Een flatscreentelevisie

Beoordelingen van Guitart Grand Passage

4 out of 5
Guitart Grand Passage
Carrer de Muntaner 212, Barcelona

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 172 van 444 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 178 van 444 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 62 van 444 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 24 van 444 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 444 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Merijn

3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van recepcion op 19 nov 2023
Estimada Merijin, Gracias por su reseña y reciente estancia con nosotros aquí en el Guitart Grand Passage. Estoy muy contento de que haya disfrutado de todas las comodidades que teníamos para ofrecer. Espero volver a darle la bienvenida al en un futuro próximo. Saludos cordiales, Recepcion

8/10 – Goed

C.A.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel mooi hotel in een mooie omgeving. Veel restaurants op loopafstand. (niet toeristisch maar met lokale mensen). Hotel is wel gehorig aan de binnenkant. Dus niet de geluiden van de straat, maar je hoort wel 'leven' binnen het pand. Voor paar daagjes uitstekend verblijf, zeker voor families. Goeie prijs!
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Denise

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Ivo

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Negatief: Personeel en service
Mooie locatie, ruime kamer, alleen lastige communicatie met receptie
4 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Alberto Sancho op 7 jun 2022
Thanks for your comments Ivo! Alberto Sancho Manager

10/10 – Uitstekend

Jason, Rotterdam

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was very neat and i was very satisfied. If i had to name some negative points its The finnishing of the room had some minor flaws and you can hear some sound from the streets but both barely noticable. Location was just a few minutes from shoppingstreets rambla de catalunya and passeige de gracia. And busstation is only a few minutes away.
5 nachten verbleven in november 2019
Reactie van JMisurelli op 9 jan 2020
Dear Jason, Thank you for taking the time to review your recent stay and for choosing the Guitart Grand Passage during your visit to Barcelona. It's great to hear that you found our location convenient and we will take on board your comments regarding maintenance and very much hope to be able to welcome you back again on your next visit to our beautiful city. Kind regards.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn en behulpzaam personeel, goed ontbijt. Lekker bed.
11 nachten verbleven in september 2019
Reactie van JMisurelli op 4 nov 2019
Dear Guest, Thank you for having taken the time to leave a review and also for your fantastic rating. We are very pleased to hear that you were looked after by our team and that you enjoyed all the breakfast options on offer. We hope to be able to welcome you back again in the very near future. Kind regards.

8/10 – Goed

Nick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi en goed gelegen hotel
Het was een ontzettend mooi hotel met mooie, ruime kamers. We zijn goed geholpen door het personeel en de kamers werden goed schoongemaakt. Het enige minpuntje was dat een dag het koude water het niet deed en we met ontzettend heet water zaten, hiermee werden we overigens ook vriendelijk geholpen en probeerde het personeel meteen het probleem te verhelpen !

8/10 – Goed

martin, hardenberg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel, plusminus 10 minuten lopen van metro stations, rustige ligging ondanks nabije drukke straat. De kamer had een aparte slaapkamer met een goed tweepersoons bed, gescheiden door schuifdeuren van de woonkamer met een redelijke slaapbank. Ruime nette badkamer voorzien van bad, douche, toilet, bidet, wastafel. We waren met z'n drieën en geen gebruik van het ontbijt buffet (€ 48 met z'n drieën per dag) maar ipv daarvan bij nabij gelegen bakkertje/koffietentje 'Granier' aan de av diagonal ontbeten (€15 met z'n drieën per dag)

10/10 – Uitstekend

jokri, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijke hotel
Was heel netjes, schoon en lekker ruim. Een aanrader.

8/10 – Goed

Passie, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Guitart in Barcelona, een aanrader voor rust in een drukke stad.
Een goed hotel met vriendelijke bediening. Mooie grote kamer, met inpanding balkon. Nabij winkelstraat ( 10 min lopen ). Heleboel gezellige restauranjes in de buurt.

10/10 – Uitstekend

Oli

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Very good stay, but make sure you get the room you signed up for shown in the pictures. Chances are you may get a dated, non renevated, inferior room. We did, and had to ask for another.
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Roberto

Positief: Netheid, personeel en service
Good location, the facility needs some upgrades
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Elena

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
One of the best locations in Barcelona. Everything is workable. Large room. A bit outdated. Otherwise very nice hotel. I would book it again.
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Sandra

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schönes sauberes Hotel, große Zimmer Sehr gute Lage, nettes Personal
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Naghmeh

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Shlok

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
great overall stay, room was bigger than expected, lots of food options nearby, bus stop right outside, and the metro is a 10 min walk.
5 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Marielle

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

EMIN, ISTANBUL

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I been staying here for almost 25 years. Great location, very large rooms, great people.
4 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Nathaly

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Gives the impression of old, didnt like the smell at reception and the only restaurant they offer for room service wasnt good at all. The staff was helpful and kind
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Hirofumi

3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

carlos uriel, las vegas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The whole experience was perfect. Thanks to all the staff! I highly recommend this hotel.
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Turqoise

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was nice but could use some renovations the room was a little run down but worked for what we needed. The staff was amazing-nice and attentive. The area had plenty of options for food and drinks and it was a good spot for grabbing a cab easily.
Reactie van recepcion op 21 feb 2024
Dear TurqoiseThank you for sharing your feedback with us. We are pleased to hear that you found our property to be pleasant, despite its need for renovations. We continuously strive to improve our facilities to ensure our guests have a comfortable and enjoyable stay.We are delighted that you found our staff to be friendly and attentive. Providing exceptional service is a top priority for us, and we are glad to hear that our team exceeded your expectations.It's wonderful to hear that you enjoyed the surrounding area with its abundance of dining and drinking options. We understand the importance of convenient transportation, and we're glad you found it easy to grab a cab nearby.We appreciate your patronage and hope to welcome you back in the future. Please don't hesitate to reach out if there is anything more we can do to enhance your experience.Best regards,Eric.R

6/10 – Redelijk

Luis

Reisde met partner, Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
First the good: very well located, nice property from the outside, lots of restaurants nearby, easy access to transportation, huge rooms. The downside: the hotel is not a 4-star, it’s a 3-star with a need for maintenance. There are 3 bars on the property facing the street where the party goes on until the early hours every day. Avoid getting a room on the lower floors since all rooms face the street as the noise is loud; additionally, the soundproofing of the windows is not good, not to mention the noise from adjacent rooms. I could hear the arguments of the couple in the neighboring room every day, and when they used the bathroom too, if you know what I mean… Regarding breakfast, I stayed for 4 nights, and two of them had no juices, and the bread was from the previous day, so I recommend not prepaying for breakfast; get a better breakfast elsewhere. The beds were very uncomfortable, of cheap quality; the springs didn’t let me sleep well. I will not return.
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van recepcion op 21 feb 2024
Dear LuisThank you for taking the time to provide your detailed feedback. We appreciate your positive comments regarding our convenient location, the exterior of our property, nearby dining options, transportation accessibility, and spacious rooms.We regret to hear about the challenges you encountered during your stay. Your observations regarding the maintenance and noise disturbances have been duly noted, and we apologize for any inconvenience caused. We understand the importance of providing a peaceful environment for our guests and will address these issues promptly to ensure a more comfortable experience for future guests.We apologize for the shortcomings you experienced with our breakfast service. Your feedback regarding the availability and quality of breakfast items will be shared with our food and beverage team for immediate improvement.Furthermore, we apologize for the discomfort you experienced with the beds. We strive to provide our guests with a restful sleep experience, and we regret that we fell short of your expectations in this regard.We genuinely appreciate your feedback as it helps us identify areas for improvement. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a much-improved experience that reflects our commitment to guest satisfaction.Sincerely,Eric.R

10/10 – Uitstekend

Filip

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect!
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van recepcion op 23 jan 2024
Dear Filip,Thank you for your perfect 5/5 rating! We are glad to hear that your experience with us was excellent and that we met your expectations. We are delighted that you enjoyed your stay and that we were able to provide you with quality service.We look forward to having you back in the future to provide you with another wonderful experience. If there is anything specific you would like to highlight or share about your visit, please do not hesitate to let us know. We are here to provide you with the best service possible.Thank you for choosing us and for sharing your positive experience.Yours sincerely,Eric.R

10/10 – Uitstekend

Carla

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van recepcion op 23 jan 2024
Estimada Carla,¡Gracias por tu calificación perfecta de 5/5! Nos alegra saber que tu experiencia con nosotros fue excelente y que cumplimos con tus expectativas. Estamos encantados de que hayas disfrutado de tu estancia y que hayamos logrado proporcionarte un servicio de calidad.Esperamos tenerte de nuevo en el futuro para ofrecerte otra experiencia maravillosa. Si hay algo específico que te gustaría destacar o compartir sobre tu visita, no dudes en hacérnoslo saber. Estamos aquí para brindarte siempre el mejor servicio posible.Gracias por elegirnos y por compartir tu experiencia positiva.Atentamente,Eric.R

4/10 – Matig

Sascha

3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van recepcion op 23 jan 2024
Dear Sascha,We sincerely appreciate your feedback and value your honesty in providing us with a 2/5 rating. We regret that your experience did not fully meet your expectations and would like to apologise for any inconvenience you experienced.We would like to know more details about your stay so that we can address and improve any areas that were unsatisfactory. If there are specific areas where you felt we failed, we would appreciate you sharing them with us so that we can work on them.Your satisfaction is our top priority, and we appreciate the opportunity to learn and grow from your feedback. We look forward to the opportunity to welcome you back and provide you with a more positive experience in the future.Thank you for your time and for choosing us.Yours sincerely,Eric.R

4/10 – Matig

yejean

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van recepcion op 23 jan 2024
Dear Yejean,We sincerely appreciate your feedback and value your honesty in providing us with a 2/5 rating. We regret that your experience did not fully meet your expectations and would like to apologise for any inconvenience you experienced.We would like to know more details about your stay so that we can address and improve any areas that were unsatisfactory. If there are specific areas where you felt we failed, we would appreciate you sharing them with us so that we can work on them.Your satisfaction is our top priority, and we appreciate the opportunity to learn and grow from your feedback. We look forward to the opportunity to welcome you back and provide you with a more positive experience in the future.Thank you for your time and for choosing us.Yours sincerely,Eric.R

6/10 – Redelijk

John

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Good location
Reactie van recepcion op 21 feb 2024
Dear JohnWe sincerely appreciate your comments and for taking the time to leave feedback. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We value your feedback and will use it to improve our services and customer experience in the future.If you have any specific suggestions on how we could improve, please do not hesitate to let us know. We would love the opportunity to regain your trust and provide you with an exceptional experience on your next visit.Thank you again for your feedback.Yours sincerely,Eric.R

8/10 – Goed

Yohan

Positief: Netheid, personeel en service
T
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van recepcion op 28 nov 2023
Estimado Yohan, Estamos muy agradecidos por su reseña. Estamos muy orgullosos de que haya tenido una gran estancia en el Guitart Grand Passage. Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo en nuestro hotel. Cordialmente, Recepcion

10/10 – Uitstekend

jeannine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon hôtel
Chambre et salle de bain spacieuse. Très Bon accueil. Bonne proximité des Ramblas. Plusieurs séjours effectués, et nous reviendrons.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van recepcion op 4 nov 2023
Dear guest, Thank you for your review and recent stay with us here at the Guitart Grand Passage. I am very happy that you enjoyed your stay with us. Looking forward to seeing you again soon at our Guitart Grand Passage. Best regards,Reception

10/10 – Uitstekend

Thomas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van recepcion op 2 nov 2023
Dear Thomas, Thank you very much for choosing the Guitart Grand Passage Hotel for your recent trip to Barcelona and for sharing your impressions with us. We sincerely hope to welcome you back soon. Best regards,Reception

10/10 – Uitstekend

Muge

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van recepcion op 12 nov 2023
Dear guest, Thank you for your review and recent stay with us here at the Guitart Grand Passage. I am very pleased that you enjoyed all the amenities we had to offer. I look forward to welcoming you back to the in the near future. Best regards, Reception

6/10 – Redelijk

Gerardo

Reisde met een groep
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Not as looks in picture. More older, wear and tear. Terrible shower where water gets all over floor. Balcony doors dont lock, someone could climb in. Good location and friendly staff
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van recepcion op 31 okt 2023
Dear Gerardo, thank you for taking the time to share your valuable comments with us. We greatly appreciate you letting us know what areas of opportunity and facilities can be improved during your stay, as this allows us to focus on them and resolve them in the best way, in order to continue improving and provide our guests with the best attention and service. Once again, we appreciate the time you took to share your feelings and comments. We hope you will give us the opportunity to welcome you again on another occasion and return the trust you have placed in us. Best regards,Reception

10/10 – Uitstekend

Nicolas, LOS GATOS

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The team at this hotel is fenomenal and will go out of their way to make sure that you are comfortable. Location is ideal and the rooms are quite large, specially the suites that are newly renovated.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van recepcion op 24 okt 2023
Dear Nicolas, Thank you for your review and recent stay with us here at the Guitart Grand Passage. I am very pleased that you enjoyed all the amenities we had to offer. I look forward to welcoming you back to the in the near future. Best regards,Reception

10/10 – Uitstekend

Maribel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel, very clean, great staff and great location
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van recepcion op 19 okt 2023
Dear Maribel , Thank you very much for taking the time to write this wonderful review. The team at the Hotel Guitart Grand Passage is happy to read that we have exceeded your expectations with the service you received. We appreciate your kind words and hope you will come back soon. Yours sincerely, Recepcion

6/10 – Redelijk

Jose, San Jose

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
La ducha era terrible , tuve que hacer malabares para poder fijar la salida del agua y poder bañarme Por lo demás está muy bien este hotel
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van recepcion op 19 okt 2023
Estimado Sr. Jose, Muchas gracias por alojarse con nosotros y por su tiempo en comentar su estancia. Gracias también por señalar la imperfección en el baño, se lo hemos comunicado a nuestro equipo de mantenimiento que lo ha arreglado inmediatamente. Esperamos volver a darle la bienvenida a nuestro hotel. CordialmenteRecepcion

8/10 – Goed

Brendan

5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van recepcion op 19 okt 2023
Dear Brendan, Thank you very much for choosing the Guitart Grand Passage Hotel for your recent trip to Barcelona and for sharing your impressions with us. We sincerely hope to welcome you back soon. Best regards,Reception

10/10 – Uitstekend

Susan Edith

6 nachten verbleven in september 2023
Reactie van recepcion op 19 okt 2023
Dear Susan, Thank you very much for choosing the Guitart Grand Passage Hotel for your recent trip to Barcelona and for sharing your impressions with us. We sincerely hope to welcome you back soon. Best regards,Reception

8/10 – Goed

Enrique

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sin comentarios
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van recepcion op 19 okt 2023
Estimado Sr Enrique, Muchas gracias por dejarnos su comentario sobre su estadía con nosotros. Me alegro de que haya disfrutado de nuestro hotel y esperamos recibirla nuevamente. Saludos cordiales,Recepcion

10/10 – Uitstekend

jeannine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SÉJOUR HÔTEL
DEJA PLUSIEURS FOIS QUE NOUS SÉJOURNONS DANS CET HÔTEL. LES CHAMBRES SONT GRANDES ET CONFORTABLES. LE PETIT DÉJEUNER BUFFET BIEN SERVI.AVANTAGE : LE PARKING, MÊME S’IL EST PAYANT.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van recepcion op 19 okt 2023
Nous vous remercions pour votre commentaire et votre récent séjour au Guitart Grand Passage. Je suis très heureux que vous ayez apprécié toutes les commodités que nous avions à offrir. Nous espérons que vous reviendrez nous rendre visite très bientôt.Réception

8/10 – Goed

mohammed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Plancher, aération provenant de la climatisation et les conduits sanitaires sont à améliorer.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van recepcion op 22 okt 2023
We appreciate your kind preference and that you have taken the time to share your valuable comments with us. We greatly appreciate you letting us know what facilities you found during your stay in poor condition, as this allows us to focus on them and resolve them in the best way, to continue to improve and provide our guests with the best attention and service. Once again, we appreciate the time you took to share your feelings and comments. We hope you will give us the opportunity to welcome you again on another occasion and to return the trust you have placed in us. Best regards,Recepcion

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van recepcion op 22 okt 2023
Dear Guest, Thank you very much for choosing the Guitart Grand Passage Hotel for your recent trip to Barcelona and for sharing your impressions with us. We sincerely hope to welcome you back soon. Best regards,Reception

6/10 – Redelijk

MARTHA

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Hotel is 5 mnts walking to the Eiffel tower. Front desk are not very nice and helpful. Bedroom is very small.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van recepcion op 22 okt 2023
Dear Martha, Thank you very much for choosing the Guitart Grand Passage Hotel for your recent trip to Barcelona and for sharing your impressions with us. We believe your comments are from another hotel, as the tour eiffel is in Paris. We sincerely hope to welcome you back soon. Best regards,Reception

8/10 – Goed

roberto o

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
las habitaciones bastante grandes y las camas comodas, los aires funcionaron perfectamente. El hotel en general necesita mucho mantenimiento, se veia el deterioro. el trato del personal muy amigable y dispuestos a ayudar y recomendar.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van recepcion op 22 okt 2023
Estimado Roberto, agradecemos que se haya tomado el tiempo de compartirnos sus valiosos comentarios. Agradecemos enormemente que nos haga saber qué áreas de oportunidad y instalaciones no estaban a su gusto, ya que esto nos permite enfocarnos en ellas y resolverlas de la mejor manera, para seguir mejorando y brindar a nuestros huéspedes la mejor atención y servicio. Una vez más, agradecemos el tiempo que se tomó para compartir sus sensaciones y comentarios. Esperamos nos brinde la oportunidad de recibirle nuevamente en otra ocasión y poder devolverle la confianza depositada en nosotros. Reciba un cordial saludo,Recepción

10/10 – Uitstekend

Ramon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy amplia la Habitación y cómoda
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van recepcion op 22 okt 2023
Estimado Ramón, Muchas gracias por elegir el Hotel Guitart Grand Passage para su reciente viaje a Barcelona y por compartir sus impresiones con nosotros. Esperamos sinceramente volver a darle la bienvenida pronto. Un cordial saludo,Recepción

6/10 – Redelijk

Miguel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
en general bien algunos problemas tecnicos en la habitacion desayuno un poco pobre
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van recepcion op 22 okt 2023
Estimado Miguel, agradecemos que se haya tomado el tiempo de compartirnos sus valiosos comentarios. Agradecemos enormemente que nos haga saber qué áreas de oportunidad y isntalaciones no estavan asu gusto, ya que esto nos permite enfocarnos en ellas y resolverlas de la mejor manera, para seguir mejorando y brindar a nuestros huéspedes la mejor atención y servicio. Una vez más, agradecemos el tiempo que se tomó para compartir sus sensaciones y comentarios. Esperamos nos brinde la oportunidad de recibirle nuevamente en otra ocasión y poder devolverle la confianza depositada en nosotros. Reciba un cordial saludo,Recepción

10/10 – Uitstekend

Yaneli, Miami

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Despite iit is an old hotel, the location is centric and accesible to restaurants and shops. We spend a good time
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van recepcion op 22 okt 2023
Dear Yaneli, Thank you very much for choosing the Guitart Grand Passage Hotel for your recent trip to Barcelona and for sharing your impressions with us. We sincerely hope to welcome you back soon. Best regards,Reception

10/10 – Uitstekend

simon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
very good
2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

federico, houston

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Well located. Property getting old
4 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

OCTAVIO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very well placed hotel, close to major shopping and tourist areas which makes everything convenient.
3 nachten verbleven in juli 2023