Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 25 van 41 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
25
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 41 beoordelingen" "
8 - Goed
9
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 41 beoordelingen" "
6 - Redelijk
3
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 41 beoordelingen" "
4 - Matig
3
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 41 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
1
8,8/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
yvonne
Reisde met een groep
17 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi en schoon vriendelijke bediening
Ontbijtbuffet zeer goed
yvonne
3 nachten verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
CH
Reisde met partner
22 feb 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Its the best that Bandung has, which arguably isnt that much but still. Breakfast was ok, hotel did their best with the room though there are clear signs of datedness. Its also very near some cafes, restaurants and tourist attractions. Id stay here again if i ever came back to Bandung.
CH
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
CHUN-HSIANG
27 jan 2024
CHUN-HSIANG
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Christian
3 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Christian
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
DIANA
Reisde met familie
22 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and new property
Perfect if you want to have a getaway.
DIANA
2 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Paul, De Pere
30 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location, great sevice, great dining especially the breakfast buffet
Paul
3 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Yakob
18 nov 2023
Yakob
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Yukiko, Zushi Kangawa
Zakenreiziger
9 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and nice place to stay
Yukiko
1 nacht verbleven in oktober 2023
2/10 – Ontzettend slecht
ERWIN
9 okt 2023
ERWIN
3 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
SangYun
Zakenreiziger
1 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SangYun
3 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Radhi
20 mrt 2023
Radhi
2 nachten verbleven in maart 2023
6/10 – Redelijk
imelda
7 mrt 2023
imelda
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Yukiko, Zushi Kangawa
Zakenreiziger
31 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋が広く眺めが良かった。
Yukiko
1 nacht verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Patrisia
Reisde met familie
15 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful 5* hotel near ITB University.
The hotel's facilites (gym, sauna and swimming pool) are clean, good maintenence and look like new. The staff are friendly too. Family friendly hotel near ITB and Parahyangan Universities.
Patrisia
1 nacht verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Iwan
Reisde met familie
5 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very impressive check in experience
Ketika sedang antrian check in, salah seorang petugas mempersilakan saya melakukan check in di Lantai 16 ( executive lounge ) agar Saya tidak menunggu terlalu lama. Proses check in Di Lantai 16 berlangsung sangat cepat dengan pelayanan executive customer walaupun kami tidak memesan executive rooms. Terima kasih atas keramahan petugas reception di Lantai 16
Iwan
2 nachten verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Inkyu
Reisde met familie
13 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Inkyu
3 nachten verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Indah
10 sep 2022
Indah
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
14 aug 2022
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Close to the city centre
The hotel is pretty new but the building is not really well maintained compare to well-known chained hotel that has been existed for many years back.
The room is comfy enough. Breakfast is just ok and very standard for 5 ⭐️ hotel.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2022
4/10 – Matig
OH-DONG
4 aug 2022
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
OH-DONG
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 4 nov 2022
Dear OH-DONG, Warmest Greeting from Pullman Bandung Grand Central Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Pullman Bandung Grand Central. I am so sorry to hear that your overall experience was not an enjoyable one; please allow me to express my sincerest apologies. I can assure you that this most certainly a very rare occurrence and our related department head has immediately took a necessary actions on this to avoid any re-occurrence in the future . Once again please accept my apologies for the downfall you have experienced during your stay. It is our hope that you will give us the opportunity to welcome you back in the future and to better serve you in the near future. Warmest Regards, Melisa Guest Experience Manager Pullman Bandung Grand Central Ibis Styles Bandung Grand Central
10/10 – Uitstekend
Greg
Reisde met familie
22 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great place to stay
great place , friendly and helpful staff
the breakfast buffet on the ground floor is amazing , one day they had us go up to the roof top bar for breakfast , didn't like it up there as much
Greg
3 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Christianto
9 mei 2022
Christianto
2 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Emilia
Reisde met een groep
7 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Got an upgrade to suite room, 👍
The room averall was too dark
Others was ok
Emilia
1 nacht verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Hwi Chie
Reisde met een groep
16 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great service and good food
Hwi Chie
2 nachten verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Gita
Reisde met familie
4 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gita
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Ivan
Reisde met familie
26 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ivan
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Iwan
9 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Iwan
3 nachten verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Suherman
Zakenreiziger
30 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Suherman
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
John Erwin
Reisde met familie
15 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
John Erwin
3 nachten verbleven in november 2021
4/10 – Matig
Hadi K
14 nov 2021
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Mengecewakan
1. Suara knalpot dan klakson kendaraan sangat bising bahkan jam 00.30-04.00 banyak kendaraan yg kebut-kebutan. Sy hanya istirahat selama 3 jam sepanjang malam.
2. Door closer tidak dapat menutup sempurna. Pintu harus ditutup sendiri agar terkunci dari luar
3. Suhu maksimum air panas hanya terasa hangat suam-suam kuku saja, tidak terasa panas.
4. Kelebihan, Staff ramah dan helpfull
Hadi K
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
kevin
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
18 okt 2021
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Staff was very polite and helpful
Property hygiene need to improve (maybe because the pandemic)
Property views, ambience, location was excellent
kevin
2 nachten verbleven in oktober 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
11 okt 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Wouldnt stay here again
The free coffee & tea wasnt stocked and as well as the tissue in the room. The elevator was so long and its always full so most times people are squeezing in eventhough it says social distancing. There was no stairs so we cant actually use stairs to the room.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Markus
Reisde met familie
27 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
An astonishing Pull-Me again Hotel 👍👍
The hotel was barely new, and i booked 2 connecting room for 2 days for my family.
The room was great, with minimalis design but functional. The Big room and cozy bed always be my attention, and i enjoy it so much. Big 50" TV and lots of lamps. 👍
Markus
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Guest Experience Manager op 20 sep 2021
Dear Markus,
Thank you very much for sharing your recent experience with us.
We are happy to share that all rooms in our hotel are provided with the most updated 50” smart TV, which is intended for our guests to enjoy their relaxing atmosphere in the room, and I am glad to notice that it works. I truly appreciate your generous endorsement.
Again, thank you for sharing your impressions of the pleasant experience, you recently had with us and we would definitely be glad to welcome you back again at Pullman Bandung Grand Central.
Warmest regards,
Pameyla Tan
Guest Experience Manager
Pullman Bandung Grand Central | Ibis Styles Bandung Grand Central
4/10 – Matig
JinHee
31 mei 2021
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
I can say that this is so disappointed. I stayed at Pullman at the end of May weekend.
1. We arrived there 11:30. Receptionist asked us to wait till our room prepared and explained to me it will be finished in an hour. And she promised me to call when the room is ready. But I never had a phone call from hotel.
2. We came back hotel at 8pm from our journey. Our room was ready. But our lugguages were missed. So we had to wait till they find our lugguage (It does not take so long time but I can not beilieve it is happended in 5 star hotel)
3. Next day morning we went down for having breakfast. But there were lots of people on the waiting list. So I listed up my room number on the waiting list and asked to call to our room when our turn is coming. But she never called me till 10:20. (We waited over 50 mins) so I went down and had a look waiting list. THERE ARE OVER 10 TEAMS WENT IN even they came much later than us. We almost could not have breakfast. And I complained about it and asked them to let us have dinner till 11 am.
4. Seems Pullman bandung is not ready to have many customers. It is full of waiting...
So I hope Pullman hotel should know it and improve those things for other customers.
JinHee
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Guest Experience Manager op 30 sep 2021
Dear JinHee,
We would like to thank you for choosing to stay at Pullman Bandung Grand Central and taking the time to share your experience with us.
Please accept our sincere apologies for your numerous disappointments. Upon reading this review, we did immediate investigations to ensure a better understanding of the above mentioned case and we have discussed the matter seriously as well as have taken necessary action to avoid the same problem from happening again in the future.
I can guarantee you that this is not the norm of service standards our hotel is known for. We always strive to ensure our guests feel comfortable and satisfied during their stay with us. I hope this isolated case will not deter you from coming back to our hotel in the near future.
We hope to have the opportunity to welcome you back again in the near future and we are committed that you will experience exceptional service at your next visit with us.
Warmest regards,
Pameyla Tan
Guest Experience Manager
Pullman Bandung Grand Central | Ibis Styles Bandung Grand Central
10/10 – Uitstekend
Vicentia
31 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thank you Pullman!!
Thank you Pullman for making our wedding Anniversary holiday so memorable. Had a really nice room with a great view. Very nice and humble general manager. Love everysingle thing.
Vicentia
1 nacht verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
seah
Zakenreiziger
5 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
seah
1 nacht verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
26 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Daizo
17 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
新しくてきれいだった。
Daizo
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Kinan op 18 jan 2021
Dear Mr. Daizo,
Thank you very much for staying with us and saying kind words about our hotel. It really warms our hearts to know that you enjoyed your experience here. We will continue to work hard to make sure we can serve you even better in the future. Thank you and have a wonderful evening.
Warm Regards
Kinanti Deliciana
10/10 – Uitstekend
Novalita
Reisde met familie
20 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Would love to come back for another holiday
Great hotel to stay with family, at the centre of Bandung, bery clean and breakfast were excellent!
Novalita
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Regina Mutiara op 22 dec 2020
Dear Ibu Novalita,
Thank you very much for staying with us and saying kind words about our hotel. It really warms our hearts to know that you enjoyed your experience here. We will continue to work hard to make sure we can serve you even better in the future.
Thank you and have a wonderful evening.