Poolbar

Beoordelingen van Prince Palace Hotel Bangkok

4 out of 5
Prince Palace Hotel Bangkok
488/800 Bo Bae Tower, Damrongrak Road, Klong Mahanak, Bangkok, Bangkok

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 289 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 348 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 185 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 103 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 75 van 1000 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Amber

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ligging goed, service en hygiëne matig
Mooie binnenkomst, maar daar is alles mee gezegd! Matig frisse kamer en keiharde bedden. Prachtig uitzicht, alleen viel het gordijn naar beneden… Spotjes bij het raam wilde niet uit, dus iedere avond de kamerkaart uit het contactpunt gehaald. Bij het uitchecken gaf ik aan dat ik het niet prettig vond dat ik van rij naar rij en weer terug gestuurd werd naar de vorige rij. Nergens staat aangegeven welke balie wat regelt. Wachttijd was daardoor 39 minuten. De medewerker lachte mij uit. Bank voor de deur om te pinnen en vele Tuktuks die je voor ongeveer 200 baht de stad door slingeren, dat is wel top!
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Hugo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Franciscus

Positief: Netheid, personeel en service
Ik kom hier al vele jaren een beetje gedateerd ,maar schone kamers en fantastisch ontbijt buffet ,en goedkope boot verbinding naar de malls en skytrain verbinding,en de prijs is gunstig
3 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Franciscus, rijnsaterwoude

Positief: Netheid, personeel en service
Het is wat gedateerd, maar grote kamers en schoon , en veel keus met ontbijt. Ik kom hier al sinds de jaren negentig , en naast het hotel de expres boot een hele leuk ervaring
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Etienne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prima maar wel een beetje verouderd
2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Richard

Positief: Netheid, personeel en service
Badkamer niet echt top
2 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Tessa

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was very unfriendly and unhelpful on arrival. Extremely friendly though upon departure. Room needs some renovation. Excellent gym and swimmingpool. Score 7/10
2 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Prince Palace Hotel Management Team op 18 mrt 2020
Thank you very much for your review. We hope that there will be more opportunities for us to welcome you back soon.

8/10 – Goed

Linda

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima hotel
Leuk hotel. Goed ontbijten en heerlijk zwembad. De badkamer is wat aftands en de douche is te laag voor een normale Europese man. Locatie is redelijk
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Prince Palace Hotel Management Team op 20 feb 2020
Thank you very much for your review. We hope to have more opportunities to welcome you back.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Prince Palace Hotel Management Team op 18 mrt 2020
Thank you very much for your review. We hope that there will be more opportunities for us to welcome you back soon.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in november 2019
Reactie van kp op 18 nov 2019
Dear Value Guest Thank you for your the comments Thank you for your choosing to stay with us and thank you for your feedback review are always valuable for us Best Regards, Prince Palace Hotel Management Team

10/10 – Uitstekend

Shbang

11 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
De plek overal dichtbij. Hotel zelf erg achterhaald.
2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Yasmina

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
in de buurt is er heel weinig. Het hotel is zeer groot en onpersoonlijk. personeel spreekt niet zo goed Engels proper ruime kamers
3 nachten verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

Hilly

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Waardeloos hotel en de buurt verschrikkelijk
3 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Christophe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Supravee

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
We only stayed for one night our rooms have a great view of the city. The food at restaurants was great. And staff are nice and friendly.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

San

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Regards / Yai Tanatorn op 6 mei 2024
Dear San / thank you for the great score it's encouragement to our team. We look forward to seeing you again.

6/10 – Redelijk

Kazuya

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Room itself is clean except I found a cockroach in my room. I love this hotel but one thing made me upset is that the room key stop working every single day. The first day I was able to swipe into my room, but second day it stop working, so I had to go to front desk to chenge the room key. It happend every single day. It was very very anoying.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sincerely / Yai Tanatorn. op 3 mei 2024
Dear Kazuya Sama / Thank you for your recent stay and we do apologize for the inconvenience caused to you during your stay. We learn your comment and use it to improve our service providing especially all of your issue would solve out soonest. We hope to welcome you back again.

10/10 – Uitstekend

Kate

Reisde met een groep
I would highly recommend
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sincerely / Yai Tanatorn. op 1 mei 2024
Dear Kate / Thank you for your great score and we appreciate you to recommend for others.

2/10 – Ontzettend slecht

Anthony

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 cockroaches in my bathroom. Lights wouldn't turn on.i had to leave immediately
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Regards / Yai Tanatorn. op 29 apr 2024
Dear Anthony / We do apologize for the inconvenience may cause to you during your stay and we have learned on your comment to improve our services then hope to see you again soon.

8/10 – Goed

Kylla

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
La vue depuis notre chambre d’hôtel est magnifique
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sincerely / Yai Tanatorn. op 29 apr 2024
Dear Kylla / Thank you for feedback and hope to see you again soon.

10/10 – Uitstekend

Jeremy

3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Regards / Yai Tanatorn op 7 mei 2024
Dear Jeremy / we so much appreciated for your great score. We hope to welcome you back again.

6/10 – Redelijk

Daniel, Subang Jaya

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
It was just average only. I wish there was a train station nearby as that would have been easier to move around. Tuk-tuk, Grab & taxi charges were quite high.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Yai Tanatorn op 20 apr 2024
Dear Daniel / thank you for your feedback. Looking forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Shanice

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel. Room was super comfortable and big! Staff were super friendly
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Yai Tanatorn op 20 apr 2024
Dear Shanice / we appreciate your feedback, look forward to seeing you again.

8/10 – Goed

Bussabar

Reisde met een groep, Reisde met partner, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Easy to going for looking every where at Bangkok
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Yai Tanatorn op 20 apr 2024
Dear Khun Bussabar, / thank you for your review and hope to see you again soon.

6/10 – Redelijk

SUNIL

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
room had old furniture and looked old. had a damp smell. needs a refurb.
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Yai Tanatorn op 20 apr 2024
Dear Sunil / thank you for your comment it's value to us to improve our service providing to enhance our quality to serve our guests in the future.

10/10 – Uitstekend

Luis

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Surrounded by street vendors selling their merchandise usually clothes, but no restaurants nearby; had to buy from food trucks parked outside the hotel. The room is clean with some electrical outlets not working, just stayed for a day so it didn’t bother me a lot
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Yai Tanatorn op 20 apr 2024
Dear Luis / thank you for your feedback and apologize for the inconvenience caused to you during your stay. Looking forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Kenji

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
快適に過ごせた
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Regards / Yai Tanatorn op 21 apr 2024
Dear Kenji Sama / thank you for your great score. Looking forward to seeing you.

10/10 – Uitstekend

JORDI, ZAPOPAN

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient location, big room, great breakfast buffet.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Yai Tanatorn op 20 apr 2024
Dear Jordi / thank you for your great review and hope to see you again soon.

10/10 – Uitstekend

Ayaka

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋も広く、スタッフの対応もよく快適でした!
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Yai Tanatorn op 20 apr 2024
Dear Ayaka Sama / thank you for your review and hope to see you again soon.

8/10 – Goed

Phetchara

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Sincerely / Yai Tanatorn. op 29 apr 2024
Dear Phetchara / thank you for your feedback and great score. Hope to see you again.

4/10 – Matig

Gregory Scott

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The pictures posted is nothing like the actual place. It’s run down and dirty, needs a remodel. You get better bang for your buck elsewhere.
8 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Yai Tanatorn op 20 apr 2024
Dear Gregory / We do apologize for the inconvenience caused to you. We have looked into your feedback and then immediately improvement our services providing to deliver to our guests in the future.

4/10 – Matig

Khoa

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is so old and my room smelled bad. The staff wasn't friendly. One of the staff who was a middle-age man worked in FO raised his voice with us when we tried to ask about ice, unacceptable attitude. Then the ice wasn't for free but around 10 dollars.
Reactie van Yai Tanatorn op 20 apr 2024
Dear Khun Khao, / thank for your feedback and we are so sorry for the inconvenience caused to you during your stay. We have learned your comment and would improve our service providing then hope to serve you again.

6/10 – Redelijk

Richard

Reisde met familie
Positief: Netheid
Average hotel. A little rundown. Decent location to access Great Mount, Grand Palace, etc. Nice pool area and fitness center. Breakfast buffet had a decent, varied selection. We paid $50 a night for a suite and I thought it was well worth that price.
9 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Yai Tanatorn op 20 apr 2024
Dear Richard / thank you for your good review us and hope to see you again.

10/10 – Uitstekend

Lorna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's A nice place to stay the clothing store is just nearby and their Buffett breakfast was a lot of food to choose.can recommend to others.
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Yai Tanatorn op 20 apr 2024
Dear Loma / so appreciate on your comment this would share to all team members to encourage them to keep on standard service and hope to welcome you back again.

6/10 – Redelijk

Tiffany

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The lights in our room only worked when it wanted to and there were very loud hammering noises throughout our stay.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Yai Tanatorn op 20 apr 2024
Dear Tiffany / My apologies for any convenience may cause to you during stay recently and thank you for your feedback as well.

10/10 – Uitstekend

NARESH

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ALL WAS WELL THANK YOU
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Yai Tanatorn op 20 apr 2024
Dear NARESH / Thank you for your great score. Looking forward to seeing you soon.

10/10 – Uitstekend

Joshua

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful three bedroom suite for our family of 5. The pool, cafe and bar (for espresso) were our favorite parts. HUGE property with lots of amenities. Thank you!
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Yai Tanatorn op 20 apr 2024
Dear Joshua / So appreciate your comment and hope to see you again.

4/10 – Matig

Eric

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Tub was leaking. Water all on the floor. Safe is broken. Wouldn't book here again
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Yai Tanatorn op 20 apr 2024
Dear Eric / We are deeply sorry for the inconvenience caused to you. All issue has been resolved, assure that all services providing are ready to serve you again.

4/10 – Matig

Franziska

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Zimmer waren schmutzig und ziemlich heruntergekommen. Handtücher wurden selten mal gewechselt. Wir hatten am ersten Abend eine Scharbe im Badezimmer. Für ein, zwei Nächte ist es in Ordnung, doch länger würde ich dort nicht mehr bleiben.
9 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Regards / Yai Tanatorn op 21 apr 2024
Dear Franziska / thank you for your feedback and so sorry for the inconvenience caused to you. We learn and use your feedback to improve our services to deliver our best quality to our guests in the future.

6/10 – Redelijk

Viren

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Couple of cockroaches found in the room
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Yai Tanatorn op 20 apr 2024
Dear Viren / deeply sorry for any inconvenience caused to you the pest control has been taken care of, hope to see you again soon.

8/10 – Goed

Huiyao

3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Yai Tanatorn op 20 apr 2024
Dear Huiyao / thank you for your great score and hope to see you soon.

10/10 – Uitstekend

luan

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff anh property still good after 5 years back. Keep all that all the time. Thanks for your business. My lovely place Bangkok.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Yai Tanatorn op 20 apr 2024
Dear Luan / We are so appreciative of your commitment to us and hope to serve you again in the nearest future.

8/10 – Goed

Danny

2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Yai Tanatorn op 20 apr 2024
Dear Danny / thank you for great score and hope to serve you again soon.

10/10 – Uitstekend

Jack

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good location, first time here in Bangkok and found the place to be very convenient for transport (tuktuk etc). 7/11 close by for everyday consciences. We also got the large executive suite which was huge and a lot more than we expected. Would highly recommend this hotel.
Reactie van Yai Tanatorn op 20 apr 2024
Dear Jack / than you for taking times to review our hotel, it's so much valuable information. Looking forward to seeing you soon.

8/10 – Goed

Richard

3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Yai Tanatorn op 20 apr 2024
Dear Richard / thank you for your score and hope to see you again.

8/10 – Goed

Kevin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Swimming pool on the 11th floor very good
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Regards / Yai Tanatorn op 21 apr 2024
Dear Kevin / thank you for your great review. Looking forward to seeing you again.