Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 82 van 160 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
82
Gastenscore: 8 - Goed. 55 van 160 beoordelingen" "
8 - Goed
55
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 160 beoordelingen" "
6 - Redelijk
17
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 160 beoordelingen" "
4 - Matig
2
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 160 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
4
9,2/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Reinhard
Zakenreiziger
5 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfektes Hotel mitten in der Stadt
Wir haben uns in diesem Hotel sehr wohl gefühlt - das Zimmer und die Räumlichkeiten sind sehr gut, das Frühstück phantastisch und das Hotelteam perfect.
Die Lage mitten in der Stadt rundet den sehr positiven Eindruck ab!
Reinhard
5 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Edwin Gruber - Hotelier op 14 jun 2022
Vielen Dank für Ihre Bewertung!
Schön, dass Sie sich wohlgefühlt haben!
8/10 – Goed
Chun Jack
28 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Handig en schoon hotel
Locatie is uitstekend: 4min lopen naar centraal station en 4 min lopen naar metro station.
Matras is iet minder: linker kant was zacht. Oppassen met douchen, douch kamer vloer kan zo helemaal nat worden. Ontbijt is net ok. beetje eentonig. elke dag dezelfde.
Medewerkers zijn hulpzaam.
Chun Jack
10/10 – Uitstekend
Mike
8 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A very nice hotel. Facilities very nice, modern and clean. Staff very friendly.
Mike
3 nachten verbleven in mei 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Jack
20 dec 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jack
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Þórir Jökull
25 okt 2023
Þórir Jökull
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Jörg
19 sep 2023
Jörg
7 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Shawn
Reisde met familie
6 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
What an amazing little gem! Awesome boutique hotel with clean room, nice service, convenient location, great breakfast. Couldn’t say enough good things about this place
Shawn
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Bonnie
Reisde met familie
26 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bonnie
1 nacht verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
Elvira
Reisde met familie
28 jul 2023
Positief: Netheid
Elvira
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Mette Marie
25 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Rigtig fint og rent. Sødt og hjælpsomt personale. Fed udsigt!
Mette Marie
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Ong, Singapore
22 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Will be better if they have kettle inside the room or even complimentary drinks too
Ong
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Walde
16 jun 2023
Walde
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Nicole
1 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The restaurant was very good !
Nicole
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Sigrid
27 mei 2023
Sigrid
2 nachten verbleven in mei 2023
2/10 – Ontzettend slecht
hyewon
Reisde met een groep
17 mei 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst hotel that ruined the trip!
The receptionist's unkind tone and manner.
I won't recommend it to anyone.
hyewon
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Peter
Zakenreiziger
9 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Peter
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Johannes
22 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Johannes
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Per
1 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toppskick
Modernt hotel i toppskick. Rymligt, bekvämt rum o badrum. Trevlig middag vid bardisk eftersom vi var sena med bokning. God pasta! Trevlig perdonal, fint spa med härlig lounge och olika saunads
Per
1 nacht verbleven in december 2022
6/10 – Redelijk
Eva
7 nov 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sauberes funktionoelles kleines Einzel-Zimmer, wie bestellt, Empfang sachlich-unfreundlich. Frühstück sehr gut.
Eva
Reactie van Edwin Gruber op 3 jan 2023
Vielen Dank für Ihr Feedback!
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met partner
17 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr zentrales Hotel. Sehr gutes Frühstück. Alles super.
Michael
2 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Peichuen
Reisde met familie
15 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A good choice.
We stayed at the hotel for one night. A very good hotel. Our room is clean, comfortable, and efficient. Breakfast is top notch. Staff members are friendly and helpful.
Peichuen
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Michael
9 okt 2022
Michael
2 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Dror
Reisde met partner
9 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A very nice hotel. Friendly staff. Excellent and rich breakfast.
Dror
2 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
HYOKEUN
25 sep 2022
HYOKEUN
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
25 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Günter
19 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Gute Lage
Günter
2 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Georg
16 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die neuen Zimmer, und die Lage des Hotels
Georg
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Hannah op 20 aug 2022
Lieber Herr Georg,Vielen Dank für die exzellente Bewertung. Es freut uns sehr, dass Sie so zufrieden waren. Bis zum nächsten Mal und liebe Grüße aus Bad Ischl!
8/10 – Goed
Robin
8 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Robin
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Hannah op 20 aug 2022
Lieber Herr Robin,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns eine Bewertung zu geben. Schade, dass Sie uns nicht wissen lassen, was Ihnen gefehlt hat.Liebe Grüße aus Bad Ischl :-)
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
6 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Hannah op 20 aug 2022
Vielen Dank für die positive Bewertung!Bis zum nächsten Mal. Liebe Grüße aus Bad Ischl
10/10 – Uitstekend
Niklas
27 jul 2022
Niklas
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Hannah op 20 aug 2022
Lieber Herr Niklas,Vielen Dank für die positive Bewertung!Wir schätzen das sehr und freuen uns, Sie hoffentlich bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Liebe Grüße aus Bad Ischl :-)
10/10 – Uitstekend
Wido
24 jul 2022
Wido
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Hannah op 20 aug 2022
Lieber Herr Wido, Vielen Dank für die tolle Bewertung, es freut uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat. Hoffentlich bis bald, alles Gute!
10/10 – Uitstekend
wilhelm
Reisde met familie
24 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They are completely refurbishing Goldenes Schiff, it will soon be a modern great hotel with all amenities.
wilhelm
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Hannah op 20 aug 2022
Dear Wilhelm,Thank you very much for your positive feedback. Yes, we just finished the last bits - The bar and the rooftop suite! We hope to welcome you back soon to show you all the amazing results!Until then, all the best :-)
8/10 – Goed
FERNANDO
17 jul 2022
FERNANDO
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Hannah op 20 aug 2022
Lieber Herr Fernando,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns eine Bewertung zu geben. Schade, dass Sie uns nicht wissen lassen, was Ihnen gefehlt hat.Liebe Grüße aus Bad Ischl :-)
10/10 – Uitstekend
Maximilian
2 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
everybody talks about how good their service is. The team at Goldenes Schiff is way ahead: their hospitality, friendliness, cordiality, professionalism is second to none. Trust me on that.
Maximilian
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Edwin Gruber - Hotelier op 14 jun 2022
Big thanks to you that you wrote about your impressions at our hotel.
We are very happy about that!
Thank you!!!
10/10 – Uitstekend
Ralph
Zakenreiziger
11 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ralph
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Edwin Gruber - Hotelier op 14 jun 2022
We like 10 from 10 points :-))))
10/10 – Uitstekend
Stefan
Zakenreiziger
25 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
So geht Hotel!
So geht Hotel! Checkin unkompliziert, schnell und mega freundlich. Zimmer, Bad, Betten 🔝. Frühstück sehr umfangreich und frisch. Service zuvorkommend und auch super freundlich.
Das gesamte Team, immer ansprechbar. Hier ist der Gast willkommen und geschätzt.
Achja, die Lage ist „besser geht’s nicht“! Das goldene Schiff wird unser Stammhotel.
Sehr empfehlenswert.
Stefan
3 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Edwin Gruber - Hotelier op 26 apr 2022
Lieber Herr P.!
Vielen Dank für Ihre Bewertung, die wir gar nicht in Worte fassen können. So perfekt haben Sie es getroffen. Ein absolutes Highlight für unser gesamtes Team!
8/10 – Goed
Ivana
1 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Ivana
2 nachten verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Tanya
Reisde met huisdieren, Reisde met partner
28 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The reservation said parking was included, but it wasn't and the lot wasn't terribly far, but was still inconvenient. We got charged extra for our dog, which is fine, but this should have been indicated when making the reservation.
Tanya
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Edwin Gruber - Hotelier op 26 apr 2022
Hello!
Thank you for your review.
We regret if there were any uncertainties about parking your car. As we have the same procedure with every guest I do not believe that our staff told you something other regarding parking facilities.
The parking is public, about 200 meters from the hotel and costs Euro 4,-- for 24 hours. We think a good deal.
And also extra costs for a dog is usual at hotels.
Sorry for that but the cleaning of a room with a dog needs more time and therefore the extra costs.
10/10 – Uitstekend
Hoi Jun Magnus
30 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hoi Jun Magnus
2 nachten verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Adiv
Reisde met familie
23 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Adiv
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Wolfgang
13 nov 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
guter Morgen
Super Frühstück.
Wolfgang
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Carlo
Reisde met een groep
1 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Carlo
2 nachten verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Paul
Reisde met een groep
31 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nights in Bad Ischl.
Fantastic hotel located on the river in Bad Ischl. We had a room with balcony over looking the river and the surrounding countryside wish is stunning. Wonderful wellness centre on the first floor. Breakfast excellent and only reason I didn’t give full marks for service was that there were internet issues on a couple of days…. Not the fault of the hotel I’m sure. Great spot for exploring the magnificent countryside surrounding this town.
Paul
7 nachten verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Hess
7 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tolles Hotel
Für mich eine in jederlei Hinsicht positive Erfahrung: freundliches und hilfsbereites Personal, grosszügig und schön gestaltete neue Wellness-Anlage (die ich auch am Abreisetag nochmals nutzen durfte), sehr reichhaltiges Frühstück mit (nach meiner Anfrage) laktosefreien Produkten - den einzigen "Mangel", den ich finden könnte: die Sanduhr in der Sauna hat nicht richtig funktioniert. Wenn es nur das ist, dann ist es prima - und so war mein Aufenthalt. Sehr gutes Preis-Leistungs-Verhältnis - wenn die Anreise nicht so weit wäre, ich würde regelmässig hier nächtigen.
Hess
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Edwin Gruber - Hotelier op 14 okt 2021
Lieber Herr von Hess!
Vielen Dank für Ihr großartiges Feedback!
Wir freuen uns sehr, daß Ihnen unsere neu umgebauten Bereich im Hotel wie der Traun-Spa, aber auch unsere zuvorkommenden Mitarbeiter und unser Frühstücksangebot so gut gefallen haben!
Die Sanduhr werden wir auch noch hinbekommen!
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1-night stay business trip with 3 people
A bit difficult to find even by navigation system. Parking close by and not too expensive. Free of charge between 18:00 and 08:00 on the street.
Room in perfect condition, like new. Located in the very heart of Bad Ischl, shops and restaurants in walking distance. Breakfast room too crowded.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Edwin Gruber - Hotelier op 14 okt 2021
Dear!
Thank you for your nice review!
We deeply enjoy this.
8/10 – Goed
Maria
Reisde met familie
16 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Edwin Gruber - Hotelier op 14 okt 2021
Dear Maria!
Thank you for your good review!
8/10 – Goed
Peter
10 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Peter
4 nachten verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Christoph, München
Reisde met partner
11 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schönes, angenehmes Zimmer. Sauber, ordentlich. Freundliches Personal. Sehr reichhaltiges und leckeres Frühstücksbuffet.
Christoph
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Edwin Gruber - Hotelier op 11 sep 2020
Lieber Christoph!
Vielen Dank für Ihre Bewertung! Es freut uns sehr, dass Sie uns mit der Höchstnote belohnt haben!