Een seizoensgebonden buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Catalonia Barcelona Plaza

4 out of 5
Catalonia Barcelona Plaza
Plaza Espana 6-8, Barcelona

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 460 van 980 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 308 van 980 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 101 van 980 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 71 van 980 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 40 van 980 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Jordy

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centraal gelegen, op loopafstand van Montjuíc, taxi en metro voor de deur, uitstekend ontbijt. Kamers in orde, wel waren bij aankomst de beddenlakens niet schoon, dit aangegeven bij receptie en is meteen verholpen. Personeel vriendelijk, met name de gastvrouw bij het ontbijt.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Maximiliano Otero Arriola - Director adjunto op 13 mrt 2024
Dear Jordy,We would like to thank you for the time invested in answering to the satisfaction survey and for the score awarded to the hotel.We are glad to know that your stay with us has been great and that you have enjoyed our excellent location, the fantastic buffet breakfast, the comfort at our rooms and the kindness from our staff.We apreciate your comments that help us to improve our services and facilities and we will work on them.All the Catalonia Barcelona Plaza Hotel's team is at your complete disposal and we look forward to welcoming you soon again.Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Hendrika

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie familiekamer, naast winkelcentrum, metrostation, bushalte Bus Turistic en Aerobus. Service fantastisch!
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Maximiliano Otero Arriola - Director adjunto op 28 feb 2024
Dear Hendrika,Thank you so much for the time invested in answering to the satisfaction survey and for the score awarded to our hotel.We are pleased to know that your stay with us has been great and that you have enjoyed our excellent location and the comfort at our family rooms.All the Catalonia Barcelona Plaza Hotel's team is at your complete disposal and we look forward to welcoming you soon again.Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Marcus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good approach from the airport
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Maximiliano Otero Arriola - Director adjunto op 30 jan 2024
Dear Marcus,Thank you so much for the time invested in answering to the satisfaction survey and for the score awarded to our hotel.All the Catalonia Barcelona Plaza Hotel is at your complete disposal and we look forward to seeing you soon again.Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch hotel
Prachtig hotel. Goede service. Ligging perfect voor de metro en taxi. Ontbijt is uitstekend
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Cristina op 29 mei 2023
Heel erg bedankt Mickael voor je geweldige mening en verblijf in ons hotel! Tot de volgende keer! :)

6/10 – Redelijk

Serge

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overpromis underdeliver
Pictures on internet of renovated rooms. Eventhough VIP status promised possible upgrade we received a non renovated old room. Quite disappointing.
4 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Cristina op 3 mei 2023
Dear Serge, thank you very much for your review and for your stay. The free upgrade depends always on our availability. We hope to welcome you back very soon! Kind regards

10/10 – Uitstekend

Marco

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel, value for money, comfortable
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Cristina op 30 nov 2022
Dear Marco, thank you very much for your review and your nice comments. We are very glad your stay was as good as you expected! Hope to welcome you back very soon! Kind regards!

10/10 – Uitstekend

Daniëlle

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk hotel, het begint al als je binnenkomt, het ruikt altijd heerlijk en ziet er netjes uit. Uiterst vriendelijk personeel. Het enige wat we iets minder prettig vonden was dat we €200,00 borg moesten betalen, die we einde verblijf terug kregen, omdat we geen creditcard hebben. Mooie schone kamer met uitzicht op de fonteinen en ruime douche met krachtige afneembare douchekop en grote regendouche aan plafond. Een leuk zwembad op dak ( open tot 19.00) met diverse ligbedden 1 en 2 persoons. Tevens bar en gezellige zitjes. Met wederom prachtig uitzicht over de stad en open tot 01.00 uur) Handoeken van je kamer hoef je niet mee, er liggen bij opgang zembad ruim voldoende strandlakens. Kortom, het was heerlijk! We hebben erg genoten en komen graag nog een keer terug!
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Cristina op 4 sep 2022
Beste klanten: hartelijk dank voor uw recensie en voor uw verblijf in ons hotel. We stellen uw opmerkingen die ons helpen onze diensten te verbeteren zeer op prijs. Hartelijk groeten!

6/10 – Redelijk

P

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Not worth the price: avoid
Service was mostly unpleasant, with only one standout member of the front desk crew. I hope she finds better colleagues or a nicer hotel. Door key cards are a disaster, I stored mine in as special wallet to protect it, but they demagnetise seemingly every 12 hours. One in the room demagnetised without us using it. Bathroom flooded, they recorded our room number but don’t fix. Beautiful room, but knobs and metal hangars falling off, poor maintenance. Room very clean except for disgusting mould in the shower and calcium build up on the rain shower head - clearly no deep cleans ever done. For the price: avoid. For us, never again.
4 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Xavi Bufí - Subdirección op 11 jul 2022
Dear P, Thank you for sharing your experience in our hotel. Your comments give us the chance to improve our services. I apologize if we didn’t fulfil your expectations during this stay. I take note of your comments and we will work in these matters to get improvement. Waiting to welcome you again,

6/10 – Redelijk

Dennis

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
Old hotel , Easy access to All transport
It’s convent place with the Subway and Blue bus in front of the hotel and Nice view. Hotel is not cosy and a bit out dated
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Meritxell García op 24 feb 2022
Dear Dennis, I am sorry to read your comments. We are working on improving our facilities in both common areas and rooms. I will check your room, as it is a recently refurbished Junior Suite. It was a pleasure serving you, we hope you will visit us again very soon! :) Greetings and thank you!

8/10 – Goed

Vincent

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede businesskeuze
Altijd fijn verblijf hier. Groot hotel met veel kamers op een prima plek. Vlakbij station sants, niet te ver van het vliegveld en op een groot verkeersplein waar je alle kanten op kunt met zowel auto, taxi als openbaar vervoer. Kamers zijn comfortabel met goed bed. Hotel is alleen wel warm! Internet is prima.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Sergi Molero - Deputy Manager op 2 dec 2021
Dear guest, Thank you for taking the time to leave such a lovely review of our Hotel.The whole team was so pleased to read your fantastic comments and we was thrilled to hear you apreciate all the facilities at the Hotel. I want to thank you once again for taking your time to leave such positive feedback. Coments like yours inspired us to be better. we look forward to seeing you in the near future. Kind regards,

8/10 – Goed

Ricardo

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
perfect voor business en pleasure
Perfecte locatie in de stad; vlak bij de metro etc
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Xavi Bufí - Subdirección op 25 okt 2021
Beste Ricardo, Wij danken u voor uw positieve opmerkingen over ons hotel. Het helpt ons om te blijven werken en elke dag te proberen te verbeteren. Het is een grote voldoening om te weten dat we tijdens uw verblijf bij ons aan uw verwachtingen hebben voldaan en we kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Vincent

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed centraal gelegen hotel
Centraal gelegen hotel. Prima bereikbaarheid naar alle delen van de stad. Het plein voor het hotel is een druk verkeerspunt, maar geluidsisolatie is prima. Ontvangst en check out was OK, maar niet bijzonder. De kamers zijn prima. Zeker voor een zakelijk reiziger alles wat je wens. Goed bed, een zitje en een bureau. Ook connectiviteit voor de TV was aanwezig zodat je je eigen media kunt gebruiken! Perfect! Badkamer ruim en netjes. Goede douche! Helaas airco werkte niet naar behoren, dus daardoor zeer warm in de kamer.
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van sergi Molero - Deputy Manager op 19 jan 2021
Dear Vincent, Thank you for taking the time to leave such a lovely review of our Hotel.The whole team was so pleased to read your fantastic comments, and we was thrilled to hear you apreciate all the facilities at the Hotel. I want to thank you once again for taking your time to leave such positive feedback. Coments like yours inspired us to be better. we look forward to seeing you in the near future. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice hotel
nice hotel with really nice pool and bar on the top floor. this makes it a really nice hotel to stay in. only the airconditioning is directly on the bed which makes that unpleasant.. but for the rest a real recommendation if you go to Barcelona.
2 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Love the hotel. But the SPA, Isn't really updated! The sauna is almost broken, and non of the showers works probally over there. To bad!
5 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Kevin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Oncomfortabele kussens. Voorts was alles ok.
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van General Manager op 6 nov 2018
Dear Kevin, Thank you for your positive feedback about your stay in Catalonia Barcelona Plaza Hotel. We look forward to welcoming you again in the future. Kind regards,

6/10 – Redelijk

Nina

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We disent have lights in the room. Only one was working. We called the reception they said they were sending someone but no one came. At least we were staying only one night. Expensive for the place. Only perks is the pool view. Drinks at the pool bar are crazy expensive, 14euro for an aperol spritz.. I wouldn’t book it again.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Maximiliano Otero Arriola - Director adjunto op 18 mei 2024
Dear Nina,We would like to thank you for the time invested in answering to the satisfaction survey. Your comments ans suggestions help us to improve our service and facilities.All the Catalonia Barcelona Plaza Hotel's team is at your complete disposal and we look forward to welcoming you again.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Marienelle

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location and great services
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Maximiliano Otero Arriola - Director adjunto op 27 apr 2024
Dear Marienelle,Thank you so much for the time invested in answering to the satisfaction survey and for the score awarded to our hotel. We are glad to know that your stay with us has been great and that you have enjoyed our excellent location and the fantastic services.All the Catalonia Barcelona Plaza Hotel's team is at your complete disposal and we look forward to welcoming your soon again,Best Rergards

8/10 – Goed

Jen

5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Maximiliano Otero Arriola - Director adjunto op 18 mei 2024
Dear Jen,Thank you so much for the time invested in answering to the satisfaciton survey and for the score awarded to our hotel.We are pleased to know that your stay with us has been great.All the Catalonia Barcelona Plaza Hotel's team is at your complete disposal and we look forward to welcoming you soon again.Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Alia

3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Maximiliano Otero Arriola - Director adjunto op 18 mei 2024
Dear Alia,Thank you so much for the time invested in answering to the satisfaction survey and for the score awarded to our hotel.We are glad to know that your stay with us has been great.All the Catalonia Barcelona Plaza Hotel's team is at your complete disposal and we look forward to welcoming you soon again.Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Manuel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was wonderful, room was more of a luxury apartment and the food was some of the best I’ve ever had. 100/10
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Maximiliano Otero Arriola - Director adjunto op 6 apr 2024
Dear Manuel,We would like to thank you for the time invested in answering to the satisfaction survey and for the score awarded to our hotel.We are glad to know that your stay with us has been great and that you have enjoyed the comfort at our rooms, the delicious gastronomic offers and the kindness from our staff.All the Catalonia Barcelona Plaza Hotel's team is at your complete disposal and we look forward to welcoming you soon again.Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Nil

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful and so convenient!
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Maximiliano Otero Arriola - Director adjunto op 6 apr 2024
Dear Nil,Thank you so much for the time invested in answering to the satisfaction survey and for the score awarded to our hotel.We are pleased to know that your stay with us has been wonderful.All the Catalonia Barcelona Plaza Hotel's team is at your complete disposal and we look forward to welcoming you soon again.Best Regards,

8/10 – Goed

Allen

Positief: Netheid, personeel en service
The Catalonia Barcelona Plaza hotel is very nice inside and out. The staff is very friendly and helpful. Our stay was marred only by hot weather and inoperative air conditioning.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Maximiliano Otero Arriola - Director adjunto op 1 apr 2024
Dear Allen,Thank you so much for the time invested in answering to the satisfaction survey and for the score awarded to our hotel.We are glad to know that your stay with us has been great and that you have enjoyed our excellent location, the comfort at our rooms and the kindness from our staff.We appreciate your comments and suggestions that help us to improve our services and facilities.All the Catalonia Barcelona Plaza Hotel's team is at your complete disposal and we look forward to welcoming you soon again.Best Regards,

8/10 – Goed

Valentin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Very convenient spot in the center of the city. A ton of places withing very short walking distance. Staff was excellent, place is clean a few things may need to be upgraded and/or fixed but overall really good spot.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Maximiliano Otero Arriola - Director adjunto op 1 apr 2024
Dear Valentin,Thank you so much for the time invested in answering to the satisfaction survey and for the score awarded to our hotel.We are glad to know that your stay with us has been great and that you have enjoyed our excellent location, the comfort at our rooms and the kindness from our staff.We appreciate your comments and suggestions that help us to improve our services and facilities.All the Catalonia Barcelona Plaza Hotel's team is at your complete disposal and we look forward to welcoming you soon again.Best Regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Gerardo

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Darwin

2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Maximiliano Otero Arriola - Director adjunto op 1 apr 2024
Dear Darwin,Thank you so much for the time invested in answering to the satisfaction survey and for the score awarded to our hotel.All the Catalonia Barcelona Plaza Hotel's team is at your complete disposal and we look forward to welcoming you soon again.Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Nancy

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Maximiliano Otero Arriola - Director adjunto op 25 mrt 2024
Dear Nancy,Thank you for answering to the satisfaction survey and for the score awarded to our hotel.All the Catalonia Barcelona Plaza Hotel's team is at your complete disposal and we look forward to welcoming you soon again.Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Claude

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre-propreté Déjeuner , grand choix
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Maximiliano Otero Arriola - Director adjunto op 19 feb 2024
Dear Claude,Thank you so much for the time invested in answering to the satisfaction survey and for the score awarded to our hotel.We are pleased to know that your stay with us has been fantastic and that you have enjoyed the comfort at our rooms and the delicious buffet breakfast.All the Catalonia Barcelona Plaza Hotel's team is at your complete disposal and we look forward to welcoming you soon again.Best Regards.

4/10 – Matig

Francisco

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Carl

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Maximiliano Otero Arriola - Director adjunto op 30 jan 2024
Dear Carl,Thank you so much for the time invested in answering to the satisfaction survey.All the Catalonia Barcelona Plaza Hotel's team is at your entire disposal and we look forward to welcoming you soon again.Best Regards,

6/10 – Redelijk

Philip

3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Maximiliano Otero Arriola - Director adjunto op 30 jan 2024
Dear Philip,Thank you for the time invested in answering to the satisfaction survey.All the Catalonia Barcelona Plaza Hotel's team is at your complete disposal and we look forward to welcoming you soon again.Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Pedro

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Maximiliano Otero Arriola - Director adjunto op 30 jan 2024
Muchas gracias Pedro por la puntuación otorgada a nuestro hotel.Esperamos volver a contar muy pronto con su visita.Saludos.

8/10 – Goed

Soner

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Manager - Catalonia Barcelona Plaza op 4 jan 2024
Dear Soner,Thank you for the score awarded to our hotel.All the Catalonia Barcelona Plaza's team is at your complete disposal and we look forward to welcoming you soon again,Best regards,

2/10 – Ontzettend slecht

VICTOR HUGO

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Se pagó por una una habitación que ofrece bañera la cual no tenía, se solicitó una cama doble y nos entregaron dos individuales y la respuesta de parte del hotel fue que es lo que había y que no podían hacer nada
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Manager - Catalonia Barcelona Plaza op 4 jan 2024
Estimado Sr. Victor Hugo,Muchas gracias por el tiempo invertido en responder a la encuesta de satisfacción.Lamentamos no haber estado a la altura de sus expectativas. Investigaremos lo sucedido para poner inmediatamente solución.Así mismo, debemos informarle que tanto el tipo de disposición de la sala de baño de las habitaciones como la tipología de cama, no se reserva ni confirma ya que dichas características de la habitación están sujetas a disponibilidad al momento de la llegada del huésped.Todo el equipo de Catalonia Barcelona Plaza estamos a su entera disposición y esperamos que nos tenga en consideración como opción de alojamiento en su próxima visita a Barcelona.Cordialmente,

8/10 – Goed

Maimouna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Manager - Catalonia Barcelona Plaza op 4 jan 2024
Dear Maimouna,Thank you for the score awarded to our hotel.All the Catalonia Barcelona Plaza's team is at your complete disposal and we look forward to welcoming you soon again,Best regards,

10/10 – Uitstekend

Francesc Xavier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Manager - Catalonia Barcelona Plaza op 4 jan 2024
Estimado Sr. Francesc Xavier,Muchas gracias por la puntuación otorgada a nuestro establecimiento.Todo el equipo que formamos Catalonia Barcelona Plaza nos ponemos a su entera disposición y esperamos volver a contar muy pronto con su visita.Cordialmente.

8/10 – Goed

Atte

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Manager - Catalonia Barcelona Plaza op 4 jan 2024
Dear Atte,Thank you for the score awarded to our hotel.All the Catalonia Barcelona Plaza's team is at your complete disposal and we look forward to welcoming you soon again,Best regards,

10/10 – Uitstekend

Katarina

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good , everything vas great 🌟🌟🌟🌟🌟
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Manager - Catalonia Barcelona Plaza op 24 dec 2023
Dear Katarina,Thank you so much for the great score awarded to our hotel.We are pleased to know that your stay with us has been great and that you have enjoyed everything.All the Catalonia Barcelona Plaza's team is at your complete disposal and we look forward to welcoming you soon again.Best Regards,

8/10 – Goed

Janne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Manager - Catalonia Barcelona Plaza op 24 dec 2023
Dear Jeanne,Thank you so much for the time invested in answering to the satisfaction survey and for the score awarded to our hotel.All the Catalonia Barcelona Plaza Hotel's team is at your complete disposal and we look forward to welcoming you soon again.Best Regards

4/10 – Matig

Francisco

Negatief: Netheid, comfort kamer
Heat, roaches, phone... no thanks
Like sleeping in an oven ! Guy at front desk said November so the cold air was Not functioning. But it was over 80F or 27C in the room. Had to sleep with small window open, so all kinds of noise all night long. Finally when got to sleep at 3am... wife screams because big cockroach popped out. Ohh and random phone calls coming into room took any chance of sleep away. Horrible hotel stay.
1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Jo

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Nobuteru

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

José Alberto

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo de primera
4 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Malcolm

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Will definitely stay again in Barcelona and other properties
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Ramon

Positief: Netheid
Despite being a VIP property, I received nothing. The initial room given was horrible with a broken safe and broken closet door. They moved me to another room. This one had clearly been redecorated whereas the first one had not. The wifi signal was impossible to get in the room. Despite explaining this to the hotel, the technician insisted the signal was strong in the hall. Sure, in the hall, not in the room. The air conditioning in the hotel had been converted to heat for the season and there was no way to convert it back despite the heat wave that hit Barcelona. They refused even to offer me a slightly later check out of an hour even though I had been inconvenienced many times throughout my stay.
8 nachten verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Judy

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel location good , only lobby looks 4 star , rooms are old , bathtub old and too high to get to shower, after check in rooms on first floor , 6 rooms on same floor has no light in bathroom , waited 1/2 hour get back the table light , hot water boiler looks dirty inside and not working . Hotel location are central , beautiful square and walkable to mall and many side street small restaurants etc .
2 nachten verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ziv

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stay away very hot room no ac
Reactie van Manager - Catalonia Barcelona Plaza op 21 nov 2023
Dear Ziv,Thank you for evaluating your stay at the Catalonia Barcelona Plaza. Regarding your comment about the air conditioning, we are sorry for the inconvenience and we apologize. Due to the structure of the building, our hotel has a central AC and heating installation, and at certain times of the year it is very difficult to solve this problem, since the hotel is very big and customers also have different criteria for cold or the heat. .We regret your discontent and can only apologize for the inconvenience we may have caused you, hoping one day to have the opportunity to welcome you back to our hotel.Best regards, Lourdes Sitjá, General Manager.

10/10 – Uitstekend

Cristina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Meritxell Garcia op 21 nov 2023
:) Gracias!

8/10 – Goed

KACVAI, Magny Le Hongre

4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Carlos Manuel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Meritxell Garcia op 21 nov 2023
Muchísimas gracias Carlos!!! :)Ojalá verle de nuevo!!

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Comfort kamer
Never again!
The room on arrival was 25 degrees. It went to 26.5 in the first hour. Front desk said that guests had complained it was cold and they had turned on the heat. Apparently, at this hotel it is either A/C or heat, not both. it was 22 degrees outside. The corridors and common areas were nice and comfortable....maybe 20 degrees. Front desk said to open the window, which was onto Pz Espana, the busiest round-about in Catalonia. No sleep. Never again.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Manager - Catalonia Barcelona Plaza op 21 nov 2023
Thank you for evaluating your stay at the Catalonia Barcelona Plaza. Regarding your comment about the air conditioning, we are sorry for the inconvenience and we apologize. Due to the structure of the building, our hotel has a central AC and heating installation, and at certain times of the year it is very difficult to solve this problem, since the hotel is very big and customers also have different criteria for cold or the heat. .We regret your discontent and can only apologize for the inconvenience we may have caused you, hoping one day to have the opportunity to welcome you back to our hotel.Best regards, Lourdes Sitjá, General Manager.