Standaard driepersoonskamer | Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen van Melia Barcelona Sarrià

5 out of 5
Melia Barcelona Sarrià
Avenida De Sarria 50, Barcelona, Barcelona

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 498 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 338 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 101 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 42 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 21 van 1000 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Dai Nguyen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Service Department op 5 aug 2023
Gracias por su tiempo y por elegirnos.

8/10 – Goed

J.E.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Mooie accommodatie op een prima plek met heerlijke Rituals producten in de badkamer. Helaas is niet alles meer zo mooi als 8 jaar geleden toen wij hier ook waren (kitranden bij het bad vies, sproeikopjes van de massagedouche ontbraken, geen vervanging van gebruikte glazen/kopjes, minibar die slecht koelde, de deur van de nooduitgang die piepend open bleef staan in de nacht). Bij de kamer die we aan de straatzijde hadden sloot 1 raam slecht waardoor het erg gehorig was in de nacht. De volgende dag konden we zonder problemen naar een kamer aan de achterzijde die wel heerlijk rustig was. Prima en fijn opgelost.
5 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Guest Experience Team op 7 jul 2022
Hartelijk dank voor uw tijd en commentaar, we waarderen uw hulp voor onze voortdurende verbetering. Onze excuses voor het ongemak en we zijn blij dat alles naar tevredenheid is opgelost. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen, het zal een genoegen zijn en we blijven tot uw beschikking. Proost,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We've had an excellent time at Meliã Sarria. Very good hotel!
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Guest Experience Team op 2 sep 2019
Thank you for your time and for choosing Meliá Barcelona Sarrià for your stay in Barcelona. We are very happy to know that your stay with us was excellent We hope to have you again very soon. Best regards, Evelyn Pinos Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

Ingrid, Echt in limburg

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Vriendelijk, zeer schoon, deden zich uiterst de moeite om je te helpen in het Engels
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Guest Experience Team op 7 mrt 2019
Hartelijk dank voor uw tijd en uw reactie, kom snel terug

8/10 – Goed

Sven

Alles correct
1 nacht verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed gelegen en goede service
Dit hotel heeft de ideale ligging. Je kan makkelijk en goedkoop met metro of bus naar alle hotspots van Barcelona en dit met het t-ticket. Het ligt net buiten de hotspots, waardoor het ook rustig is en je geen last hebt van drukte. Hotelpersoneel is uiterst vriendelijk en helpt je graag verder met eender wat: Opzoeken bus/metro, zaken regelen in het Spaans via de telefoon ,... Ontbijt is subliem. Voor ieder wat wils: voldoende fruit, sla, overheerlijke taarten, donuts, eieren op alle wijzes, zeer verrassend en lekker. Koffie wordt aan tafel bediend, waardoor je je Echt welkom voelt. Kamer is heel net, gezellig en comfortabel. Wij komen zeker terug !
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Guest Experience Team op 23 aug 2018
lijkHarte dank voor uw waardevolle tijd om ons een opmerking te schrijven. We zijn erg trots op wat je hebt geschreven, niets maakt ons gelukkiger dan een gast die ons hotel verlaat, blij met alles. We willen graag dat u terugkomt, dus ik zou u willen vragen om persoonlijk contact op te nemen met het hotel, zodat we u een gepersonaliseerde reservering kunnen maken voor een nog leukere ervaring. Alexandre Costa, Gastervaringsteam.

8/10 – Goed

klein, curacao

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel near centrum, very clean, good room, friendly staff
5 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Guest Experience Team op 18 aug 2018
We appreciate your time and comment, thank you very much and we are looking forward to welcoming you soon Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Reinier, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Loved it!
Very helpfull and friendly staff. Excellent spa with one of the best massages ive ever had. But the shower was the best thing haha. So 10/10 Thanks!
4 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Guest Experience Team op 26 jun 2018
Thank you thank you thank you for your beautiful comment, to know that our staff and the massage met your expectations makes us feel very happy, please come back soon, we will be very pleased. Kind regards

8/10 – Goed

linda, harderwijk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
voor herhalng vatbaar
Prima hotel, fijne ruime kamer met flinke badkamer. Groot bed. Schoon! Douchehoek vertoont gebruikssporen, maar niet vies. Stortdouche en ligbad, luxer dan thuis dus feestje ;-)
6 nachten verbleven in april 2018
Reactie van Guest Experience Team op 14 mei 2018
Bedankt voor je tijd en commentaar, we zijn erg blij dat je van een aangenaam verblijf hebt genoten en we kijken ernaar uit je binnenkort te zien. groeten

8/10 – Goed

Conor Mcgregor, Amsterdam

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel near the centre of barca
Good quality hotel near the centre of barca. With a taxi/cab you will be in the centre within 10 mins, costs maybe 8 EUR. Also a metro station near if u prefer. Staff very friendly, helping you out with whatever you asking them. Breakfast was a little above average. Only bad thing was that we wanted to extend our trip and there was no availability in rooms, did not like that. 4 out of 5 easy!
2 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Guest Experience Team op 10 apr 2018
Dear Mr. Conor Mcgregor, I would like to begin by thanking you for choosing Meliá Barcelona Sarrià for your holiday and for the time you have spent sharing this comment. There is nothing more rewarding than knowing that our dedication to the service excellence and to create memorable stay is appreciated. We are delighted to read such positive comments about our location. .. We are looking forward to welcoming you again. Kind regards, Guest Eperience Team

10/10 – Uitstekend

Esther, Almelo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxueus hotel nabij Camp Nou
Verzorging top Ligging nabij openbaarvervoer-opstapplaatsen Aan de rand van het centrum Eetgelegenheden in de buurt, maar niet heel veel Opstapplaats voor hop on hop off bus ook nabij
Reactie van Guest Experience Team op 18 mrt 2017
Dear Esther, Thank you for sharing your experience in Expedia.com! We are happy that you enjoyed your stay with us. Greetings on behalf of all the Melia Barcelona Sarrià Team. Kind regards, Isabel García Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

Jose, Elburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Genoten
Goed hotel. Heerlijk ontbijt. Kamers werden elke dag keurig opgeruimd en schoon gemaakt. We waren alle 4 de dagen de hele dag in de stad. Echter, elke keer als we weer moe maar voldaan naar t hotel gingen voelde dat echt als 'thuis komen'.
Reactie van Guest Experience Team op 28 sep 2016
Vielen Dank für Ihre Zeit und Kommentar, Es wird uns eine Freude, Sie wieder begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Goed

Jan, Vianen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi 5 sterren hotel net buiten het centrum.
Een prettig verblijf gehad in dit hotel waar het personeel er alles aan doet om het naar je zin te maken. Het ontbijt kun je een dag van tevoren reserveren voor € 17,60 p.p. Een zeer gevarieerd aanbod om uit te kunnen kiezen. Het hotel is goed te bereiken met het openbaar vervoer vanaf het vliegveld. Met een T10 metrokaart die je bij het treinstation kan kopen ga je met de trein lijn R2 naar Sants. Daar overstappen op de metro lijn L3 tot aan halte Maria Christina. Daar vervolgens de tram nemen naar het eindpunt Francesca Macia. Van daaruit is het 5 min lopen naar het hotel. Dat kan allemaal binnen 75 min. met 1 rit van je kaart.

10/10 – Uitstekend

P, Middelkerke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een aanrader.
Niettegenstaande dat Hotel niet in het hartje van Barcelona ligt maken de accomodatie, kamers en personeel dit ruimschoots goed. Algemene netheid word hier hoog in het vaandel gedragen. Vriendelijkheid van alle personeel van de bovenste plank. Een uitmuntend ontbijtbuffet, om je vakantiedag vol energie te starten.

10/10 – Uitstekend

Marry, Wijk en Aalburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel. Vriendelijk personeel. Luxe kamer.
We werden zeer gastvrij ontvangen.Personeel erg behulpzaam. Mooie luxe kamer. Wij hadden ontbijt geboekt en dat was erg uitgebreid en zeer goed verzorgd. We hadden `s morgens al uitgecheckt, konden onze bagage laten staan. we hebben de dag van vertrek nog in Barcelona doorgebracht en toen we terug kwamen om onze bagage op tehalen werd ons nog aangeboden ons even op te frissen voordat we naar de luchthaven zouden gaan voor de terugvlucht. Geweldige service dus!!

10/10 – Uitstekend

Angelique, Gemert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeer net hotel met vriendelijke bediening
Hotel ziet er zeer netjes en schoon uit, vriendelijke bediening en heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet, M.a.w. een aanrader. Ook lekker centraal gelegen in Barcelona.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
Nice hotel some hidden charges
Good

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een aanrader!
Dit hotel is een aanrader. De locatie van het hotel is prima. Het hotel is netjes en heeft een zeer ruime en luxe badkamer en bevat teven een kluis, erg handig. Je kunt er uitstekend dineren. Zowel voor verblijf als eten is prima. Ontbijt is goed, niet super speciaal vergeleken met het niveau van het diner. Erg netjes was dat we ons ontbijt meekregen omdat we al om 7.00 het hotel moesten verlaten. Personeel denkt dus erg mee en is zeer vriendelijk. Hotel ziet er van top tot teen netjes uit.

10/10 – Uitstekend

Frans, Amersfoort

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Als je hecht aan goed service dan is tophotel
Enorm vriendelijk en behulpzaam personeel. Handige locatie, mooi ingericht hotel. Uitstekend eten. Mooie Spa. Boek je een 'Levelkamer' en dat deden we, dan is de verzorging helemaal subliem.

6/10 – Redelijk

de vroede

Positief: Netheid
helemaal niet goed gelegen en zeker niet in een mooie buurt - hotel op zich nog wel te doen - maar zeker geen 5 sterren waard - ook service aan receptie vond ik ondermaats - tickets voor ons boeken via internet voor iets vonden ze al te veel gevraagd terwijl er niemand anders stond te wachten

8/10 – Goed

Regina, 9571 Tweede Exloermond, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cultuur van Barcelona ontdekken met vleugje luxe
Het was een geweldige vakantie. Als je hoog in het hotel zit heb je prachtig uitzicht over de stad. De kamer was netjes en wordt elke dag weer netjes verschoond. Het personeel is heel vriendelijk, alleen sommigen kunnen nog niet echt zo goed engels. Maar je komt er altijd wel uit. De stad is makkelijk te bereiken met verschillende lijnen. Wij vonden het juist lekker om een stukje van de stad te zijn. Lekker rond slenteren door de straatjes de juiste plaatsen te vinden. Het hotel zit dichtbij City tours. Deze bussen gaan langs alle bezichtigingen. Heel makkelijk, je gaat eruit waar je wilt kijken en gaat er weer op als je weer verder wil. Zo zie je in een korte periode veel bijzondere plaatsen van de stad Barcelona. Het jammere aan dit hotel is dat je extra moet betalen om gebruikt te kunnen maken van de Spa. Ik vind voor een 5 sterren hotel dat een min punt. Maar goed het was voor ons een geweldige vakantie en we raden dit hotel aan als je van ruime, schone, en nette kamers houdt. Geniet van Barcelona het is zo voorbij!!

10/10 – Uitstekend

Rianne, Arnhem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
superhotel
Wij waren erg tevreden met Melia Hotel Barcelona. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam, de kamer was prima met een goed bed, regelbare airconditioning en een heerlijk luxe badkamer. Het eten in het restaurant is heel goed en van de Zweedse massage in de spa werden we een heel nieuw mens, absoluut een aanrader. Enige minpuntje is de locatie, wat ver bij alle bezienswaardigheden en de zee vandaan, daarvoor moet je echt de metro of de bus pakken. Reizen met de metro is het handigst, maar het dichtstbijzijnde metrostation is toch wel 10 a 15 minuten lopen. Onderweg kom je dan overigens langs elFornet, een eetcafé waar je fantastisch kan ontbijten met heel veel lekkere zoete en hartige broodjes, goede koffie en verse sapjes en fruit. Dat is het wandelingetje meer dan waard, zeker gezien de prijs van het ontbijt in het hotel. Gewoon zonder ontbijt boeken dus, dan zit je ook nog eens bijzonder betaalbaar in dit luxe hotel.

10/10 – Uitstekend

Hyeonsoo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great to stay!! Very friendly staff!!! Specially thanks to BARBER !!!!
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Joel Cañadas Miralles Guest Service op 23 apr 2024
Dear Sir,Thank you very much for this kind review.We're thrilled to hear that you found our staff to be very friendly and that our room cleanliness and hotel condition met your 100% satisfaction. It's always rewarding to receive such high praise for our service culture. We'll certainly pass your special thanks to Barber for contributing positively to your experience. Our team strives to provide top-notch service and memorable gastronomic experiences, and we're glad that these efforts have resonated with you.We look forward to seeing you again soon.Best regards,Joel Cañadas MirallesGuest Service trainee Meliá Barcelona Sarrià 5*

10/10 – Uitstekend

Felipe, Panama

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Jackie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was fantastic, just wish it was closer to the main stream and heart of Barcelona. I would stay here again though, great experience overall. Highly recommend if you are looking to stay in this area.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Guest Service Department op 18 apr 2024
Thank you very much for your positive feedback. We are very happy that you had a great experience with us. Kind regards and we will be very glad to welcome you again please do not hesitate to inform us beforehand to take care of all necessary details.

10/10 – Uitstekend

Kunal

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Martin

4 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Karen sarur de la

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good customer service
Reactie van Guest Service Department op 7 feb 2024
Thank you for taking the time to let us know your opinion of your recent stay.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us.Thank you for appreciating our team's quality service; this will encourage us to continue with our efforts to deliver an excellent experience to all our guests.It would be a pleasure to welcome you back.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Shelley

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Angel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Definitivamente vuelvo.
Definitivamente un servicio de primera, desde la llegada hasta la salida el personal me hizo senrir bien. La verdad una ves el servicio de los Melia es uno de los mejores
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

guy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Hotel confortable et bien situé
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Raul LLorente. Guest Service Department op 26 nov 2023
Cher Guy,Nous vous remercions pour votre agréable commentaire.Nous sommes ravis que la propreté de nos chambres ait répondu à vos attentes, notre équipe de ménage s'efforce de maintenir un standard élevé au quotidien.Nous apprécions également vos compliments sur la qualité de notre service, notre personnel est dédié à offrir une expérience mémorable à chacun de nos clients.Il est gratifiant de savoir que les équipements de nos chambres ont contribué à votre confort, notamment avec notre sélection de commodités et la literie de haute qualité pour assurer un sommeil réparateur.Au plaisir de vous revoir parmi nous,Raul LLorente.Guest Service Department

4/10 – Matig

Marta

2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Martin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy lindas instalaciones, todo muy como y el personal muy atento.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Guest Service Team @ Melia Barcelona Sarria 5* op 12 nov 2023
Estimado cliente,Nos alegra saber que disfrutó de nuestras instalaciones y que encontró la comodidad esperada en su habitación. También nos complace que haya destacado la atención de nuestro personal, ya que nos esforzamos por brindar un servicio excepcional a todos nuestros huéspedes. No le quepa duda de que les haremos llegar sus elogios.A la espera de tener una nueva oportunidad de atenderle y prestarle nuevamente la mejor de nuestras atenciones, nos despedimos cordialmente,Guest Service Team @ Melia Barcelona Sarria 5*

6/10 – Redelijk

Camilo

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Room had bad smell and noisy
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Raul Llorente Guest Service Department op 30 okt 2023
Dear Camilo, Thank you for taking the time to review your stay with us.We are delighted to hear that you appreciated our excellent service and found our room amenities to be satisfactory. Our team always strives to provide the best possible experience for our guests.However, we regret to learn about the issues you faced with the smell and noise in your room. We take all feedback seriously and will address these concerns with our housekeeping and maintenance teams to ensure a more pleasant stay for future guests. We apologize for any inconvenience this may have caused during your stay.It would be a pleasure to welcome you back on a future occasion. Best regards,Raul LlorenteGuest Service Department

8/10 – Goed

Marcia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Shauna

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Proximity to everything
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Raul Llorente. Guest Service Department op 10 okt 2023
Dear Shauna, Thank you very much for your kind review.We are delighted to know that you appreciated our hotel's proximity to various attractions and found our room amenities to be satisfactory. Our location in the Les Corts district indeed offers easy access to Gaudí's works, Camp Nou Stadium, and numerous shopping areas. We take pride in providing our guests with comfortable and well-equipped rooms, featuring DreamMaker mattresses, flat-screen TVs, and Rituals bathroom amenities, among others.We hope you also had the chance to enjoy our international buffet breakfast and the delicious cuisine at our Prezzemolo Restaurant. Our team is always committed to delivering exceptional service, and we are glad that your stay with us met your expectations. We look forward to welcoming you back for another memorable stay in Barcelona.We hope to see you again soon. Best wishes,Raul Llorente.Guest Service Department

6/10 – Redelijk

Itay

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
I was a one night stay so didn’t get to do much but the room was pretty dirty especially the toilet, the size of the room is nice and the shower is nice. Everything is pretty old but I guess it’s good for the price and I think it’s a good option for a short stay that your not staying in the hotel much. The stuff all are very nice and helpful
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Raul Llorente. Guest Service Department op 2 okt 2023
Dear Guest,Thanks for letting us know your opinion of your stay.We are glad to hear that you found our staff to be very nice and helpful during your stay. It's always our goal to provide excellent service to our guests. We also appreciate your compliments on the room size and shower.However, we regret to learn that the cleanliness of the room, particularly the toilet, did not meet your expectations. We take cleanliness very seriously and have a daily housekeeping service to ensure our rooms are well-maintained. We apologize for any inconvenience this may have caused and will address this issue with our housekeeping team to prevent it from happening in the future. As for the room's condition, our hotel offers a blend of avant-garde and cosmopolitan style, and while some elements may appear older, we strive to provide a comfortable and enjoyable stay for our guests.We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the future. Kind regards,Raul Llorente.Guest Service Department

10/10 – Uitstekend

Mathieu

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

José Manuel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
El personal muy atento, la habitación grande, limpia y original, pero yo llegué al hotel el lunes, y el martes a las 9 de la mañana salí para visitar a un cliente, volví a las 16 h y me había desaparecido la maleta de la habitación. Me sentí apollado por el personal, pero me he quedado sin maleta (había 24 horas que la había comprado), sin la tablet que guardaba dentro y sin los auriculares, por suerte había sacado la ropa
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Raul Llorente. Guest Service Department op 6 sep 2023
Estimados huéspedes,Gracias por alojarse en nuestro hotel y tomarse el tiempo de dejarnos su reseña.Nos complace saber que nuestro personal atento y la habitación grande, limpia y original fueron de su agrado. Lamentamos profundamente el incidente con su maleta y entendemos lo inconveniente que esto puede ser. Apreciamos que haya destacado el apoyo brindado por nuestro personal durante esta situación. Nos tomamos muy en serio la seguridad de nuestros huéspedes y sus pertenencias, y estamos investigando lo sucedido para evitar que esto vuelva a ocurrir en el futuro.Un cordial saludo,Raul Llorente.Guest Service Department

10/10 – Uitstekend

Rosalba

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brilliant stuff, tasty breakfast, great to walk around, good transport links.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Raul LLorente. Guest Service Department op 6 sep 2023
Dear Rosalba,Thank you for such a positive review.We are delighted to hear that you appreciated our brilliant staff, tasty breakfast, and convenient location for exploring the city. It's great to know that you found our hotel well-connected with good transport links.We look forward to welcoming you back on a future visit.Kind regards,Raul LLorente.Guest Service Department

2/10 – Ontzettend slecht

Nour

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Deelsa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff friendly and helpful.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Raul LLorente. Guest Service Department op 4 sep 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to review your recent stay.We are delighted to hear that you found our staff to be friendly and helpful. Our team is dedicated to providing exceptional service to ensure a comfortable stay for our guests. It's also great to know that you appreciated the cleanliness of our hotel and the amenities in your room. We strive to maintain a high standard of cleanliness and offer a variety of amenities to cater to our guests' needs.We look forward to welcoming you back. Kind regards,Raul LLorente.Guest Service Department

8/10 – Goed

Bilal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Patricio

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Do not expect a good hotel
For a 5 star hotel, plenty of things are missed… - Only 1 bottle of water 33cl at arrival when we were 4 people. Even after asking for more, the first answer was: yes, we give 1 bottle per room. - ask suggestions in the restaurant for The wine, and nobody can give any. - 3 hours without water in the room for technical problems. - no indications in the reservation that SPA is not included (even harder to swallow when have paid 400€ for the reservation) - have received a ticket for 2x1 in the reception for entrance in the spa, and only after having used, the SPA front desk ask for full 2 tickets - the interiors and corridors are old
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Service Department op 30 aug 2023
Dear Patricio, Thank you for taking the time to share your review. We appreciate your kind words about our room cleanliness and comfort. Our DreamMaker mattresses and fiber pillows are designed to provide a restful sleep for our guests. We apologize for any inconvenience you encountered during your stay. We understand that the water issue was not ideal, and we assure you that it was a temporary situation. As for the spa access, we strive to provide clear information about our services and inclusions, and we will review our communication to ensure clarity for future guests. Regarding the restaurant and wine suggestions, we will address this with our team to improve the service we offer. We are also continuously working on updating our interiors to provide a better experience for our guests. Please note that our hotel is committed to providing a high-quality experience, and we will use your feedback to improve our services.We hope you will consider staying with us again in the future. Best regards, Guest Service Department

2/10 – Ontzettend slecht

Marco

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Non ci vado più non è un 5 Stelle è una fregatura
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Manager op 25 aug 2023
Gentile Marco,La ringraziamo per aver speso parte del suo tempo a recensire il nostro hotel.Siamo dispiaciuti di sapere che il suo soggiorno non è stato all'altezza delle sue aspettative e che non ha percepito il nostro hotel come un vero 5 stelle. Tuttavia, vorremmo sottolineare che ci impegniamo costantemente per offrire un servizio di alta qualità e un'esperienza memorabile ai nostri ospiti.Ci dispiace che la nostra posizione non sia stata di suo gradimento. Sebbene non siamo situati nel centro storico della città, ci troviamo comunque nel cuore del quartiere Les Corts, vicino al Camp Nou e alle principali aree commerciali e di svago di Barcellona. Inoltre, la nostra struttura è facilmente raggiungibile con i mezzi pubblici, come la stazione della metropolitana Hospital Clinic e le linee di autobus 6, 7 e 33. Speriamo che in futuro possa apprezzare la comodità della nostra posizione.Le porgiamo i nostri cordiali saluti.Raul Llorente.Guest Service Department

10/10 – Uitstekend

Nayeli

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Todo está muy bien y el servicio del persona es excelente, lo único que no es bueno es el restaurante del hotel, es caro y el servicio deficiente.
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Raul LLorente. Guest Service Department op 23 aug 2023
Estimada Nayeli, Muchas gracias por hacernos llegar sus impresiones de su reciente estancia en nuestro hotel.Apreciamos tus comentarios positivos sobre nuestro personal y servicio. Nos esforzamos por brindar un excelente servicio a nuestros huéspedes y nos complace saber que lo logramos contigo. También nos alegra que hayas disfrutado de la comodidad de nuestras camas. En cuanto a la piscina, entendemos que su ausencia puede ser decepcionante para algunos huéspedes. Sin embargo, nos gustaría destacar que contamos con un spa con una piscina climatizada cubierta para el disfrute de nuestros huéspedes. Además, nos encontramos en una ubicación privilegiada en el distrito de Les Corts, cerca de las obras de Gaudí y el estadio Camp Nou, así como de las principales zonas comerciales y de ocio de Barcelona. Esperamos que hayas tenido la oportunidad de explorar y disfrutar de todo lo que nuestra ubicación tiene para ofrecer. Lamentamos cualquier inconveniente que hayas experimentado durante tu estancia y agradecemos tus comentarios, ya que nos ayudan a mejorar. ¡Esperamos verte de nuevo en el futuro y brindarte una experiencia aún mejor! ¡Te deseamos lo mejor en tus futuros viajes!Reciba un afectuoso saludo. Cordialmente,Raul LLorente.Guest Service Department

10/10 – Uitstekend

Benny

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

fernando Emilio

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Nice place and the staff always super friendly and willing to assist
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Service Department op 8 aug 2023
Thank you for taking the time to share your opinion with us.We are delighted that you enjoyed your stay with us and appreciate your kind comments about our team who work hard to ensure that we deliver the best service and always meet your expectations. Our guests' satisfaction is our highest reward.We look forward to welcoming you back. Kind regards,

8/10 – Goed

Vitali

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Linda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing overall
Service was excellent from reception to the restaurant. Breakfast buffet was excellent variety and quality. We would like to thank Dani Body at the reception desk for helping us with lost luggage. He was very helpful. Thank you so much Dani.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Raul LLorente. Guest Service Department op 8 aug 2023
Dear Linda,Thank you for such a positive review of your stay.We are thrilled to hear that you enjoyed our excellent service, from reception to the restaurant. It's great to know that our breakfast buffet, offering a variety of quality options, met your expectations. We appreciate your kind words about Dani, our reception staff member, who assisted you with your lost luggage. Our team is dedicated to providing exceptional service to all our guests, and we're glad that Dani was able to help you during your stay.It would be a pleasure to welcome you again. Best regards,Raul LLorente.Guest Service Department