Een seizoensgebonden buitenzwembad, zwembadcabana's (toeslag)

Beoordelingen van Hilton Diagonal Mar Barcelona

4 out of 5
Hilton Diagonal Mar Barcelona
Passeig Taulat 262-264, Barcelona

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 374 van 718 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 211 van 718 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 64 van 718 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 36 van 718 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 33 van 718 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Yasemin, Amersfoort

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Slecht ontbijt, lange wachttijden op de liften en deposit van € 200 vonden wij niet gepast.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Reservation Team op 6 mei 2024
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback with us. We're sorry to hear about your experience with the breakfast, elevator waiting times, and deposit fees. We sincerely apologize for any inconvenience or frustration caused. Please know that we take guest feedback seriously, and we appreciate you bringing these issues to our attention. We hope to have the chance to welcome you very soon!

10/10 – Uitstekend

Marcin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Reservations op 20 feb 2024
Dear Guest,Thank you very much for taking the time to provide us with a review. We are verry happy to see that you enjoyed your stay. Hopefully we will be able to accommodate you another time soon!Kind regards,Reservation team

8/10 – Goed

Marvin

Positief: Personeel en service
Badkamer had een slechte rioollucht en er was waterschade aan de badkamer deur. Te druk met gasten die niet in t hotel verblijven maar voor het zwembad komen . Lift is een ramp
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Het Reserveringsteam op 18 aug 2023
Geachte gast,Dank u wel dat u deze zorgen onder onze aandacht heeft gebracht. Wij bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u heeft ondervonden tijdens uw recente bezoek. Uw feedback is voor ons van onschatbare waarde, omdat het ons helpt problemen aan te pakken en onze diensten te verbeteren.Wij betreuren het ten zeerste dat er een onaangename rioollucht in de badkamer was en dat er waterschade was aan de deur van de badkamer. Wij begrijpen hoe belangrijk netheid en comfort zijn voor onze gasten, en we werken actief aan het oplossen van deze problemen om een aangenamere ervaring voor iedereen te garanderen.Bovendien betreuren wij het dat de lift niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij begrijpen de frustratie die dit kan veroorzaken en we ondernemen onmiddellijk actie om eventuele onderhouds- of operationele problemen aan te pakken om een soepelere werking te waarborgen.Wij zijn dankbaar voor uw geduld en begrip, vooral omdat we te maken hebben met een toestroom van gasten die het zwembad bezoeken. Uw feedback zal ons leiden bij het doorvoeren van de noodzakelijke verbeteringen om ervoor te zorgen dat alle aspecten van onze faciliteit een aangenaam en comfortabel verblijf voor iedereen bieden.Indien u verdere details of suggesties heeft, aarzel dan niet om deze met ons te delen. Wij waarderen uw input en zijn toegewijd om een betere ervaring te bieden in de toekomst.Nogmaals onze excuses voor eventuele ongemakken die u heeft ondervonden, en wij waarderen uw begrip. Wij hopen u de gelegenheid te kunnen bieden om u opnieuw welkom te heten en u de uitstekende ervaring te bieden die u verdient.Met vriendelijke groeten,

10/10 – Uitstekend

Kevin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Reservations Department op 27 jun 2023
Dear guest, thank you for this excellent feedback! We are excited to know that everything in your stay was amazing and we are looking forward to seeing you again soon! Regards,

10/10 – Uitstekend

H Turan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging leuk hotel en top service
5 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Reservations Team op 10 apr 2023
Geachte Heer Turan, wij waarderen uw positieve beoordeling! We zijn erg blij te weten dat u hebt genoten van onze faciliteiten en service. Ik wens u een fijne dag,

6/10 – Redelijk

Nannette Petronille

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk bed, stille kamer, fijn zwembad. Veel mensen van buiten het hotel die gebruik maken van zwembad en sfeerbepalend zijn
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Reservations Department op 1 okt 2021
Dear Nannette, Thank you very much for taking the time to share your experience. We take note of you comments in order to improve all services. It will be an honour to welcome you very soon! Sincerely

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pool, the room hotel and the woman from the breakfast was amazing! I will come back for sure
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Reception op 11 aug 2021
Thank your very much for the feedback and the rating. We will be more than glad to welcome you back. We remain at your disposal. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice location and pool bar
7 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Clara Sureda - Reservations Department op 2 aug 2021
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to share your experience. We are very happy to hear you enjoyed all hotel facilities so much and you had a wonderful stay.

8/10 – Goed

GJK, Rotterdam

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel in rustige buurt, tegenover winkelcentrum, taxi standplaats voor de deur, nette kamers en prima uitgebreid ontbijt. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Reservation Department op 20 nov 2019
Dear guest, we want to thank you for your review, we were honoured to hold you in our hotel and know that you had a good experience with our team family in our beautiful city. We hope to hear about you again soon. Kind regards.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijke warme badjassen en badlakens. Ruime kamer.
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Olivia op 17 sep 2019
Dear Guest, I would like to thank you very much for sharing your experience about your stay at Hilton Diagonal Mar Barcelona. It is our pleasure to learn that you enjoyed to the fullest your stay in our property. We are looking forward to welcoming you back on future visits to our lovely city. Kind regards, Olivia Reservations Department

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Hilton Diagonal Mar Barcelona op 26 aug 2019
Dear Guest, We would like to thank you very much for sharing your experience about your stay at Hilton Diagonal Mar Barcelona. We hope to welcome you again in the near future. Warm regards, Reservations Department

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goeie ligging, heel nette en mooie kamers. Het stropt dikwijls ter hoogte van de liften. Te weinig liften bij drukke bezetting.
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Hilton Diagonal Mar Barcelona op 26 aug 2019
Dear Guest, We would like to thank you very much for sharing your experience about your stay at Hilton Diagonal Mar Barcelona. Kindly note that we have passed on your additional comment to the related department, in order to improve our guest experience! We are looking forward to welcoming you back on future visits to our lovely city. Warm regards, Reservations Department

10/10 – Uitstekend

Angelique, Valkenburg

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De watertoevoer was moeilijk te stellen; je verwacht dit niet bij een Hilton hotel. De rest van de voorzieningen waren uitmuntend!
6 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Hilton Diagonal Mar op 30 aug 2019
Dear Angelique, Thank you for taking the time to share your experience. We are pleased to see that you enjoyed your stay at Hilton Diagonal Mar Barcelona. We hope to welcome you again the near future. Kind regards, Reservations Department

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Olivia op 12 aug 2019
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to leave this amazing review. We are happy to hear that you enjoyed our location and breakfast! We hope to welcome you back again. Kind regards, Olivia

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Hilton Diagonal Mar op 13 aug 2019
Dear Guest, Please feel free reach out to us directly with any further comments, concerns, or suggestions you wish to share Kind regards, Reservations Department

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel en aardige mensen. Alleen werd aan het zwembad elke bestelling verkeerd geleverd. Of vergeten en moest het weer worden gevraagd. Voor een duur hotel niet de service wat je mag verwachten
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Hilton Diagonal Mar op 28 jun 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time leaving us a review. Kindly note we will follow up with the relevant department as to ensure Hilton standards are being followed and that this was a one-time lapse. We hope to welcome you back! Kind regards, Sanne

8/10 – Goed

Yvonne, Ankeveen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel vlakbij winkelcentrum
Een mooi hotel met mooi en sfeervolle lounge om het terras. Ongeveer een klein half uur met de bus naar het centrum. Zeer vlakbij het overdekte winkelcentrum Diagonal Mar met leuke winkels en restaurantjes. Vanaf het Hilton is het makkelijk opstappen op de toeristenbussen, maar ook met de metro voldoende uitval mogelijkheden.
4 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Ry, limburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxe hotel bij het strand
Luxe hotel op 5 min lopen van het strand, groot winkel centrum met veel restaurants ligt er tegen over. Metro op ca 5-7 min lopen. Lopen naar het oude centrum is te ver! Luxe kamers met alle faciliteiten. Leuke beachclub puro beach. Je moet echter betalen voor een ligbed aan het zwembad 20e .Er zij ook gratis ligbedden op ca 30 meter van het hilton zelf .Zeer uitgebreid ontbijt met zeer vriendelijk personeel. Kamer had een mooi uitzicht over barcelona ( 24 etages)
4 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

JERRY

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Hilton Diagonal Mar op 24 mei 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to provide us with a review. We are glad to hear that you enjoyed your stay. We would like to see you again another time.Kind regards,Reservation team

4/10 – Matig

Gregory

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing. This is marketed as a premium property. It's an average hotel.
6 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Hilton Diagonal Mar op 24 mei 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to provide us with a review. We are sorry to hear that your stay with us did not meet your expectations. Hopefully you did still enjoy your stay.Kind regards,Reservation team

6/10 – Redelijk

Thomas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Had to pay for everything
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Reservation Team op 22 mei 2024
Dera Guest, Thank you for your feedback. We’re glad to hear you enjoyed your stay. However, we're sorry to hear that you felt you had to pay for everything. We strive to provide a balance of value and quality, and your comments will help us improve our services. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide an even better experience in the future.

6/10 – Redelijk

Christine

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Room smelled like smoke. Hard to deal with. Checkin line was super slow also.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Hilton Diagonal Mar op 21 mei 2024
Dear Guest,Thank you for providing us with a review. We are sorry to hear that we have not met your expectations. We will look into the smoke smell in the room right away. Sometimes the check in time is long during the peak hours, we are sorry for this. We hope we can accommodate you another time again when visiting Barcelona.Kind regards,Reservation team

10/10 – Uitstekend

Shannon, Sachse

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly and helpful staff, top notch restaurants, and ease of getting transportation around the city.
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hilton Diagonal Mar op 21 mei 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to provide us with a review. We are very glad to see that you enjoyed your stay with us and our colleagues were of great help. We are glad you enjoyed and acknowledge the quality level our restaurant. We hope we will be able to accommodate you again another time.Kind regards,Reservation team

10/10 – Uitstekend

Ricardo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice Hilton hotel. The location is excellent
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Reservations Department op 14 mei 2024
Dear guest, thank you for your positive feedback! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and found our hotel's location to be excellent. If there's anything else we can do to enhance your experience next time, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Uitstekend

Franesa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful property and spacious rooms. Front desk and concierge went out of their way to ensure a pleasant stay and assisted us with securing last minute tickets to the Hypogeum. Hospitality and excellence is definitely an attitude conveyed by all. I found all staff to be pleasant, helpful and professional. Good location. Walkable to lots of higher end shops. Not far taxi ride to Valletta and getting to Hypogeum and Tarxien temple. Would recommend using Uber rather than hotel transport if you are looking to get around the area on a budget. For instance, hotel transport is very expensive at $40euro vs $13euro with Uber to get to airport.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Bernat op 13 mei 2024
Thank you so much for your kind words. We are very pleasant you enjoyed your stay with us. We really hope to have you back soon!

8/10 – Goed

Nourhan

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hôtel but staff could be nicer and would be nice to get better amenities like vanity kit or perks like breakfast
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Hilton Diagonal Mar op 9 mei 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to provide us with a review. We are glad to hear you enjoyed our property, but sorry to hear that our staff was not meeting your expectations. We always try to deliver the best quality of service we can but are sorry that this was not done towards you. Unfortunately we are unable to provide guests with complementary breakfast, this can be booked when making the reservation or by contacting the hotel upfront. We hope to see you again another time at our hotel!Kind regards,Reservation team

6/10 – Redelijk

Tomoko

Positief: Netheid
I can’t drink the taped water that I have to get the water fountain all the time.
8 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hilton Diagonal Mar op 9 mei 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to provide us with a review. Unfortunately it is not recommended to drink the tap water in the whole of Barcelona, we are sorry that this was not properly informed to you. Although there was a problem with the water we still hope you enjoyed your time at our hotel.Kind regards,Reservation team

8/10 – Goed

Katherine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Hilton Diagonal Mar op 9 mei 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to provide us with a review, we value your opinion. We hope we are able to accommodate you another time again.Kind regards,Reservation team

10/10 – Uitstekend

Eduardo

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This Hilton hotel was a great fit for our family, there is a plaza in front of the hotel with a big playground, also several options for restaurants, the included breakfast was great with all the options you can expect and more. I particularly would like to say thanks to the concierge team that gave us tips and solve the problem with Expedia reservation. When we arrived at the hotel we were informed expedia has not transferred the reservation to their system. They asked us to wait while their team contact Expedia and solved the problems. We were thankful, they were proactive and did not just threw the problems on our hands. Expedia on the webchat want us to talk to a relocation team. The hotel solved the issue before Expedia team was even able to contact us by phone. Definitely we would recommend this hotel for other families wanting to explore Barcelona.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Reservation Team op 6 mei 2024
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share your experience with us! We're thrilled to hear that we were a great fit for your family. It's fantastic to know that you found our breakfast selection to your liking and that our concierge team was able to assist you efficiently, especially with the issue you experienced. We always strive to provide proactive and attentive service, and we're delighted that we could resolve the problem swiftly for you. We look forward to welcome you very soon!

10/10 – Uitstekend

ANDRES

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The bedding was perfect!
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Reservation Team op 6 mei 2024
Dear Guest, thank you so much for your feedback. We are delighted that you enjoyed your stay so much. We look forward to welcome you very soon!

10/10 – Uitstekend

Abz A.

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I enjoyed the view i had in my room. Comfortable bed .
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Reservation Team op 6 mei 2024
Dear Guest, We're happy to hear that you enjoyed the view from your room and found the bed comfortable! If there's anything else we can do to make your stay even more enjoyable, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back for another great stay in the future!

10/10 – Uitstekend

Fabio, Milano

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Posizione top
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Bernat op 3 mei 2024
Thank you so much for your review. We hope you enjoyed the stay with us and to see you back very soon!

10/10 – Uitstekend

Olga Maria

Customer service
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Reservations Department op 1 mei 2024
Dear guest, thank you for your wonderful feedback. We are glad to know your stay was perfect and we are looking forward to seeing you again! Regards,

8/10 – Goed

Brigitte

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hilton Diagonal Mar op 21 mei 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to provide us with a review. We are glad to see you enjoyed your stay with us, hopefully we will be able to see you again another time.Kind regards,Reservation team

10/10 – Uitstekend

Cynthia

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Friendly staff, breakfast excellent.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Reservation Team op 24 apr 2024
Dear Guest, we really appreciate your kind comment. Our team strives to provide a friendly and attentive service, and it’s great to know we did it with you. we are also pleased that you enjoyed our breakfast, we work hard to offer a delicious and satisfying experience for our guests. We hope to see you again soon!Kind Regards, Reservation Team

10/10 – Uitstekend

Fares

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tout était parfait. Propre, calme et le personnel est au top. Seul petit bémol : le petit déjeuner coûte extrêmement cher : 33€/personne…
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Reservation Team op 24 apr 2024
Cher Client, Merci pour votre commentaire positif et pour partager votre expérience. Je suis heureux de savoir que vous avez tout trouvé parfait pendant votre séjour, de la propreté à la tranquillité et au service du personnel. Je comprends votre inquiétude concernant le prix du petit déjeuner et j’apprécie votre honnêteté en le signalant. Je prends en compte vos commentaires pour évaluer nos politiques de prix et nous assurer d’offrir une juste valeur à nos clients. J’espère que, malgré ce petit inconvénient, vous avez apprécié votre séjour avec nous et que vous nous donnerez l’occasion de vous accueillir à nouveau à l’avenir.

8/10 – Goed

Elizabeth Ching Yiu

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The hotel is convenient and clean. The room is spacious. However, some of the skirting board that runs the cable underneath , have popped out. The bathroom shower need some resealing as the seal has discoloured. There are also wear and tear in some furnitures. These aren’t big issues but unfortunately does not reflect on the prices paid. Very close to diagonal mar shopping mall and the beach are a plus. It is also walkable to local cafes and near a metro station within 10mins walk.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Reservation Team op 19 apr 2024
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We're glad to hear that you found our hotel convenient and clean, and that you appreciated the spacious room. We apologize for the issues you encountered with the skirting boards, bathroom seal, and furniture wear and tear. Rest assured, we will address these concerns promptly to ensure a more comfortable experience for our guests. We're delighted that you enjoyed the proximity to Diagonal Mar shopping mall and the beach, as well as the accessibility to local cafes and the metro station. Your feedback helps us improve, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Kind Regards, Reservation Team

10/10 – Uitstekend

Christopher

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel. Conveniently located across the street from a shopping mall. Away from most of the hustle and bustle of Barcelona.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hilton Diagonal Mar op 16 apr 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to provide us with a review. We are glad to see that you enjoyed your stay and found the location convenient! The location is great indeed, with the shopping mall and beach really close.Hopefully we will be able to accommodate you another time.Kind regards,Reservation team

8/10 – Goed

Sharen

4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Bernat op 3 mei 2024
Thank you so much for your review. We hope you enjoyed the stay with us and to see you back very soon!

10/10 – Uitstekend

cheikh talal

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hilton Diagonal Mar op 15 apr 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to provide us with a review. We are glad to see that you enjoyed your stay.Kind regards,Reservation team

10/10 – Uitstekend

DIANA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La amabilidad del personal excelente, las instalaciones limpias y adecuadas. Por mejorar que un hotel de esta categoría tuviera sauna.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hilton Diagonal Mar op 11 apr 2024
Querido invitado,Gracias por tomarse el tiempo para brindarnos una reseña, valoramos su opinión. ¡Nos alegra saber que haya disfrutado de su estancia!¡Ojalá nos volvamos a ver otra vez!Atentamente,equipo de reservas

10/10 – Uitstekend

Gabriel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy buen hotel, excelente servicio, muy accesible.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Reservations Department op 9 apr 2024
Estimado huesped, gracias por tomarse el tiempo de dejar un comentario tan excelente! Nos alegra saber que todos los aspectos de su estancia han cumplido sus expectativas y estamos ansiosos de recibirle nuevamente. Le deseamos un feliz dia,

8/10 – Goed

FELICITY BERYL

3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hilton Diagonal Mar op 8 apr 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to provide us with a review. We are glad to see that you enjoyed your stay with us. Hopefully we will be able to welcome you again another time.Kind regards,Reservation team

2/10 – Ontzettend slecht

Vanessa

3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hilton Diagonal Mar op 25 apr 2024
Dear Guest,We are sorry to see that your stay was not to your enjoying and did not meet your expectations. Hopefully we will be able to see you another time and provide you with a better experience.Kind regards,Reservation team

10/10 – Uitstekend

jesus

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo excelente
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Reservations op 25 mrt 2024
Gracias por tomarse el tiempo para brindarnos sus comentarios, nos alegra saber que disfrutó su estadía. Ojalá podamos darle la bienvenida nuevamente en otra ocasión.

6/10 – Redelijk

PEDRO

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
q
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hilton Diagonal Mar op 18 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for providing us with a review. If you have any additional feedback please let us know.Kind regards,Reservation team

8/10 – Goed

William

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a very good hotel to stay, It is just opposite to a big mall with a lot of restaurant and coffee shops. Very convenient and clean.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hilton Diagonal Mar op 18 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to provide us with feedback. We are happy to hear that you enjoyed your overall stay and all the nearby facilities. Kind regards,Reservation team

10/10 – Uitstekend

Anne, Saint George

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love this place! We had ocean view. Great place. Shopping was amazing.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Reservations op 13 mrt 2024
Dear Guest,Thank you very much for taking the time to provide us with a review. We are very glad to hear that you enjoyed the hotel! We value our location as it located very well next to the shopping mall and sea. Hopefully we are able to welcome you again another time!Kind regards,Reservation team

8/10 – Goed

Christian

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Reservations op 20 feb 2024
Dear Guest,Thank you for providing us with a review, it is much appreciated. Hopefully we will be able to welcome you again at hotel!Kind regards,Reservation team

8/10 – Goed

Yuko

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
場所は、ダンタウンからは少し距離はありましたが海の近くで、目の前にモールがあり、地下鉄も近くて便利でした。 ただ残念だったのは、レセプションの人が、あまり親切ではなかったことです。
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Reservations op 31 jan 2024
お客様、フィードバックをお寄せいただきありがとうございます。 ホテルは確かにバルセロナのダウンタウンから少し離れていますが、ご期待に添えず申し訳ございません。 また、フロントで適切なフレンドリーなサービスが提供されなかったことを非常に残念に思います。 当社は常に最高のサービスを提供するよう努めておりますので、この件について調査させていただきます。 あなたの滞在全体が私たちにとって良いものであったことを願っています。またお会いできることを願っています。敬具、予約チーム