Ingang binnen

Beoordelingen van Hotel Travelodge Barcelona Fira

3 out of 5
Hotel Travelodge Barcelona Fira
Carrer de la Botanica 25, L'Hospitalet de Llobregat

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 269 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 411 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 205 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 71 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 44 van 1000 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Henk

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen
Simpel hotel wat best duur is voor wat je ervoor krijgt en ver weg van alles
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Travelodge - Customer Care Team op 31 jul 2023
Dear Henk, we are sad to hear your experience was not positive. We keep working hard in order to offer the best services. We really hope to have you back as a guest in Travelodge.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Zeer matig
Service is slecht. Als je wat gaat eten in het restaurant moet je wachten tot een medewerker van de receptie je bestelling op komt nemen.
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een leuk hotel voor een stedentrip. Redelijk dichtbij alle hotspots. De meiden achter de receptie zijn ontzettend behulpzaam.
3 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, eenvoudig, maar alles wat je nodig hebt is er. Schoon sanitair, schoon linnengoed en prima bedden. Niet zo dicht bij het centrum, maar metro op 5 minuten loopafstand en het metro stelsel is fantastisch in Barcelona, dus je bent overal in no time.
3 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Mariska, volendam

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
FIjn hotel, ligging wat minder
Fijn en onwijs schoon hotel. Ontbijt niet veel keuze, maar voldoende voor iedereen. Hotel ligt op steenworpafstand van metrohalte, wat onwijs prettig reist van en naar vliegveld. echter was het naar het centrum iets te ver, ongeveer 40 minuten reizen. Ondanks dat een prettig verblijf gehad.
3 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Aard, UITHOORN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel voor een leuke prijs.
De kamer zijn goed schoon en iedere dag schone handdoeken. Je kan ook een kopje thee op je kamer zetten. Hotel ligt tegen over een zakencentrum.
3 nachten verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

JK, Amsterdam

Positief: Personeel en service
Nice hotel for short city trip
Metro station Fira nearby, it will take you around 30min from hotel to downtown Barcelona. Big shopping mall nearby 10-15min walk. Taxi from downtown area / port olympic will cost between €15-€20.
4 nachten verbleven in oktober 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is not in the center, but has easy acces by metro, around the hotel there are currently constructions being build. NO WIFI in the rooms only in the lobby and in the lobby the wifi is terrible can't even send emails.
6 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van Hotel Manager op 8 sep 2017
Dear Sir / Madam. Thank you for taking time to share with us your experience. Regarding location, it is true we are not right in downtown. However, I have to say that we are really well connected with both, airport and downtown. In case you want to go to the airport, you do not have to change the line and it takes about 25-30 minutes. On the other hand, if you want to go to downtown, it will take you also 30 minutes to get there (by the subway), which is not far away in a big city as Barcelona. Regarding WIFI, I have to say that of course we have WIFI in rooms. We have two kind of wifi service. One is a free and unlimited one, in bar cafe area. If speed was not quick enough I am sure it was due to an unusual incidence. We have fiber optic which guarantees a great speed and service. In rooms we have also WIFI, which cost is 3.90 euros x 24 hours with same quality (speed and service). We hope we can see you soon in our hotel to check all changes done. Best regards

6/10 – Redelijk

RN, NL

Negatief: Netheid
Prima hotel
In het algemeen prima hotel, wat afgelegen en moeilijk vindbaar/bereikbaar maar metrostation op loopafstand. Kamer was netjes, rookvrij maar stonk toch naar rook. Ontbijt was uitgebreid en lekker. Personeel was vriendelijk. Inpandige garage was krap maar wel handig.
2 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor een stedentripje. Metro bijna voor de deur.

8/10 – Goed

Liesbeth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Rustig gelegen hotel met heerlijke bedden en heel aardig personeel. De badkamer was boven verwachting goed, compleet met ligbad. De kamer zag er elke dag weer strak uit (mét schone handdoeken) en er was een fijne douche met goede straal. En dat voor zo weinig geld, bijna onvoorstelbaar!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Was een goed hotel
Ik zou dit ook aan vrienden en familie en kennissen an bevelen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Functioneel hotel voor stadsbezoek
Hotel gelegen aan tentoonstellingspaleizen vlak aan metrostation, correcte kostprijs versus geboden hotel.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel maar wel in een industrie gebied.
Hotel ligt enkele km van de stad. Bevindt zich midden in een industrie gebied. Slechte Bus verbinding ,wel metro dichtbij. Taxi kost ongeveer €20 naar de stad.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel,goeie prijs
Leuk hotel,lijkt me ook nieuw,kamer is netjes,schoon,airco doet heel goed,prijzen om te eten en drinken is net zoals je buiten gaat eten en drinken dus niet duur,20 min maar naar het centrum of luchthaven,metro 3 min loopafstand en gaat elke 7 min,jammer dat geen zwembad aanwezig is anders zal een 10 van mijn krijgen,er is wel een ruimte voor de hotel misschien in de toekomst!!Voor een 3 sters hotel is aan te raden Top!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel, zeker voor die prijs
Goed ontbijtbuffet, goede voorzieningen. De buurt is niet mooi, maar het metrostation dichtbij.

8/10 – Goed

Ron, deventer

Positief: Personeel en service
"simpel "hotel maar goede uitvalbasis voor bezicht
Het hotel ligt in een zakenwijk. Van de buitenkant ziet het er wat stoffig uit. Van binnen is het eenvoudig maar er zijn voldoende facilliteiten .personeel is erg aardig. De tram is op 100 meter lopen vandaar kun je prima Barcelona verkennen

4/10 – Matig

Andre

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
slechte ontvangst
Wij zijn niet in het hotel gebleven doorniet geode ontvangst zijn we naar ander hotel gegaan.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima plek, buiten centrum, goed openbaar vervoer
Nog even en metrohalte voor de deur, nu 13 minuten lopen. Buiten de drukte op industrieterrein. Binnen half uur hartje centrum. Binnen 500 meter groot winkelcentrum voor food, kleding,etc Ontbijt iets aan de dure kant voor hetgeen geboden werd. Verder alles zeer prima: schone kamers en zeer vriendelijk behulpzaam personeel

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer

8/10 – Goed

Tilly, Wezep

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Je bent wel ver van alles af,,behalve de metro..
De bedden waren erg hard,,zodat wij bijna niet hebben geslapen,,Er zou wel een koelkast op de kamer mogen staan.Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam..De kamer was redelijk netjes en er werd goed schoongemaakt..

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to metro and the price is reasonable.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Customer Care Team op 19 apr 2024
Dear David,We are glad to hear that you had a happy stay at Travelodge.We are very grateful for your review, and hope to see you again soon at any of our 6 hotels in Spain.

6/10 – Redelijk

Erasmo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Las habitaciones muy basicas, mucho calor el aire estaba con calefacción no tiene microondas, mini refrigerador, pero esta de muy facil acceso al metro solo a pasos, y muy cerca tiene un shopping y un supermercado carrefour muy conveniente
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Dpto. Calidad op 5 apr 2024
Estimado cliente,Queremos agradecerle que haya dejado constancia de su feliz estancia en Travelodge. Recuerde que es importante notificar las situaciones que les puedan incomodar en recepción, pues nuestros compañeros están encantados de ayudarle con todo aquello que esté en su mano, y así poder ayudar a que tengan una feliz estancia sin inconvenientes.Esperamos verle pronto en su próxima visita a la ciudad. Reciba un cordial saludo

10/10 – Uitstekend

Ricardo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Dpto. Calidad op 5 apr 2024
Estimado Ricardo,Muchísimas gracias por otorgarnos la máxima puntuación, aunque sobre todo, nos alegra que haya disfrutado de su estancia.Esperamos volver a averle pronto en su próxima visita a la ciudad.Un saludo,

8/10 – Goed

MONICA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente la atención en recepción en horas de la noche, la persona que atiende es supremamente amable
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Dpto. Calidad op 5 apr 2024
Mónica,Muchísimas gracias por sus palabras. En Travelodge buscamos ofrecer la mejor estancia a nuestros clientes y gran trabajo lo realiza nuestro equipo de compañeros, quienes con su trato y buen hacer consiguen este tipo de comentarios. Nos alegra mucho saber que han tenido una magnífica estancia.Esperamos poder volver a verle pronto en su próxima visita a la ciudad.

10/10 – Uitstekend

Lillian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great for a quick stay during a long layover. Close to airport and easy check in. Very clean and great staff!
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Customer Care Team op 5 apr 2024
Dear Guest,Thank you very much for sharing your kind comments with other travellers. We are glad to hear that you enjoyed your stay at the Travelodge and look forward to seeing you on your next visit to the city. Best regards.

8/10 – Goed

Iulian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Tutto bene.....Le camere molto pulite ma hanno bisogno di una rinfrescata...per il resto è un hotel ok
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van L’attenzione al cliente op 5 apr 2024
Iulian,sappiamo quanto sia importante per tutti noi conoscere l'esperienza dei nostri ospiti, quindi siamo lieti che il suo soggiorno sia stato felice.Naturalmente terremo conto dei suoi commenti per continuare a migliorare e speriamo di rivederla presto.Cordiali saluti,

10/10 – Uitstekend

Mary

2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Customer Care Team op 19 apr 2024
Dear Mary,Thank you very much for giving us the highest rating, but above all, we are glad that you enjoyed your stay.We hope to see you again soon on your next visit to the city.Best regards,

6/10 – Redelijk

Scott

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very poor room facilities. You could ask for a kettle, for a charge, but then you need to supply your own tea, coffee etc. No hairdryer, safe, bottled water. Basically a room with a tv. Not the standard I expected, you would not have rooms like this in the UK.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Customer Care Team op 2 feb 2024
Dear Scott, At Travelodge we are pleased to hear that our guests enjoyed their stay. Thank you for wanting to share your opinion with the rest of travellers.We will also take your comments into account so that we can continue to grow day by day.We hope to see you again soon in any of our 6 hotels in Spain.Best regards,

8/10 – Goed

Nabil

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Customer Care Team op 2 feb 2024
Dear Nabil,Thank you so much for giving us such a positive review and wanting to share your experience. It was a pleasure to have you stay with us and we certainly hope to see you again soon at Travelodge. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Ariadne

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Dpto. Calidad op 15 feb 2024
Ariadne,Muchísimas gracias por otorgarnos la máxima puntuación, aunque sobre todo, nos alegra que haya disfrutado de su estancia.Esperamos volver a averle pronto en su próxima visita a la ciudad.Un saludo,

4/10 – Matig

Seyed Hossein Ghavamzadeh

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Customer Care Team op 24 jan 2024
Dear customer,Thank you for your review. If you could give us more information about your experience it would be great, that way we can improve as a hotel and prevent other travellers from having the same experience.If you would be interested in helping us to continue to grow, we would appreciate it if you could send an email to our colleagues in the quality department.Best regards,

6/10 – Redelijk

Nicola

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Struttura carina e piacevole per un soggiorno senza troppe pretese, personale cordiale e disponibile ad ogni richiesta, unica pecca l’assenza del Wi-Fi in camera (a pagamento) ma presente nella hall dell’hotel. Nel complesso ho trascorso una buona vacanza
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Customer Care Team op 24 jan 2024
Dear Nicola,Thank you for taking the time to review your stay.We are glad to know that in general you had a very good stay with us.We hope to see you again on your next visit to the city.Best regards,

2/10 – Ontzettend slecht

OSMAN

3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Customer Care Team op 24 jan 2024
Thank you very much Osman for your review. We are sorry to hear that your experience was not perfect.At Travelodge we work every day to offer the best service, so if you could give us more information about your experience that would be great.We hope you give us another opportunity and we can see you again soon at any of our 6 hotels in Spain.Best regards,

10/10 – Uitstekend

erika

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ótimas dependências e localização ideal.
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Departamento de Qualidade op 3 jan 2024
Caro cliente,Antes de mais, gostaríamos de agradecer o tempo que dedicou a fazer-nos uma avaliação tão positiva.Ficamos contentes por saber que teve uma boa estadia connosco e que a localização era conveniente.Trabalhamos todos os dias para garantir que este seja o resultado.Esperamos vê-lo novamente.Com os melhores cumprimentos,

10/10 – Uitstekend

Tracey

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Customer Care Team op 3 jan 2024
Dear Tracey, we would like to thank you very much for giving us the highest rating and we look forward to welcoming you back to any of our 6 hotels in Spain.

10/10 – Uitstekend

Shanice

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Customer Care Team op 3 jan 2024
Dear Guest,Thank you very much for giving us the highest rating. We are glad to hear that you enjoyed your stay at the Travelodge and look forward to seeing you on your next visit to the city. Best regards.

8/10 – Goed

JOSE ANTONIO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SI NO FUESE PORQUE EL PARKING NO TIENE PLAZAS PARA GENTE CON PERSONAS DE MOVILIDAD REDUCIDA Y EL PELIGRO DE JUNTSRTE CON UN COCHE DE CARA CUANDO ENTRAS O SALES. SERIA DE 10 EL HOTEL
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Dpto. Calidad op 22 dec 2023
Buenas tardes José Antonio, Muchísimas gracias por dejarnos su opinión. Nos esforzamos en ofrecerles siempre el mejor servicio y que puedan sentirse como en casa, por lo que nos alegra leer que su experiencia fue grata con nosotros. Por supuesto, tomamos nota de sus comentarios acerca del parking, de esa manera podríamos hacer que su experiencia sea perfecta en su próxima visita a la ciudad.Un saludo,

6/10 – Redelijk

Darren

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Air con warm, moldy bathroom, no tea or coffee facilities, noisy outside, poor breakfast selection
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Travelodge - Customer Care Team op 27 nov 2023
Gracias Darren por su valoración y sentimos que su experiencia no haya sido lo realmente satisfactoria que deseábamos. Desde Travelodge seguimos trabajando cada día para ofrecer el mejor servicio. Esperamos volver a verle pronto en Travelodge.

6/10 – Redelijk

Norbert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Travelodge - Customer Care Team op 27 nov 2023
Muchas gracias por su valoración Norbert. Esperamos volver a verle pronto en Travelodge.

10/10 – Uitstekend

Vashenka

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Travelodge - Customer Care Team op 27 nov 2023
Muchas gracias Vashenka por darnos una valoración perfecta. Todo el personal de Travelodge disfrutó enormemente atendiéndole y estamos deseando volver a verle muy pronto.

6/10 – Redelijk

PILIB

Positief: Netheid
Basic TraveLodge property in the Barcelona Fair area. Close to all fair events and also to the airport, and about 15 minutes taxi ride to Barcelona city centre. No full restaurant and not much in the immediate area, especially in the evening, but there´s a big mall and a lot of restaurants within walking distance. "Economy class" rooms, but that´s what you get with TraveLodge anywhere.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Travelodge - Customer Care Team op 27 nov 2023
Dear Pilib, Travelodge would like to thank you for your review and comments. We are delighted to hear that your stay was very positive and that the location of the hotel allowed you to have a great trip. It was a pleasure to have you stay with us and we look forward to seeing you again soon at Travelodge.

10/10 – Uitstekend

Marlon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me gusta que el bar/rest haya estado abierto hasta tarde.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Travelodge - Customer Care Team op 13 nov 2023
Muchas gracias Marlon por su valoración. Estamos realmente encantados de que tuviese una buena experiencia con Travelodge.

8/10 – Goed

JUAN CARLOS

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Travelodge – Customer Care Team op 3 nov 2023
Muchas gracias Juan Carlos por su valoración y nos complace conocer que todo fue de su agrado. Deseamos volver a verle pronto en Travelodge.

10/10 – Uitstekend

Philippe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderfull stay and very convinient to go tonpalai sant Jordi by foot
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Travelodge – Customer Care Team op 3 nov 2023
Thank you very much Philippe for giving us the highest rating. We are really pleased that you have a good memory of your stay at Travelodge and we look forward to seeing you again at our hotel.

8/10 – Goed

Julien

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Travelodge - Customer Care Team op 2 nov 2023
Thank you very much for your rating. We hope to see you soon in Travelodge.

2/10 – Ontzettend slecht

Marta

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La habitación no la limpian a fondo después de cada cliente, había pelos en el baño, la ducha tenía manchas, el champú horrible, 2 toallas para 3 personas, el suelo sin barrer porque fui descalza, solo espero que por lo menos estuvieran lavadas las sábanas, el recepcionista parecía que no tenía experiencia y encima no sabía devolver bien las vueltas de la tasa que te mandan pagar por estar en Cataluña... después de esto el precio ha sido caro..No vuelvo
Reactie van Travelodge - Customer Care Team op 24 okt 2023
Querida Magne, le agradecemos que nos haya concedido su tiempo para valorarnos debido a que desde Travelodge conocer la satisfacción y opiniones de nuestros clientes es nuestra principal prioridad. Por su valoración, sentimos que su experiencia no haya sido lo realmente satisfactoria que deseábamos. Fue un placer contar con su presencia y no tenga la menor duda de que tomamos buena nota de todas y cada una de sus indicaciones para seguir mejorando día a día en nuestro servicio de atención al cliente ya que es nuestra razón de ser. Deseamos que nos conceda una oportunidad durante su próxima visita a la ciudad de Barcelona.

4/10 – Matig

Martin

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
habitaciones con escaso equipamiento, falta secador en el baño y enchufes en el cabecero de la cama, un pequeño frigo estaria bien, el baño obsoleto. el desayuno no esta atendido debidamente, no se repone lo que falta cuando se termina y las mesas tardan en recogerlas y limpiarlas. Falta personal.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Travelodge - Customer Care Team op 11 okt 2023
Gracias Martin por dejarnos su valoración. Desde Travelodge la mayor satisfacción de nuestros clientes es nuestra máxima prioridad. Respecto a sus indicaciones, en recepción ofrecemos secador de pelo entre otros productos mediante un depósito de 10 euros. Lamentamos las molestias. Por otro lado, sentimos que se lleve una imagen de sencillez sobre nuestro hotel. En Travelodge nuestro objetivo principal es el de ofrecer a nuestros clientes unas instalaciones y servicios con la mejor relación en calidad-precio. Lamentamos que no hayamos podido transmitirle una mejor imagen de nuestro mejor saber hacer. Fue un placer tenerla alojada en el hotel y deseamos que nos conceda una oportunidad durante su próxima estancia en Barcelona.Un cordial saludo.