Zonneterras

Beoordelingen van Grand Mercure Bangkok Asoke Residence

4 out of 5
Grand Mercure Bangkok Asoke Residence
50/5 Sukhumvit Soi 19, Wattana, Bangkok, Bangkok

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 189 van 402 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 167 van 402 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 28 van 402 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 402 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 402 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Prima verblijf in ruime opzet
Het was prima aankomen, hele ruime maar wel donkere kamers met weinig uitzicht. Airco lekte maar het was snel opgelost

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer

10/10 – Uitstekend

M.L.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel en heel vriendelijk personeel.
We kwamen na een lange reis vanuit koh samui aan, we werden prettig ontvangen. De baggage konden we op een baggage ding leggen (werd naar de kamer gebracht). We kregen en drankje en konden rustig zittend de incheck doen. Voelt veel prettiger dan staandend aan een balie. Daar kregen we te horen dat we een ugrade hadden (ERG FIJN!). Iedere dag wanneer we weggingen of terugkwamen vroegen de receptiemedewerksters of alles nog naar wens was. En of we een fijne dag hadden gehad. Ook met uitchecken mochten we later uitchecken hoewel het hotel voor het weekend vol was geboekt en ze de kamer nodig hadden. Voor de volgende keer in Bangkok heb ik mijn hotel gevonden.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Dichtbij winkelstraat en centrum.
Centraal gelegen dichtbij alle winkels. Het hotel is prima qua kamers, zwembadje ook oke. Er is geen ontbijt inbegrepen en dit moet je apart voor 500 baht kopen - behoorlijk teleurstellend !!!!
Reactie van Vincent DELSOL, General Manager op 11 sep 2015
Dear Guest, thank you for sharing your point of view. I'm happy that your stay was nice. I understand that the score remains low because of the breakfast offer and that it's not included in the rate. It's price is 250thb per person. We have room only and including breakfast rates.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kamer was netjes, personeel vriendelijk, hotel is gunstig gelegen bij de skytrain en metro.

10/10 – Uitstekend

Steven

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keep up the good work
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van BT op 5 apr 2024
Dear Steven,Thank you for your compliment.Sincerely yours,

8/10 – Goed

Yasushi

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
施設は年期が入っているが、よくメンテナンスされており全く問題が無かった。部屋が変わる前はお湯の出が今一つだったが、変更後は問題が無かった。MRT、BTSの駅にも近く、近隣に飲食店も多く非常に便利で快適に滞在できた。 テレビ映りが余り良くない点とスポーツ専用チャンネル、映画専用チャンネル、ニュース専用チャンネルの内容と質が良くなかったので改善してもらえると有難い。
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van BT op 19 mrt 2024
Dear Yasushi,Thank you very much for taking the time to share your feedback with us. We're delighted to hear that despite the age of our facility, you found it to be well-maintained and that you encountered no issues during your stay.We're pleased to know that the room change resolved the hot water issue and that our convenient location near MRT and BTS stations, as well as the nearby restaurants, contributed to a comfortable experience for you.Your comments regarding the TV display and the quality of sports, movie, and news channels are duly noted. We apologize for any inconvenience this may have caused during your stay. Rest assured, we'll look into ways to improve the TV offerings to enhance the overall guest experience.Thank you once again for your valuable feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide an even better stay. If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to let us know.Sincerely yours,

6/10 – Redelijk

ILTAE

Zakenreiziger
28 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van BT op 14 feb 2024
Dear ILTAE,Thank you for choosing to stay with us recently. We would greatly appreciate any suggestions you may have for our future improvement.Sincerely yours,

10/10 – Uitstekend

NAOKO

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
アソーク駅、スクンビット駅から少し離れているけど徒歩圏内だし、静かでいいです。警備もちゃんとしてるし、部屋は清潔で洗濯機や、食器などそろっていて便利です。プールも清潔でした。また利用してもいいと思えるレジデンスです。
16 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van BT op 12 feb 2024
Dear NAOKO,Thank you for sharing your feedback about your recent stay with us. We are delighted to hear that you had a positive experience and appreciate your thoughtful comments.We are pleased to learn that you found our location to be within walking distance of Asoke and Sukhumvit stations, providing a convenient yet quiet environment. Your acknowledgment of our security measures is encouraging, and we strive to create a safe and secure atmosphere for our guests.It's wonderful to hear that you found our rooms clean and convenient, with amenities such as a washing machine and tableware meeting your expectations. We aim to provide a home-like atmosphere for our residents, and we are glad that you felt comfortable during your stay.We are also delighted that you enjoyed our clean pool. We understand the importance of maintaining a pleasant recreational space, and your positive feedback on the pool encourages us to continue our efforts in maintaining high standards.Your consideration of using our residence again is the best compliment we could receive. We look forward to the opportunity to host you again and strive to make your future stays even more enjoyable.Sincerely yours,

8/10 – Goed

Badr

11 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van BT op 1 feb 2024
Dear Badr,Thank you for your recent stay. We are looking forwards to welcome you back soon.Sincerely yours,

6/10 – Redelijk

Alexander

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van BT op 29 jan 2024
Dear Alexander,Thank you for your recent stay. We are looking forwards to welcome you back soon.Sincerely yours,

8/10 – Goed

Miriam

Positief: Netheid, comfort kamer
Lovely stay
Perfectly acceptable hotel for the price. The room was massive and equipped with everything I needed. Location was perfect, plenty of bars and restaurants nearby. Easy transportation links to access the city.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van BT op 18 jan 2024
Dear Miriam,Thank you for your feedback. We are looking forwards to welcome you back soon.Sincerely yours,

10/10 – Uitstekend

HISATAKE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
14時のチェックイン前でしたが、臨機応変に対処頂き 早めに部屋に案内して頂きました。最初からとても 心地よく過ごせました。ありがとうございました。
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van BT op 2 jan 2024
Dear HISATAKE,You're welcome! I'm glad to hear that you had a positive experience with the early check-in. Providing flexibility and accommodating guests' needs is important in creating a comfortable and enjoyable stay. If you have any more questions or need assistance during your time there, feel free to ask. Enjoy your stay!Warm regards,

8/10 – Goed

Chan

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Everything alright,the room spacious ,just little bit old and dark.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van BT op 9 okt 2023
Dear Chan,Thank you for your feedback. We are looking forwards to welcome you back soon.Sincerely yours,

10/10 – Uitstekend

Solomon, Milford

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were warm, friendly, helpful & kind, particularly Aurora who rendered exceptional service way beyond the call of duty!
7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van BT op 28 jul 2023
Dear Solomon,Thank yo for your feedback & compliment to K. Aurora. We are looking forwards to welcome you back soon.Sincerely yours,

10/10 – Uitstekend

Silva Marianne, Taipalsaari

5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van BT op 3 aug 2023
Dear Silva,Thank you for your recent stay. We are looking forwards to welcome you back soon.Sincerely yours,

10/10 – Uitstekend

Yasushi

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
10日間の出張で利用しました。地下鉄やBTSへのアクセスが良く効率的に移動ができました。 アソーク駅に近いので買い物や食事は非常に便利でした。 また、施設はやや古いですがメンテナンスがしっかりしており快適に過ごすことが出来ました。日本語のテレビチャンネルがもっと見ることができればパーフェクトです。
9 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van BT op 19 jun 2023
Dear Yasushi,Thank you for your compliment & feedback. We are on process to upgrade to Smart TV project which enable to have more varieties and channel. Looking forward to welcome you back soon.Sincerely yours,

10/10 – Uitstekend

MIYUKI

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The staffs are nice and friendly. The breakfast was yummy. Very good!
4 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van BT op 26 jan 2023
Dear MIYUK,Thank you for your compliment. We are looking forwards to welcome you back soon.Sincerely yours,

8/10 – Goed

delphine

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bon rapport qualité prix. Petit déjeuner sans prétention mais tout est frais et les options chaudes sont faites minute. Table au bord de la piscine très agréable. Chambre spacieuse. Menage pas fait à fond à notre arrivée mais le reste du séjour petites attentions personnalisées
Reactie van BT op 7 nov 2023
Dear delphine,Thank you for your valuable feedback! We're pleased to hear that you found our hotel to be a good value for money and enjoyed the fresh options in our unpretentious breakfast. Your input about the cleanliness upon your arrival is duly noted, and we apologize for any inconvenience caused. We'll work to ensure that we improve our cleaning standards. It's great to know that you appreciated the little personalized touches during the rest of your stay, and we're glad you found the poolside experience pleasant. We value your feedback and will strive to make your next visit even more enjoyable. We look forward to welcoming you back in the future!Sincerely yours,

2/10 – Ontzettend slecht

Thomas

2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van BT op 17 dec 2022
Dear Thomas,Thank you for your feedback, Will be useful if you can share us point to be improve at hotel email or my direct email as below gm@grandmercureasoke.comSincerely yours,

6/10 – Redelijk

Fabian

Reisde met partner
Negatief: Netheid
Grds. ist das Hotel in Ordnung. Teilweise schon etwas in die Jahre gekommen und nicht gut gepflegt. Im Zimmer war es sehr laut, da auf unserem Balkon sämtliche Klimaanlagen standen.
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van BT op 1 okt 2022
Dear Fabian,Thank you for your feedback for our future improvement. We are looking forwards to welcome you back soon.Sincerely yours,

8/10 – Goed

annette

Positief: Netheid, comfort kamer
Bra läge, men rum behov av renovering
Mycket trevlig och serviceminded personal. Rummet/lägenheten rent och bra städat, men i behov av renovering - mörk och dyster. Frukosten mycket bra, likaså poolen. Bra läge på hotellet.
4 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van BT op 20 jun 2022
Dear annette, Thank you for your compliment and feedback for our adjustment. We are looking forwards to welcome you back soon. Sincerely yours,

8/10 – Goed

benoit Guy T, Singapore

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Amenities need to be better taken care of. Neglected Swimming pool area, sauna and Hammam. On the other hand, friendly and professional staff, spacious rooms and good value for money.
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van BT op 3 mei 2022
Dear benoit Guy T Thank you for your compliment on staff, services ,valuable room. We are acknowledge for your feedback for our future improvement. Looking forwards to welcome you back soon. Sincerely yours,

8/10 – Goed

Gudmundur

Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van BT op 3 feb 2022
Dear Gudmundur, Thank you, we are looking forwards to welcome you back soon. Sincerely yours,

10/10 – Uitstekend

Kai

Positief: Netheid, comfort kamer
Ruhiges zentrales Hotel
Große Zimmer, sehr sauber, schöner Pool ,recht ruhige Lage trotzdem zentral, 5 min Fußweg zum skytrain
3 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van BT op 28 jan 2022
Dear Kai, Thank you for your compliment on our facilities, location etc.We are looking forwards to welcome you back soon. Sincerely yours,

10/10 – Uitstekend

Benjamin

Positief: Netheid, comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van BT op 10 jan 2022
Thank you

10/10 – Uitstekend

Anders

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Mycket nöjd
Hotellet är mycket bra. Jag rekommenderar det särskilt om de reser med barn.
4 nachten verbleven in december 2021
Reactie van BT op 5 jan 2022
Dear Mycket nöjd, Thank you for your feedback & recommend us to other travelers. We are looking forwards to welcome you & your family back soon. Sincerely yours,

10/10 – Uitstekend

Jeremy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very spacious, staff courteous and helpful. great location in peaceful street will definitely stay again
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van BT op 16 dec 2021
Dear Khun Jeremy, We are very appreciate for your compliment & looking forwards to welcome you back soon. Sincerely yours,

8/10 – Goed

YUKI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
ロケーションはベスト。BTS、地下鉄の駅が近く、食事のアクセスも最高。部屋は広くて快適。全室洗濯機付きですが、乾燥機がないのが残念。シャワーの水圧が低く、固定式で、排水に難あり。
17 nachten verbleven in november 2021
Reactie van BT op 16 dec 2021
Dear Khun YUKI, Thank you for your compliment during stay with us. Your feedback has been taken with immediate action. Sincerely yours,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
Grand Mercure Asoke
Grand Mercure was a super star in its heyday. Its still a good hotel where the back building is converted to long term residences. The rooms are large with full kitchen, sitting / living room and separate bed room. It is still a solid hotel but the dark wood is showing some wear and 20 mos of CoVid lockdowns are hitting the room rates. The in-room washing machines are very helpful! Shower needs more water pressure.
3 nachten verbleven in november 2021
Reactie van BT op 7 dec 2021
Dear Guest, Thank you for your compliment,your feedback will immediate action. Sincerely yours,

8/10 – Goed

John Harald

Positief: Netheid, comfort kamer
Greit hotell litt vekke fra verste trafikken. Men kort gangavstand til shopping og restauranter. Store behagelige rom. Med stort kjøleskap og vaskemaskin som kommer godt med.
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van BT op 1 dec 2021
Dear Khun John Harald, Thank you for your feedback. We are looking forwards to welcome you back soon. Warm regards,

8/10 – Goed

KOJI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
26 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van BT op 10 nov 2021
Dear KOJI, Thank you, We are looking forwards to welcome you back soon. Sincerely yours,

10/10 – Uitstekend

Pasiree

Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van BT op 24 aug 2021
Have a pleasant stay with us.

10/10 – Uitstekend

Risa

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van BT op 3 jun 2021
Thank you , have a pleasant stay with us.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
the room we had was nice and big and the kitchen was good to have. And also the washing machine. Staff were helpful and friendly. Would stay there again.
5 nachten verbleven in maart 2021
Reactie van BT op 30 mrt 2021
Dear guest, Thank you for your compliment, We are looking forwards to welcome you back soon. Sincerely yours,

10/10 – Uitstekend

CLRenaud, Ao Nang, Thailand

Zakenreiziger, Reisde met huisdieren
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff is great! The rooms are spacious and the location is great!
4 nachten verbleven in november 2020
Reactie van BT op 15 dec 2020
Dear CLRenaud, Thank you for your feed back & compliment for staff, services, facilities & location. We are looking forwards to welcome you back soon. Sincerely yours,

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, comfort kamer
great hotel!
Great hotel, off on a quiet street, close to the elevated train, Terminal 21 and restaurants. staff very accommodating. nice gym and good pool. would stay here again and i do recommend.
10 nachten verbleven in september 2020
Reactie van BT op 6 okt 2020
Dear John, Thank you for your feedback & compliment. We are looking forwards to welcome you back soon. Sincerely yours,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van BT op 4 sep 2020
Dear Guest, Thank you & looking forwards to welcome you back soon. Sincerely yours,

10/10 – Uitstekend

KENTARO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
28 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van BT op 2 mrt 2020
Dear KENTARO, Thank you & looking forwards to welcome you back soon. Sincerely yours,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen
Having washer is a nice plus. but overall: great hotel in every respect.
7 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van BT op 27 feb 2020
Dear Anonymous, Thank you for your feedback & looking forwards to welcome you back soon. Sincerely yours,

8/10 – Goed

goo young

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
10 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van BT op 23 feb 2020
Dear goo young, Thank you & Looking forwards to welcome you back soon. Sincerely yours,

4/10 – Matig

Masao

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Reasonable price and good access
Interior decoration is old-fashioned, but reasonable price for spacious space. Good access from the BTS ASOK station. But I recomend the taxi use when the rain, because of the puddles on the small street of the SOI-19.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van BT op 18 feb 2020
Dear Masao, Thank you for your feedback, looking forwards to welcome you back soon. Sincerely yours,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Big, clean and friendly hotel but abit far from mall
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van BT op 11 feb 2020
Dear Anonymous, Thank you for your feedback while your recent stay with us.Hotel provided shuttle tuk tuk between hotel-mall-hotel but we may looking our schedule on that. Looking forwards to welcome you back soon. Sincerely yours,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van BT op 1 feb 2020
Dear Anonymous Thank you & looking forwards to welcome you back soon. Sincerely yours,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awesome
Great apartment hotel on quiet street. Had washing machine full kitchen separate bedroom and balcony and was huge. Great value and was nice for first and last night of our trip. 20min walk from makkasan was tough dragging roller bags and stroller but that's life. Sidewalks in Bangkok are not ADA compliant. Lol
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van BT op 1 feb 2020
Dear Anonymous Thank you for your feedback & nice to hear that you like our hotel & facilities except the sidewalks in BKK. Sincerely yours,

10/10 – Uitstekend

jean marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent séjour
Bon hôtel confortable et calme. Appartement bien agencé et bien équipé Service efficace et souriant Nous reviendrons
8 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van BT op 27 jan 2020
Dear jean marc, Thank You for your feedback & looking forwards to welcome you back soon. Sincerely yours,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van BT op 21 jan 2020
Dear Anonymous, Thank You for staying with us & looking forwards to welcome you back soon. Sincerely yours,

4/10 – Matig

Shing Yip Alan

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
前台服務一般,房间質素很舊,走廊燈壞了也沒更換,以后不會去。
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van BT op 27 jan 2020
Dear Shing Yip Alan, Thank you for your comment & suggestion for our future improvement. Sincerely yours,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van BT op 21 jan 2020
Dear Anonymous, Thank you & looking forwards to welcome you back soon. Sincerely yours,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
屋上プールとサウナがリフォーム中で使えなかったのが、残念でした
5 nachten verbleven in september 2019
Reactie van BT op 29 jan 2020
Dear Anonymous, Thank you for your feedback & sorry for the Sauna room was temporary closed while waiting some spar-part.We are looking forwards to welcome you back soon. Sincerely yours,