Een buitenzwembad, ligstoelen bij het zwembad

Beoordelingen van Indra Regent Hotel

4 out of 5
Indra Regent Hotel
120/126 Rajaprarop Road, Bangkok, Bangkok

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 163 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 416 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 253 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 106 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 62 van 1000 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

DP

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good hotel
We've had a great time at this hotel. The hotel is very big, clean and quiet. Wifi is 100 Baht and only free at the lobby. The hotel is very big and should have something like an entertainment evening or something similar, to make is more attractive. It was pretty empty. Breakfast was ok, not special. You have to make the best of it yourself. The staff was very nice and helpfull, they always wanted to talk to us and helped us. A strange thing however, was that we had to pay 20000 Baht deposit while our friends did NOT have to pay this. This was very strange but we got our money back when checking out. The hotel and the rooms are clean, allthough we had a cockroach and a lizard in our room!!
5 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel boven winkelcentrum
Als je van winkelen houd is deze hotel wel aan te raden. Binnen in de hotel hoor je geen geluid.
4 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Winifred, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel met vriendelijke personeel.
Het hotel bevind zich in een drukke omgeving. Maar alles is daarom in de directe nabijheid. Als je van shoppen hou dan is dit een absolute aanrader. Het kamermeisje die op de 16e etage werkt is heel lief en werkt zonder meer hard en netjes . ook bij het ontbijt is het personeel zeer gedienstig en vriendelijk. Dit hotel is zeer zeker een aanrader vooral na de 2 vorige die ik gehad hebt. Als ik Bangkok weer bezoek zal ik hier zeker weer logeren, Een absolute aanrader.

4/10 – Matig

paul , rotterdam

Negatief: Personeel en service
NO WIFI
het indra regent is een prachtig hotel met fijne kamers op een top locatie als je van shoppen houd.Helaas is daar ook alles mee gezegt, want het personeel is zo onbehulpzaam en onbeschoft dat het onze laaste dagen heeft verziekt, daarnaast moet je betalen voor de wifi 250bath voor een uur, wat belachelijk is voor een duur hotel als dit,daar je bij een voetmassage van 150 bath gratis wifi krijgt. Daarnaast vind ik het vreemd dat als je iets vraagt aan het personeel je of in je gezicht wordt uitgelachen, of een berisping krijgt als je een kat aait die bij het zwembad loopt. ik zal hier nooit meer heen gaan.

6/10 – Redelijk

Eugene, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima hotel op goede locatie
Prima hotel, fijn zwembad. Toplocatie! Vanaf vliegveld makkelijk te bereiken met metro en op goede plek voor malls en avondmarket. Niet een heel gezellig hotel, vrij anoniem.

6/10 – Redelijk

Constant, Hua Hin

Gedateerd slecht en duur WIFI
Indra is een gedateerd hotel. Het staat in een drukke omgeving. De kamers zijn netjes maar gedateerd. De lounge stelt niets voor. De service is redelijk. Internet is uitgesproken waardeloos. Men betaald een hoog bedrag voor Wifi maar drie kwart van de tijd is er geen verbinding. Heel slecht. Het ontbijt is voor Westerse mensen matig. Voor Aziaten goed. Het hotel krijgt van mij een 6.

8/10 – Goed

Hans Iedema, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede en zeer vriendelijke service
Het is de derde keer dat ik van dit hotel gebruik maak en ben zeer tevreden over de ligging , service en kwaliteit. Prachtig zwembad en gezellige bar.

2/10 – Ontzettend slecht

Fari, erskineville

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Its very very very run down
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Paolo

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Palazzo un po' indietro con manutenzione ordinaria
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

masato

Positief: Netheid
5 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

ToneTone

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The security keep your luggage safe
1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Peter

1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

EUNHEE

1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

David

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
混雑を避けたいならオススメ
周辺はコロナから完全復活していますが、ナゼか客は少なめ、朝食のビュッフェは再開されていないし、ロビーが朝6:30~だったりと、不便な面もありますが、客が少ない分、夜は静かで快適に過ごせました。あとはAndroidTVだったら完璧かな。(時間外のチェックアウトは、事前に言っておけば、直接部屋に来てくれます)
3 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Chee Boon Anthony

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Like: 1. Venue. Right at centre of Pratunam, within walking distance of Pratunam market, CentralWorld and Big C. 2. Room is clean and spacious. 3. Housekeeping staff is positive and courteous. Dislikes: 1. Premise photos not representing the current conditions. General areas are dimly lit, such as the ground floor entrance, reception and room corridor. Gym, pool and breakfast cafe no longer available. 2. Aircon leaking in one of booked rooms. 3. Administrative coordination between 3rd party online booking website and hotel reservation and reception staff. The staff was unable to find the 2nd room reservation, hence unable to arange for rooms to be adjacent to each other, even when prior email was sent to request for the arrangement. Upon reaching hotel, the reception staff was also unable to find the 2nd room reservation initially and took a subtantial time to finally confirm the reservation. 4. No slippers provided. In conclusion, the hotel is probably not up to its previous grandeur as what the photos suggested.
3 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Rani

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is very quiet could not see many guests. Inside the hotel no facility at all for dining but out side and around there were pubs and restaurants.
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

ROY

3 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

SELVAM

3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

WAI KIT KEVIN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
地理位置最好
酒店的地理位置太好, 後面就是水面夜市,對面馬路也有不少便宜CP值高的按摩店, 酒店下面有7-11。如你是習慣CALL計程車遊覽曼谷, 的確是最好選擇。 酒店是比較舊一點,但都叫整潔的。如按房價來說已是超值, WIFI速度也好, 看netflix都無問題 但如果你是乘公共列車來遊曼谷, 這不是好的地點。
4 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Michael

6 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Low

2 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Benjamin

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Only good thing is the location. Was ok ten years ago Rundown now
3 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Ib Asbjorn

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
Big empty hotel
7 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Prhem

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reception closed at night very old property
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Indra Regent Hotel Management op 3 sep 2023
Dear Prhem,Thank you for sharing your feedback about your stay at our hotel. Currently, Reception operation hours are 06:00-23:30 and after hours will be attended by our 24hr staff at hotel entrance. Apologies for any inconvenience caused. We plan to renovate the hotel soon to enhance the overall guest experience.We hope to have an opportunity to welcome you back in the future.

4/10 – Matig

Duy

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location…but this hotel have a shady business
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Indra Regent Hotel Management op 29 aug 2023
Dear Duy,We understand your frustration and very sorry to hear you did not have a positive experience at our hotel due to charges for damage caused by your family member. Thank you for being our guest. We hope you can forgive us for the charge.

8/10 – Goed

phil

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not coming back.
3 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

HIROMICHI

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Weak water pressure in the shower
3 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Zenybie

5 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Hosuk

4 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

KIYOHARU

5 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid
No breakfast plate for early departures. Even though was paid for. Small cups in room. Not enough toilet paper.
1 nacht verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

John

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positive: Location. The hotel is surrounded by a popular night market focused on clothing and accessories. There are also many street food vendors. If you like Indian cuisine, there are multiple Indian restaurants nearby. Negative: Many amenities the hotel advertises don't exist - room service, cultural activities in their Thai pavilion, spa, children's pool (empty) etc. Overall the property felt deserted and run down. Unacceptable: Staff tried to scam us over a hand towel. Our child spilled some tomato juice and we used a hand towel to try to clean the floor. They tried to charge us 1000 Bhat (about $30) in damages for the towel when there was a sign in the room saying you could buy a new towel for 350 Bhat. We told them we would have the towel cleaned instead. Overall it wasn't the money so much as the extremely odd behavior of the staff over the towel. We got four separate phone calls about the towel - annoying while on vacation - and when we did get it cleaned, they insisted we bring it to the front desk so they could verify we didn't substitute a new towel (what?). We then stood there as they took multiple photos of the towel, held it up to the light to examine, etc. We called Expedia that night and told them we were leaving early. It was getting too weird. When we told the front desk we were leaving they insisted on sending the maid up to verify nothing was "damaged or missing." Overall this is not the way to treat hotel guests.
7 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Indra Regent Hotel Management op 5 mei 2023
Thank you for your review. We appreciate your valuable feedback and sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. There had been some changes at the hotel since the pandemic, our team will double check to make sure our information is correct on all platforms. Regarding charge of THB 1,000, it was for extensive room cleaning including cost of hand towel. However our manager decided to waive all charges and in the end nothing was charged to your account. Please note it is standard check-out procedure to check the room prior to returning the security deposit. There may have been a miscommunication by our staff who will receive further training to improve their hospitality to guests.Our apologies once again for your experience. It is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

8/10 – Goed

KEN

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good service good location
Good overall stay good location and walking distance to every shopping area.
4 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

robert

2 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

robert

2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Frederick

4 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Siow Hong

3 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

MANCHEUL

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Indra Regent op 22 mrt 2023
Thank you so much for your 10/10 rating.We hope to see you again in Bangkok soon.

8/10 – Goed

Ean Suat

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
The reception staff was friendly and helpful. The hotel room is spacious and clean, but it looked aged. The hotel located near Airport Rail Link, within 5-10 minutes walk. It is within the Pratunam Market circle hence shopping is superb.
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Indra Regent op 22 mrt 2023
Many thanks for being our guest.We are so pleased to hear that your stay was enjoyable due to friendly service from our team. We do appreciate your recommendation of our hotel and look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Uitstekend

Robert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean and close to Central shopping and convention
We had a mixup at checkin which gave us a bad first impression. They worked very hard, especially Marissa, to try to make it up to us. The hotel is clean and in a great location. It looks like they are still recovering from the tourism slump; they keep it clean but staffing is less and they are saving money on electricity. Should bounce back soon now that tourism is returning.
9 nachten verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Yaowapa Katie

2 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

YUKI

4/10 – Matig

Chih-Huang

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
房間浴室水很小水消退很慢.浴巾不白.床不好睡而且床墊會有聲音.櫃台晚上媒人而且沒開燈....

8/10 – Goed

Peter

3 nachten verbleven in december 2022

2/10 – Ontzettend slecht

TASAKI

3 nachten verbleven in november 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Wiwat

2 nachten verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Lars

4 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Honoka

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
ホテル前にタクシーが常に待機してて便利だった。