your note.We hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Antibes Juan les Pins.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Samir

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Christian op 5 sep 2023
We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Antibes Juan les Pins. It was truly a pleasure to serve you.Thank you so much for your note.We hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Antibes Juan les Pins.Sincerely,

4/10 – Matig

Adrien

4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Christian op 5 sep 2023
Dear Guest,Thank you for choosing to stay at the AC Hotel Ambassadeur Antibes- Juan les Pins and providing your honest feedback on the Guest Satisfaction Survey. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. Once again, thank you for your valued feedback and we hope to serve you again whenever your travels bring you back to Antibes Juan les Pins.Sincerely

8/10 – Goed

Kenneth Vikkelsø

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fint hotel hvor alt fungerer og venligt personale
Super hotel og venligt personale. Især David i receptionen var ouststanding ved check in. Dejlig morgenmad og pool-område. Ligger centralt. Alt fungerer på hotellet, men det kunne dog godt trænge til lidt modernisering, da det hele er lidt slidt i kanterne efterhånden.
7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Christian Rahal op 5 sep 2023
Mille mercis pour vos éloges qui nous encouragent à poursuivre nos efforts pour continuer à offrir le service le plus attentionné possible. Merci également d'avoir cité David a qui je transmet votre message.Nous espérons tous avoir le plaisir de vous accueillir lors de votre prochain séjour azuréen.Sincère Salutations

10/10 – Uitstekend

Tor Erik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Christian op 5 sep 2023
We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Antibes Juan les Pins. It was truly a pleasure to serve you.Thank you so much for your note.We hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Antibes Juan les Pins.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Christian op 5 sep 2023
We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Antibes Juan les Pins. It was truly a pleasure to serve you.Thank you so much for your note.We hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Antibes Juan les Pins.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Eric

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel très agréable et très propre mais dommage le parking est horrible sales est l’ascenseur est en panne donc 3 étage à pied
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Rahal Christian op 29 jul 2023
Cher Eric,Merci pour votre message,Notre parking au -2 est malheureusement en rénovation, nous sommes désolé du dérangement occasionné.Nous espérons que vous choisirez de créer d'autres souvenirs avec nous lorsque vos voyages vous ramèneront à Antibes Juan les PinsSincères salutations

10/10 – Uitstekend

Bolette

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dejligt hotel: gode faciliteter, fremragende service, dejlig beliggenhed.
8 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Rahal Christian op 29 jul 2023
Dear Bolette,Thank you so much for your comment. We are pleased to read that you feel like home when you come in our hotel! Indeed, the whole team works to give to our customers the best Marriott experience. The best is yet to come and we hope to welcome you back soon! Best regards,

8/10 – Goed

Daniel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel bien situé, un peu sans âme comme tous ces grands hôtels. Vue inintéressante (enfin ce n'est pas très important car le centre ville avec cafés et restos est à 200m). Un joli parc est proche. Personnel accueillant. Le petit déjeuner ferme top tôt à 10h30, politique inapproprié en période de festival ou pour le gens qui veulent sortir. La piscine manque de jacuzzi, buses (corrects) de massage, etc. et on n'est pas assez à l'ombre. Pas de linges de plage.
6 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Rahal Christian op 29 jul 2023
Cher Daniel,Je voudrais tout d'abord, sincèrement vous remercier d'avoir pris votre précieux temps pour partager avec nous votre expérience à l’AC Ambassadeur lors de votre récent séjour à Juan les pins.Croyez que nous avons pour souci constant d’accroître la qualité de nos services et que nous sommes très sensibles aux retours de nos clients.Nous espérons que vous choisirez de créer d'autres souvenirs avec nous lorsque vos voyages vous ramèneront à Antibes Juan les PinsSincères salutations

10/10 – Uitstekend

Mustafa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Rahal Christian op 29 jul 2023
Dear Mustafa,We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Antibes Juan les Pins. It was truly a pleasure to serve you.The whole team sincerely wants to thank you for your kind feedback!We are all very touched by your support and appreciate that you took the time off to share your positive rating.Thank you for staying at the AC Hotel Ambassadeur and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Antibes Juan les Pins.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic location away from the more busy areas yet still super close to the beach and walkable to Antibes centre. Balcony on the 5th floor had a lovely view over the surrounding area. Rooms were standard hotel rooms, clean and perfect for what you need. The (small) indoor pool was a great pre check out treat.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Rahal Christian op 25 jun 2023
Dear Guest,We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Antibes Juan les Pins. It was truly a pleasure to serve you.Thank you so much for your note,We hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Antibes Juan les Pins.Sincerely,

8/10 – Goed

Jean-Pierre

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
En plein centre d'Antibes
Hôtel bien situé, pratique et confortable. Tous les services sont disponibles facilement et le personnel est trés sympathique et acceuillant.
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Rahal Christian op 25 jun 2023
Cher Jean-Pierre,Quel bonheur de lire votre commentaire en ceDimanche matin !! Vous me voyez ravi que vous ayez passé un séjour agréable parmi nous et je ne manquerais pas de transmettre votre satisfaction à mon équipe. Nous espérons tous avoir le plaisir de vous accueillir lors de votre prochain séjour azuréen.Sincères salutations

2/10 – Ontzettend slecht

JOHN

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is one of the worst hotels I have ever stayed in and certainly inadequate in many ways. Some very rude staff members (also two very good ones) severely limited dining options, not terribly clean, cold room, and just very, very, tired. But NOT particularly cheap.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Rahal Christian op 23 mei 2023
Dear Guest,We would like to thank you for taking the time to leave a review about your experience among us.First of all, let me apologize for the inconveniences you met in our property. We do our best to deliver a high quality standard from the lobby to the rooms.This feedback really helps us to improve the entire services of the AC Ambassadeur Hotel especially from our valued guests.Be sure, we will share your comments to fix your observations in order to avoid this issue in the future.Once again, thank you for your valued feedback and we hope to serve you again whenever your travels bring you back to Antibes Juan les Pins.

8/10 – Goed

Helen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shame about the pool
Lovely hotel in a good area, only gripe was that the indoor pool was out of action for all of our visit, when you are visiting in April you need the indoor pool
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Christian Rahal op 6 mei 2023
Dear Helen,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us.Your experience during your stay is below our standard. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the respective leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent this kind of issues from occurring in the future. I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.Kindest Regards

10/10 – Uitstekend

dorothy

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Christian Rahal op 6 mei 2023
Dear Dorothy,We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Antibes Juan les Pins. It was truly a pleasure to serve you.The whole team sincerely wants to thank you for your kind feedback!We are all very touched by your support and appreciate that you took the time off to share your positive rating.Thank you for staying at the AC Hotel Ambassadeur and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Antibes Juan les Pins.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

dorothy

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
wonderful hotel and great employees. ex cellist services!
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Christian Rahal op 6 mei 2023
Dear Dorothy,We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Antibes Juan les Pins. It was truly a pleasure to serve you.The whole team sincerely wants to thank you for your kind feedback!We are all very touched by your support and appreciate that you took the time off to share your positive rating.Thank you for staying at the AC Hotel Ambassadeur and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Antibes Juan les Pins.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Christine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Christian Rahal op 6 mei 2023
Cher Christine,Je tiens à vous remercier pour la notation qui nous fait grand plaisir à tous ! Nous avons été ravis de vous accueillir et nous sommes très reconnaissants d'avoir pris le temps de nous laisser une note positive. Nous mettons tout en œuvre pour offrir un service personnalisé et un accueil authentique à chacun de nos hôtes. Votre note nous encourage dans la poursuite de nos efforts, soyez persuadés que nous vous servirons toujours avec le même plaisir lors de vos prochaines visites !Sincères Salutations

6/10 – Redelijk

Vincent

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Christian Rahal op 25 mrt 2023
Dear Mr Vincent,Thank you for choosing to stay at the AC Hotel Ambassadeur Antibes- Juan les Pins and providing your honest feedback on the Guest Satisfaction Survey. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. I do hope we get the opportunity of welcoming you back to the hotel to win you back as a valued customer.Kindest regards

10/10 – Uitstekend

adi and

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van David op 29 okt 2022
Dear Guest.Thank you for sharing your satisfaction. Best regards.

10/10 – Uitstekend

André

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Carol op 13 okt 2022
Thank you very much for this generous mark.We hope to welcome you soon again.Best regards,Reception Team

10/10 – Uitstekend

Kenneth

4 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Carol op 13 okt 2022
Thank you very much for this generous mark.We hope to welcome you soon again.Best regards,Reception Team

10/10 – Uitstekend

Edoardo

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottima struttura con servizi all"altezza
5 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Carol op 13 okt 2022
Thank you very much for this generous mark.We hope to welcome you soon again.Best regards,Reception Team

4/10 – Matig

Moritz

2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
10 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Tore

2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Gunnar

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Bolette

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisk hotel
Det hele var fantastisk: værelse, morgenmad, diverse faciliteter, beliggenhed, personale …
7 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Joëlle

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hôtel à côté de tous
Belle hôtel belle chambre avec vue sur la piscine service impeccable
8 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Jeremy

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel extremement bien situé dans le centre de Juan les Pins, avec une piscine accessible 24/24 tout comme une petite epicerie dans l’hotel, il y a aussi de nombreux commerces et restaurants juste au abords. Néanmoins un peu cher par rapport à certains équipements
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Rahal Christian op 11 jul 2022
Cher Client, Nous vous remercions de l'intérêt que vous portez à notre hôtel et du temps que vous avez passé à partager votre commentaire. Votre satisfaction est la plus belle récompense, Dans l'attente du plaisir de vous accueillir de nouveau à l’Hotel AC Ambassadeur, je vous prie de croire, en mes plus sincères salutations.

2/10 – Ontzettend slecht

Sabrina

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Rahal Christian op 25 jun 2022
Dear sabrina, Nous vous remercions d'avoir choisi de séjourner à l'AC Hotel Ambassadeur Antibes- Juan les Pins et de nous avoir fait part de votre notation dans l'enquête de satisfaction des clients. Offrir le plus haut niveau d'hospitalité est notre priorité numéro un et nous nous excusons sincèrement de ne pas avoir répondu à vos attentes. Afin d'améliorer notre qualité de service et les notes très basses que vous nous avez attribuées, j'aimerais avoir plus de détails pour nous permettre de mieux comprendre ce qui a affecté votre séjour de manière négative. Une fois de plus, nous vous remercions pour vos commentaires et nous espérons pouvoir vous servir à nouveau lorsque vos voyages vous ramèneront à Antibes Juan les Pins. Sincères salutations

8/10 – Goed

michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very well situated for bars ,restaurants, shops, beaches within Juan Les Pins. wonderful staff
4 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Christian Rahal op 9 jun 2022
Dear Michael, Thank you so much for your comment. We are pleased to read that you feel like very well when you come in our hotel! Indeed, the whole team works to give to our customers the best Marriott experience. The best is yet to come and we hope to welcome you back soon! Best regards,

10/10 – Uitstekend

Edoardo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottima accoglienza piscina gradevole camere abbStanza luminose
5 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Christian Rahal op 9 jun 2022
Dear Edoardo, We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Antibes Juan les Pins. It was truly a pleasure to serve you. The whole team sincerely wants to thank you for your kind feedback! We are all very touched by your support and appreciate that you took the time off to share your positive rating. Thank you for staying at the AC Hotel Ambassadeur and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Antibes Juan les Pins. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Priscilla

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Christian Rahal op 9 jun 2022
Dear Priscilla, We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Antibes Juan les Pins. It was truly a pleasure to serve you. The whole team sincerely wants to thank you for your kind feedback! We are all very touched by your support and appreciate that you took the time off to share your positive rating. Thank you for staying at the AC Hotel Ambassadeur and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Antibes Juan les Pins. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Jerry

3 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

claudio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottimo soggiorno…siamo stati diverse volte ed e’ sempre un piacere ritornarci
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van David op 1 dec 2021
Grazie per il tuo feedback. Speriamo di vedervi presto. Cordiali saluti.