Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 41 van 94 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
41
Gastenscore: 8 - Goed. 32 van 94 beoordelingen" "
8 - Goed
32
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 94 beoordelingen" "
6 - Redelijk
12
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 94 beoordelingen" "
4 - Matig
5
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 94 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
4
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Sylvia
26 mei 2023
Sylvia
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Ronny
1 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ligging super naast meer
We verbleven 1 nacht. We kregen een mooie kamer op het gelijkvloers. Alles was proper en netjes. Personeel was heel vriendelijk. Mooie omgeving naast een meer. Was leuk voor wandelingen met de hond. Het eten in het restaurant was lekker maar de menu was beperkt. Het ontbijt was gevarueerd en lekker. We keren daar graag terug.
Ronny
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Le service commercial op 18 aug 2022
Hallo Ronny, het hele hotelteam bedankt u voor uw warme reactie. Het zal met groot genoegen zijn om u weer te zien in ons etablissement, u en uw schattige hond. (De foto's zijn geweldig)
Hoogachtend,
De commerciële afdeling
4/10 – Matig
Aikaterini
Reisde met familie
16 mei 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Very good hotel - extremely poor customer service!
The hotel is very nice, overlooking a beautiful lake. We are going there regularly. But honestly, the customer service is extremely bad: they keep on asking us to pay extra the breakfast even though we have paid it already in the site!! Yesterday I told them clearly: "If I can see that I have paid for it why are you not seeing it?". They have done this 3 or 4 times, on one occasion we double-paid it (and had to go through a long procedure to get the 2nd payment back). They are also not keen to print out a couple of pages (told me that they were out of ink...). In general, good stay but the hotel managers should really look into the payment issues -it is not normal that EVERY TIME there is a misunderstanding!!
Aikaterini
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Sales department op 19 mei 2022
Sir,
Thank you for taking the time to comment on your stay and inform us of your dissatisfaction with this issue of payment. The complexity of the tariff codes requires us to question you in order not to make mistakes. Your reservation was made with a code subject to another code with a % reduction. We're sorry about that. Sincerely,
8/10 – Goed
luc
30 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangenaam verblijf.
Heel vriendelijke staff. Lekker gegeten in het restaurant. Mooi ontbijt.
luc
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Amandine, Service commercial op 3 jan 2022
Monsieur,
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de commenter votre séjour à l'hôtel. En espérant avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau au Best Western Hôtel du Lac !
Bien cordialement,
10/10 – Uitstekend
Theo
8 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super tof verblijf!
Mooie kamers, net, zeer lekker eten, zeer lekkere coctails, aan prijzen die in Belgie, 10 jaar gelden van toepassing waren, 3 ganh menu aan 25 euro, geweldig, we komen terug!
Theo
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Amandine, Service commercial op 15 nov 2021
Monsieur, Nous vous remercions pour votre agréable commentaire et sommes heureux de savoir que vous avez apprécié votre séjour au Best Western Hôtel du Lac! Au plaisir de vous accueillir à nouveau lors d'un séjour dans le Dunkerquois. Cordialement
8/10 – Goed
Jeroen
20 aug 2021
Jeroen
2 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
William
10 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff and the hotel itself were excellent. Breakfast was amazingly delicious, as was the dinner. Walking outside at the lake was very relaxing. A short drive into anywhere you want to go in Dunkirk was very easy
William
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Justine LEFEBVRE Executive Assistant op 13 mei 2024
Dear William,First of all, we thank you for your interest in our Best Western Hôtel du Lac establishment.On behalf of our entire team, I would like to thank you for sharing your experience online and with us.We hope to be able to welcome you during your next stay in Dunkirk :) If we can provide you with any help, do not hesitate to contact us at 03.28.60.70.60.Your satisfaction is our priority.Sincerely.
6/10 – Redelijk
Inge
Reisde met partner
7 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
“Militär Akademie” überproportional im Haus vertreten, irritierend. Gebǎude wirkt außen unansehnlich und in die Jahre gekommen, teilweise ungepflegt. Zimmer klein. Nähe Schnellstraße sehr laut. Park und See drumherum schön. Restaurant und Frühstück gut!
Inge
1 nacht verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Olivier
Zakenreiziger
23 jan 2024
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
séjour froid er bruyant
Chambre bruyante (beaucoup de militaires présents à l’hôtel) et froide : le gérant limitant la puissance et le temps de chauffage !
Olivier
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Sylvain
3 jan 2024
Sylvain
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Lindsay
21 dec 2023
Lindsay
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Jean Marc
8 dec 2023
Jean Marc
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Margot
9 okt 2023
Margot
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was tiny but nicely decorated and very clean. Plenty of sockets and charging points. Staff very helpful and friendly. Nice location with lake and park behind.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Valérie
22 sep 2023
Valérie
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Yohan Premier De Réception op 23 sep 2023
Bonjour Madame,Tout d'abord, nous vous remercions d'avoir choisi notre hôtel pour votre séjour dans le Dunkerquois.Cependant, nous sommes assez surpris de votre retour. En effet, nous n'avons eu aucun problème qui nous a été signalé lors de votre séjour.Je me permets donc de vous enjoindre à nous recontacter directement afin de faire le point sur votre séjour et trouvé une solution as vos problèmes.Dans l'attente de vous lire,Yohan Premier De Réception.
10/10 – Uitstekend
jacqueline
11 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best Western Hotel du Lac Dunkerque.
Located by a beautiful lake it's the perfect place to stay especially if you're enroute bact to the UK via Calais. All the staff are warm and friendly, food is exceptional. They have a lovely outside dining area - perfect for alfresco eating !
jacqueline
2 nachten verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
Louis
11 sep 2023
Positief: Personeel en service
Bel hotel en dehors de la ville mais ..pas de climatisation dans les chambres ! Petit déjeuner OK. Personnel très accueillant. Propreté: OK. Militaires occupant une partie de l'hotel. Parking gratuit. Peu de bruit.
Louis
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Trine
25 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dejligt ophold i rolige omgivelser..
Søde og venligt personale. Der var både hjælpsomme og imødekommende. Super lækker salat dressing.... To dream about... Til aftens maden. Lækker morgenbuffet som ikke manglede noget alt i alt en god oplevelse...
Trine
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Bo Kåre
18 jul 2023
Bo Kåre
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Anne Seeberg
8 jul 2023
Anne Seeberg
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Anne Seeberg
7 jul 2023
Anne Seeberg
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Matt
30 jun 2023
Matt
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
RONALD
23 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel restaurant food selection was rather limited. The staff was excellent, and we received very good service.
RONALD
2 nachten verbleven in juni 2023
6/10 – Redelijk
Vicki
5 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Meget larm tidligt om morgen, kedeligt og koldt værelse. Morgenmad ok.
Vicki
1 nacht verbleven in juni 2023
6/10 – Redelijk
Perrault Jean-Michel
Zakenreiziger
3 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Séjour à Calais
J'ai demandé à changer de chambre, juste au-dessus des cuisines avec un bruit de soufflerie (ne vous inquiétez pas le bruit s'arrête à la fin du service du soir) malheureusement elle s'arrête tard le soir et reprend tôt le matin, nuit très courte , dommage car l'endroit est sympa
Perrault Jean-Michel
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Janet
Reisde met familie
25 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel
We thoroughly enjoyed our stay at this hotel. The staff were lovely and the breakfast was excellent. It is an amazingly quiet place to stop next to a lake and very convenient to catch the ferry back to the U.K.
Janet
1 nacht verbleven in april 2023
4/10 – Matig
ole
14 mrt 2023
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bestilte hotellet pga. søudsigt. Men til trods for at der ikke var mange gæster på hotellet kunne vi ikke få med udsigt. Dårligt morgenmad med dårlig service. Personalet var mere optaget af at stå og skændes. Det eneste positive var den unge mand i receptionen som hjalp med deres wifi
ole
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Olivier
24 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Olivier
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Clive
29 dec 2022
Clive
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Ghyslain
12 nov 2022
Ghyslain
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Stuart
25 okt 2022
Stuart
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Robert
6 okt 2022
Robert
1 nacht verbleven in september 2022
6/10 – Redelijk
Dietmar
Reisde met partner
5 okt 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Freundlicher Personal, gutes Frühstück, etwas abseits,etwas abgewohnt,Tlw. Militärinterkunft, wlan aber ohne Internet
Dietmar
3 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Luke, Worksop
27 sep 2022
Luke
1 nacht verbleven in september 2022
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
19 sep 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Dishonest people at the front desk
Horrible service. Been there several times (because the location is beautiful) but every time the lady at the register is trying to make us pay twice the amount of our stay! We are reserving with hotels.com and, though it is visible to their systems that we have already paid, the employee is asking us to repay the full amount! This time she also asked us to pay the city tax for a child and when we told them that children do not pay city tax she said that she did not know it (lack of professionalism? ill will?). The hotel is very nice but the service at the front desk is very very dishonest. It is a pity really. Also, an employee at breakfast suddenly burst into tears saying: "Why are they accusing me of everything...". I believe her -it must be a nasty working atmosphere. And most of all -the level of dishonesty in trying to extract money! Unbelievable!!
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
15 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Ian, London
Reisde met partner
8 sep 2022
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Food - both dinner and breakfast - very good indeed for a relatively cheap hotel. Waiting staff fairly useless, partly because of poor English. My main course at dinner was not what I ordered (however, it was very good) and my second glass of wine was not the same as my first (and it was terrible). Room comfortable and fine for a one-night stay, but it was very small.
Ian
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Le service commercial op 9 sep 2022
Hello, sir. Thank you for your comments, your opinion is very important to us. We wish to apologize for the inconvenience caused, we will do what is necessary so that this does not happen again. It will be with pleasure to see you again in our establishment in order to make you enjoy a better quality of service.Sincerely,The commercial department
10/10 – Uitstekend
Scott
31 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A comfortable and pleasant stsy
We found the staff very friendly and helpful. The food in the restaurant for evening meal was lovely. Our only minor gripe was that the room didn’t have air conditioning and due to its view over the lake it was in direct sunshine so was very warm.
Scott
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Le service commercial op 1 sep 2022
Hello Scott. The whole hotel team thanks you for your kind comment, your opinion is very important to us. However, we apologize for the inconvenience caused by the heat, your comment will be taken into account. It will be a great pleasure to see you again in our establishment.Sincerely,The commercial department
10/10 – Uitstekend
Jacqueline
30 aug 2022
Jacqueline
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Le service commercial op 1 sep 2022
Bonjour Jacqueline. Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laissez votre avis. Ce sera avec grand pliaisir de vous revoir dans notre établissement.Cordialement
8/10 – Goed
Anders Jørgen
Reisde met familie
17 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anders Jørgen
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Le service commercial op 18 aug 2022
Hej Anders, vi takker dig for din gunstige mening. Det vil være med glæde at byde dig velkommen igen på vores hotel.
Hjerteligt,
Kommerciel service
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Le service commercial op 18 aug 2022
Hello, we thank you for your favourable opinion. It will be a pleasure to see you again in our hotel.
Sincerely,
The commercial department
8/10 – Goed
Günter
Reisde met familie
2 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frühstück für diese Kategorie eher ungenügend. Rühreier extrem weich und bacon eher lasch. Ansonsten die Auswahl sehr übersichtlich. Definitiv keine 16 € pro Person wert.
Günter
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Le service commercial op 18 aug 2022
Hallo Günter. Vielen Dank für Ihren Kommentar, Ihre Meinung ist sehr wichtig, um die Qualität unserer Dienstleistungen zu verbessern. Wir freuen uns auf Ihren Besuch in unserem Hotel.
Herzlich,
Der kommerzielle Service
8/10 – Goed
Pernille
24 jul 2022
Pernille
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Mark
21 jul 2022
Mark
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Le service commercial op 25 jul 2022
Monsieur,
Nous vous remercions pour votre note sur Hotels.com/Expedia.
En espérant vous accueillir à noveau au Best Western Hôtel du Lac Dunkerque. Bien cordialement, le service commercial
10/10 – Uitstekend
Lars
Reisde met familie
19 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Lars
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Le service commercial op 25 jul 2022
Monsieur,
Nous vous remercions pour votre note sour Hotels.com/ Expedia.
En espérant vous accueillir à nouveau au Best Western Hôtel du Lac Dunkerque. Bien cordialement,le service commercial
10/10 – Uitstekend
Julian
Reisde met familie
17 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Julian
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Le service commercial op 25 jul 2022
Monsieur,
Nous vous remercions pour votre note sour Hotels.com/ Expedia.
En espérant vous accueillir à nouveau au Best Western Hôtel du Lac Dunkerque. Bien cordialement,le service commercial
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
16 jul 2022
How can people rate this hotel excellent?
Advert stated secure on site parking which is one reason I chose this hotel. It was not! One compound with gates which weren't locked with army trucks, themselves a security issue.
Advert also stated hotel on one level. It is not!
Superior room? So small that the door opens outwards!!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Le service commercial op 25 jul 2022
Sir,
Thank you for taking the time to comment on your stay at the Hotel. We are sorry that we did not meet your expectations and we take your comment into account.
Best regards,
10/10 – Uitstekend
Franck
Zakenreiziger
8 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Franck
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Le service commercial op 15 jul 2022
Monsieur,
Merci pour votre note sur Hotels.com / Expedia.
Nous sommes ravis de savoir votre entière satisfaction!
Cordialement,
10/10 – Uitstekend
Nicole
30 jun 2022
Nicole
1 nacht verbleven in juni 2022
2/10 – Ontzettend slecht
David
27 jun 2022
David
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Sales department op 7 jul 2022
Sir,
To follow up on our misunderstanding with the reservation, Expedia (same group as Hotels.com) explained to us that it was not possible to delete your rating despite your complete satisfaction.
We allow ourselves to attach below your comment that you had sent by email.
Thanking you, cordially
"Thank you very much
If i can leave a review it is 10/10
Breakfast and room was amazing.
I enjoyed it
Hotels.com booking failed. Not you.
David Trupe"