Veranda

Beoordelingen van Hotel Goldenes Schiff

4 out of 5
Hotel Goldenes Schiff
Adalbert-Stifter-Kai 3, Bad Ischl, Upper Austria

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 82 van 160 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 55 van 160 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 160 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 160 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 160 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Reinhard

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfektes Hotel mitten in der Stadt
Wir haben uns in diesem Hotel sehr wohl gefühlt - das Zimmer und die Räumlichkeiten sind sehr gut, das Frühstück phantastisch und das Hotelteam perfect. Die Lage mitten in der Stadt rundet den sehr positiven Eindruck ab!
5 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Edwin Gruber - Hotelier op 14 jun 2022
Vielen Dank für Ihre Bewertung! Schön, dass Sie sich wohlgefühlt haben!

8/10 – Goed

Chun Jack

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Handig en schoon hotel
Locatie is uitstekend: 4min lopen naar centraal station en 4 min lopen naar metro station. Matras is iet minder: linker kant was zacht. Oppassen met douchen, douch kamer vloer kan zo helemaal nat worden. Ontbijt is net ok. beetje eentonig. elke dag dezelfde. Medewerkers zijn hulpzaam.

10/10 – Uitstekend

Mike

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A very nice hotel. Facilities very nice, modern and clean. Staff very friendly.
3 nachten verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Jack

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Þórir Jökull

2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Jörg

7 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Shawn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
What an amazing little gem! Awesome boutique hotel with clean room, nice service, convenient location, great breakfast. Couldn’t say enough good things about this place
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Bonnie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Elvira

Reisde met familie
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Mette Marie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Rigtig fint og rent. Sødt og hjælpsomt personale. Fed udsigt!
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Ong, Singapore

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Will be better if they have kettle inside the room or even complimentary drinks too
2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Walde

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Nicole

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The restaurant was very good !
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Sigrid

2 nachten verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

hyewon

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst hotel that ruined the trip!
The receptionist's unkind tone and manner. I won't recommend it to anyone.
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Peter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Johannes

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Per

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toppskick
Modernt hotel i toppskick. Rymligt, bekvämt rum o badrum. Trevlig middag vid bardisk eftersom vi var sena med bokning. God pasta! Trevlig perdonal, fint spa med härlig lounge och olika saunads
1 nacht verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

Eva

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sauberes funktionoelles kleines Einzel-Zimmer, wie bestellt, Empfang sachlich-unfreundlich. Frühstück sehr gut.
Reactie van Edwin Gruber op 3 jan 2023
Vielen Dank für Ihr Feedback!

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr zentrales Hotel. Sehr gutes Frühstück. Alles super.
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Peichuen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A good choice.
We stayed at the hotel for one night. A very good hotel. Our room is clean, comfortable, and efficient. Breakfast is top notch. Staff members are friendly and helpful.
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Michael

2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Dror

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A very nice hotel. Friendly staff. Excellent and rich breakfast.
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

HYOKEUN

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Günter

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Gute Lage
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Georg

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die neuen Zimmer, und die Lage des Hotels
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Hannah op 20 aug 2022
Lieber Herr Georg,Vielen Dank für die exzellente Bewertung. Es freut uns sehr, dass Sie so zufrieden waren. Bis zum nächsten Mal und liebe Grüße aus Bad Ischl!

8/10 – Goed

Robin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Hannah op 20 aug 2022
Lieber Herr Robin,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns eine Bewertung zu geben. Schade, dass Sie uns nicht wissen lassen, was Ihnen gefehlt hat.Liebe Grüße aus Bad Ischl :-)

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Hannah op 20 aug 2022
Vielen Dank für die positive Bewertung!Bis zum nächsten Mal. Liebe Grüße aus Bad Ischl

10/10 – Uitstekend

Niklas

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Hannah op 20 aug 2022
Lieber Herr Niklas,Vielen Dank für die positive Bewertung!Wir schätzen das sehr und freuen uns, Sie hoffentlich bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Liebe Grüße aus Bad Ischl :-)

10/10 – Uitstekend

Wido

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Hannah op 20 aug 2022
Lieber Herr Wido, Vielen Dank für die tolle Bewertung, es freut uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat. Hoffentlich bis bald, alles Gute!

10/10 – Uitstekend

wilhelm

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They are completely refurbishing Goldenes Schiff, it will soon be a modern great hotel with all amenities.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Hannah op 20 aug 2022
Dear Wilhelm,Thank you very much for your positive feedback. Yes, we just finished the last bits - The bar and the rooftop suite! We hope to welcome you back soon to show you all the amazing results!Until then, all the best :-)

8/10 – Goed

FERNANDO

3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Hannah op 20 aug 2022
Lieber Herr Fernando,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns eine Bewertung zu geben. Schade, dass Sie uns nicht wissen lassen, was Ihnen gefehlt hat.Liebe Grüße aus Bad Ischl :-)

10/10 – Uitstekend

Maximilian

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
everybody talks about how good their service is. The team at Goldenes Schiff is way ahead: their hospitality, friendliness, cordiality, professionalism is second to none. Trust me on that.
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Edwin Gruber - Hotelier op 14 jun 2022
Big thanks to you that you wrote about your impressions at our hotel. We are very happy about that! Thank you!!!

10/10 – Uitstekend

Ralph

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Edwin Gruber - Hotelier op 14 jun 2022
We like 10 from 10 points :-))))

10/10 – Uitstekend

Stefan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
So geht Hotel!
So geht Hotel! Checkin unkompliziert, schnell und mega freundlich. Zimmer, Bad, Betten 🔝. Frühstück sehr umfangreich und frisch. Service zuvorkommend und auch super freundlich. Das gesamte Team, immer ansprechbar. Hier ist der Gast willkommen und geschätzt. Achja, die Lage ist „besser geht’s nicht“! Das goldene Schiff wird unser Stammhotel. Sehr empfehlenswert.
3 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Edwin Gruber - Hotelier op 26 apr 2022
Lieber Herr P.! Vielen Dank für Ihre Bewertung, die wir gar nicht in Worte fassen können. So perfekt haben Sie es getroffen. Ein absolutes Highlight für unser gesamtes Team!

8/10 – Goed

Ivana

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Tanya

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The reservation said parking was included, but it wasn't and the lot wasn't terribly far, but was still inconvenient. We got charged extra for our dog, which is fine, but this should have been indicated when making the reservation.
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Edwin Gruber - Hotelier op 26 apr 2022
Hello! Thank you for your review. We regret if there were any uncertainties about parking your car. As we have the same procedure with every guest I do not believe that our staff told you something other regarding parking facilities. The parking is public, about 200 meters from the hotel and costs Euro 4,-- for 24 hours. We think a good deal. And also extra costs for a dog is usual at hotels. Sorry for that but the cleaning of a room with a dog needs more time and therefore the extra costs.

10/10 – Uitstekend

Hoi Jun Magnus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Adiv

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Wolfgang

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
guter Morgen
Super Frühstück.
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Carlo

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Paul

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nights in Bad Ischl.
Fantastic hotel located on the river in Bad Ischl. We had a room with balcony over looking the river and the surrounding countryside wish is stunning. Wonderful wellness centre on the first floor. Breakfast excellent and only reason I didn’t give full marks for service was that there were internet issues on a couple of days…. Not the fault of the hotel I’m sure. Great spot for exploring the magnificent countryside surrounding this town.
7 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Hess

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tolles Hotel
Für mich eine in jederlei Hinsicht positive Erfahrung: freundliches und hilfsbereites Personal, grosszügig und schön gestaltete neue Wellness-Anlage (die ich auch am Abreisetag nochmals nutzen durfte), sehr reichhaltiges Frühstück mit (nach meiner Anfrage) laktosefreien Produkten - den einzigen "Mangel", den ich finden könnte: die Sanduhr in der Sauna hat nicht richtig funktioniert. Wenn es nur das ist, dann ist es prima - und so war mein Aufenthalt. Sehr gutes Preis-Leistungs-Verhältnis - wenn die Anreise nicht so weit wäre, ich würde regelmässig hier nächtigen.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Edwin Gruber - Hotelier op 14 okt 2021
Lieber Herr von Hess! Vielen Dank für Ihr großartiges Feedback! Wir freuen uns sehr, daß Ihnen unsere neu umgebauten Bereich im Hotel wie der Traun-Spa, aber auch unsere zuvorkommenden Mitarbeiter und unser Frühstücksangebot so gut gefallen haben! Die Sanduhr werden wir auch noch hinbekommen!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1-night stay business trip with 3 people
A bit difficult to find even by navigation system. Parking close by and not too expensive. Free of charge between 18:00 and 08:00 on the street. Room in perfect condition, like new. Located in the very heart of Bad Ischl, shops and restaurants in walking distance. Breakfast room too crowded.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Edwin Gruber - Hotelier op 14 okt 2021
Dear! Thank you for your nice review! We deeply enjoy this.

8/10 – Goed

Maria

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Edwin Gruber - Hotelier op 14 okt 2021
Dear Maria! Thank you for your good review!

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Christoph, München

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schönes, angenehmes Zimmer. Sauber, ordentlich. Freundliches Personal. Sehr reichhaltiges und leckeres Frühstücksbuffet.
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Edwin Gruber - Hotelier op 11 sep 2020
Lieber Christoph! Vielen Dank für Ihre Bewertung! Es freut uns sehr, dass Sie uns mit der Höchstnote belohnt haben!