Lobby

Beoordelingen van Eurostars Executive Hotel

4 out of 5
Eurostars Executive Hotel
Calle Marie Curie, Barbera del Valles

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 205 van 519 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 213 van 519 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 65 van 519 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 519 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 519 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Michel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall good stay for its value
Overall good stay. Only my room only had a cover sheet on the bed (there is an old fashioned blanket in the cupboard) but not a duvet (like the other rooms but this I only realized when a colleague of mine arrived couple of days later). On the other hand due to my work hours I only mentioned this upon check-out (so the reception didn't know about it until check-out). But maintenance, which was in my room daily, did not correct/add this.
4 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

André

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ruime kamers
Mooie accomodatie goede prijs kwaliteit verhouding. Ontbijt prima
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De service en de kamer was uitstekend, alleen vond de afstand naar Barcelona zelf te ver met openbaar vervoer en vond dat er te weinig was te doen in en rond het hotel.
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

K., Hardenberg

Positief: Netheid, personeel en service
Clean. Not for toerisme
The hotel is really nice and clean. But there is no facilitie for toerisme around the hotel or in the area.
10 nachten verbleven in augustus 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Marco

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hotel met rokers kamers
Bij aankomst kreeg ik een rokers kamer. Na een half uurtje debatteren waarom ik had ingevuld een NIET rokers kamer te willen was het antwoordt. Jammer dan, we zitten vol en je zoekt het maar uit. Aangezien het 21:30 was had ik geen keus om met het raam open en nog in de stank te slapen. In de ochtend nog eens geklaagd, maar schouders ophalen en sorry zegen is het enige wat ze kunnen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi, design hotel, vriendelijk personeel
Het hotel op zich is niks op aan te merken. Het personeel was heel aardig en behulpzaam. De kamers waren schoon en zag er goed uit, was alleen niet geheel geluidsdicht. Het enige minpuntje was de locatie, het is echt te ver van stad. Met de auto is het niet erg, maar met openbaar vervoer ben je al gauw een uur bezig. De bus rijd om het half uur en niet om de 20 minuten.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Heel netjes, goede airco. Personeel was ook heel erg vriendelijk! In ruim 30 min ben je in het centrum van Barcelona. Op een kleine 10 min afstand zitten een aantal winkels waar je wat boodschapjes kan doen en een drankje. Denk dat we hier zeker nog een x komen

8/10 – Goed

Rafael, Brussel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super verhouding kwaliteit/prijs
Hotel gelegen aan het rand van barcelona, centrum gemakkelijk te bereiken via bus A1 of A2 (wel 2,15 EUR per rit), het brengt je naar het station Fabra i Puig, van daaruit kan je met de metro bijna overal terecht. in de buurt van het hotel is er een groot shopping center (Bricocenter) en een Aldi, maar voor de rest is er niet veel te doen. Er is wel gratis wifi maar wordt 's avonds vaak onderbroken...Wij hadden een king size bed (1,90m breed) voor ons twee, was echt super! de badkamer is super modern uitgerust met haardroger (en telefoon :-D). Een klein minpunt is de verlichting van de kamer, je hebt amper licht via 2 spotjes in het plafond en 2 nachtlampjes...voor de rest niet véél licht. In de buurt parkeren is wel gevaarlijk...'s avonds zie je soms rare mensen rondlopen, dus hebben wij besloten om de parking van het hotel te gebruiken mits vergoeding natuurlijk.Voor de rest wordt de kamer elke dag gekuist en het bed wordt ook elke dag gemaakt. De airco is ook super, je hoort het niet draaien..Ik zou dit hotel dus zeker aanraden!!!

10/10 – Uitstekend

Natasha

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay. No complaints.
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Tysheen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The rooms were very presentable & appeared really clean. There were a few spots or stains on the walls that looked like they haven’t been wiped down. The windows in my 1st room would open on their own & wouldn’t stay locked. My shower was a bit hard to navigate with the handle for hot & cold water. Once I switched my room because I had a double bed, it got a lot better with the windows & shower. But unfortunately I noticed in both room the thermostat would not work it got really warm & trying to turn in down did nothing I had to sleep with the window open. A friend of my having their own room had the same problem. Overall the hotel was really nice & the staff was extremely helpful.
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Ayesha, Philadelphia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
My room was good. The bathroom was great! The tub was big and wonderful. My window had a cage in front. It was so inconvient
3 nachten verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Danny

Reisde met partner
Negatief: Netheid
No lo recomiendo
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Ying

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Raquel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo perfecto
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
El Hotel es acogedor y muy limpio. Esta situado en la entrada de la ciudad de Barbera del Valles, en un polígono industrial que le hace perder un poco de encanto. Por lo demás, instalaciones y personal muy correctos.
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Ocean

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There was only one English Channel on the TV. The view was not that great. Easy to get onto public transit nearby. The staff were eager to help us with any questions we had. The neighbourhood did not have that much around it. The cleaning staff made our bed everyday which was also nice.
7 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

JEAN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2e séjour
Il s'agit de mon 2e séjour pour 2 nuits pour affaires. Chambre avec grand lit et propre. 2 bouteilles d'eau offertes mais pas de cafetière. Restaurant le soir pour petite faim si vous n'avez pas envie de sortir. Le petit déjeuner est correct
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

HECTOR

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel
Todo muy bien.
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Kevin derrick

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice staff and friendliness
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

ALEXANDER, Country SLOVAKIA-EUROPE

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Hakim

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Franca

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Deborah

Reisde met familie
Needs a refurbishment
3 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Ismail

4 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Frank

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voltarem
Es la segunda vez que voy y seguro que repito. Habitación y cama amplios. Lo único que no entiendo es que llenen la pequeña nevera de productos de pago que hay que sacar para poder meter algo.
4 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Cesar

4 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Mala experiencia de Wifi
Todo bien, excepto que Wifi está mal, difícil de conectar, podéis usar solución de Ruijie o Reyee
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Antonious

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and friendly staff
4 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Sharon

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nice out of town stay
we were very delayed but late check in was no problem. front desk helpful & friendly rooms as pictures & clean but could do with a refresh & I know this is an English thing but no kettle in the room. Fridge stocked with drinks. it is a 20 min walk to the railway station , trains are frequent but it is a 30 min journey to La Rambala the area is commercial but not too busy with Burger King and Aldi on the doorstep.
3 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

EROL

3 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Sasha

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Nicolas

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Correct mais sans plus
L'hotel est situé à l'extérieur de Barcelone à environ 20 minutes en voiture du cente, dans une zone commerciale/industrielle. Les équipements de l'hotel son assez léger pour un hotel 4* (pas de chaussons, pas de peignoirs, pas de kit d'hygiène.. .etc). Et le petit déjeuner est correct mais sans plus. La fenetre de la chambre ne fermait pas et était réparée avec un adhésif. Sinon la propreté de la chambre était irréprochable
1 nacht verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Onur

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
It’s not a 4 star hotel, it is good 2 star hotel.
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

marie-helene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Belle étape
Hôtel très propre, très confortable Facile d’accès (près d’une sortie d’autoroute) Pas de restaurant sur place et très peu aux alentours
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

arnaud

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
séjour d'affaires a Barcelone
cet hotel est bien situé à barcelone pour un séjour d'affaires belles chambres, bons petits déjeuners par contre un peu bruyant la nuit dû à sa situation en ville, pas de parking il faut garer sa voiture au supermarché voisin
4 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Arthur, Roggwil TG

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gut, modern, gute Lage, freundlich, sauber, restaurant könnte mehr bieten. Bar am Abend aber sonst vollends zufrieden. Auch Check-In / Out

10/10 – Uitstekend

Babar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Babar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Carlos

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We received a room which was good. Just a slight observation our bathroom seemed to be for a dissabled person and we realised the floor was slippery and rails were wobbly no major issue but it may have been for someone on a wheelchair. Everything else was great
3 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

sory

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy bonito
1 nacht verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Gry

1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Dominika

5 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

lyn

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

frederic

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel confortable loin du centre de barcelone
L'hôtel est confortable, calme. Par contre situé dans une zone peu touristique avec vue sur le supermarché d'en face et un peu loin du centre de barcelone
3 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Mariama

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Lucrezia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lo staff è gentile e attento. L'hotel è veramente bello, ma la cosa che non mi è piaciuta è la posizione, perché è lontana dal centro della città.
7 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Daniela

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
Me gustó la limpieza No me gusto que para ser 4 estrellas las habitaciones son básicas, sin una tetera ni teléfono.
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

DIDIER

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Gonzalo

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Buena estancia
La entrada fue mal ya que nos dieron una habitación que no estaba preparada. Despues al cambiarla, no nos abria la puerta... llegamos tarde y tardamos bastante en entrar. Todo el resto fue muy correcto
1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Elias

Reisde met partner
Positief: Netheid
Que des entrepôts autour de l’hôtel. Facturation à bien contrôler. Beaucoup de bruits en soirée.
8 nachten verbleven in juli 2022