Exterieur

Beoordelingen van Hotel Roger de Lluria Barcelona

4 out of 5
Hotel Roger de Lluria Barcelona
C/ Roger De Lluria 28, Barcelona

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 150 van 293 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 107 van 293 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 25 van 293 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 293 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 293 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Marcel, Haarlem, Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice, clean hotel in the center of Barcelona.
This hotel in the center of the touristic area has friendly staff and spacious, clean rooms. Nothing negative to mention.

10/10 – Uitstekend

Rob, Heiloo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super Hotel in Barcelona!
Dit hotel kan ik werkelijk aan iedereen aanbevelen. Het is er schoon, luxe (4 ****) en er werkt vriendelijk en behulpzaam personeel die je prima in het Engels kunt aanspreken. Het ligt op 5 minuten lopen van de Plaza de Catalunya in een rustige straat. Op mijn verjaardag stond er 's middags een heuse fles champagne koud op de kamer!!! Dat noem ik nog eens service. In een hete stad in de zomer is het heerlijk bijkomen in je koele hotelkamer, je kunt de airco zelf goed regelen of uitzetten als je dat wilt. Er hangt een mega groot TV-scherm in de kamer en zelfs in de badkamer kun je een kleiner model aanzetten. Het ontbijt (niet inclusief!!) hebben we één maal gebruikt, 19.50 euro per persoon is aan de hoge kant, maar er was werkelijk van alles: vers fruit, vers geperst fruit, toast, harde bolletjes, croissants, Spaanse ham, zalm, verschillende soorten taart, teveel om op te noemen. Als je eens lekker luxe naar Barcelona wilt, ga dan naar Ritz roger de Lluria!

4/10 – Matig

Kotaro

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
シーツが汚かった ゴワゴワするので一枚シーツをまくったら、外国人の髪の毛がくるまって入っていて気分が悪かった バスローブが毎回新しいものに変えてもらったのか不明な置かれ方だった 部屋の広さやアメニティの質に対してオーバープライスの印象
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hakim Naji Head. Reception op 4 apr 2024
Dear Mr. Kotaro, We regret that your haven’t a nice experience at our hotel during your stay. Our goal, is make customers feeling good and comfortable during they stay, and we try to make they experience positive and nice. Apologies again about you’re uncomfortable stay specially at the room. Kind regards Hakim Naji Head. Reception

4/10 – Matig

Jody

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was tiny! I didn’t even have room to keep my suitcase open. Also the only window looked into a pit and barely got any light. So it felt like night all the time. Definitely not 150-200 euros a night!
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hakim Naji Head of Reception & Concierge op 20 mrt 2024
Dear Mr. Jody GibsonWe are so surprise about your negative feedback!! The room you book is a Single Basis and all the the room description are clear and specified, specially the location ( Interior // Backside //courtyard)Concerning the prices, as you know we are in beginning of the season and during the week end we are busy and we don’t have option to upgrade room , single type to double for a single use. And the rate you had is the basic and the market rate for this period.Any way, we regret that you didn’t enjoy your stay with us. Our goal is a better customer service always.Kind regardsHakim NajiHead of Reception & Concierge

10/10 – Uitstekend

Ritesh, Sunnyvale

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
very good property, overall quiet as you do not get road noise but you can get lots of noise from adjacent rooms, not sure if that is due to poor insulation or air duct
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van enric garcia--hotel manager op 5 feb 2024
thank you for your feedback,your review help us to improve.see you soon

10/10 – Uitstekend

Kyungjin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4인 가족이 편하게 이용하였습니다. 호텔이 오래된 느낌은 있었으나, 낡은 느낌을 받지는 않았습니다. 오히려 고풍스러워 가족들은 좋아했습니다. 패밀리 쿼드룸을 사용했고, 자쿠지가 있었습니다. 놀라운 일이였죠. 다만, 샤워를 하면 자쿠지 밖으로 물이 튀어 불편한 점이 있습니다. 호텔 와이파이도 자주 끊어져 불편했습니다. 2가지를 제외하면 람블라스거리도 가깝고, 버스 타기도 좋아서 편했습니다. 5일 동안 즐겁고 편하게 지냈습니다
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van enric garcia--hotel manager op 4 jan 2024
gracias por feedack facilitado,el tema del wifi ya esta solventado.Feliz 2024

10/10 – Uitstekend

Junhyun

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
매우 만족스러운 숙소
4인가족이 여행하기에 매우 적합한 호텔입니다. 시설은 실짝 오래되었지만 직원들의 서비스도 매우 훌륭합니다. 위치도 도심에 위치하고 있어 접근성이 매우 좋습니다
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van enric garcia--hotel manager op 28 dec 2023
celebramos que hayan tenido una gran estancia en nuestro hotel y en la ciudad,les deseamos un muy Feliz 2024

10/10 – Uitstekend

Ricardo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stayed there before and the staff and service are excellent and his within walking distance to the ramblas and the main places off interested will be staying there again
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van enric garcia--hotel manager op 28 dec 2023
thank you for coming back again.we wish you avery successful 2024

8/10 – Goed

Vida Joyce

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van enric garcia--hotel manager op 1 dec 2023
thank you for your score.see you soon.

10/10 – Uitstekend

Evgeny

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van enric garcia--hotel manager op 2 jan 2024
thank you for your excellent score,we were so pleased to meet you.we wish you a very succesfull 2024

10/10 – Uitstekend

philippe

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van enric garcia--hotel manager op 2 nov 2023
thank you so much for your incredible score..i share with my team-

10/10 – Uitstekend

Joan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was very accomodating. Breakfast was very good. Within walking distance of several excellent restaurants. We would readily stay again.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van enric garcia--hotel manager op 12 okt 2023
thank you so much for your excellent feedback poststay.You know whre you have your home in bcn away home.

10/10 – Uitstekend

Roger

3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van enric garcia--hotel manager op 6 okt 2023
thank you so much for your excelent score.we will be so pleased to welcome back in near future

10/10 – Uitstekend

KENNY

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van enric garcia--hotel manager op 23 aug 2023
thank you Kenny for your excelent score.we wish to welcome again soon.

10/10 – Uitstekend

Danny

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms were very spacious and clean the bathrooms great size plenty of supplies. Good air conditioning, clean, and service was great host and reception. Very friendly and helpful especially Hakeem from Morocco. I will definitely recommend this hotel and I would love to see them again Should I come to Barcelona
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van enric garcia--hotel manager op 16 aug 2023
we really appreciate you had a wonderful stay with us,we always try clients feel like home away hoe.hopefully we can meet again soon.

8/10 – Goed

Wael

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location.
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van kike op 24 jul 2023
Our location is prime because we are located in Eixample(Modernist area)but just 7 minutes walking you can startv visitic Gothic area.thank you for your review.

8/10 – Goed

Javier

Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van kike op 22 jul 2023
gracias por su puntuacion

10/10 – Uitstekend

Avery

3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Hakim Head Reception op 24 aug 2023
Dear Mr. Avery, We appreciate your trust in our hotel during your stay in Barcelona. We are pleased that you had a good experience. Your positive feedback is important to us. We look forward to welcoming you back at our hotel. Greetings and happy day. Hakim Head Reception

10/10 – Uitstekend

Beverley

Loved the location. Staff were very helpful. Would recommend it.
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van kike op 10 jul 2023
we are in aprime location,in theModernist neighborhood but just 7 minutes walking to the entrance of the Gothic/Born via Palau de la Musica.we see you soon,

6/10 – Redelijk

Anantharaju

3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Phuong

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The suite is nice and clean. Staffs are friendly and helpful. One of the best hotels, if not the best, we’ve stayed in this trip.
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van enric garcia--hotel maanger op 4 jul 2023
our 2 bedroom suite is anexcellent option for families up to 6 people,plenty of space and LCDS(6 units).see you soon

10/10 – Uitstekend

Adam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely Hotel, very convenient for getting to Primavera Sound.
8 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van kike op 10 jul 2023
thank you so much for yourr eview posted.we wait for you next Primavera sound 2024.

10/10 – Uitstekend

manuel

Reisde met familie
Positief: Netheid
The property is excellent every person that works there was extremely helpful, hotel was clean and comfortable food was excellent
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van enric garcia--hotel manager op 4 jul 2023
thank you for your time posting your review.we sgare with my team.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
In the heart of the city, convenient & comfortable
Friendly staff, convenient location and comfortable room made this a pleasant short stay for a weekend.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van enric garcia--hotel maanger op 4 jul 2023
we are so glad reading your posted review.see you soon

8/10 – Goed

evelyn s

2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van kike op 19 mei 2023
thank you for your score posted.see you soon

10/10 – Uitstekend

Joseph

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The was spacious , clean and beaufily decorated , delicious breakfast .
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van enric agrcia--Hotel Manager op 12 mei 2023
thank you so much for your top score.we always try clients feel like home away home.i share review with my team...

10/10 – Uitstekend

Kyosuke

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
フロントスタッフのサービスがとても良かった。また行きたいと思う。
Reactie van enric garcia--hotel manager op 9 jan 2023
Estaremos encantado de recibirle nuevamente cuando usted lo desee;comparto su opinion con nuestro equipo. Feliz 2023

10/10 – Uitstekend

Asbel, Miami

Reactie van Hakim Head Reception op 24 aug 2023
Dear Mr. AsbelWe appreciate your trust in our hotel during your stay in Barcelona.We are pleased that you had a good experience. Your positive feedback is important to us. We look forward to welcoming you back at our hotel. Greetings and happy day. Hakim Head Reception

10/10 – Uitstekend

Jason

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great Hotel, wonderful staff. I will stay again when I return to Barcelona.
Reactie van enric garcia--hotel manager op 19 dec 2022
THank you so much for your score..you know where your house is in Bcn.

10/10 – Uitstekend

Jesus

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Hakim Head Reception op 24 aug 2023
Estimado Sr. JesúsLe agradecemos su puntuación positiva con relación a su estancia en Hotel Roger de Lluria, y deseamos poder volver a verles en el futuro.Gracias por la confianza.SaludosHakim

8/10 – Goed

Yahya

5 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Sylvie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van kike op 26 aug 2022
merci.

8/10 – Goed

Sandra

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Situation idéale , à 2 pas des rambles
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van kike op 26 aug 2022
merci par le commentaire.A la prochain

6/10 – Redelijk

dulce

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
The staff was very nice but the wifi connection was terrible! It wasn’t a terrible stay, good location.
6 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van kike op 16 jul 2022
thamk you for your time posting your review,we will double check our wifi system if there is any issue in your room area.nice to meet you

10/10 – Uitstekend

Jacob

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location, very friendly staff
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van kike op 16 jul 2022
thank you so much for your excellent score.Hopefully we can welcome you again very soon

10/10 – Uitstekend

Yoshiaki

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ロケーションが良くて何をするにも便利。
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van kike op 14 jun 2022
thank you for your best score..I share with my team

10/10 – Uitstekend

Mary Ann

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van kike op 23 mei 2022
Thank you so much for your terrific score.we were so pleased to meet you and hopefully see you soon again

10/10 – Uitstekend

Tim

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The entire staff, especially Hakim we’re the nicest people to deal with. Accommodated every request and everyone was super friendly Thank you for a wonderful vacation
7 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van enric garcia--hotel manager op 21 feb 2022
dear tim,it was so nice to meet you and your wife,even you stay 1 week like you,there are always places to visit next time like sitges.thank you for your review.hopefully see you soon .

10/10 – Uitstekend

JUAN ANGEL

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy céntrico. Con una terraza muy amplia
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van enric garcia--director hotel op 8 nov 2021
Celebramos que haya tenido una estancia agradable y haya disfrutado de la terraza de su habitación. Esperando poderle dar la bienvenida nuevamente ,un cordial saludo.

8/10 – Goed

Janne Holmberg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Godt hotel
Rart hotel tæt på Pl Catalunya, nemt at finde.
4 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Kike op 14 okt 2021
thank you for staying with us and we are so pleased to read you had a nice stay with us.we will be so excited to welcome you very soon

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Todo ok
Todo bien. El hotel está un poco viejito pero relativamente bien mantenido. Tuve que pedir que revisaran mi reserva gold para poder tener el late check out
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Kike op 5 okt 2021
Celebramos que haya tenido una agradable estancia con nosotros. Deseosos de verle pronto nuevamente

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van enric garcia--hotel manager op 17 mrt 2020
dear cleint thank you som uch for your excellent score.we will be so pleased to welcome you again in near future

10/10 – Uitstekend

ETSUKO

5 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van kike op 17 dec 2019
thank you for your score.see you soon

10/10 – Uitstekend

Sangram

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location. Nice large clean rooms. Old style which I like. Very comfortable. Polite, helpful & friendly staff
10 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van enric garcia op 5 nov 2019
we are so pleased to know you had a wonderful stay in our hotel boutique.we wish you a safety trip back home.see you soon enric garcia hotel manager

8/10 – Goed

MARIKO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
大通りから角を曲がってすぐの立地で、喧騒から離れていましたが、目の前は公園、居心地の良いカフェもすぐにあり朝食なしプランにしていて正解でした。 出張中のストップオーバーを利用して週末の観光にと予約しましたが、主要観光地にも海沿いの街にもアクセスがよいホテルです。スタッフもとても感じがよく、落ち着いており仕事の合間の良い息抜きとなりました。
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van kike op 1 nov 2019
we are so pleased to read you had a wonderful stay with us and it is true our hotel is localed in downtown in a calm area.safety trip.see you soon

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van kike op 22 okt 2019
tahnk you so much for your excellent score.we wish to see you again very soon

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van kike op 22 okt 2019
thank you so much for your score

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Espectacular el hotel
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van enric garcia op 8 okt 2019
nos encanta saber que ha tenido una excelemnte estancia y loo compartimos con mi equipo.deseándole ver pronto. Enric garcia Director Hotel

10/10 – Uitstekend

kimiko

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
場所は最高
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van kike op 27 sep 2019
thank you so much for your excellent feedback stay.we wish you to welcome again very son.