Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van Hotel Balmes, a member of Preferred Hotels & Resorts

4 out of 5

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 512 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 362 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 96 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 1000 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

A.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super goed Hotel. Top locatie voor een stedentrip naar Barcelona!
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van María Rosa Castillo, General Manager op 13 mei 2024
Beste gast,Bedankt voor deze lovende aanbeveling.Het doet ons team deugd dat u de netheid van onze kamers, de staat van het hotel, de kwaliteit van onze service en de kamerfaciliteiten zo positief heeft ervaren. Het is voor ons een bevestiging dat de inspanningen om onze gasten een memorabel verblijf te bieden, gewaardeerd worden.Wij zijn trots op het unieke karakter van Balmes en zijn verheugd dat dit bijdraagt aan de positieve ervaringen van onze gasten. Uw feedback is een waardevolle aanmoediging voor ons allemaal om de hoge standaarden die we nastreven te blijven handhaven en waar mogelijk te overtreffen.Nogmaals bedankt voor uw lovende woorden en wij kijken ernaar uit om u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in het hart van Barcelona.Hartelijke groet,María Rosa Castillo, General Manager

10/10 – Uitstekend

Fiene

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I really liked staying at the Balmes hotel. The staff was really nice and the place was really clean.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van María Rosa Castillo, General Manager op 9 mei 2024
Dear Guest,Thank you for this great review.We are delighted to hear that the cleanliness of our rooms and the overall condition of Balmes met your high expectations. It's also heartening to know that our staff's commitment to service excellence contributed positively to your experience.We look forward to welcoming you back soon. Kind regards,María Rosa Castillo, General Manager

8/10 – Goed

kristel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly, excellent service, I can recommend!
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van María Rosa Castillo, General Manager op 7 mei 2024
Dear Kristel,Thank you for taking the time to review your stay.We are pleased to know that you had a pleasant stay, our team works hard to ensure that every guest has the very best experience and your positive feedback inspires us to continue with our efforts.Your satisfaction is our greatest reward.We look forward to the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards,María Rosa Castillo, General Manager

10/10 – Uitstekend

Enoc

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top staff, very friendly and helpful. Also good location, very walkable. Bed was comfy, room was super clean, not even a single particle of dust or dirt.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van María Rosa Castillo, General Manager op 1 mrt 2024
Dear Enoc,Thank you for your positive review.It's delightful to hear that our staff's friendliness and helpfulness stood out during your stay, as we always strive to provide exceptional service. We're also glad to know our central location contributed positively to your experience, making it convenient for you to explore Barcelona. Your compliments on the comfort of the bed and the cleanliness of your room are greatly appreciated; our team works diligently to maintain impeccable standards.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,María Rosa Castillo, General Manager

10/10 – Uitstekend

Sahin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel, good staff. The room was cleaned properly everyday!
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van María Rosa Castillo, General Manager op 15 jan 2024
Dear Sahin,Thank you for your review.We're delighted to hear that the cleanliness of your room met your expectations, as our team works diligently every day to ensure our rooms are impeccably maintained. It's also wonderful to know that you found our staff to be good, as we strive to provide exceptional service to our guests. Your satisfaction with the overall condition of the hotel and the amenities provided is much appreciated, reflecting our commitment to a high-quality guest experience.We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,María Rosa Castillo, General Manager

10/10 – Uitstekend

Berthold

10 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van María Rosa Castillo, General Manager op 30 aug 2023
Beste Berthold,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,María Rosa Castillo, General Manager

8/10 – Goed

Frank

2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van María Rosa Castillo, General Manager op 21 aug 2023
Beste Frank,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Vriendelijke groet en graag tot ziens,María Rosa Castillo, General Manager

10/10 – Uitstekend

Arjen

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Very nice room with 2 different rooms and lovely staff
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van María Rosa Castillo, General Manager op 14 aug 2023
Dear Arjen,Thank you for taking the time to share your experience at our hotel.We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our spacious room with separate areas. Our team works hard to provide a comfortable and enjoyable experience for all our guests, and it is always rewarding to know that our efforts are appreciated.We are also glad that you found our staff to be lovely. Our multilingual team is dedicated to providing excellent service and ensuring that our guests have a memorable stay.We look forward to welcoming you back in the future. Kind regards,María Rosa Castillo, General Manager

10/10 – Uitstekend

Martine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Behulpzaam en vriendelijk personeel, perfect gelegen, schoon. De kleine dingen zoals een roos op de kamer, dikke flight badjas, enorme handdoeken waarin je verdwijnt..top ervaring! Alleen de douchekop mag wel een keer ontkalkt worden!
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Manager op 9 aug 2023
Beste Martine,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.We zijn blij te horen dat u ons behulpzame en vriendelijke personeel, de perfecte locatie en de netheid van het hotel waardeerde. Het is geweldig om te weten dat u genoten heeft van de kleine details, zoals de roos op de kamer, de dikke badjas en de enorme handdoeken.Wat betreft de douchekop, we stellen uw opmerking op prijs en zullen ervoor zorgen dat deze ontkalkt wordt om de ervaring van onze gasten verder te verbeteren.Graag tot nog eens. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Miranda, Kampen

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect!
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van María Rosa Castillo, General Manager op 4 aug 2023
Dear Miranda,Thank you for such a positive review of your stay.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards,María Rosa Castillo, General Manager

10/10 – Uitstekend

Bart

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was clean and nice personal. I wished the swimming pool was open in the evening to cool down after a long hot day
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van María Rosa Castillo, General Manager op 2 aug 2023
Dear Bart,Thank you for taking the time to share your experience at our hotel.We are delighted to hear that you found our hotel clean and our staff friendly. Your kind words are much appreciated.Regarding the swimming pool hours, we understand your desire to cool down after a long day. However, for security reasons, our pool is open until 8 pm. We hope this did not cause too much inconvenience during your stay.We hope to welcome you back to our hotel in the future for another enjoyable stay. Best regards,María Rosa Castillo, General Manager

10/10 – Uitstekend

Marcel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nog steeds een fantastisch hotel
Wederom een heerlijk verblijf in dit goede hotel, inmiddels onze vaste spot in Barcelona. Vriendelijk en professioneel personeel, fijne kamers, goede faciliteiten in een prettige buurt net buiten het toeristencentrum maar met volop restaurantjes en terrassen. Supermarkt naast de deur.
6 nachten verbleven in november 2022
Reactie van María Rosa Castillo, General Manager op 21 nov 2022
Beste Marcel,Bedankt voor uw review.Het doet ons veel plezier dat jullie genoten hebben van jullie verblijf bij ons. Fijn dat jullie tevreden waren met het comfort en de rust van onze kamers en de vriendelijkheid van onze medewerkers.Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en graag tot een volgende keer.Hartelijke groet,María Rosa Castillo, General Manager

10/10 – Uitstekend

Neel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig appartement met zeer ruim balkon
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van María Rosa Castillo, General Manager op 16 aug 2022
Beste Neel, Hartelijk bedankt voor uw fijne review. Het verheugt ons dat de kamers aan uw verwachtingen voldeden en dat u tevreden was over uw verblijf. Graag tot een volgende keer! María Rosa Castillo, General Manager

10/10 – Uitstekend

Mark

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect!
Mooi hotel, vriendelijk personeel, goede locatie. Kamer met jacuzzi is top, zeker een aanrader!
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van María Rosa Castillo, General Manager op 11 jul 2022
Dag Mark, Bedankt voor de hoge score die u gaf aan ons hotel. Wat fijn dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u de vriendelijkheid van ons personeel als pluspunt aanhaalt. Dat horen we graag. Vriendelijke groet en graag tot ziens, María Rosa Castillo, General Manager

8/10 – Goed

Henricus

2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van María Rosa Castillo, General Manager op 19 sep 2022
Beste Henricus,Bedankt voor deze mooie beoordeling.Het doet ons genoegen dat u een geslaagd verblijf heeft gehad.Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.Hartelijke groet,María Rosa Castillo, General Manager

10/10 – Uitstekend

Johan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Doorreis
Het betrof een doorreis, de lange reis begon een dag later, en wou dus goed uitgerust zijn om die te beginnen, is helemaal gelukt in Hotel Balmes, ook vriendelijke receptionisten bij aankomst en vertrek!
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van María Rosa Castillo, General Manager op 31 jan 2022
Beste Johan, Heel erg bedankt voor uw mooie score. Het doet ons veel plezier dat u zo genoten heeft van uw verblijf dat u zelfs geen minpuntje hoeft te noemen. Ook fijn dat de vriendelijkheid van ons personeel niet onopgemerkt gebleven is! Dat lezen we graag. Met vriendelijke groet en graag tot ziens, María Rosa Castillo, General Manager

8/10 – Goed

Joris

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel op een goede locatie
Prima hotel. Nette schone kamers en leuk zwembadje. Laatste nacht hadden wij s’ nachts veel geluidsoverlast van jongeren bij het zwembad. Na klagen bij de receptie werd dit opgelost.
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van María Rosa Castillo, General Manager op 25 okt 2021
Beste Joris, Hartelijk dank voor uw beoordeling van ons hotel. Het verheugt ons dat jullie ons zwembad en de netheid van onze kamers waarderen. We vinden het spijtig dat jullie geluidsoverlast van andere gasten ervaren hebben, maar zijn blij dat onze medewerkers jullie een passende oplossing hebben geboden. Een volgende keer verwelkomen we jullie graag opnieuw. Met vriendelijke groet, María Rosa Castillo, General Manager

10/10 – Uitstekend

RTC

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel op fijne locatie
Mooi hotel op fijne locatie. Kamers zijn klein, maar inrichting en bedden heel fijn
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van María Rosa Castillo, General Manager op 6 okt 2021
Beste gast, Hartelijk bedankt voor uw feedback. We lezen met veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf en onze ligging daaraan bijgedragen heeft. Jammer dat u uw kamer wat aan de kleine kant vond. We delen u graag mee dat we kamers van verschillende afmetingen beschikbaar hebben. We zijn echter blij dat uw kamer verder naar wens was. We verwelkomen u in de toekomst graag nogmaals. Met vriendelijke groet, María Rosa Castillo, General Manager

10/10 – Uitstekend

PF

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aanrader Schoon Netjes
3 nachten verbleven in september 2021
Reactie van María Rosa Castillo, General Manager op 1 okt 2021
Beste gast, Bedankt voor deze lovende aanbeveling. Wat fijn dat je genoten hebt van je verblijf bij ons in Barcelona en dat je hierbij helemaal tevreden was met de netheid van ons hotel. Ons team dankt je voor het compliment. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, María Rosa Castillo, General Manager

10/10 – Uitstekend

Niels

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf
Erg net hotel op een perfecte centrale plaats in Barcelona.
3 nachten verbleven in september 2021
Reactie van María Rosa Castillo, General Manager op 8 sep 2021
Beste Niels, Bedankt voor uw mooie beoordeling van ons hotel. Wij zijn blij dat uw verblijf bij ons aan uw verwachtingen heeft voldaan en dat u tevreden was met de netheid van ons hotel en onze gunstige ligging! Vriendelijke groet en graag tot ziens, María Rosa Castillo, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijke accommodatie. Vriendelijk personeel e goede ligging.
3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van María Rosa Castillo, General Manager op 13 jul 2021
Beste gast, Bedankt voor deze fantastische review. Fijn dat ons vriendelijk personeel en onze gunstige ligging bij hebben kunnen dragen tot jullie verblijf bij ons. We hopen dat jullie ook van een goede nachtrust genoten hebben. Vriendelijke groeten en graag tot ziens, María Rosa Castillo, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer was schoon en werd elke dag goed bijgehouden. Het personeel was behulpzaam en erg vriendelijk. Minder goed was dat ik bij het uitchecken een factuur kreeg voor het drinken van twee drankjes aan de bar, terwijl ik niet eens aan de bar was geweest. Daar was wel verwarring over ontstaan, maar werd wel opgelost.
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van María Rosa Castillo, General Manager op 10 mrt 2020
Beste gast, hartelijk dank voor deze lovende recensie. Bedankt voor uw review en het compliment over ons team. Leuk ook dat u genoten heeft van de netheid van uw kamer. We hopen dat u Barcelona ook goed heeft kunnen ontdekken vanuit ons hotel! Alsnog onze excuses voor de de verwarring over de consumpties bij de bar, ik ben blij te lezen dat onze medewerker dit nog ter plekke heeft kunnen oplossen. We hopen u dan ook nog eens te mogen ontvangen bij uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet. María Rosa Castillo, General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
zeer vriendelijk personeel, zwembad aan de kleine kant
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van María Rosa Castillo, General Manager op 15 dec 2019
Beste gast, Hartelijk dank voor uw positieve recensie. Fijn dat u genoten heeft van een aangenaam verblijf bij ons in Barcelona. We noteren uw opmerking over ons zwembad en vinden het jammer dat u deze wat klein vond. Ons team dankt u voor het compliment en ontvangt u graag opnieuw bij een volgend bezoek! Met vriendelijke groet. María Rosa Castillo, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van The Manager op 4 jul 2019
Dear guest, We appreciate this positive rating and for choosing our hotel. We look forward to welcoming you again. Best regards,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van María Rosa Castillo, Manager op 30 apr 2019
Dear guest, We would like to thank you for your rating of your recent stay. We regret that not everything was to your satisfaction. We would appreciate it if you could provide us with some more information. We look forward to welcoming you again. Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van María Rosa Castillo, General Manager op 2 apr 2019
Dear guest, Thank you for your rating. We would love to know what would have made your stay a perfect '5'. We look forward to welcoming you again. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Berthold

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nog steeds een prima hotel
Vierde of vijfde keer in ons favoriete hotel in Barcelona, ditmaal tijdens de Kerst. Vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie kamers. We hadden een kamer aan de straatkant, weinig last van verkeer gehad. Mooie tuin met zwembad. Prettige buurt met veel restaurantjes en (verwarmde) terrassen. Genoeg plekken om goedkoop te ontbijten. 5 minuten van metro en ongeveer 10 minuten lopen van halte Aerobus (Universitat) van vliegveld. Volgede keer komen we zeker weer terug!
6 nachten verbleven in december 2018
Reactie van María Rosa Castillo, General Manager op 16 jan 2019
Beste Berthold, Hartelijk dank voor uw enthousiaste feedback. Het is ons steeds een genoegen u bij ons te mogen verwelkomen en doet ons ontzettend veel plezier dat we uw favoriete hotel zijn in Barcelona! We vinden het heel fijn dat u tijdens deze kerstperiode opnieuw een uitstekend verblijf bij ons had. Geweldig dit zich ook lekker heeft kunnen ontspannen aan het zwembad in de tuin. Bij uw volgend bezoek ontvangen we u met open armen opnieuw! Een warme groet, María Rosa Castillo, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuke hotel met goede en vriendelijke personeel. Centrale locatie en makkelijk overal te komen met metro of lopend.
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van María Rosa Castillo, General Manager op 6 nov 2018
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van ons hotel, Wat fijn dat u genoten heeft van uw verblijf en dat we hiertoe konden bijdragen met onze gunstige locatie en de netheid van onze kamers. Hopelijk mogen we je in de nabije toekomst wederom ontvangen. Met vriendelijke groet, María Rosa Castillo, General Manager

10/10 – Uitstekend

Anick, Antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fijn verblijf
centraal gelegen heel vriendelijk personeel netjes en verzorgd
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van María Rosa Castillo, General Manager op 25 okt 2018
Beste Anick, Fijn dat u even de tijd nam om uw verblijf bij ons te beoordelen. Het doet ons veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u onze gunstige ligging en de netheid van ons hotel als pluspunten aanhaalt. Ons team dankt u voor het compliment en ontvangt u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Barcelona. Met vriendelijke groet. María Rosa Castillo, General Manager

10/10 – Uitstekend

Alice, Hoorn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel in de stad.
We hebben genoten. Attent en behulpzaam personeel. Schone kamers. Ik en mijn dochter hebben we een super tijd gehad in Barcelona. We komen zeker terug en graag het dezelfde hotel.
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van María Rosa Castillo, General Manager op 14 sep 2018
Beste Alice, Hartelijk dank voor uw feedback. Wat fijn dat u zo heeft genoten van uw verblijf in Barcelona en dat we hiertoe hebben kunnen bijdragen. Ons team dankt u voor het compliment en ontvangt u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan onze leuke stad. Een warme groet, María Rosa Castillo, General Manager

8/10 – Goed

marcel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super hotel
mooi hotel, wij hadden deluxe kamer met eigen tuintje en jacuzzi. erg fijn. hebben ontbijt niet genomen (18,50 pp) zijn genoeg ontbijtmogelijkheden om de hoek tegen veel lager tarief. ligt in eixample….metro vlakbij, ook te lopen naar ramblas. wel licht rumoerig, buren die duidelijk hoorbaar waren dat ze het erg fijn met elkaar hadden, dichtslaande deuren, etc. maar verder prima hotel..
7 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van María Rosa Castillo, General Manager op 26 jul 2018
Beste Marcel, Hartelijk dank voor deze lovende recensie. We zijn verheugd dat jullie zo hebben genoten in onze deluxe kamer en dat jullie goed gebruik hebben kunnen maken van de eigen tuin en jacuzzi. Het klopt dat er genoeg ontbijtmogelijkheden zijn in de buurt als ons ontbijtbuffet wat aan de dure kant is. Voor 18,50 bieden wij een uitgebreid buffet aan met koude en warme gerechten, waaronder glutenvrije en veganistische opties. Wat jammer dat jullie wat last hadden van het geluid van de buren. Aarzel niet om naar de receptie te komen indien dit gebeurt. Dan zoeken we graag naar een passende oplossing. Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centraal gelegen, vlakbij meteo
Volgens internetsite zijn kamers geluiddicht. Het tegendeel is waar, met name doortrekken toilet en douches geven geluidsoverlast. Ook geven het dichtvallen van deuren geluidsoverlast.
3 nachten verbleven in april 2018
Reactie van María Rosa Castillo, General manager op 20 apr 2018
Beste gast, Bedankt voor uw positieve recensie. Het doet ons plezier dat u een fijn verblijf bij ons had en dat u onze gunstige ligging vlakbij het openbaar vervoer van Barcelona een groot pluspunt vond. Wat jammer dat u wat geluidsoverlast heeft ondervonden. We geven graag mee dat we ook kamers hebben die uitkijken op de achtertuin. Deze worden door onze gasten doorgaans als rustiger ervaren. Met vriendelijke groet, en hopelijk tot een volgende keer.

10/10 – Uitstekend

Marcel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Oase van rust in hectische stad
Na moeilijk begin toch een heerlijk verblijf. Kamer met uitzicht op binnenplaats gereserveerd. Van tevoren toch even per mail gechecked of dat klopte. Bleek toch aan straat. Na contact met Hotels.com is dit door hotel prima opgelost. Zou wel door hotel moeten worden aangepast. Heerlijk hotel, ruime kamers, bijzonder vriendelijk personeel. Tuin met zwembad (niet groot) is een uitzondering in het centrum en voor ons een grote plus. Geen gebruik gemaakt maakt van ontbijt, want meer dan genoeg keus in de buurt. Leuke restaurantjes en cafeetjes in overvloed, koffietentje direct naast hotel. Gezellige buurt en op loopafstand van alles. Metro op 5 minuten lopen. Dit was de derde keer dat we hier verbleven maar we komen zeker terug!
4 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van GILARI op 7 nov 2017
Beste Marcel, Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen voor het schrijven van deze recensie. Het pleziert ons dat jullie genoten hebben van de rust in de kamers van tuin van ons centraal gelegen hotel, nabij verschillende culturele bezienswaardigheden, restaurants en cafés. We hopen dat jullie hebben kunnen genieten van onze rijke cultuur. En gelukkig hebben we jullie het uitzicht kunnen bieden waar jullie op gerekend hadden. We kijken er naar uit om jullie nogmaals te mogen verwelkomen in Barcelona! Een warme groet, María Rosa Castillo, General manager

8/10 – Goed

evy, utrecht

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel
Goede faciliteiten en erg nette kamers. Hygiëne vond ik niet geweldig maar wel voldoende.
3 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van María Rosa Castillo, General manager op 29 okt 2017
Beste Evy, Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling van het Balmes Hotel. We zijn blij dat u zo tevreden was over uw verblijf in een van onze nette kamers die van alle gemakken zijn voorzien. Onze excuses voor eventuele tekortkomingen inzake de hygiëne. We zullen de verantwoordelijke personen hierop aanspreken zodat dit beter wordt opgevolgd. Hopelijk mogen we u in de nabije toekomst nogmaals verwelkomen. Met vriendelijke groet, María Rosa Castillo, General manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel. Schoon, rustig, goede bedden en een fijne badkamer. Vriendelijk personeel dat uitstekend Engels spreekt. Op loopafstand van de Passeig de Gracia en metro.
Reactie van Mercedes Garcia op 8 mei 2017
Dear guest, Firstly we would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to our Balmes hotel and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations. Thank you for your lovely comments regarding the service you received from our team members, we will make sure to share your kind words as we know it will mean a great deal to them. Thank you also for pointing out the beauty and comfort of our newly refurbished accommodations designed to make our guests' stay as comfortable as possible with design furniture and the latest technology, being fully aware that an attractive accommodation plays a key role to our guests’ overall holiday experience, we are therefore very pleased to read that you were satisfied with yours. Once more we thank you for sharing your experience with us and look forward to serving you again soon. Sincerely, Mercedes Garcia Rooms Division Director

8/10 – Goed

Alexander

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dear guest, We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting Barcelona. We look forward to welcoming you back again very soon. Sincerely, Mercedes Garcia Director of Rooms Division

8/10 – Goed

Ann, Genk Belgium

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel in een niet te drukke straat
Mooie kamer en dicht bij alle belangrijke bezienswaardigheden, super vriendelijk personeel en dicht bij de metro
Reactie van Mercedes Garcia op 7 mrt 2017
Dear guest, Thank you for the time you spent to share your feedback on your recent stay at our Balmes hotel. We are also very pleased to read your complete satisfaction with the comfort of the room we accommodated you in and are grateful for your highlight on the beauty of our main entrance aimed at guaranteeing a memorable stay in our hotel. As per your leaflets restaurants request, we would like to inform you that our front desk team provides that information to all our guest, since our staff welcomes each guest and strives to assist in any possible way to ensure everyone has a pleasant stay. Once more we thank you for sharing your experience with us and look forward to serving you again soon. Sincerely, Mercedes Garcia Director of Rooms Division

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes, goed verzorgd. Uitzicht kamer, bedroevend,
Keurige kamers, met een jammerlijk "uitzicht" het leek wel een liftschacht; daardoor ook altijd licht op de kamer aan nodig. Internetvoorziening was dik in orde.

10/10 – Uitstekend

Ouder met kind

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel fijn hotel, in het centrum
Het hotel is heel centraal gelegen t.o.v. bezienswaardigheden en metrostation op loopafstand (5 min). Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het zwembad is klein maar wel lekker om na een dag in de stad even af te koelen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede locatie.
Personeel is vriendelijk. Nette kamers. Zwembad is wat klein maar prima om even af te koelen.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erg leuk, oase midden in het centrum
Voel je een prinses, bagage wordt direct uit auto aangepakt. Auto wordt door personeel weggereden. Dan kan je direct naar kamer met airco. Zwemspullen pakken en naar de binnentuin om af te koelen onder het genot van een drankje! Kortom een fijn hotel midden in de stad met zeer behulpzaam personeel! Een echte aanrader!!

8/10 – Goed

Marl, Capelle aan den IJssel

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel voor een stedentrip
Mooi hotel net buiten de drukte van het centrum maar de meeste bezienswaardigheden op loopafstand

8/10 – Goed

Robert, Groningen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel mooi en net hotel vlakbij de ramblas
Heel leuk hotel op een paar minuten van ramblas de Catalunya. Wij verbleven er met z'n tweeën en hadden dagelijks een opgeruimde kamer met een opgemaakt bed, badkamer was schoon en mooi. Heerlijke wijk met veel winkel en dineer mogelijkheden.

8/10 – Goed

Marcel, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed driesterren hotel in Centrum Barcelona
Erg prettig hotel in Eixample, 10 min. lopen van Catalunya, vlak bij metro Diagonal en Universitat, in woonbuurt met veel restaurantjes in de buurt. Cafeetje met prima en goedkope koffie en croissantjes naast hotel. Heerlijke tuin met zwembadje, ideaal om 's avonds nog even te relaxen met drankje. Ondanks vermelding in lift is hier geen Gym. Wel sauna met jacuzzi in tuin. Dakterras niet kunnen ontdekken, kan gesloten zijn geweest wegens winter. Helaas geen koffie/thee op kamer, maar dat blijkt heel zeldzaam in Barcelona. Verder vriendelijk en professioneel personeel, die graag willen helpen (zoals bij zoeken naar bioscoop met Engelstalige films). Wij komen zeker terug!
Thank you for coming to the Hotel Balmes. We try to offer the best service to our clients. Thanks.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel
Ik en mijn vriendin bleven in dit hotel voor een week, goed hotel, goeie locatie (op loopafstand van het centrum) goede voorzieningen, schone en ruime kamer hotelpersoneel vriendelijk, wij hadden de de superior kamer geboekt maar kregen een upgrade naar de executive, omdat onze kamer nog niet klaar was toen wij aankwamen, ontbijt vonden we vrij prijzig (14 euro) maar rond het hotel zijn er zoveel plekken om te eten, en hartstikke goedkoop! we raden dit hotel zeker aan!!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dit keer zeer matig dus.
5e keer dat we in Balmes logeerden. Altijd wat moeilijk te bereiken per auto. Dit keer hadden we veel geluidsoverlast door buren bij thuiskomst en op hun kamer: TV te hard. Heel onprettig, weinig geslapen terwijl we 's ochtends vroeg al op het vliegveld moesten zijn.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Niets mis mee
Prima hotel, prettige uitvalsbasis nette kamers. Maar net iets te standaard, net iets te kleine en kale kamers en te weinig nieuw of mooi om meer "3 out of 5" te verdienen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top!
Prima hotel. Goed gelegen. Ontspannen. Schoon. Leuke binnentuin met zwembad.

6/10 – Redelijk

Catharina

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Hotel Balmes
Wij hadden een kamer zonder uitzicht maar dat was wel redelijk rustig omdat je dan geen last van de weg hebt. Personeel vonden wij niet zo vriendelijk overkomen. Kamer was verder netjes en compleet. lekker bed. Ligging van het hotel is ook goed. Redelijk centraal.