Exterieur

Beoordelingen van Pullman Bandung Grand Central

5 out of 5
Pullman Bandung Grand Central
JL DIPONEGORO NO 27, BANDUNG, Bandung

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 25 van 41 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 41 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 41 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 41 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 41 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

yvonne

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi en schoon vriendelijke bediening Ontbijtbuffet zeer goed
3 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

CH

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Its the best that Bandung has, which arguably isnt that much but still. Breakfast was ok, hotel did their best with the room though there are clear signs of datedness. Its also very near some cafes, restaurants and tourist attractions. Id stay here again if i ever came back to Bandung.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

CHUN-HSIANG

2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Christian

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

DIANA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and new property Perfect if you want to have a getaway.
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Paul, De Pere

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location, great sevice, great dining especially the breakfast buffet
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Yakob

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Yukiko, Zushi Kangawa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and nice place to stay
1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

ERWIN

3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

SangYun

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Radhi

2 nachten verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

imelda

1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Yukiko, Zushi Kangawa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋が広く眺めが良かった。
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Patrisia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful 5* hotel near ITB University.
The hotel's facilites (gym, sauna and swimming pool) are clean, good maintenence and look like new. The staff are friendly too. Family friendly hotel near ITB and Parahyangan Universities.
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Iwan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very impressive check in experience
Ketika sedang antrian check in, salah seorang petugas mempersilakan saya melakukan check in di Lantai 16 ( executive lounge ) agar Saya tidak menunggu terlalu lama. Proses check in Di Lantai 16 berlangsung sangat cepat dengan pelayanan executive customer walaupun kami tidak memesan executive rooms. Terima kasih atas keramahan petugas reception di Lantai 16
2 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Inkyu

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Indah

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Close to the city centre
The hotel is pretty new but the building is not really well maintained compare to well-known chained hotel that has been existed for many years back. The room is comfy enough. Breakfast is just ok and very standard for 5 ⭐️ hotel.
2 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

OH-DONG

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 4 nov 2022
Dear OH-DONG, Warmest Greeting from Pullman Bandung Grand Central Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Pullman Bandung Grand Central. I am so sorry to hear that your overall experience was not an enjoyable one; please allow me to express my sincerest apologies. I can assure you that this most certainly a very rare occurrence and our related department head has immediately took a necessary actions on this to avoid any re-occurrence in the future . Once again please accept my apologies for the downfall you have experienced during your stay. It is our hope that you will give us the opportunity to welcome you back in the future and to better serve you in the near future. Warmest Regards, Melisa Guest Experience Manager Pullman Bandung Grand Central Ibis Styles Bandung Grand Central

10/10 – Uitstekend

Greg

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great place to stay
great place , friendly and helpful staff the breakfast buffet on the ground floor is amazing , one day they had us go up to the roof top bar for breakfast , didn't like it up there as much
3 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Christianto

2 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Emilia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Got an upgrade to suite room, 👍 The room averall was too dark Others was ok
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Hwi Chie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great service and good food
2 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Gita

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Ivan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Iwan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Suherman

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

John Erwin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2021

4/10 – Matig

Hadi K

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Mengecewakan
1. Suara knalpot dan klakson kendaraan sangat bising bahkan jam 00.30-04.00 banyak kendaraan yg kebut-kebutan. Sy hanya istirahat selama 3 jam sepanjang malam. 2. Door closer tidak dapat menutup sempurna. Pintu harus ditutup sendiri agar terkunci dari luar 3. Suhu maksimum air panas hanya terasa hangat suam-suam kuku saja, tidak terasa panas. 4. Kelebihan, Staff ramah dan helpfull
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

kevin

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Staff was very polite and helpful Property hygiene need to improve (maybe because the pandemic) Property views, ambience, location was excellent
2 nachten verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Wouldnt stay here again
The free coffee & tea wasnt stocked and as well as the tissue in the room. The elevator was so long and its always full so most times people are squeezing in eventhough it says social distancing. There was no stairs so we cant actually use stairs to the room.
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Markus

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
An astonishing Pull-Me again Hotel 👍👍
The hotel was barely new, and i booked 2 connecting room for 2 days for my family. The room was great, with minimalis design but functional. The Big room and cozy bed always be my attention, and i enjoy it so much. Big 50" TV and lots of lamps. 👍
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Guest Experience Manager op 20 sep 2021
Dear Markus, Thank you very much for sharing your recent experience with us. We are happy to share that all rooms in our hotel are provided with the most updated 50” smart TV, which is intended for our guests to enjoy their relaxing atmosphere in the room, and I am glad to notice that it works. I truly appreciate your generous endorsement. Again, thank you for sharing your impressions of the pleasant experience, you recently had with us and we would definitely be glad to welcome you back again at Pullman Bandung Grand Central. Warmest regards, Pameyla Tan Guest Experience Manager Pullman Bandung Grand Central | Ibis Styles Bandung Grand Central

4/10 – Matig

JinHee

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
I can say that this is so disappointed. I stayed at Pullman at the end of May weekend. 1. We arrived there 11:30. Receptionist asked us to wait till our room prepared and explained to me it will be finished in an hour. And she promised me to call when the room is ready. But I never had a phone call from hotel. 2. We came back hotel at 8pm from our journey. Our room was ready. But our lugguages were missed. So we had to wait till they find our lugguage (It does not take so long time but I can not beilieve it is happended in 5 star hotel) 3. Next day morning we went down for having breakfast. But there were lots of people on the waiting list. So I listed up my room number on the waiting list and asked to call to our room when our turn is coming. But she never called me till 10:20. (We waited over 50 mins) so I went down and had a look waiting list. THERE ARE OVER 10 TEAMS WENT IN even they came much later than us. We almost could not have breakfast. And I complained about it and asked them to let us have dinner till 11 am. 4. Seems Pullman bandung is not ready to have many customers. It is full of waiting... So I hope Pullman hotel should know it and improve those things for other customers.
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Guest Experience Manager op 30 sep 2021
Dear JinHee, We would like to thank you for choosing to stay at Pullman Bandung Grand Central and taking the time to share your experience with us. Please accept our sincere apologies for your numerous disappointments. Upon reading this review, we did immediate investigations to ensure a better understanding of the above mentioned case and we have discussed the matter seriously as well as have taken necessary action to avoid the same problem from happening again in the future. I can guarantee you that this is not the norm of service standards our hotel is known for. We always strive to ensure our guests feel comfortable and satisfied during their stay with us. I hope this isolated case will not deter you from coming back to our hotel in the near future. We hope to have the opportunity to welcome you back again in the near future and we are committed that you will experience exceptional service at your next visit with us. Warmest regards, Pameyla Tan Guest Experience Manager Pullman Bandung Grand Central | Ibis Styles Bandung Grand Central

10/10 – Uitstekend

Vicentia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thank you Pullman!!
Thank you Pullman for making our wedding Anniversary holiday so memorable. Had a really nice room with a great view. Very nice and humble general manager. Love everysingle thing.
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

seah

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

Daizo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
新しくてきれいだった。
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Kinan op 18 jan 2021
Dear Mr. Daizo, Thank you very much for staying with us and saying kind words about our hotel. It really warms our hearts to know that you enjoyed your experience here. We will continue to work hard to make sure we can serve you even better in the future. Thank you and have a wonderful evening. Warm Regards Kinanti Deliciana

10/10 – Uitstekend

Novalita

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Would love to come back for another holiday
Great hotel to stay with family, at the centre of Bandung, bery clean and breakfast were excellent!
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Regina Mutiara op 22 dec 2020
Dear Ibu Novalita, Thank you very much for staying with us and saying kind words about our hotel. It really warms our hearts to know that you enjoyed your experience here. We will continue to work hard to make sure we can serve you even better in the future. Thank you and have a wonderful evening.